Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3881
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    herkese merhaba şöyle bir sayfaya baktımda herkes cc büyütme işine girmiş bende bilgili kişilerden biraz bilgi istiyorum yardımcı olur musunuz bana. sorum şu ebay da 250 cc cg motorunda 65,5 silindir var yazıyor. 65,5 silindir 200 cc liğin silindiri diye biliyorum ben. zaten ebay da tam 250 cc yazmıyordu 228 mi 230 mu ne yazıyordu yanlış söylemeyeyim ama 250 değil di. 250 cc krank la 65,5 luk silindir uyumlu olur mu ? yani blokla oynamak istemiyorum çünki bulunduğum şehir ufak daha cg nın debriyaj telini bulamadım siz düşünün artık. parça alışverişinide internetten yapacağım ne dersiniz parça uyumu nasıl olur? ya da bana şöyle en yüksek cc ye çıkartabileceğim parça listesi çıkartır mısınız? üst kapağı aynı bırakmayı düşünüyorum yani 125 cc yanma odası küçük olsun daha iyi patlama yapsın diye ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3882
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    parça veya iyi bi tornacıya ulaşamayacaksanız krankı değiştirmeyin. Eski sayfalarda cenkitonun gönderilerine bakarsanız detaylı görebilirsiniz. 210cc ye kadar yükseltebilirsiniz. Gayet yeterli olur

  3. #3883
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    dediğim gibi parçaları interneten sipariş ile alacağım. tornaci tanıdığım var. ayrıca sanayide arkadaşım araba motoru tamircisi yani sıkıntı olmaz. benim merakım 250 lik krank ile 200 luk silindir oluyor mu? hani mantıken saçma ama ebay da ki motorlar 65,5 silindir? yoksa 400 lira gibi masrafla krank silindir üst kapak karbüratör sis ve saplama conta takımı felan sizin yaptiginiz gibi yaparım. ama hep daha fazlasini istiyor insan ışte olmuşken en üstü olsun. zaten 250 krank ile 200 un fiyat farkı yok

  4. #3884
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    krank değişmeden en fazla 166 cc yapılabilir.
    onun dısında orjınal 200cc ler 63.5 mm dir.
    ama onlarında 65.5mm 67mm olan modifiye olanları mevcuttur.
    kaba hesap
    200 krankla
    63.5mm:200 cc
    65.5mm:210 cc
    67.0mm:220 cc
    olur.
    siz üst kapak orjınal kalsın yanma odası kucuk olsun demişsiniz
    bir nebze haklı olabilirsiniz ama 125 lik subablarda 200 den kucuk olacagından
    emme anında silindire cok daha
    az hava yakıt karısımı geleceginden güçde haliyle az olacaktır.
    ama eskiye göre yinede güç farkı hissedelir sekilde artacaktır
    200cc ile 250 cc krank arasında 3mm sıkıstırma farkı vardır.
    biri 62 iken öteki 65mm dir
    bana sorarsan balansörlü 200 takmak hem sorunsuz hemde cok daha kolay olacaktır
    öteki soruna gelince 250 krankınm biel kolu 200 lik silindire göre olan kısa olanla değişirse
    oluyor diye biliyorum
    ama biel kolunu değişmekde epey ince ve zor iştir

    bunlarda zamanında benim yaptıklarım

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html
    Syanur ve demirutku bunu beğendiler.

  5. #3885
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    krank değişmeden en fazla 166 cc yapılabilir.
    onun dısında orjınal 200cc ler 63.5 mm dir.
    ama onlarında 65.5mm 67mm olan modifiye olanları mevcuttur.
    kaba hesap
    200 krankla
    63.5mm:200 cc
    65.5mm:210 cc
    67.0mm:220 cc
    olur.
    siz üst kapak orjınal kalsın yanma odası kucuk olsun demişsiniz
    bir nebze haklı olabilirsiniz ama 125 lik subablarda 200 den kucuk olacagından
    emme anında silindire cok daha
    az hava yakıt karısımı geleceginden güçde haliyle az olacaktır.
    ama eskiye göre yinede güç farkı hissedelir sekilde artacaktır
    200cc ile 250 cc krank arasında 3mm sıkıstırma farkı vardır.
    biri 62 iken öteki 65mm dir
    bana sorarsan balansörlü 200 takmak hem sorunsuz hemde cok daha kolay olacaktır
    öteki soruna gelince 250 krankınm biel kolu 200 lik silindire göre olan kısa olanla değişirse
    oluyor diye biliyorum
    ama biel kolunu değişmekde epey ince ve zor iştir

    bunlarda zamanında benim yaptıklarım

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html
    Aslan parçası bu çocuk yemin ediyorum Değerini bilin arkadaşlar forumdaşınızın
    cenkito bunu beğendi.

