Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

skygo 125t-3 su soğutmalı hakkında...

    Leoncino
  1. #1

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Arkadaşlar elimde honda innova var, motorumu satacağım.Skygo'nun racing modelini almayı düşünüyorum...skygo racing 125 hakkında görüşlerinizi bekliyorum.Yakıt tüketimi, performansı, parça sorunu hakkında yardımlarınızı bekliyorum...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    armaganaltinoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    trex150
    motoru bilmiyorum ama japonu satıpta bi çin almak pek mantıklı gelmiyo bana açıkçası ama yinede senin bileceğin bi iş
    10PY253

  3. #3

    Üyelik
    29 Temmuz 2007
    Şehir
    ESKİŞEHİR ADI:Sinan
    Motosikleti
    YBR_125_'05_KIRMIZI BROADWAY '92_BEYAZ
    motoru bulamadımki bende. link varsa eklermisin teknik verilerine bakalım tipine şemaline bakalım bişeyler söleyim ona göre.

  4. #4
    armaganaltinoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    bandırma
    Motosikleti
    trex150
    10PY253

  5. #5
    kalidor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2007
    Şehir
    Atlanta / Peachtree
    Güzelim innova'yı satıp bunu almak pek akıllıca olmaz dostum. Madem İnnova'yı satacaksın, sattığına değer bir şey al. Tabi tercih senin, benden söylemesi...

  6. #6
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Honda sh300i
    dotum kendine güldürme saıkn 2 zamanlı değilse ve çinliyse ondan racing hele 125 ccden hiç racing olmaz pişman olursun
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  7. #7

    Üyelik
    24 Mart 2008
    teşekkür ederim arkadaşlar peki dış görünüşü innova'dan daha büyük olan tavsiye edebileceğiniz bi model varmı?1.85 boyum var innova altımda kayboluyo bende o yüzden dış görünüşü daha büyük bi motor istiyorum.Yardımcı olabilirseniz sevinirim...

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Aralık 2007
    Şehir
    DAVOS :p
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 --(SİYAH)
    honda cbf 150 siyah tavsiye ederim..

  9. #9

    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    arkadaşım bence skygo'dan zarar gelmez benim suanki motorum 125-30 luk 5 aydır kullanıorum ;) süper bişi, bundan önce ybr vardı güzeldi ama şekil bakımından sattım NOT:motosiklet mücadele etmektir. bol süspansiyonlu olan motosikletse ahmak işidir ;)


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler