Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Hız göstergesi mi yanlıs mondialle 130 ben mi yaptım???

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kabir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250
    ya slm arkadaslar mondial mct 250 var bende arkadaslar daha once 110 dan daha fazla yapmadık demıslerdı.130 rahat cıktım motor su anda canavar atlıyo bıldıgınız gıbı degıl tek derdım cok yuksek derecede olmasada titreme cok hızlandıgında yani 80 den sonra yapıyo genelde bunu kesmek icin ne yapmalıyım??


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (eyong) Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    250 cc için 130 km/h normal bir hız yapar tabi niye yapmasın, ama yinede km saatinin doğruluğunu başka bir araçla test ederek (yanyana) onayla bu benzin hesabı için faydalı olacaktır.
    Titreşim içinse motor bağlantı vida-somun ve lastiklerini değişebilirsin. Eralp hocanın böyle bir topic i vardı "çin malı motorların vibrasyonuna çözüm" gibi bişeydi başlığın adı, bi gözat faydası olur...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  3. #3
    lostdwarf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2005
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT
    yapar yapmasina da, kabir hocam, senin motor daha rodaj da değil miydi? bence o hızlara çıkmak için biraz daha sabırlı ol, rodajın bitmesini bekle ..

  4. #4
    kurt_kapani_mos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2005
    Şehir
    eskisehir
    Motosikleti
    pegeout 103 simsek+honda cbr 125 r
    Eyong doğru söylüyor.....
    250 cc için 130 km/h normal bir hız yapar tabi niye yapmasın, ama yinede km saatinin doğruluğunu başka bir araçla test ederek (yanyana) onayla bu benzin hesabı için faydalı olacaktır.
    en iyi sürücü en dikkatli olandır...
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    bu vatanın ekmeğini yiyip ihanet eden bir gün ekmeği yediği yerden kurşunu yer....
    kurt_kapani

  5. #5
    kabir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250
    rodaj olayı yalan oldu ben 2. el motor aldıgımdan motorun yagını degıstırmısler lostdwarf abi neyse zaten motor haftasonu 800 km ye cıktı 330 km den bide 150 km ancak gıdıyo benzınle benzin ısıgı yandıgında gidip benzin alıyorum ama 9 litra alıyo problem bende mi yoksa daha benzin var mı? bi 5 litre kadar onu merak ediyorum dostum yardım eder misin??

  6. #6
    kabir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250
    9 litrelik diyecektim ama 160 km gidiyo

  7. #7
    cruiserer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Jinlun JL150-5
    Alıntı kabir adlı üyeden alıntı
    9 litrelik diyecektim ama 160 km gidiyo
    Abi eğer o kadar yakıyorsa 130km/h hız yapması gayet normal Hatta bir racing kadar yaktığını düşünürsek 250km/h falan yapması gerekir bence
    \"Cruise through the street regardless of whatever going on behind you\"
    by Cruiserer

  8. #8
    barisci26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2005
    Abicim senin motorda bi sorun var heralde siteden bir MCT kullanıcısı kmde90bin yapıyor demişti.
    http://www.facebook.com/bariskaykusuzphotography
    http://www.bariskaykusuz.wordpress.com/
    http://twitter.com/bariskaykusuz


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler