Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

çekiş problemi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Eylül 2008
    selamlar arkadaşlar yaklaşık 2yıldır ybr 125 sahibiyim.aslında teknik bir soru sormak istiyorum sizlere.motoru yaklaşık 4000 km de aldım.motor 2004 model.hiç bir problem olmadı şimdiye kadar.gerekli bakımlarını yapıyorum.ancak şu anda 10000 km yi geçti.10000 bakıma da girdi.karburator temizlendi vs.vs.
    sorunum şu.2 yıldır vites değişimlerinde normalde 5-6 bin devir yeterli olur.ancak biraz daha agrasif sürüşlerde 9000 devirde vites değiştiriyorum.fakat şu anda nedendir bilmiyorum 7000 devirden sonra ''ben gitmek istemiyorum'' der gibi oluyor.yani 7-9 bin arası gerçekten çekiş düşüyor ve 5. viteste 8500 deviri zor geçiyor.bu son 2 haftadır bu şekilde..
    lütfen bi fikir verin.bir anda oldu bu.bujiyi 10000 de değiştirdim.filtreler değişti.atladığım bişey mi var acaba.??
    şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Karbüratör ayarınla oynamışlar. Bakım sırasında bozmuş olabilirler. hava filtren tıkandıysa da aynısı olur.

  3. #3

    Üyelik
    20 Eylül 2008
    hava filtresi daha yeni.10000 bakıma girdikten hemen sonra yapmadı.yaklaşık 200-300 km sonra yapmaya başladı.o yüzden karburatorden mi yoksa motor eskiyor mu onu bilmiyorum.motor bakımım güzeldir.hiç ertelemem.bi bakayım o zaman karburator ayarına tekrar gözden geçireyim..akşam gelişmeleri yazarım..umarım problem çözülür..
    teşekkürler..

  4. #4

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    ben 12,000de aldım şuanda 18,000de ama güzel çekişi var. 4. vitese kadar redline görebiliyoruz

    senin problemine gelince. yucika'nın da dediği gibi büyük ihtimalle karbüratör ayarlarında bozukluk oluşmuş. ya sen kurcaladın ya da bir vida gevşek bırakıldıysa ayarını bozabilir

    ama bujiyle de ilgili olabilir. aynı seri kod'dan buji takılmadıysa ateşlemde sorun çıkarır

    hava ayarında bozulma olabilir. filtre yerinden çıkmışmı kontrol ettinmi? fitrenin karbüratöre giren boğaz hortumunda yırtık varsa fazla havadan dolayı hem pıtırtı yapar hemde karbüratöre pislki kaçmıştır senden habersiz

    bunların hepsi deneyim tecrübe

  5. #5
    kartalizma07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    ANTALYA
    bence senin sorunun debriyaj balatası olabilir. bitiyorsa çekiş problemi yaratır. balata değiştimi. hava ayarı, hava filtresi onlarda olabilir.

  6. #6

    Üyelik
    05 Eylül 2008
    Hem Karburatör Ayarı Bunun Yanında Platin çok önemli Platin Ayardan Düşmüşse çekişten Düşer Platin Ayarını Yaptır

  7. #7
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    bence düzgün biyere sibob ayarlarınada bi baktır derim ybr ye binince derdini alayacak adama git nalbata gitme
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  8. #8
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Karbüratörü kontrol ettir.
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  9. #9

    Üyelik
    20 Eylül 2008
    teşekkürler öncelikle.
    debryaj balatasından değil.daha yeni zaten.
    karburator ayarını da defalarca temizleyip yeniden yaptım.galiba ondan da değil.
    bogazda yırtıklık yok.
    söylenenlere göre galiba ateşlemede sorun var.
    buna göre de;
    buji olsa bir anda yapmaz herhalde.çünkü değiştirdikten sonra bi sorun yoktu.
    platinde olabilir dediğiniz gibi.ama yine de 7500 devire kadar çekiş mükemmel derecede.yine de bi ona da bakayım.teşekkürler tekrar.umarım yine canavar gibi olur.

  10. #10
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı sernur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler öncelikle.
    debryaj balatasından değil.daha yeni zaten.
    karburator ayarını da defalarca temizleyip yeniden yaptım.galiba ondan da değil.
    bogazda yırtıklık yok.
    söylenenlere göre galiba ateşlemede sorun var.
    buna göre de;
    buji olsa bir anda yapmaz herhalde.çünkü değiştirdikten sonra bi sorun yoktu.
    platinde olabilir dediğiniz gibi.ama yine de 7500 devire kadar çekiş mükemmel derecede.yine de bi ona da bakayım.teşekkürler tekrar.umarım yine canavar gibi olur.
    Bu motorda platin yok bildigim kadarı ile elektronık atesleme degıl mı bu ??

    Eger bujı zayıf ateslıyorsa Beyınde de problem olmus olabılır cunku daha gecen geldı basıma motor cok zayıf ateslıyor gıtmıyordu Beyın arızası cıktı... Tabı bu en son bakman gereken kısım gercı karburatorde subaplarda hava fıltresınde bujıde bısı yok dıyorsan...
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  11. #11
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı sernur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler öncelikle.
    debryaj balatasından değil.daha yeni zaten.
    karburator ayarını da defalarca temizleyip yeniden yaptım.galiba ondan da değil.
    bogazda yırtıklık yok.
    söylenenlere göre galiba ateşlemede sorun var.
    buna göre de;
    buji olsa bir anda yapmaz herhalde.çünkü değiştirdikten sonra bi sorun yoktu.
    platinde olabilir dediğiniz gibi.ama yine de 7500 devire kadar çekiş mükemmel derecede.yine de bi ona da bakayım.teşekkürler tekrar.umarım yine canavar gibi olur.
    O makinalarda platin varsa ya da bulabilirsen o zaman baktır arkadaşım..

    Motosikletinin arızası KARBÜRATÖRDEN..Bu kadar basit..
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  12. #12

    Üyelik
    20 Eylül 2008
    elektronik ateşleme galiba.ben 2004 modelleri platinli biliyordum.cdi ateşleme o zaman.ilginç ama karbüratör ayarını defalarca yaptım.demek ki bu işten anlamıyorum benya da kimse anlamıyordefalarca yapıldı ayarı deli olmamak içten değil.

  13. #13

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    Alıntı kartalizma07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence senin sorunun debriyaj balatası olabilir. bitiyorsa çekiş problemi yaratır. balata değiştimi. hava ayarı, hava filtresi onlarda olabilir.
    hacım, debr. balata bitik kolsa debriyaj sonda kavrar ama motor yine de hızlaır fakat hızlanmada sorun olur ve motor çok çabuk devirlenir

  14. #14

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    izmir/bornova
    Motosikleti
    mct-250
    hocam hava filtrem yeni değiştirildi demişin.hava filtresi değiştirildikten sonra karbüratör illa ayar istiyor onu yapmamışlardır.
    MOTORCU ADAMA BİŞEY OLMAZ:bounce:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)