Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Enjeksiyonlu GV 250 çözülemeyen sorun YARDIM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    Kıymetli dostlar merhaba. Doğuda görev yapmaktayım burada ustalar malum mobilet vb. motorlarla uğrasıyorlar dolayısı ile GVmin sorununu çözemiyorlar ha bire parça değiştiriyorlar motordan soğudum lütfen yardım! SAYGILAR.

    SORUN ŞU: Enjeksiyonlu 2011 GV'min FI ikaz işığı yaklaşık 10 km de bir 5dk kadar yanıyor ve motor tekleme, yığılma , çekişten düşme gibi sorunlar yaşıyor. Ustalar akü,konjektör,statör ve elektrik üzerine yoğunlaştı. Yetersiz şarjdan(amper metre ile ölçüldü 12nin üstüne cıkmıyordu şarj) statörüm yandı statörü yeniledik. aynı tekleme sorunu 50km gitmeden tekrarladı fakat statör yanık değil amper metrede şarj 13,5 - 14 ARASI gösteriyor oradada sorun yok. NEYSE gaz açtıkça amper metre 14 den 13lere düşüyordu bu seferde yeni akü aldık 100km gitti tekrar aynı şey oldu tekrar ampermetreyle ölçtük şarj değerleri rölantidede gaz açıncada normal gösteriyor; ama FI ışığı hala yanıyor bu sefer konjektör alalım diyorlar masraf ve alıp takma hiç bitmiyor ama amper metreye göre konjektör yanık olsa şarj değeri düşük olurdu neyse konjektöre bağlı erkek dişi soketler var iki keredirde şimdi onlar kaynamaya yanmaya başladı sürekli artık dayanamayacağım cok soğudum burnumdan geldi motor keyfim motor aşkından soğudum bir türlü çözemiyorlar LÜTFEN kıymetli tecrübelerinizle yol gösterin... bu arada buralarda bilgisayar sistemi yok ki beyne bağlayıp sorunu kodundan bulalım imkanlar usta bilgisi ile sınırlı.
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    elektrik üretimi ile ilgili bir sıkıntı olsa enjeksiyon sisteminden daha çok elektrik çeken far ve marsda da sorunlar olmazmi ?..

    enjektörlerde sorun var desek sürekli duzensiz çalışma yaşarsınız öyle birden stopa gidip 5 km de duzelme yapmaz..

    FI ikazi benzin pompası ile enjektorler arasında yakıt hattinda ki basıncın düşmesi neticesinde yanar..

    sizin benzin pompası veya gaz kelebek pozisyon sensoru (TPS) nu kontrol etmenizi tavsiye ederim..tabi bulunduğunuz yerde bu kontrolleri kime yaptiracaksiniz asıl sıkıntı bu maalesef...
    mezarkabulp bunu beğendi.

  3. #3
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Benzin pompası kontrol edilse iyi olur. Ayrıca tesisatta kaçak olabilir kaçak kontrolü yapılmalı , cihazla ve gözle tesisat kontrol edilmeli.
    Tüm soketleride mutlaka kontrol etmek lazım. Kaçak olmayım temassızlık ta olabilir soketlerde.
    mezarkabulp bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    f1 yakıt ve sistemi sorunsalıdır
    mezarkabulp bunu beğendi.

  5. #5
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    Değerli fikirleriniz için teşekkürler. FARKLI FİKİRLERİ YDA TECRÜBELERİ OLANLARDA paylaşırsa sevinirim.SAYGILAR

  6. #6

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Gt serisi illet bir motor, hele enjeksiyonsa maliyet için kalitesiz parçadan yapılıyor. Ama eskişehire gelen olursa benim ustam bunları uçak gibi yapıyor. Fabrika işinden daha iyi oluyor.

    Millet garantiyi yakıp bize getiriyor
    mezarkabulp bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    30 Ocak 2015
    ne kadar sensör varsa soketlerini söküp temizleyin geri takın.
    acayüp ve mezarkabulp bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı AhmetH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadar sensör varsa soketlerini söküp temizleyin geri takın.
    öYLE kolay olsa keşke ,
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  9. #9
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    Buji piposu. Gözden kaçmış olabilir. Genel tekleme sorunu efi gv 250'lerin. buji pipolarından biri çatlak. gövdeye atlıyor. ve tek silindir çalışıyor olabilir.
    mezarkabulp bunu beğendi.

  10. #10
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Benim eski gv de vardı benzer sorun. Konjektör klasik sorunudur gvlerin. Ama enjeksiyonlu seride bu düzeltilmişti.

    Sorunu gereksiz masraflar yapmadan çözmenin yolu deneme yanılma ile olacaktır.

    Çevrendeki herhangibir gv 250 konjektörü ile denğiştirmen tespit konusunda sana yardımcı olacaktır.

    Eğer ki sana konjektörünü vermek istemezlerse sen motorunun konjektörünü o motora takıp denemeyi teklif et.

    Ezbere konjektör almak mantıklı değil çünkü fiyatı yüksek.

    Bunu diğer parçalar içinde yapabilirsin.

    Bu tür çözülemeyen arızaların birinci kaynağı ustalarımızdır. Çözüm adreside forumlar.


    Emin ol forumlarda ustalardan kat be kat daha fazla çözüm var. Doğru yerdesin en kısa zamanda çözüleceğini ümit ediyorum. Motordan soğumak için çok erken motorunun düzelmiş haliyle iki tur attınmı hiçbirşeyin kalmaz. )
    mezarkabulp bunu beğendi.

  11. #11
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    eski bir ps150 kullanıcısı olarak bu sorununun çoğu ps150lerde kronik yaşanması sebebiyle bu işten anlarız :D

    motorun beyini bu sorunu yapar ya da diğer yollarlada olabiliyor.(enjecsiyon sistemi ,depo benzin hortumunun gevşekliği,yakıt yollarındaki tıkanıklık)

  12. #12
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Az ihtimal de olsa yan sehpa müşirinde bir problem olabilir ve çok kısa frekanslarda elektrik kesiyor olabilir motorunuz, benim başıma geldi çünkü, görünüşte tıkanmaya benzer bir problem gibiydi.
    mezarkabulp bunu beğendi.

  13. #13
    mezarkabulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Motosikleti
    REGAL RAPTOR 350 SPT ENDURO
    Arkadaşlar DOĞUda görev yapıyorum imkanlar kısıtlı parça usta anlamında. Hala sorun çözülemiyor. değerli fikirleriniz ile beni yönlendirdiğiniz için teşekkür ederim yarın yine meskenim usta. hala çözülemez ise Motoru ankaraya yollayacağım artık. çok bunaldım çünkü..SAYGILAR

  14. #14

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    ankara da çözemiyor ve bir ton parça değişiyor

  15. #15
    Evrimsanlig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM duke 250 Naked
    Hocam konuyu hortlatmis olucam ama cozum bulabildiniz mi simdi ayni sorun bende var gt250 kullaniyorum motor bazen tek silindire dusuyor bazen gaz kesiyor f1 yakiyor bazen de hic bisey yok gibi hareket ediyor ariza surekli olmadigi icin tespit edemiyorum

  16. #16

    Üyelik
    25 Mart 2023
    Konuyu takip eden varsa kıymetli dostlar, aynı sorunları bende yaşıyorum. 2014 gv 250 efi var bende de çözüm bulan var mı acaba?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)