Kymco Grand Dink 150'yi 170cc yapmak/yapılabilir mi?
-
26 Ağustos 2017, 21:16
#1
Arkadaşlar merhaba, foruma yeni katıldım benim aklıma takılan bir kaç soru var ustalardan düşüncelerini ve yardımlarını esirgememelerini istiyorum. Bu düşüncemle alakalı bi kaç konu okudum aslında benim fikrim motorun silindir hacmini yükseltmek değildi fakat motorum 65 bin kmde şu an ve bu zamana kadar bakımları haricinde sanayiye girmedi hiç. Motorumun segmanından karbüratöre yağ sızıntısı var sanırım çünkü 50 kmde 50 ml yağ doluyor hava filtresine, yaşına bağlı olarak (2008 model) silindirin değişme zamanı geldi diye düşünüyorum. Usta ile görüştüğümde 150cc çin malı piston sekman gömlek takımı alıp rektefiye yapılacağını söyledi, bende madem silindir takımı alınacak bari motora taşlama yapıp çıkabileceğim kadar yüksek silindir hacmine çıkayım diye düşündüm fakat okuduğum konularda arkadaşlar krankın da değişmesi veya uyumlu hale getirilmesi hakkında yorum yapmışlar. Aslında hiç bulaşmayım diyorum ama 170cc de pek fazla zorlayacağını sanmıyorum motosikletim su soğutmalı sonuçta ısı konusunda böyle düşünüyorum. 150cc sekman tamiri falan yapılabilirse böyle bi imkanım da var mı acaba illa set mi alınıp rektefiye olması lazım çünkü sadece hava filtresine yağ gidiyor çekişte tekleme sıkıntı vs. yok. Bu konularda yardımcı olursanız sevinirim iyi forumlar 😃
Reklamlar
-
26 Ağustos 2017, 21:28
#2
https://www.facebook.com/groups/kymc...urkey/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/260933474340013/
Kymcolar 65 bin km kolay kolay rektefiye istemez bu face sayfalarına bakın ve iyi bir servise götür bildiğim kadarıyla ankarada kymco bakan adam gibi anlayan servisi yok bildiğim kadarıyla işin ehli antalyada ahmet usta var kymco bakan istanbulda peker motor ve motofull var bunlardan birini deyerlendir veya sayfada tavsiye iste
Benim tahminim emme sibomlarından yağı kaçırıyor onlar değişse kafi bu sadece benim fikrim tabi araştırırsan büyük ihtimal dediğim gibi çıkabilir
Ankarada kymcodan çok iyi anlayan yok diye biliyorum ustanda ne kadar iyi usta ve orjinal parçalarını temin eder ayrı mesele ve çin malı parçalarla sakın ola sokma o makine yazık edersin
Geçenlerde senin motorun parçalarının söküp satan birini gördüm lazım olan parça varsa deyerlendir yukardaki sayfalardan
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
26 Ağustos 2017, 21:40
#3
Yorumun için teşekkür ederim ben 11 yıldır Antalyada yaşıyorum ve Ankaraya daha yeni taşındım, bu öneriyi Antalyadaki Kymco yetkili servisindeki Mesut usta verdi bende çin malı takıp yazık etmek istemiyorum ama bu şekilde yapılacağını söyledi ustamız, önerin için teşekkür ederim araştırmaya devam ediyorum
-
26 Ağustos 2017, 21:42
#4
BurakDoganC adlı üyeden alıntı
Yorumun için teşekkür ederim ben 11 yıldır Antalyada yaşıyorum ve Ankaraya daha yeni taşındım, bu öneriyi Antalyadaki Kymco yetkili servisindeki Mesut usta verdi bende çin malı takıp yazık etmek istemiyorum ama bu şekilde yapılacağını söyledi ustamız, önerin için teşekkür ederim araştırmaya devam ediyorum
Yukardaki sayfalardan antalya ahmet buharcı tam bilmiyorum antalya ahmet usta de ve ona telefon numarasından ulaş derdini anlata çözümü söylerse ve daha açıklayıcı bilgi verirse yönel derim bazı uzaktaki arkadaşlara telefondan bile yardımını eksik etmiyor
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
26 Ağustos 2017, 22:09
#5
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Yukardaki sayfalardan antalya ahmet buharcı tam bilmiyorum antalya ahmet usta de ve ona telefon numarasından ulaş derdini anlata çözümü söylerse ve daha açıklayıcı bilgi verirse yönel derim bazı uzaktaki arkadaşlara telefondan bile yardımını eksik etmiyor
Mesut usta Ahmet ustanın öz babası yani aradığımda o şekilde iletişime geçtim bunları konuştuk dediğim gibi ve bu subap ayarının bozulmasından mütevellit karbüratör hava filtresine yağ gider mi ve herhangi bir ses değişikliği subap sesi gibi vs. duymadım motordan yani kilometreye bağlı olarak silindir eskimiştir dedim ama dediğinize ve deneyimime göre uzun ömürlü bir motosiklet kullanıyoruz ve motoru ısıttıktan sonra trafiğe çıkarım fakat biraz atak kullanırım ışıktan kalkarken bazen dipgaz da yaptığım oluyor sakin kalktığım da az oluyor buna bağlı olarak yıpranmış ta olabilir mi motosikletin alt motoru?
