Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #181
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    valla onu bilmem de ben bu aletin bujileri nerde yahuu biri bana bu aletin bujisinin yerini gösterse iyi olucak bu arada bahsetmiştim ya sayanur parmak kalınlığında bir hortum dışarda ne olduğunu hla bilmiş değilim karbüratörden çıkan benzin tahliye hortumunu buldum benzin tahliye hortumunu bulduysak bu hortum ne yahuu


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #182
    buralpdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2007
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    honda cb125e
    arkadaşlar acaba motorun km saati mil olarak gösteriyor olabilirmi, 90km süratte kask geri itilmez ama 140km saatlerde bu olabilir,
    90mil yaklaşık 144km denk geliyor
    ilo 50cc-jawa250-jawalazer-honda strada200cc-honda titan-mondial 110ft-cbr600-dr big-afrikatwin-varedero-QM200GY,innova,cb125e

  3. #183
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    km de mil de gösteriyorda cross kask olunca kafayı kaldırdığında siperlik paraşüt etkisi yapıyor bu gün bakıcam şu gaz telinin muhabetine eğer bir değişim oluyora hızda demektirki o somun yüzündenmiş

  4. #184
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu X-treme modelinin bilgilerini buraya paylaşmanı kınıyorum Tunç... Sonra dışardan katılımcılar RX bilgileri felan sanacaklar karışacak iyice ortalık. Zaten topicler yeterince birbirine geçti Seni yuvana davet ediyorum evlatım
    #sürenadam

  5. #185
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu X-treme modelinin bilgilerini buraya paylaşmanı kınıyorum Tunç... Sonra dışardan katılımcılar RX bilgileri felan sanacaklar karışacak iyice ortalık. Zaten topicler yeterince birbirine geçti Seni yuvana davet ediyorum evlatım
    yuvamda son bilgileri paylaştım ama 1 haftadır nerdeyse kimse yazmadı çok hayırsızmışsınız

  6. #186

    Üyelik
    14 Haziran 2012
    Arkadaşlar ben de BWS100 kullanıcısıyım. Super moto almak istiyorum bu yaz. Belli bir süredir araştırıyorum modelleri. Yamaha kullanıcısı olarak çok memnunum ve wr125x aklımdaki ilk seçenek ama fiyat olarak biraz yüksek. AsyaMotor'un rx250'yi bu topic sayesinde öğrendim ve şu an cazip geliyor. Mondial x-treme ise sadece düşük bir alternatif şimdilik. X-treme nin internetteki özelliklerinde max hız 80kmh yazıyor zaten. wr125x özelliklerinde ve youtube videolarında 120ye çıkabildiği görülüyor. Tunç kardeşim bu özelliklere mutlaka bakmıştır. Bws100 ile 86-90 arası hıza çıkabiliyorum. Çok yamaha taraftarlığı yapmak istemem ama wr125x gerçekten kaliteli. rx250 hakkında biraz daha bilgi toplamak, denemek, görmek lazım diyorum...

  7. #187
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı fcetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben de BWS100 kullanıcısıyım. Super moto almak istiyorum bu yaz....... rx250 hakkında biraz daha bilgi toplamak, denemek, görmek lazım diyorum...
    Daha beklersin kardeş bizde bekliyoruz uzun zamandır..
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  8. #188

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale-Çan
    Motosikleti
    Honda CRF
    imageshack.us/photo/my-images/502/dsc01922f.jpg/][/URL]

    Uploaded with I

    Uploaded with ImageShack.usmageShack.us

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

    ASYAlardan ümidi kesince 6 bine motoran aldım

  9. #189
    leons - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2011
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Kawasaki ZX6R 2015
    En iyisini yaptın levent, rxi boşuna beklemeyin arkadaşlar değil haziran sonu aralık sonu gelmez. Major 250 içinde nisan stok var diyorlardı halenda motor fabrikada yok.

