Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6741
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ferdinandd; cb aşkın depreşti değil mi?
    O bende hiç bitmedi reverse, arkadaşım iş icabı şehirdışına çıktıkça onun CB sini kullanıyorum,

    düşük devir pıtı pıtı sağa sola bakına bakına gezmeyi nasıl özlemişim

    Ara cc commuterlarla dolsun memleket istiyorum, Kawa W800 ün 250 liği falan gibi şeyler gezinsin etrafta

    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende kapali garajda, donene kadar paket
    Serkan hayati keskin kararlar almışsın, yolun açık olsun, umarım herşey umduğundan bile iyi olur
    reverse bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6742
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    merhaba arkadaşlar

    foruma ankaradan katılıyorum uzun süredir cb kullanıcısıyım ama forumda pek aktif değilim maalesef. haliyle de sayfayı sadece arasıra takip edebiliyorum. motosikletimin bakımlarını da genellikle kendim yaparım ancak geçen gün talihsiz bi olay başıma geldi. motorumla araziye girdim ve karteri yere vurdum sonrasında yağı değiştirmek garaja gittim. yağı boşalttım ancak yeni yağ doldurmak için tapayı takarken yuva kırılarak elimde kaldı (çok zorlamama rağmen ) servise gittiğimde ise yeni karterin 350 tl olduğunu 250tl işçiliğin tutacağını ve ruhsat işlemleri için de en az 150-200 harcamam gerekebileceğini söyledi. kırılan parça yaklaşık 1.5cm uzunluğunda ve adamların dediğine göre karterde kalan parça helicoil uygulanacak kadar uzun değilmiş

    şimdi ise planladığım bi kaç seçenek var

    plan 1

    ostim de yada şaşmazda bi aliminyum kaynakçı bulup elimdeki parçayı kaynattırıp yeni klavuz ile yeni diş açmak yada helicoil uygulamak (tabii yapabilecek kaynakçı bulmak mesele yapsa klavuz açarken sorun çıkmaması ayrı bi mesele.. )

    plan 2 çinli muadillerinden bir karter bulup takmak mesela motoran cbs 150 nin karteri uyar mı? yada cg 125 serilerinin karteri? uymazsa bu plan hepten gider. uyarsa da kaynakla falan hiç riske girmeden orjinal karter alacak kadar bütçem olana kadar idare etsin yeter düşüncesindeyim. karteri uyacak çinli bir muadil biliyormusunuz

    plan 3 motoru 2.elden yok pahasına satmak ki bunu hiç istemiyorum. aldığımdan beri bebeğim gibi baktım castrol power 1 den başka yaü kullanmadım elcik ısıtmasından koruma demirine çanta demirine kadar itina ile özen gösterdim. birlikte git gel bi haftada 1600km uzun yol yaptım. inanın hiç satmakta içimden gelmiyor.

    ama maalesef ki öğrenciyim ve bütçem çok kısıtlı sizce ne yapmalıyım günlerdir rahat rahat uyuyamıyorum ya satmak zorunda kalırsam diye fikirleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim güvenli sorunsuz sürüşler..

    not:karter yuvası sağ karterde haliyle sağ karter değişince motor numarası da değişiyor :(

  3. #6743
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Evet beyler 70.000 i görmüş bir CB,

    içimden nezaman çıktında, yol yaptında, büyüdün dedim yavrucağa Nice 70 lere

    reverse ve Garip bunu beğendiler.

  4. #6744
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar

    foruma ankaradan katılıyorum uzun süredir cb kullanıcısıyım ama forumda pek aktif değilim maalesef. haliyle de sayfayı sadece arasıra takip edebiliyorum. motosikletimin bakımlarını da genellikle kendim yaparım ancak geçen gün talihsiz bi olay başıma geldi. motorumla araziye girdim ve karteri yere vurdum sonrasında yağı değiştirmek garaja gittim. yağı boşalttım ancak yeni yağ doldurmak için tapayı takarken yuva kırılarak elimde kaldı (çok zorlamama rağmen ) servise gittiğimde ise yeni karterin 350 tl olduğunu 250tl işçiliğin tutacağını ve ruhsat işlemleri için de en az 150-200 harcamam gerekebileceğini söyledi. kırılan parça yaklaşık 1.5cm uzunluğunda ve adamların dediğine göre karterde kalan parça helicoil uygulanacak kadar uzun değilmiş

