bende mondial mct var 2 gün yattı malum ankarada kış keskin iki gündür uğraşıyorum marş a basıyorum telefon titreşimi gibi bi vızıltı 5 kez vurdurduk arka arkaya çalışır gibi oldu ama nafile çektim brandayı tekrar geldim eve bir çözümü yokmudur aküyü söküp eve getircem tek çare o gibi görünüyo
Allahım sana binlerce kere şükür. Benim kızım bir hafta ayazda da yatsa bu garibanların yaşadıklarını yaşatmıyor bana.
Üç boyoz bir kola
doktor bey pek bir minnettar gördüm sizi Allah daim kılsın
Kışın genelde bir çok motorcu arkadaşım problemidir
akü...
Benimde 1,5 ay önce başıma gelmiş ve topic açmıştım..
Bir kaçgün kullanmadığım ve soğukta da kalınca akü kalp krizi geçirdi..
Yenisini alıp taktım..Şimdi kullanmadığımda soketlerini çıkartıp oda sıcaklığında muhafaza ediyorum..
aYe'nin dediği yöntem şuan;
yüksek cc'li motosikleti olan arkadaşlar için en iyi çözüm..
Güzel ve faydalı bir topic olmuş mete..Öpüldünüz...
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
hoca benim gibi rampa aşağı salıcan 2 de ...vurdurcan jiglede...ısıtana kadar gaz kesmicen...
Şerefli Koçhisarlı kanka bu çiızıklarda ne...ayar etme edemi...
abi kuru tip akü hakkında ne diycen..bağlayakmı parayı...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
benim motor da 1 gün yatınca çalışmıyor dediğin gibi. ilk marşta yarım gaz veriyorum.scooter orta sehpaya alıyorum. aldığı anda gazı oynatmıcaksın. senin verdiğin gaz oranında çalışmıyor motor daha düşük devirde çalışıyor ama gaz yüksek. o haliyle bi 10-15sn çalıştıktan sonra hafif hafif ara gazıyla deviri yükseltiyorum o zaman rolantiye giriyo. otomatik jiklesi de devreye geçiyor. ancak öle oluyor. 2. ya da 3. marş kaldımı 2 kere ayak marşı atıyorum sona bi daha elektrik marşı tamamdır
hakketten mete abi bendede var bu sorun aküde değişmişti hatta şarjda ettirdim bi kaç gün iyi hava bugünlerde buz kesince yine zırtladı marş ölüyor resmen. şu lambaların akımını kesme işi aklıma yatmadı değil ama sabah sabah uğraşılmazki yeri kötü.. Allahım sana şükürler olsun cbf gibi bizide ayak marşından yoksun bırakmadığın için
KIRMIZI BOĞA..
Valla akü ve elektrik konusunda pek bilgim olmamakla beraber..
Kuru aküler bakım gerektirmeyen olarak biliyorum..
Ben bi tane japon aldım..Kurtuldum..
Piyasada genelde kuru akü olduğunu satıldığını
ve bakımlı (takviye sulu) olanlarında
pek râğbet edilmediğini elektrikçim söylemişti..
Hayabusa alacaksan yinede akü al derim...
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
Dipnot: Deli olacam arkadaşlar..Mesajımda değişiklik yapamıyorum..
Lütfen mod arkadaşlar bu problemime bi çare olsun..
Tam 5 gündür hatalı yazılan mesajlarımda değiştir butonuna
tıklayıp değişiklik yaptığımda '' değişiklik kabul edilmiyor'' diye
bir yazı penceresi çıkıyo..
İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.
bende ybr125 forumundan öğrenmiştim. bugün denedim olumlu sonuç verdi benzin musluğunu kapatıyorum. ayak marşını yavaşça 3 kere pompalıyorum. sonra musluğu ve ve kontağı açıp marşa basıyom.(jiklede açık tabi) çalışıyo
soğukta çalıştırma gerçekten sıkıntı
akünün kısa sürede bitmemesi için, motorun akü yuvasına sığacak en büyük amperli aküyü takmak çözüm olabilir
jikle kullanımıda önemli, rutubetten dolayı bujinin üzeri nemlediyse eyer, jikle çekiliyken karbüratörden gelen zengin karışım malumunuz benzin ağırlıklı olacaktır
bujiden gelen ateşleme düşük olduğu taktirde yanma evremizde yalan olacak tabi
bide motoru vitese takıp yarım debriyajla pistonu bikaç tur döndürecek kadar ittirsek ve soora marşa bassak, soorada jikleyi açıp marş versek zannediyorum çalışmada rahatlık sağlanır
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)