Debriyaj kilitlenmesi ve güç kaybı Mct250
-
Merhaba Arkadaşlar 2 sorum olacak
1. Motorun devirini yükseltip 4-5 sn o deviri koruyunca (Vites farkı yok tüm viteslerde yapıyor. bahsettiğim devir 5. viteste 80 km deviri normal dişli.) debriyaj kilitleniyor basamıyorum. yağla alakası yok 3 tane yağ değiştim farklı viskoziteli durum aynı. Neden olabilir?
2. Motorun üst kapak yeni subap ayarı yok, karbüratör ayarını 3 tam tur yaptım. motoru sürerken sanki benzi bitiyomuş gibi tırtırtır yapıyo gaz verince gazı çok geç alıyo. 20 dakika falan çalıştıktan sonra biraz düzeliyo. ilk çalışmada ısınması çok uzun sürüyor, birinci viteste kalkış yaparken stop edecekmiş gibi oluyo zar zor kalkıyo. çok yakıyo, neden olabilir?
Teşekkürler.
Reklamlar
-
Dostum debriyaj nasıl kılıtlenıyor anlamadım
üst kapak neden degıstı
karbüratör hava ayarı aynı olmaz 2 silindirde fabrıka verısıne gore ayar yoktur ilkim degısıklık gosterır
bagırıyor gıtmıyor ve cok yakıyorsa debrıyaj balatası bıtmıs olabılır
-
bende anlamadım debrıyaj kitlenmesini debriyaj tasıyla alakalı bir durum vardır
-
debrıkyaj kılıtlense motor yurumez , tasa değse gıyk gıyk yapar . İnsanlar sorununu anlatabıldıgı zaman yardıkm alır
-
Üst kapak yağ yaktığı için değişti. Balatasında problem yok. Debriyaj aşırı sertleşiyor basılmıyor daha ayırmıyo yani az soğuyunca gevşiyo
-
abicim conta degısır kapak degısmz , ghenlesme probelmı
-
boşuna dememişler MaCiT ten uzak dur diye
çok yakar az kaçarlardan bunlar :D
-
yanlıs dusunuyorsun regalden sonrakı en sağlam çinlidir
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
foruma yaz bakalım MaCiT i nasıl bilirsiniz diye sana ne diyecekler
-
Sen bana sor bakalım mct ye kaç sene bindin diye forumdakılerın görüşü umrumda olmaz , %50 sı kulaktan dolma konusuyor .
Kanuni caracal 4 yıl
mondıual mct 2.5 yıl
regal 1 yıl
honda beat 1.5 yıl
kawasakı vn 800 1 yıl
today 50 6 ay
biniş sürelerim aynı zamanda tamirciyim
-
canerol tartışma çıkartıyorsun yardımcı olmuyorsun. Paramız olsaydı dragstar alırdık herhalde. Ama para yok.
Üst kapak dediğim şey silindir kapağı. Değişti 0'ı ile. balatalarda problem yok iyi durumdalar.
-
bakmadan birşey denmez kı
-
Debriyaj telinin durumu nedir acaba? Yağmurdan pas yapmış da olabilir??
-
Debriyaj teli iyi durumda motoru çok ısıtmadıktan sonra hiç bi problem yok geçişlerde.
-
Debriyaj balatalarının arasına birşeyler sıkışmış olabilir?? Ya da balataları yakıyorsun?? Benim aklıma gelenler bunlar. Ben de bir MCT 250 aldım. Fiyatına göre iyi gibi şimdilik. Ama bakalım zaman ne gösterecek??? Orta ayağın olmaması çok çok kötü, arka tekeri hala düzgün ayarlayabilmiş değilim, ama alışacağız mecbur. Benim motor da biraz ısındıktan sonra boş vitesi bulmak neredeyse imkansız. Lambalarda debriyajı sıkılı tutuyorum ama kollarım kopacak bu gidişle. Vites aktarma kolu akıllara zarar. Çok boşluk yapmış ve 2. ve üst viteslere geçirmek için ayağım yara olacak. Bir de yağ ölçme çubuğu nedir öyle yaa? Acaba yağı yan ayakta mı ölçeceğiz yoksa motor düz dururken mi? Senin konuyla pek alakası olmadı ama, hazır bulmuşken sorayım dedim...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
Debriyaj balatalarının arasına birşeyler sıkışmış olabilir?? Ya da balataları yakıyorsun?? Benim aklıma gelenler bunlar. Ben de bir MCT 250 aldım. Fiyatına göre iyi gibi şimdilik. Ama bakalım zaman ne gösterecek??? Orta ayağın olmaması çok çok kötü, arka tekeri hala düzgün ayarlayabilmiş değilim, ama alışacağız mecbur. Benim motor da biraz ısındıktan sonra boş vitesi bulmak neredeyse imkansız. Lambalarda debriyajı sıkılı tutuyorum ama kollarım kopacak bu gidişle. Vites aktarma kolu akıllara zarar. Çok boşluk yapmış ve 2. ve üst viteslere geçirmek için ayağım yara olacak. Bir de yağ ölçme çubuğu nedir öyle yaa? Acaba yağı yan ayakta mı ölçeceğiz yoksa motor düz dururken mi? Senin konuyla pek alakası olmadı ama, hazır bulmuşken sorayım dedim...
MCT Başlığında soruna cevabı yazdım. balatalar daha sökülmemişti ilk açtığımda açtım baktım sağlamdı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)