    şimdi ise planladığım bi kaç seçenek var

    plan 1

    ostim de yada şaşmazda bi aliminyum kaynakçı bulup elimdeki parçayı kaynattırıp yeni klavuz ile yeni diş açmak yada helicoil uygulamak (tabii yapabilecek kaynakçı bulmak mesele yapsa klavuz açarken sorun çıkmaması ayrı bi mesele.. )

    plan 2 çinli muadillerinden bir karter bulup takmak mesela motoran cbs 150 nin karteri uyar mı? yada cg 125 serilerinin karteri? uymazsa bu plan hepten gider. uyarsa da kaynakla falan hiç riske girmeden orjinal karter alacak kadar bütçem olana kadar idare etsin yeter düşüncesindeyim. karteri uyacak çinli bir muadil biliyormusunuz

    plan 3 motoru 2.elden yok pahasına satmak ki bunu hiç istemiyorum. aldığımdan beri bebeğim gibi baktım castrol power 1 den başka yaü kullanmadım elcik ısıtmasından koruma demirine çanta demirine kadar itina ile özen gösterdim. birlikte git gel bi haftada 1600km uzun yol yaptım. inanın hiç satmakta içimden gelmiyor.

    ama maalesef ki öğrenciyim ve bütçem çok kısıtlı sizce ne yapmalıyım günlerdir rahat rahat uyuyamıyorum ya satmak zorunda kalırsam diye fikirleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim güvenli sorunsuz sürüşler..

    not:karter yuvası sağ karterde haliyle sağ karter değişince motor numarası da değişiyor :(
    her ne kadar başlıkta bu sorunum için bi geçmiş olsun mesajı bile gelmese ben yine de nasıl çözdüğümü yazayım belki bir başkasının da başına gelir işine yarar.

    bugün ankara şaşmaz oto sanayi sitesine gittim ve aliminyum kaynağı yapan bir yer buldum. ilk etapta kaynak yapılacak yer karter olduğu için sökmeden olmaz denildi ama ustayı yanımıza alıp gösterince kaynak yapılacak yerin karterin dış kısmına doğru bir yer olduğu için sökülmeden kaynak için ustayla anlaşıldı (50tl herşey dahil). tabii sonrasında aliminyum kaynağı biraz daha farklı olduğu için motosikletin deposu söküldü karbrötör dahil tüm boruların içindeki benzin boşaltıldı.

    akü ve buji söküldü ve kutup başları yalıtımlı bant ile kapatıldı.
    kırılan karter yuvası balata spreyi ve wd40 ile temizlendi.
    sağ sol grenajlar söküldü
    en son da vites kolunu söktük.

    tüm bu işlemler bittikten sonra karter tapası ağzı balata spreyi ile temizlendikten sonra en az bir gün havalandırmak gerekiyor ki üzerinde yanıcı madde kalmasın balata spreyi tam olarak yüzeyden buharlaşsın.

    çarşamba günü tekrar sanayiye gideceğim tapanın kırıldıktan sonraki halini ve tamirden sonraki halini çeker koyarım. iyi forumlar..
    reverse ve abeciMotoru bunu beğendiler.

  5. #6745

    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Arkadaşlar bana motorun kullanım kılavuzunun linkini atarmısınız rodaj için gerekli.

  6. #6746
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    safakk; geçmiş olsun. Can sıkıcı bir problem sanırım. Benim pek bilgim olmadığından uzaktan izliyorum. Umarım en kısa zamanda tamir olur ve motosikletine kavuşursun.

  7. #6747

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Arkadaslar benımde yardım a ıhtıyacım var motorumun km'si 0000 yazan yerı 0308 yazıyor kısacası motoru daha kullanamadım bıle ehlıyet alana kadar evın oralarda suruom sadece gelelım sıkıntıma 3 gun once motor u kullandım hıc bır sıkıntım yoktu ve park ettım ardından 3 gun gectı ve bugun calıstırayım dedım motor calısmadı marş yemıyor 2 3 defa tam calısır gıbı oldu bu seferde eksosdan garıp sesler geldı bogulmus olabılır dedım 10 15dk calıstırmaya calıstım ve hıc bır sekılde mars yemıyor sonradan mars a tekrardan basmaya baslıyınca bu sefer gostergelerın ledlerı kapanmaya basladı yanı marş'a basıyorum ledler sonuyor ( bu arada bu esnada motorun far'ı ıyıce sonuk yanmaya basladı 100 w luk ampul sankı 20lık gıbı yanmaya basladı ) neyse bıraz daha ugrastım bu sefer'de mars a basıyorum hem ledler sonuyor hem motor calıstırma sesı cıkmıyor tam tersıne zzzzzııtttt dıye bı ses cıkartmaya basladı kablolardan gelıyormus gıbı hıssetttım ne olmus olabılır motor a ? Acil yardım

