CG MOTOR MODİFİYE YARDIM ?
-
İyi akşamlar herkese. Birkaç sorum olcak. Benim motorum 125 mg den yapılı 150 cc motor. Motorda 65,5 mm 150 cc yapılı silindir 200 cc yapılı üstkapak 200 cc karbüretör el yapımı egsantirik var. Krank filan orjinal 125 cc. Motorumun silindiri bitti klepej e düştü. Aşırı yağ yakıyor performansı çok düştü. Ben 65,5 mm 200 cc silindir takmayı düşünüyorum. Motorun orjinal krankı kaldırırmı bunu? Nasıl olur? Sağlam olurmu?
Motor Sürmek Sana Heyecan Veriyorsa , Tek Tekere Kalksak Kalp Krizinden Gidersin
Reklamlar
-
65.5mm piston kaldırır da motor 166.8 cc olur 200'e yakın bişeyler olmaz. Bunun için krankı da değiştirmen gerekli.
-
Peki 63,5 mm 200 silindir taksak ? Yarışlarda kullandıkları silindir.
-
walkman011 adlı üyeden alıntı
Peki 63,5 mm 200 silindir taksak ? Yarışlarda kullandıkları silindir.
O zaman 156.763 cc olur. Krank değişecek 200'lük istiyosan.
-
standart kranka daha büyük silindir yok benim bildiğim. 65,5 silindirle devam et piston aşağıda kalırsa silindirin üst kapakla birleşen kısmından tornada aldır. sıkıştırma artar çekişinde artar. 200 lük için krank değişmeli
-
Anladım. Zaten silindirin üstünden aldırmıştım. Silindiri değiştirecekken 150 yerine 200 takim demiştim.
-
Cg canlara , yapılabilecek maximum motor modifikayonlar nelerdir? , ömründen çalmadan kit halinde ortalığı yıkmadan ses ile, hatta sessiz^^ ?
Cc yükseltiliyor sanırım, ve hazırda görmüştüm 220 yada 250cc CG bunlar kaç beygir ve kaç torka kadar modifye edilebilinir? , turbo zurbo olmadan?
-
65.5 atıyorsan full yapılı silindir atıyorsan 200 lük, sonra 125lik orjinal krank niye kullanıyonnki ? Çok saçma 63.5 da atsan bir yere kadar yer yani hatta yemez orjinali daha verimli olur ya değiştirceksen krank ınıda değiştir motor rahatlasın yada yorma motorunu bu kadar çok kardeş.
250 lik dedikleri genelde usta işi oluyor belirli bir tork ve hp bazında net belirli güçlere sahip değiller. Ama 250 lik her klasman motoru alt üst edebilcek yapıya sahiptir bir ustanın özenle çıkarttığı 200 yada 250 lik cg ler. Bunu bilen bilir.
-
Burda kaldım nasıl devam ediliyor sökülmeye ? Karşıdan tası filan söktüm sadece dişliler kaldı
-
Rotor'u sökecen, egzantrik dişlisini de sökecen rotorun arkasındaki dişlinin üzerinde görünen mili çıkartıp ondan sonra cıvataları söküp karteri açabilirsin. Rotoru sökerken 14 numara lokma ve rotor çektirmesi gerekir ince diş bir vida aslında çektirme dediğim de. Havalı tabancayla sökersen daha kolay olur ve motora zarar vermezsin rotoru sabitleyecem diye sağa sola bişeyler sokuşturman gerekmeyeceği için. Motoru açarsan vites müşürünün metal parçasını ve yayını kaybetme, yoksa motoru topladığında vites göstergesi çalışmaz.
-
İşte o yay düştü o ufak sarı parçada içine girdi yay düşünce ona ne yapmalıyım nası çıkar düzelir ? Yaptım topladım motoru tek o kaldı onuda halledip motorun marşına basıcam çalışır insallah :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler