Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

200cc Çin malı cross bilmecesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Alıntı richy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @myheart @Alcohol akşam akşam iyi güldüm valla.
    bende de ramzey 200cc vardı 4600 km.de satmıştım. 200cc mi bilemicem ama güzel gezdirdi beni. imkanım olsaydı onu 2. motor olarak saklamak isterdim. ilk motorum olması açısından aramızda duygusal bir bağ vardı. resmine baktıkça dalar giderim guzel motordu be
    Hatırlıyorum senı ızmıt den ramzey ci.. abant gezime katılmıstın ama biraz mahcup olmustum.. Görüştügüm Arkadaşlarla forumda didişmek zevkli oluyo
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    userneym - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2005
    Bore x Stroke (mm) 72.5x55.7
    Displacement (ml) 230
    Compression ratio 9.5:1

    Bore x Stroke (mm) 67x55.7
    Displacement (ml) 196.4
    Compression ratio 9.0:1

    Hacim= pr2h/1000 = cm3
    H=height
    r= yarıçap
    p=3.142

    zongshen de motor blokları tamamen farklı...
    --- SATILIK MAGELLAN EXPLORIST 300 GPS ---
    igilenenler için email: mdinc3000 yahoo.com

  3. #23
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    abi versek 125cc , 200cc ye çıkarsanız olmuyormu illa 200ccleri 125cc yapıcaz diye uğraşıyorsunuz

    ayrıca ufak hacimli kroslarda kaç km den sonra titreşim başlıyor?
    Ben Hyosung Karion (RT125) düşünüyordum.Fakat ondada 80km/s den sonra titreşim başlıyormuş motoru kullanan biri söyledi.Kros olarak titreşimi az hangi model var? yamaha hondada olabilir gerçi burda çinlileri tartışıyorduk ama
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  4. #24
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Hocam bende Zealsun zs200gy-a alıcam. aslında 125 miymiş

  5. #25
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Doğan görünümlü şahin
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  6. #26
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    arkadaşlar şimdi bu motorlar 150cc den 50cc daha ekleyerek bunu cylinder ayrildigi yer vardir bilirsiniz orasini daha uzun yapar krank milinide 200cc lik takar ozaman olur ama randımanlı olurmu bilinmez şimdi diyelim çinli ya masraftan kaçıp onun için yapılabilir yapılmıs demiyorum zannetmiyorum! bizde mitsubishi carisma 1800 GDI var TRİGER kayısı kopardı otobanda durana kadar süboplar pistona vurarak hasar verdi vs. araba 4.viteste rahat aldigi bayiri şimdi 3.viteste alıyor sonuçta temsa ya biz yapariz falan adamlar zaten ölçülmüş mikronluk şeyi adamalar bize onu taşlayarak hallederiz biz dedi vs yani performans ı baya etkiler bu olay

  7. #27
    beto_977 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    AS 150 T1 ( Yiğidim Aslanım, Façası bozulsada eski günlerine geri döndü )
    Arkadaşlar 125 cc den 200 cc e motoru çıkarmak biraz zordur, Krank piston bilmemne derken motorun stabilitesi hepten yok olur ve verim vermez. Şimdi gelelim başlığa bu operasyon fabrika tarafından yapılırsa makbuldür ki yapılabilir, piston yolu uzatılır krank değişir olur ama fabrikada sıkı testten geçer. Bu olay arabalardada yapılır Örneğin yeni daihatsu terios yarisin 1.3 litrelik motorunun karank ve piston yolu değiştirilerek 1.5 e yükseltmiştir. Veya hyundai accent 1.3 - 1.5 olayıda aynıdır ve böylece parça depolamadada tasaruf elde ederler.
    Tatlı su motorcusu. Yamura çamura gelmez.

  8. #28
    yzb bozo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    İSTANBUL-ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçenlerde bir motosiklet ustası, arkadaşımın SkyTeam cross'unu inceledi ve söyledikleri çok ilginçti.

    Bu motor aslında 125cc imiş, silindir kapağı ile krank 200cc makinelerinkiymiş sadece. Yani bir çeşit aldatmacaymış. Daha önce böyle bir şey duyan oldu mu?
    piston her iki cc de de aynı noktaya çıkıyordur kapak değişerek cc hacmini çoğaltıyorlardır.Yani 125cc 150 cc 200 cc motor kapağı değiştirilerek yapılabilir.Çok doğaldır bu niye panik yapıyorsunuzki.Normal arabalarda da buna modifiye deniliyor motor sıfır olunca neden kandırılasınızki.Silindir kapaından talaş kaldırılarak hacim büyütülür adamlarda öyle yapmışlar aynı motor değişik kapak takarak cc hacmini büyütmüşler

    Alıntı beto_977 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 125 cc den 200 cc e motoru çıkarmak biraz zordur, Krank piston bilmemne derken motorun stabilitesi hepten yok olur ve verim vermez. Şimdi gelelim başlığa bu operasyon fabrika tarafından yapılırsa makbuldür ki yapılabilir, piston yolu uzatılır krank değişir olur ama fabrikada sıkı testten geçer. Bu olay arabalardada yapılır Örneğin yeni daihatsu terios yarisin 1.3 litrelik motorunun karank ve piston yolu değiştirilerek 1.5 e yükseltmiştir. Veya hyundai accent 1.3 - 1.5 olayıda aynıdır ve böylece parça depolamadada tasaruf elde ederler.
    Buda doğru bir yaklaşım piston kol ve kranktan yapılabilir.her aracın motoru aynıdır BG güçleri cc leri bu yollarla yükseltilir.