  8. #6748
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar benımde yardım a ıhtıyacım var motorumun km'si 0000 yazan yerı 0308 yazıyor kısacası motoru daha kullanamadım bıle ehlıyet alana kadar evın oralarda suruom sadece gelelım sıkıntıma 3 gun once motor u kullandım hıc bır sıkıntım yoktu ve park ettım ardından 3 gun gectı ve bugun calıstırayım dedım motor calısmadı marş yemıyor 2 3 defa tam calısır gıbı oldu bu seferde eksosdan garıp sesler geldı bogulmus olabılır dedım 10 15dk calıstırmaya calıstım ve hıc bır sekılde mars yemıyor sonradan mars a tekrardan basmaya baslıyınca bu sefer gostergelerın ledlerı kapanmaya basladı yanı marş'a basıyorum ledler sonuyor ( bu arada bu esnada motorun far'ı ıyıce sonuk yanmaya basladı 100 w luk ampul sankı 20lık gıbı yanmaya basladı ) neyse bıraz daha ugrastım bu sefer'de mars a basıyorum hem ledler sonuyor hem motor calıstırma sesı cıkmıyor tam tersıne zzzzzııtttt dıye bı ses cıkartmaya basladı kablolardan gelıyormus gıbı hıssetttım ne olmus olabılır motor a ? Acil yardım
    Sanırım akü yavas yavas boşalmış ve bitmiş. Ya aküyü söküp şarj etmen gerekecek yada yapabilirsen vurdurarak çalıştırman (Altın Elbiseli Adam Motosiklet Vurdurma vidyosunu izleyebilirsin).

    Yada eşinde dostunda YBR CBF gibi bişeyler varsa aküden takviyede alabilirsin (kesinlikle araçtan takviye alma bişey olmayadabilir ama çok sakat iş )

    Alakası yok ama yeni aldığın için söylemeden geçmiyeyim yağını bi kontrol et

    Birde atladığını düşünmüyorum ama yakıtın var mı, varsa yedeğe düşecek kadar az olup olmadığını bi kontrol et (çok azsa motosikletini düz bi zemine çekip denemen gerekecek ).

    Bidaha çalıştıracağın zaman özellikle ilk 1000-1500km kadar, boşa alıp, jigleyi sonuna kadar çekili tutarak, gazı bi aç kapat ve öyle marşa bas (çok uzun basmana hiç gerek yok )

    Görmeden bişey söylenmez ama ben ciddi bişey olduğunu düşünmüyorum açıkçası

  9. #6749

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Bende öyle düşündüm zaten ya akü dedim yada motorunun elektrik aksamında sorun var dedim neyse benim anlamadım akü durdur yere biter mi

  10. #6750
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Kısa mesafe alıştırma falan gibi kullanıyormuşsun, sık sık stop et falan gibiyse zaten bi eksilmiştir, sende 10-15dk marş basınca falan, far marda yanıyo zaten biliyosun.

    Belki montajlanırken tam şarjlı değilmiştir zaten.

    Rolantide beklerken falan şarj ediyormu yoksa yol almak mı gerekiyor onuda bilmiyorum Benim CB de 1.5 yılda aküden yana bir kez bile şikayetim olmadı çook uzun yattığıda oldu enn fazla 2. kez marşa basardım bu gibi durumlarda, 3 gün yatmak sayılmaz ki

    Bi sebepten seninki bitmiş bence, yarın bi dene anlarsın zaten

  11. #6751

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Dogru dıon benım kı öyle bir basmadan hiç calısmadı sadece ilk gün :-D diğerleri hep 3 4 ü buldu peki bu akü bittiğini biteceğini nasıl anlıyacagız diyelim ki uzun yol a gidecem bir anda biterse ne olacak :-( full sars edilmiş akü kac gün götürür kım

  12. #6752

    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250 R
    Arkadaşlar pazartesi günü bende bir cb aldım aldığımda 1900 km deydi şuan 2100 e yakın baya bir turladım ettim motor halen rodaj döneminde sanıyorum düz yolda 100 ü geçemiyorum bu normal midir yoksa daha açılır mı motorsikletim?

    Birde km 2000 i devirdiği için artık motorun sınırlarını biraz zorlasam sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yanılıyor muyum acaba?

  13. #6753

    Üyelik
    12 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Cb125e
    Arkadaşlar merhaba,

    Aranıza yeni katıldım. 2012 marttan beri Cb125e kullanıyorum. Günlük işe gidip geliyorum (günlük 40 km). İlk motorum. Şu an 16000 km.de. Zincir ayarı yaptırdığım usta, "Zincirin bundan daha fazla gerdirilemeyeceğini ve artık zincirin bittiğini" söyledi. Zincir takımını değiştirmek istiyorum ancak honda servis sadece parçalar için 180 tl fiyat verdi. Kaliteden çok ödün vermeden bu işi daha ucuza halledebilir miyiz? Ne önerirsiniz?

    Zincir bakımını düzgün yapmadığım için çabuk bitti herhalde. Sizlerin tecrübelerine göre zincir ne kadar gider?

  14. #6754

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Beyler sıkayetım ıcın hondanın servısını aradım motor 'u alalı 1 ay olmadı motor daha 30km'de duruyor ve motor calısmıyor dedım nerde oturuyorsunuz dedı soyledım 30TL DEDI ... servıs ıle bızım evın arası gıdısı ve dönus'u tas catlasa 15kmdir.. :S tmm dedım ve kapattım normalde boyle durumdalarda ucret alınıyor mu kı ?

  15. #6755
    altugkartal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    iyi akşamlar arkadaşlar cumartesi feyizoğluna gideceğim acaba arka çanta alsam orda montajını yapabilirler mi ?

  16. #6756
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    12.000 bakımım geldi.Cumartesi gidip bakımı yaptırayım.
    Şimdiye kadar daha bujim bile değişmedi.Sanırım komple debriyaj fren balataları,buji,hava filtresi,yağ,sübap ayarı,zincir bakımı,hidrolik değişecek vs. vs. iş çok bakalım kaç papel ödeme çıkartıcaklar...

  17. #6757
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Sagolasin ferdi tesekkur ederim
    orkut garanti kapsamindaki motosiklet ariza yaptiginda kullanici hatasi degil ise senden hic bir sekilde ucret alamazlar diye biliyorum. Konu hakkinda Honda Tr ile gorus. Verdigin her para icinde ayrintili fatura iste, ornegin; "30tl nakliye ucreti" diye fatura kessinler

  18. #6758
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar benımde yardım a ıhtıyacım var motorumun km'si 0000 yazan yerı 0308 yazıyor kısacası motoru daha kullanamadım bıle ehlıyet alana kadar evın oralarda suruom sadece gelelım sıkıntıma 3 gun once motor u kullandım hıc bır sıkıntım yoktu ve park ettım ardından 3 gun gectı ve bugun calıstırayım dedım motor calısmadı marş yemıyor 2 3 defa tam calısır gıbı oldu bu seferde eksosdan garıp sesler geldı bogulmus olabılır dedım 10 15dk calıstırmaya calıstım ve hıc bır sekılde mars yemıyor sonradan mars a tekrardan basmaya baslıyınca bu sefer gostergelerın ledlerı kapanmaya basladı yanı marş'a basıyorum ledler sonuyor ( bu arada bu esnada motorun far'ı ıyıce sonuk yanmaya basladı 100 w luk ampul sankı 20lık gıbı yanmaya basladı ) neyse bıraz daha ugrastım bu sefer'de mars a basıyorum hem ledler sonuyor hem motor calıstırma sesı cıkmıyor tam tersıne zzzzzııtttt dıye bı ses cıkartmaya basladı kablolardan gelıyormus gıbı hıssetttım ne olmus olabılır motor a ? Acil yardım
    Akünün bu kadar yeni bir motorda bitmesi pek olası değil aynı sorunu ben yaşadım arkadaşım.
    malesef aynı problem senin başına gelmiş olabilir :( motorun aküyü şarj etmiyor, yani mekanik olarak şarj dinamon yanmış olması olasılığı var.
    aküyü şarj ettikten sonra 90km gidebiliyordum en fazla. ve akü bitiyordu daha sonra servisten anladımki motor çalıştıktan 20dk sonra şarj etmeyi kesiyormuş. aynı sorun olabilir, geçmiş olsun..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

    Alıntı skystar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12.000 bakımım geldi.Cumartesi gidip bakımı yaptırayım.
    Şimdiye kadar daha bujim bile değişmedi.Sanırım komple debriyaj fren balataları,buji,hava filtresi,yağ,sübap ayarı,zincir bakımı,hidrolik değişecek vs. vs. iş çok bakalım kaç papel ödeme çıkartıcaklar...
    bakımı nerede yaptırıyosun, ben her bakımda buji ve yağ değişimini kesinlikle yapıyorlardı. aslında yerinde olsam tüm bakımı kendim yapardım
    servise ödenen para ile çok daha stabil bakımlar yapabiliriz. 12bin olan bi motorda da mekanik arıza çıkma ihtimali azalmıştır bence.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

    Alıntı 0rkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler sıkayetım ıcın hondanın servısını aradım motor 'u alalı 1 ay olmadı motor daha 30km'de duruyor ve motor calısmıyor dedım nerde oturuyorsunuz dedı soyledım 30TL DEDI ... servıs ıle bızım evın arası gıdısı ve dönus'u tas catlasa 15kmdir.. :S tmm dedım ve kapattım normalde boyle durumdalarda ucret alınıyor mu kı ?
    hondada yol yardımı gibi bir hizmetin olmadığını biliyorum, o ücreti alıyor olmaları normal diyebilirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------

    Alıntı CelalOgun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Aranıza yeni katıldım. 2012 marttan beri Cb125e kullanıyorum. Günlük işe gidip geliyorum (günlük 40 km). İlk motorum. Şu an 16000 km.de. Zincir ayarı yaptırdığım usta, "Zincirin bundan daha fazla gerdirilemeyeceğini ve artık zincirin bittiğini" söyledi. Zincir takımını değiştirmek istiyorum ancak honda servis sadece parçalar için 180 tl fiyat verdi. Kaliteden çok ödün vermeden bu işi daha ucuza halledebilir miyiz? Ne önerirsiniz?

    Zincir bakımını düzgün yapmadığım için çabuk bitti herhalde. Sizlerin tecrübelerine göre zincir ne kadar gider?
    motor kaç binde şuan? zincir durumunu görmek için bence zinciri güzel bi temizleyin gaz yağıyla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

    Alıntı Kubilâyyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar pazartesi günü bende bir cb aldım aldığımda 1900 km deydi şuan 2100 e yakın baya bir turladım ettim motor halen rodaj döneminde sanıyorum düz yolda 100 ü geçemiyorum bu normal midir yoksa daha açılır mı motorsikletim?

    Birde km 2000 i devirdiği için artık motorun sınırlarını biraz zorlasam sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yanılıyor muyum acaba?
    motorun rodaj dönemi bitti diyip zorlama olayına girmeyiniz şahsi görüşüm.
    şuan ben de 13bin'deyim bu motorun düz yolda optimum hızı 90'dır. 100 yaptığınızda altınızda bağırmaya başlar alet boşuna yormuş olursunuz.
    yokuş aşaığı 120 km hızı gördüğüm de var ama ne gerek var. bence zorlama yapmayın. rodajın bittiğini yakışından ve atikliğinden falan anlarsınız.
    reverse bunu beğendi.

  19. #6759

    Üyelik
    12 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motosikleti
    Cb125e
    abeciMotoru, mesajda yazmıştım motor 16000'de. İki ustaya gösterdim. Zincir bitmiş dediler. Teşekkür ederim.

    Zinciri o-ringli zincirle değiştirdim. 75 tl zincir seti 40 tl el emeği verdim. Toplam 115'e mal oldu. Ümraniye'de Aktaş motor var. Kurye arkadaşların dediğine göre Anadolu yakasında en uygun fiyatlar oradaymış.
    abeciMotoru bunu beğendi.

  20. #6760

    Üyelik
    18 Ocak 2014
    Motosikleti
    honda cb125 E
    Akünün bu kadar yeni bir motorda bitmesi pek olası değil aynı sorunu ben yaşadım arkadaşım.
    malesef aynı problem senin başına gelmiş olabilir :( motorun aküyü şarj etmiyor, yani mekanik olarak şarj dinamon yanmış olması olasılığı var.
    aküyü şarj ettikten sonra 90km gidebiliyordum en fazla. ve akü bitiyordu daha sonra servisten anladımki motor çalıştıktan 20dk sonra şarj etmeyi kesiyormuş. aynı sorun olabilir, geçmiş olsun..

    bunu nasıl anlıyacagız pekı servıs bana akun bıtmıs dedı gonderdı ve dedıgın dogru olabılır ılk calıstırdıgım andakı far aydınlatması ıle sımdıkı bır degıl acaba gıttıkce gene akusumu bıtıo ben sıkıntı olup olmadıgını nasıl anlıyacam sımdı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)