  10. #190
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Varadero-Jawa 638-ZS200GY
    Alıntı tunctepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yuvamda son bilgileri paylaştım ama 1 haftadır nerdeyse kimse yazmadı çok hayırsızmışsınız
    arkadaş biz gardımızı aldık senin açıklamalarını resimlerini bekliyoruz motor var fotoğraf makinen var boş vaktinde var,
    binip gezeceksin,
    KMde ne yaktığını söyleyeceksin,
    Lastiklerinden bahsedeceksin,
    Hangi viteste kaç yaptığını sonracımına maximum hızını diyeceksin,
    sonra yol tutuşu nasıl ondan bahsedecreksin??

    Hayır yakında değilsinki biz gelelimde beraber test edelim güzel güzel bilgilendirelim milleti

    Yani Top sende Tunç
    ANGARAJ

  11. #191

    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    asya motor rx 250 cross
    arkadaşlar ben konyada yaşıyorumda bayiye şimdi sipariş versem rx 250 cross için kaç günde gelir acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    arkadaşlar ben konyada yaşıyorumda bayiye şimdi sipariş versem rx 250 cross için kaç günde gelir acaba

  12. #192

    Üyelik
    29 Şubat 2012
    Ben 3 aydır Asyadan Tepee 250 bekliyorum kardeş ufak bir parmak hesabı yap artık
    gargi amca bunu beğendi.

  13. #193

    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    asya motor rx 250 cross
    doğrusun

  14. #194
    Motocross59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    Şarköy
    Motosikleti
    Suzuki Gs500 2004 Model
    Alıntı argelon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben konyada yaşıyorumda bayiye şimdi sipariş versem rx 250 cross için kaç günde gelir acaba

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    arkadaşlar ben konyada yaşıyorumda bayiye şimdi sipariş versem rx 250 cross için kaç günde gelir acaba
    KArdeş Bende Rx250 bekliyorum Ama Haglandaha Beklemekteyim Ya Bu Ayın 25 ine Kadar tüm Bayilerde Yada Temmuzun İlk Haftası Deniliyor. Umalımda cabuk Gelsin :D
    argelon bunu beğendi.
    Rüzğarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulagına Fısıldamasına ASLA..! ;)

  15. #195
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Motocross59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KArdeş Bende Rx250 bekliyorum Ama Haglandaha Beklemekteyim Ya Bu Ayın 25 ine Kadar tüm Bayilerde Yada Temmuzun İlk Haftası Deniliyor. Umalımda cabuk Gelsin :D
    asyamotoru c.tesi aradım Güvenlik açtı telefonu, kardeş dedim ben çok aradım ama patronlardan, pazarlamacılardan doğru bilgi alamadım, senin gördüğün kadarıyla "TIRLARLA motor geldimi ?"
    cevap : Abi dün ATVler geldi bi parti, hafta içi de motorlar gelecek ..
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  16. #196
    Motocross59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    Şarköy
    Motosikleti
    Suzuki Gs500 2004 Model
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    asyamotoru c.tesi aradım Güvenlik açtı telefonu, kardeş dedim ben çok aradım ama patronlardan, pazarlamacılardan doğru bilgi alamadım, senin gördüğün kadarıyla "TIRLARLA motor geldimi ?"
    cevap : Abi dün ATVler geldi bi parti, hafta içi de motorlar gelecek ..
    :D:D Arkadaş iyi Güldürdün beni valla :D bu Hafta ici yani motorlarımız Geliyor öylemi iyi bakalım gelsinde görelim artık yeter.bende salı yada çarşamba tekrar arıycam aynı şeyi sorucam tırla motor geldimi :D hhahaha :D
    argelon bunu beğendi.
    Rüzğarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulagına Fısıldamasına ASLA..! ;)

  17. #197

    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    asya motor rx 250 cross
    arkadaşlar asya motoru aradım şimdi. Rx 250 temmuzun ilk haftası gelicek dediler. Kesin mi bu bilgi dedim evet dedi adam ve tepe 250 gibi rx 250de de balansör varmış ayrıca belli başlı bayilere dağıtılacakmış eğer sipariş verirsek herhangi bir bayiye fabrikada olduktan sonra motoru hemen kargoya veriyorlarmış 3, 4 gün içinde geliyormuş bayiye sonunda beeee

  18. #198

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Alıntı Motocross59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ASYA Rx250 & Tepee 250 Çıkış Tarihleri Bilgilendirme...!!
    Öncelikle Herkese Merhaba Arkadaşlar Bugün Asyanın Fabrikasını Aradım Ve Sevkiyat Bölümüyle Görüştüm Sonrda Müdürüyle. İşte Sizin Beklediğiniz Tarihler.
    Asyanın Fabrikasında Bazı Sorunlar Yaşandıgı İçin Geçikmeler Oldugunu Söylediler.Ama Bi Kac Bilgi Aldım
    1.Si Asyanın Rx250 Serisi Haziran 15 de Fabrikaya Gelicegi Ve 2 3 günlük Gümrük İşlemlerinden Sonra Tüm Bayilere Dağıtılacagını Acıkladılar.
    Tam Net Kesin Tarih İstedim Haziranın 25 İnde Nerdeyse Tüm Bayilere Ulaşmış Olucak En Gec Haziranın Sonuna Kadar Kullanıcaların Ellerinde Olucagını Belirttiler..
    2.si Tepe 250 Hakkında Sorular Sordum. Ve Tepe 250 Satın Alan Kişiler İçin Kötü Haber İse Onun Teslimatı Biraz Daha Gec Olucagı Belli Ettiler Temmuz Ayının İçinde Yada En Gec Sonuna Kadar tüm Bayilerde Olucagını Söylediler.
    Şimdi Neden Gecikmeler Yaşandıgı Hakkındaki Bilgileride Paylaşıcam
    1.Rx Serisi Motorun Yeni Kasalarını Getirmek İcin Ugrastıklarından Dolayı Yani 2010 deil 2011 model Kasalar Gelicek En Son Cıkan Modelleri.
    2.Tepe 250 İçinde Aynı şekilde Son Cıkan Modelleri Getirtmek İcin Ugrasıyorlar Yani Son Kasa modelini Ve Moonster Olanları İçin.Bu gecikmelerden Dolayı
    Fabrika Hem benden Hemde Tüm Tüketicilerden Özürlerini İletti.Sizlerin Adına Konusma Yaptım. Ben Rx250 cross un Sahibiyim Parasını Flan Herşeyini Verdim Ve Beklemekteyim
    Genel Müdür: Sayın Kartal Bey Gecikmeler İcin Cok Üzgünüm Ama İnanın Ki Siz Kullanıcalarımız İcin Herşeyin Daha İyisini Yapmak İcin Ugrasıyoruz O Yüzden Bizi Anlayışla Karşılamanızı Bekliyoruz Ve Siz Ve Diger Kullanıcalarımızdanda Aynı şeyi istiyoruz Biz Kalite Ve 1.sınıf Bir Üretim Yapmak İcin Ugrasıyoruz Tüm Herkesten Sabır İstiyoruz Biz Sizler İçin Uğraşmaktayız.diye Kendi Bunu Belirtti. Şimdi Siz Diyceksinizde iyi Güzelde Yaz Biticek Biz Motora Binicez Arkadaşlar Herşeyin hayırlısını isteyin Bırakın Gec Olsun Güc Olmasın Herşeyde Bir Hayır Vardır.Ve Sabredip Bekleyelim.
    Unutmayın Ki En Güzel Şey Sabretmektir.Beklemek Heycan Verir,Sabırsızlandırır Diyceklerim Ve Bilgilerim Bukadar Hepinizden Teşşekkür Ederim Tüm Motor Kullanıcalarına Allah Kazasız Belasız Sürüş Nasip Etsin.Selametle.
    Her kelimenin ilk harfini bilerek mi büyük yazıyorsun yoksa otomatik mi oluyor ?

  19. #199
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her kelimenin ilk harfini bilerek mi büyük yazıyorsun yoksa otomatik mi oluyor ?
    ne alaka konu ile arkadaşım, özel mesaj atabilirsin
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  20. #200

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Alıntı mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne alaka konu ile arkadaşım, özel mesaj atabilirsin
    Kafama takıldı da araya girdim alakasızca .


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
10. sayfa BirinciBirinci ... 8910111220 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)