  9. #29
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Prometheus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Her usta" dediğin Ankara'nın en meşhur ustasıdır


    O ustayı çok iyi tanıdığımdan yazayım dedim....

    Aynen öyleymiş...Ama nedenine gelince çabuk ısınması çabuk soğuması gibi nedenler denmiş...Hatta bir markayı da 125 cc den 200 cc yapmıştık beraber...

    Alıntı beto_977 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 125 cc den 200 cc e motoru çıkarmak biraz zordur, Krank piston bilmemne derken motorun stabilitesi hepten yok olur ve verim vermez. Şimdi gelelim başlığa bu operasyon fabrika tarafından yapılırsa makbuldür ki yapılabilir, piston yolu uzatılır krank değişir olur ama fabrikada sıkı testten geçer. Bu olay arabalardada yapılır Örneğin yeni daihatsu terios yarisin 1.3 litrelik motorunun karank ve piston yolu değiştirilerek 1.5 e yükseltmiştir. Veya hyundai accent 1.3 - 1.5 olayıda aynıdır ve böylece parça depolamadada tasaruf elde ederler.
    Aralarında çok büyük güç farkı olmadığı için dediklerin anlamsız kalıyor...Sadece silindir çapının büyümesi diğer aksamların da değişmesini gerektirmez....

    Bizzat denediğim için söylüyorum...Sadece silindir çapı büyüyor ve pistonlar değişiyor...Gayet te verimli oluyor...Sebebine gelince sistem 125 likler için tasarlandığı için....

    Benin titan şu anda türkiye de tek...Kendim uyguladım çünkü...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  10. #30
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    tek bildiğim skyteam in diğer 200cc lerden yavaş olduğu. zealsun un 200cc krosuyla arasında çok fark var mesela.

    ben bu 125cc olayını karbüratörü diye duymuştum. yani 125cc motorlara uygun karbüratör varmış. benzin yetiştiremediği için daha yavaş diye biliyorum
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  11. #31
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    benzin yetiştiremeyen motor olmaz kı arkadasım madem benzin yetiştiremiyo o zaman motor stop eder zor calısır... hızla alakası olmaz diye tahmin ediyorum...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  12. #32
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Alıntı the_cayman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğan görünümlü şahin
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  13. #33
    player1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2006
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    dr 650SE
    olsun be kardeşim ha 200cc ha 125cc
    bu çinlilerin hepsi aynı değilmi.
    uğraşmayın böyle fani şeylerle.
    sanki 600 cc ile 1000 cc farkından bahsediyosunuz.
    verin gazı gitsin
    heheheheh

  14. #34
    myheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Şehir
    Bolu Merkez
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    yok yok player 1 arkadaş oyle deme o arasında ki farkı hissetmek ve onu basarmak büyük marifet...
    Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...

  15. #35
    ozi2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2006
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Google arama motoru
    Daha öncede yazmıştım bu sefer kopyalıyorum




    Dostum ben Zongshen 125'lerin bitanesini 200'e çevirmek için 3 günümü harcadım oldu ama değmedi maliyeti fazlalaştı.Ne karteri ne silindiri ne silindir kapğı birbirini tutmuyo.Karteri tornada genişlettik sonra 200'lük silindirin etekleri kartere zarzor geçti bu seferde sibopların çalışmasını sağlayan alt ekzantirik dişlisinin milinde sorun yaşadık ama nihayet 200 lüğe çevirdim.Müşterinin canı yandı istediğim parayı duyunca gözleri yuvasından çıkacaktı nerdeyse.Ve güç artışı beklediği gibi olmadı çünkü arada 74.4 cm3 farketti.750 ile 1000 cc olsa amenna.Yani değmez
    [COLOR="red"][B][I] 4 zamanlı --> ::144:: <-- 2 zamanlı (A rh 2TT)[/I][/B][/COLOR]

  16. #36
    enis89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    .................
    arkadaşlar bu konu sündükçe sünüyor yeter artık boşverin verin gazi gitsin

  17. #37

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    bakın arkadaslar ben motor tamircisiyim asagı yukarı 8 senedir bu işle mesgulum oncelikle ihtiyarın dediklerini yabsanızda yapmazanızda bir sey olmaz motorun kac cc oldugu silindir ustunde yazar 1 cc eksik yazar msela 150 ise 149 cc yazar vs bu motorun
    buyultme olayıda soyle acıklıyım egerki silindirin basma noktaları yaglama kanalları uyuyor ise 125lik motoru 200 yada 150 yapabilirsiniz ben cross hastasıyımdır bende su anda 600 honda var cross-offroad herkesin sozune inanmayın motrunuzada her ben yaparım dieyene ellettirmeyin yoksa basınıza iş alırsınız buda bi kardes tavsiyesi eger dukkanıma gelmek isteyen olursa dukkanım ist avcılar cihangir mahallesi ormanlı caddesi fırat sokak no 10 altın motor

  18. #38
    ozanzumrut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Bu husus benimde dikkatimi sürekli çekiyor bende kanuni enduro 200 var.çinli crosslara bakınca benim blogtan 200 cc lerin ufak olduğunu görüyorum.yani 150 veya 125 bloğu gibi.ama silindirleri 200 cc.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler