arkadaşlar motorum mondial 100 kh ve acayip şekilde bi titreme var üstünde durulmuyo motor hakkındada hiç denilcek kadar az bilgim var bana bi yardımcı olabilirmisiniz neden kaynaklanıyo acaba
arkadaşlar motorum mondial 100 kh ve acayip şekilde bi titreme var üstünde durulmuyo motor hakkındada hiç denilcek kadar az bilgim var bana bi yardımcı olabilirmisiniz neden kaynaklanıyo acaba
Öncelikle hoşgeldin arkadaşım, böyle olmadı ama napalım
Sonrasın da bende aynı şeyi sormuştum..Bir değil bir çok sebeple olabiliyormuş...
BURAYI OKUMANI TAVSİYE EDERİM..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Dostum merhabalar;
Motorunun bazı aksamlarının kontrol edilmesi gerekiyor.
1- Motorun kasaya bağlandığı civatlar
2- Kalkışta yaşanan sorunlar için kavrama tertibatı
3- Koltuk ve amortisör bağlantıları
4- Sübab ayarı
Aslında daha çok bilgi verirsen daha çok yardımcı olunabilecek
kardeş rolantide calısırken bişey yok ama seyir halindeyken çok titriyo civatalrını filan kontrol ettim hepsi saglam sıkılmış sekilde ama aynı devam ediyo
Dişli çoğaltmayla ilgilide bir açıklama yaparsa arkadaşlarımız sevinirim
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
bence lastiklerini de kontrol ettirmeni tavsiye ederim. lastik havaları, eğer tel jant ise motorunun jantı akorduna bir baktır derim ben.
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
zaten herseyi kisaca teknikhoca aciklami$
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
Mesela bir harleyinde motoru deli gibi titriyor ama sadece motoru kasada hiç bişe yok (: aynen çamaşır makinasının çamaşırları sıkarken olan olay gibi?
Balansör denilen tertibattan bazı motosikletlerde olmaması olabilir mi?
bu modelde grenajlar sert bir plastikten yapılıyor. hiç esnemiyor ve zamanla sorun oluyor. vida yerlerine plastik somun bile atmamışlar. titreşim tek silindirli ve mondial olduğu için fazla fakat, titreşimin miktarını bilmeden başka bir sorun var mı bilemeyeceğim.
Motorun hakkında biraz bilgi versene. kaç km de? bakımlarını yaptın mı gibi
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Motorda balansörden daha önemli olan şey, titremesi kacınılmaz olan makinenin kasadan yalıtılmasıdır. Hatırlarsanınz MZ motorları bazen öyle sallanirdı ki, ben düşecek zannederdim. Ancak (çok iyi olmasa da) motor arka taraftan esnek bir kulakla kasaya bağlıydı. Önemli olan titreşimin kasadan yalıtılabiliyor olmasıdır.
Çin işi genel sorun....Arama yapmalısın siteden gerekli bilgileri bulacaksın.Ayrıyetten servise götür onlarda yardımcı olurlar.minimuma indirebilirler ne kadar inebilirse...TAmamen kesilmesini bekleme kesinlikle.Biraz sorun yaşayacaksın bunun ile ilgili bence...
AKIN FİDAN
rölantisini düşür yüksekse tek tek sık sonra vidalarını işe yarar belki
[URL="http://www.oyunlife.com/yeni.uye.htm?nightmareinu"]http://www.oyunlife.com/yeni.uye.htm?nightmareinu[/URL]
Bora Erkan
Motorun şaseye bağlantı civatalarının hepsini kontrol et.Bişi çıkmazsa buna alış Çin işi japon işi farkı diyelim buna Bora Erkan
arkadasım sen uzulme sadece cın malı motorlar tıtremıyor bende jawa style var turk malı oda tıtrıyor kıme goturduysem cozemedıler tıtremeyı
http://www.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=1184706190
kocaeli başiskele :bounce:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)