Çok soru sordum kusura bakmayın
-
26 Ağustos 2017, 22:22
#6
BurakDoganC adlı üyeden alıntı
Mesut usta Ahmet ustanın öz babası yani aradığımda o şekilde iletişime geçtim bunları konuştuk dediğim gibi ve bu subap ayarının bozulmasından mütevellit karbüratör hava filtresine yağ gider mi ve herhangi bir ses değişikliği subap sesi gibi vs. duymadım motordan yani kilometreye bağlı olarak silindir eskimiştir dedim ama dediğinize ve deneyimime göre uzun ömürlü bir motosiklet kullanıyoruz ve motoru ısıttıktan sonra trafiğe çıkarım fakat biraz atak kullanırım ışıktan kalkarken bazen dipgaz da yaptığım oluyor sakin kalktığım da az oluyor buna bağlı olarak yıpranmış ta olabilir mi motosikletin alt motoru?
Çok soru sordum kusura bakmayın
Tapagaz ani gazlamalar hiç bi araçta tavsiye edilmez o ayrı olmakla birlikte tam cevabını bende bilmiyorum
Sen tam yerinden bilgi almışsın bana keçeler eskimiş yağ kaçırıyor yanma odasına ordanda eme manfoltundan hava filtresine yağ gidiyor gibi geldi tabi işin ehli daha iyi bilir yukrdaki face sayfalarında senin motorun parçaları vardı eyer ustan parçaların resimlerinde tmm bu parça iyi al haledelim dersen yönelirsin orjinalin olmadığı yerde çıkma parça ilaç gibidir
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
26 Ağustos 2017, 22:41
#7
orjinali neyse onu kullan bu markalar yan sanayi kabul etmez.
-
27 Ağustos 2017, 00:03
#8
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Tapagaz ani gazlamalar hiç bi araçta tavsiye edilmez o ayrı olmakla birlikte tam cevabını bende bilmiyorum
Sen tam yerinden bilgi almışsın bana keçeler eskimiş yağ kaçırıyor yanma odasına ordanda eme manfoltundan hava filtresine yağ gidiyor gibi geldi tabi işin ehli daha iyi bilir yukrdaki face sayfalarında senin motorun parçaları vardı eyer ustan parçaların resimlerinde tmm bu parça iyi al haledelim dersen yönelirsin orjinalin olmadığı yerde çıkma parça ilaç gibidir
Aynen Mesut abiyi bayadır tanırım kendisi işin ehli sağ olsun her konuda yardımcı oluyor her şekilde, motordan subap sesi gibi bir seste duyuyorum ama subap gibi değil mesela 1000 devrin altındayken de stop edecek gibi olurken tıtak tıtak şeklinde geliyor ama tahrik taşlarından geliyor sanırım orası farklı ama aklımda şu da kaldı 100 ile giderken gazı kesip 40a inerken 80 ile 60 km arasında bi ses başlıyor gıcıgıcı şeklinde devir veya dönüş hızı düştükçe sesin ritmi azalıyor yavaşlamaya başlıyor o anda da gaz açarsam ses kayboluyor tekrar gazı bırakınca aynı ritminden devam ediyor bu da bayadır var subaptan dolayı da olabilir mi bu ses, subaptan olsa gaz açınca neden kesilsin ki? Ya aklımda çok dolanıyor böyle şeyler bir türlü çözemedim.
Subap ayarı bozuksa hava filtresine kadar gidemez değil mi yağ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
cool113 adlı üyeden alıntı
orjinali neyse onu kullan bu markalar yan sanayi kabul etmez.
Aynen bende öyle yapmaya çalışıyorum fakat parçayı bulamıyorum anca Mesut ustadan temin edeceğim gibi görünüyor veya Antalyaya gidebilirsem motora sürekli yağ koyarak orda yaptırabilirim
Sahi motorun segmanı eskidiyse fazla yüklenmeden Antalyaya gidebilir miyim motorla? Daha önce 8 defa Antalya - Kastamonu yaptım motorumla deneyimim var ben motorun açısından sıkıntı olur mu demek istedim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)