  6. #3886
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    [QUOTE=cenkito;3257411]krank değişmeden en fazla 166 cc yapılabilir.
    onun dısında orjınal 200cc ler 63.5 mm dir.
    ama onlarında 65.5mm 67mm olan modifiye olanları mevcuttur.
    kaba hesap
    200 krankla
    63.5mm:200 cc
    65.5mm:210 cc
    67.0mm:220 cc
    olur.
    siz üst kapak orjınal kalsın yanma odası kucuk olsun demişsiniz
    bir nebze haklı olabilirsiniz ama 125 lik subablarda 200 den kucuk olacagından
    emme anında silindire cok daha
    az hava yakıt karısımı geleceginden güçde haliyle az olacaktır.
    ama eskiye göre yinede güç farkı hissedelir sekilde artacaktır
    200cc ile 250 cc krank arasında 3mm sıkıstırma farkı vardır.
    biri 62 iken öteki 65mm dir
    bana sorarsan balansörlü 200 takmak hem sorunsuz hemde cok daha kolay olacaktır
    öteki soruna gelince 250 krankınm biel kolu 200 lik silindire göre olan kısa olanla değişirse
    oluyor diye biliyorum
    ama biel kolunu değişmekde epey ince ve zor iştir

    bunlarda zamanında benim yaptıklarım

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-83.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-85.html[/QUOTE
    eyvallah abi sagolasin. senin yyaptigin işlemleri biliyorum. google da aratinca çıkıyor :-) benim motorda balansor yok en sade sekildeki cg motoru. zaten 97 kg ağırlığı var. en iyisi 67 mm silindir ile 200luk krankla toplamak o zaman üst kapalı birlikte 400-450 lira arası masrafi çıkıyor. arkadaşla sanayide yarariz motoru. aslında 250 lik silindirin saplamalari tam otursa dusunmeden 250 yaparim . 1 mm fark var bildiğim bu sorun teşkil eder mi ki?

  7. #3887
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    250cc silindiri incelemedim, zaten balansörlüye uymuyor diye ama madem senin motor balansörsüz cg
    250 krank ta uyabilir, ama emin değilim.
    uyarsa direk yapmısken 250 krankla topla, parcaları aldıgın yere de sor
    250 krankla 200luk silindir uyumlumu diye?
    ama bak şimdi 200 krank ve pistonun pernosu genelde 15 dir.
    ama 250 krank 16 dır. tutarda 250 krank alınca silindir 200 lük pistonu 250 lik 16 perno olması gerekebilir.

    dediğim gibi sen en son sipariş gecerken yedek parcacıdanda teyit et bu olayı.
    onun harici işler kolay.
    üst kapagı da değişmesen olur ama değişsen cok daha iyi olur.
    birde debriyaj göbegini 6lı ya cevir, güç artınca standart 4 lü zayıf gelip kacırabilir

  8. #3888
    boora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ekim 2012
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 esd
    anladım abi. zaten en son parcaci ile telde bayağı muhabbet edeceğim belli yani :-). 67 silindir alirsam 16 pernoluk piston.bulunur herhalde o konuda sıkıntı olmaz gibi. bakalım herşey için teşekkürler

  9. #3889
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkadaşlar teknik özelliklerde lastik ebatları 2.75-21 / 4.60-18 olarak geçiyor. Bunlar yaklaşık olarak kaça denk geliyor; 90/90-21 / 120/80-18 gibi bişeye denk geliyor gibi geldi bana...
    cenkito bunu beğendi.

  10. #3890
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar teknik özelliklerde lastik ebatları 2.75-21 / 4.60-18 olarak geçiyor. Bunlar yaklaşık olarak kaça denk geliyor; 90/90-21 / 120/80-18 gibi bişeye denk geliyor gibi geldi bana...
    90-90-21 e 110-100-18 diyebiliriz

  11. #3891
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkaya 120-80-18 de olur dimi

  12. #3892
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    olur ama biraz kalın olur, helede orjınal motora, güç acısından.
    birde masaya tam geliyor 120. ama lastik marka modeline göre duruşu değişebilir
    Syanur bunu beğendi.

  13. #3893
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    way anasını satim çizik kestane burda sürtüyormuş yazık cık cık cıkı

  14. #3894
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    arkadaşlar xtreme max ımı bir arkadaşıma sattım
    geçen hafta cross sevdasından vazgeçemedim yamaha wr 125 r aldım . hepinize kazasız belasız sürüşler
    drumstar ve cenkito bunu beğendiler.

  15. #3895
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı okan4037 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar xtreme max ımı bir arkadaşıma sattım
    geçen hafta cross sevdasından vazgeçemedim yamaha wr 125 r aldım . hepinize kazasız belasız sürüşler
    hayırlı olsun
    okan4037 bunu beğendi.

  16. #3896
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Motosikleti
    RKS Cruiser 250
    Alıntı tunctepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    way anasını satim çizik kestane burda sürtüyormuş yazık cık cık cıkı
    güzel kardeşim senin iki motorun mu var

  17. #3897
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    az nostaljı olsun

    modifiye öncesinden bir video buldum.

    sayfaya da az hareker gelsin

    demirutku bunu beğendi.

  18. #3898
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    yok polo artık tek motor xtreme i aldıktan 3 4 ay sonra diğer motoru elimden çıkardım istemeerekte olsa kaydolurken 2 side vardı

  19. #3899

    Üyelik
    18 Temmuz 2013
    Merhaba herkese. Motor almaya karar verdim yardımlarınıza ihtiyacım var Genellikle şehir içi kullanıma uygun, yeri geldiğinde de gezilere çıktığımda yolda bırakmasın. Rahat olsun kasılmadan bükülmeden kasıklara girilen kramplar olmadan yolculuk yapabileyim. Başlangıç olduğu için fazla da para vermek istemiyorum. 7-8 ay kullandıktan sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Aklımda 3 motor var. Bunlar;

    - Mondial Xtreme Max
    - Mondial 150 MR Vultere
    - Mondial 125 znu

    BOY: 184
    Kilo: 77

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.. İyi forumlar.

  20. #3900
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Xtreme maxi öneririm fazlasıyla

    Ayrıca 4bin tlye benim motoru sana getirebilirim istersen


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)