Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

hyosung comet xenon far sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    c@n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul/Şişli
    Motosikleti
    GSX600F
    arkadaşlar herkeze cometciler yardım ederse ve bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim chyosung comet 250 motoruma xenon taktım ama yanmadı urun sağlam çunku ithalatcısıyım neyse sonra far fanusunun içine baktım ki 25/25 watt veya s 35 /35 watt ampulle çalışır diyor akuden direk alıp duğmeye girersemde aku mantara bağlıcak başka şekilde nasıl takan oldumu arkadaşlar yardım bekliorum saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    daha önce hyosungta xenon taktıran gördüm çalışıyorda gt250r'la gt250 arasında bir fark yok zaten teknik olarak bildiğim
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  3. #3
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Zenon far bir beyin ve ampülden oluşan basit bir sistemdir, beyine 12 volt elektrik verirsin ve beyinden çıkan enerjiyi ampüle girersin.

    Elinde de tutsan yanar böylece evde abajura da taksan yanar. Motosikletle alakası yok , bağlantıda sorun vardır.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  4. #4

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Direk kontaktan elektirik alırsan xenon yanar aynı sistem benim apachede uygulandı ama birazcık akü sorunu yaratıyor yani gündüzleri açmassan bi sorun olmaz ben sadece akşamları kullanıyorum pek sorun çıkmıyor
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  5. #5
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı SaXoFoN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Direk kontaktan elektirik alırsan xenon yanar aynı sistem benim apachede uygulandı ama birazcık akü sorunu yaratıyor yani gündüzleri açmassan bi sorun olmaz ben sadece akşamları kullanıyorum pek sorun çıkmıyor
    aküyü mü bitiriyor? bende de ybr var taktırmasam mı??
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  6. #6

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aküyü mü bitiriyor? bende de ybr var taktırmasam mı??
    ybr de öyle bir sorun yok apache ve ybr nin elektirik sistemi farklı
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  7. #7
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce hyosungta xenon taktıran gördüm çalışıyorda gt250r'la gt250 arasında bir fark yok zaten teknik olarak bildiğim
    Teknik olarak fark olmasada, far sistemleri farklı. 250 R da mercekli far var ve bu yüzden xenon takmanın bir sakıncası yok, fakat 250 comette mercekli far olmadığından xenon takmak yarardan çok zarar sağlar, hem kullanıcıya hemde diğer araç sürücülerine.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    arkadaşlar,

    1) standart halojen ampulleriniz çoğunlukla 55 watt iken xenonlar 35 watt güç üretirler. dolayısıyla standart halojenlere göre daha az akım çekerler.

    2) motorunuz çalıştıktan sonra, aracın tüm elektriği ve hatta akünün şarj enerjisi motorda üretilir ve dağıtılır. yani motor çalıştıktan sonra akü ile işiniz kalmaz ve ondan enerji çekmezsiniz.

    bu 2 not ışığında xenon takınca akü problemi yaşadığını ya da yaşanacağını söyleyen arkadaşlar, bunu neye dayanarak söylüyorlar merak etmeye başladım...


    konu sahibi arkadaşın sorusuna gelince : çalışmadı denmiş ve sorun yaşandığı söylenmiş ama ne tür bir sorun yaşandığı açık anlatılmamış. başka bir topicte daha sormuştunuz aynı şeyi ve orda da yazdım, bağlantılar doğru yağıldıktan sonra normal far sisteminde xenon'un çalışmaması için hiç bir neden yok. normal far sisteminizde fara giren (+) ve (-) uçları xenon balastına taktıktan ve balast ile ampul bağlantısını doğru yaptıktan sonra (ki bunu yanlış yapamazsınız zaten, soketler birbirine uymaz) sisteminiz çalışır.

    standart far sisteminize bağlantıları doğru yaptıktan sonra hala çalışmıyorsa, far sigortasını ve rölesini kontrol etmenizi tavsiye ederim...

  9. #9

    Üyelik
    04 Ocak 2008
    Şehir
    hatay/iskenderun
    Motosikleti
    Stunt Apache RTR Artık Yok....
    Alıntı aya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar,

    1) standart halojen ampulleriniz çoğunlukla 55 watt iken xenonlar 35 watt güç üretirler. dolayısıyla standart halojenlere göre daha az akım çekerler.

    2) motorunuz çalıştıktan sonra, aracın tüm elektriği ve hatta akünün şarj enerjisi motorda üretilir ve dağıtılır. yani motor çalıştıktan sonra akü ile işiniz kalmaz ve ondan enerji çekmezsiniz.

    bu 2 not ışığında xenon takınca akü problemi yaşadığını ya da yaşanacağını söyleyen arkadaşlar, bunu neye dayanarak söylüyorlar merak etmeye başladım...


    konu sahibi arkadaşın sorusuna gelince : çalışmadı denmiş ve sorun yaşandığı söylenmiş ama ne tür bir sorun yaşandığı açık anlatılmamış. başka bir topicte daha sormuştunuz aynı şeyi ve orda da yazdım, bağlantılar doğru yağıldıktan sonra normal far sisteminde xenon'un çalışmaması için hiç bir neden yok. normal far sisteminizde fara giren (+) ve (-) uçları xenon balastına taktıktan ve balast ile ampul bağlantısını doğru yaptıktan sonra (ki bunu yanlış yapamazsınız zaten, soketler birbirine uymaz) sisteminiz çalışır.

    standart far sisteminize bağlantıları doğru yaptıktan sonra hala çalışmıyorsa, far sigortasını ve rölesini kontrol etmenizi tavsiye ederim...
    Her motorun elektirik sistemi aynı değil benim apache elektiriği diyottan aldığı için aküyüde yiyor
    Yani şöyle anlatim orjinalinde araç çalıştıktan sonra farlarımız yanıyor ama hiç kesintisiz değil yani gaz verince farın ışığı yükseliyor yani dalgalı akım geliyor bu dalgalı akıma xenon bağlanırsa xenona kesik kesik elektirik gelir ve yanmaz.
    Ama direk kontaktan elektirik alınca xenon yanar ama akü sorunu yaratır kendi motorumda oluyor ordan biliyorum
    [B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
    [B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:

  10. #10

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    yazmıyım yazmıyım diyorum da heryerden sorun başlıkları çıkıyor
    [B]King is back baby!King is back![/B]

  11. #11

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    Alıntı possi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazmıyım yazmıyım diyorum da heryerden sorun başlıkları çıkıyor
    yazmamış halin bu mu, tüm hyosung arıza başlıklarını hortlatmışsın, iyi misin?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler