SİFON TEMİZLİ ği nedir? SEA FOAM
-
22 Haziran 2012, 22:53
#1
Reklamlar
-
22 Haziran 2012, 22:57
#2
enjeksiyonlu motor kullananlar için güzel bilgiler
-
22 Haziran 2012, 23:32
#3
Adem Can alıcı yerinden vurma Bencil olmayalım Sonuçta shadow kullanan c50 kullanan çok kişi vardır sitede )
-
22 Haziran 2012, 23:57
#4
ya arkadaşım ben ciddi olarak yazmıştım onu. Gerçekten güzel bilgiler bu enjeksiyonlar belli bi süre kullanımdan sonra belirli püskürtme parçaları değişmiyomu? Buji gibi?
-
23 Haziran 2012, 00:14
#5
likit enjektor temizleyici yakıt katkıları var onlar işe yaramıyor mu kı acaba? ben ayda 1, dizel clioya (2011) da dizel eraya (2011) da full depo mazota arada 5 10 liralik benzin tüküttürüyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
adem80 adlı üyeden alıntı
ya arkadaşım ben ciddi olarak yazmıştım onu. Gerçekten güzel bilgiler
bu enjeksiyonlar belli bi süre kullanımdan sonra belirli püskürtme parçaları değişmiyomu? Buji gibi?
enjektorler ya da memeler değişiyor yavru kuş..
-
23 Haziran 2012, 00:21
#6
evet evet bende memelerden bahsediyodum deli. Bi süre sonra yenilenen parçaları var. Benim elime geçen tek enjeksiyonlu motor 9 luk pancar tekne motoruydu
-
23 Haziran 2012, 00:31
#7
Belki bize değil ama yarayacak kişiler olacaktır mutlaka .Adem biliyosun benim makine de karbüratörlü ama Enjeksiyonlu motorlarda da buji ömrü bizimkinden .çok farklı değildir diye düşünüyorum. Ama sanırım buji sadece bir örnekti sorunda enjektör bakım zamanları olduğu kesin hatta enjektör katkı maddeleri mevcut sea foan gibi bunun yanında ekstra neleri değişiri bu konuda fakirim
-
23 Haziran 2012, 00:39
#8
evet bujiyi örnek olarak vermiştim. Bisüre kullanım sonrası değişmesı gerektiği için. Enjeksiyonlularda bujili. Bunu bilirim. Sağol.
-
24 Haziran 2012, 04:46
#9
Diğer bilgileri de senden bekleriz Adem bu konuda bilgilerin geniş eminim
-
24 Haziran 2012, 05:38
#10
eh işte idare eder
-
24 Haziran 2012, 20:46
#11
Enjektörlerin iğneleri 11 12 mikron ölçülerdedir yani bi kaç toz parcası bile tıkayabilir yani bunun tıkanması gibi bi olay söz konusu olursa silindir ateşlemez yani temizleme filan hikaye yok bence böyle bişey. bu bana anlatılanlar ve benim düşüncem.
-
27 Haziran 2012, 22:50
#12
babaduru adlı üyeden alıntı
Enjektörlerin iğneleri 11 12 mikron ölçülerdedir yani bi kaç toz parcası bile tıkayabilir yani bunun tıkanması gibi bi olay söz konusu olursa silindir ateşlemez yani temizleme filan hikaye yok bence böyle bişey. bu bana anlatılanlar ve benim düşüncem.
Muhammet mutlaka tam temizlik gerektiren yada yanmama durumunda olan işlemler vardır. tekrar ediyorum belki bilgi eksikliği belki de bu kadar benzin fiyatıyla ,, inse yeter dediğimiz psikoloji den.. Söylediğim bilgiler Kanada da bir siteden her iki kullnıcıdan biri bunu her sezonda yaptıklarını ve diğerlerine göre çok daha performanslı kullandıklarını söylerler benimki de alıntı nihayetinde henüz benzimiz 4.30 a yeni düştü belki birgün bizde 95 veya 97 oktan arasındaki farkın makinelerimizi ne kadar etkilediğininm farkına varırız yada derdimiz verdiğimiz para olmazsa birgün artık içindeki katkı malzemelerini sorgulama fırsatımız olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)