Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Racing aküsü lazım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    CaDDe_BoSTaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    iSTaNBuL
    Motosikleti
    Gilera Runner 180 Sp
    Scotterıma xenon takmayı dusunuorum ama akusu kaldırmıo denedık.Bana racing akusu lazımmıs bu racıng okusunu nerden tehmın ederız bılgısı olan varmı ? saygılar..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    CaDDe_BoSTaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2006
    Şehir
    iSTaNBuL
    Motosikleti
    Gilera Runner 180 Sp
    yaa dostlar yokmu scottera xenon takan ?

  3. #3
    aliberkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2004
    Şehir
    Beşiktaş/İSTANBUL
    Motosikleti
    Z750S
    Arkadaşım racing aküsü diye birşey yoktur. Akü yetersiz geliyorsa bir akücüye git ve motoruna uygun daha kapasiteli bir akü al. Buarada eski akünü de alıyorlar haberin olsun..
    06 AB 3263
    0 Rh+
    Bugün kaç motorcuya selam verdin?

  4. #4
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    Akün sağlamsa başka akü takmakla OLMAZ. Aküyü şarj eden alternatörün gücü yetmediği sürece yolda giderken akün bitecektir. Xenon rengi ışık veren normal ampüllerden kullan. Birde Xenon kitinin fiyatı scooterın yarısı kadar? Gerçek Xenondanmı bahsediyoruz? (Ballastlı falan hani)
    Bu arada aliberkay'ın söylediği gibi racing aküsü diye birşey yok. Motosiklet aküsü motosiklet aküsüdür. Boyutu, ağırlığı ve haliyle kapasitesi değişir. Ama daha büyük akü takmak (nereye sokacağın derdi bir yana) sana çözüm olmaz. Çünkü alternatörün o aküyü xenon açıkken şarj edebilmesi gerekir. Yani senin sorunun aküden değil alternatörden. Onada yapabileceğin bir şey yok.
    Akü sadece motorun kapalı olduğu yada alternatörün "geçici olarak" yetmediği durumlar için kullanılan birşeydir. Alternatörünüz sürekli yetmez durumda ise (kapasitesinin üstünde elektrik aksamı bağladı iseniz), motorunuz çalışırken akünüz bitecektir. Sonuç yolda kalmaktır.
    Motosikletinizi kullandığımız zamanın büyük çoğunluğunda toplam çekilen wattın alternatörün ortalama ürettiği wattan az olması gerekir. Alternatörün çıkış kapasitesi devire göre değişir ama çoğu scooter genelde hep 3000 devirin üstünde olduğu ve trafikte sıkışıp pek dur kalk yapmadıkları için bu pek problem yaratmaz.

  5. #5
    melik17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    cadde bostan ben scooterime xenon taktım hemde uzun we kısa ya yani 2 adet; benimde akü kaldırmamıstı daha yuksek bi bosch marka aku aldım we sorun çözüldü

  6. #6
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    iyi de hakkaten o yeni aldıgınız akü bitmiyor mu şak diye?
    scooter'ın şarj kapasitesi o kendi aküsüne göre değilmidir?
    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  7. #7

    Üyelik
    02 Aralık 2008
    Şehir
    Bolu / Merkez
    Motosikleti
    ASYA 150 T 19A
    Arkadaslar Sorun Akü degildir.Alternatör yani konjektör ün Görevi Motor üzerindeki Akıma göre akımı sabitler Akü boş olsa dahi yolda giderken (Konjektör saglam ise) hiç bi sorun olmaz...Sadece boş aküde ilk calıstırmada motor stop eder gaz kesmezsen sorun olmaz.yani senin sorunun konjektöründe..Konjektör düşük akım veriodur..
    [B]İyi Gêlişmiş Rêflêkslêr Şanstan Dãhã Hızlıdır..[/B]:cat::cat:

  8. #8
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Alıntı KoroqLu14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Sorun Akü degildir.Alternatör yani konjektör ün Görevi Motor üzerindeki Akıma göre akımı sabitler Akü boş olsa dahi yolda giderken (Konjektör saglam ise) hiç bi sorun olmaz...Sadece boş aküde ilk calıstırmada motor stop eder gaz kesmezsen sorun olmaz.yani senin sorunun konjektöründe..Konjektör düşük akım veriodur..
    Eğer akü arızalı ise yani şarj tutmuyor ise konjektörün sağlam olması bişey ifade etmez
    Bozuk akü konjektörüde bozacaktır
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  9. #9

    Üyelik
    18 Mart 2013
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar akü alanında faaliyet göstermekteyim ve motosiklet aküsü konusunda her türlü sorun ve ihtiyaçlarınızda destek olmak isterim.Her türlü akü şarjı ve akü bakımı konularında irtibat kurabilirsiniz.
    Cycle Motosiklet Aküsü öneririm.:

    İbrahim Gökçe
    Tel: 0533 775 45 25

  10. #10
    burhant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul/Sultangazi
    Motosikleti
    Dayang moped /Yuki 100-7 / Mondial 125 KT
    xneonun yükseltici kutusu oluyo onunlamı bağlıyorsun lambayı.

  11. #11
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    balans'lı uzun kısalı motosiklet xenon'ları 75,,90 tl arasında değişiyor,

    bu arada Hem Uzun hem kısa değil,
    tek ampul uzun kısa'lı xenon'lar mevcuttur piyasada,(ve elimde mevcut)

    Yine Uyarıyorum,
    ARKADAŞLAR ALDIĞINIZ XENON'LARIN WATT DEĞERLERİ 35,35 OLSUN,
    ARAÇLAR İÇİN OLUPTA 55,60 WATT GÜCÜNDE OLANLAR MOTORUNUZA ZARAR VERİRLER...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler