Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3701
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Krankran egzantrik dişlisini presle çekmeye korktuk açıkçası. Kama olmadığı için aynı senteye getirebilmek çok zor. Yağ pompaları yağı basmak için genelde kam mili gibi bişey kullanırlar ama bizimkinde yağı ittiren düzenek bir dişli. Yağ dişlinin tırnakları arasından geçerek hareket ediyor. Hayırlısıyla bi gelsin de parçalar burdan paylaşırım. İyi günler
    cenkito bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3702
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    hadi kolay gelsin bakalım balansörsüz nasıl olacak
    cok daha güçlü olacagı kesin,
    keske ilk aldıgımda yapsaydım diyeceksin buda kesin
    drumstar bunu beğendi.

  3. #3703

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    arkadaşlar epeydir ilgilenemedim motorla aklıma bişey takıldı şimdiden soruyum dedim akşam el atıcam motora elden geçirecem her tarafını,motor dişlisi kolayca dönüyor acaba ben debriyaj tarafındaki içinde yağ olan motor kapağı çıkarıp geri takmıştım debriyajı tam oturtamadım ondan mı veya motor boşa mı geçti nasıl anlarım(vites attır dersenizki boşa gectiyse vitesi attırınca tekrar boşa alamıyoruz bıldıgınız gıbı)vites attırmadan anlayabilir miyiz?bide bizim motora uyan yedek parçalar varmı grenajlar için ve diğer parçalar için ?

  4. #3704
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    uygun grenaj yok diye biliyorum belki motoran xv250 nin ki uyabilir ama bakmak lazım.
    motor parcalarını yani alt motoru piyasada bolca mevcut, cogu parcası balansörlü cg tip motorlarla aynı.
    debriyaj telin gevsemiş olabilir o zaman bosa almada zorlanırsın. yada debrıyaj balatalarıda eritmiş olabilirsin.
    sen debriyaj kapagını neden actın ? o günden hemen sonramı oldu bu olay
    lonasny bunu beğendi.

  5. #3705

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    eksik yazmışım yazıyı aslında debriyaj tarafındaki kapagı kapattıktan sonra tam oturttum(açmayı düşünüyodum büyütmek için hemde ilgim var hem ögrenip hemde buyutmek için ama ondan vazgecmiştim yağ gösterge cubugu kırıldığı için bahane oldu o yuzden actım) diğer taraftaki zinciri bağladıgımız dişli kolay donuyo bunuda kuzenim cevirirken soyledi o anda ne dediğiyle ilgilenmemeiştim sonra evde aklıma geldı onun kolay bi şekilde dönmemesi lazımdı acaba ne yapmıs olabilirim dedim vitesi boşa almış olabilirim dedim başka türlü anlayamayız heralde,vites attırıp bakmak lazım belki tam oturtamamısımdır o zmnda nasıl oturtcaz ona bakrz artık

  6. #3706
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    kapak tam oturdu ise debriyaj ayırma kolunu az döndürüp kapagını öle kapattıysan sorun olmaz.
    ön dişli vites bosta iken zaten kolay döner. motoru bire yada ikiye tak o zaman stop halinde iken dönmez, dönmemeli
    dönersede zaten sorun var demektir motor çalısırken motor gücüyle harelkette etmez
    lonasny bunu beğendi.

  7. #3707

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    biraz baktım bu akşamda debriyaj tam oturmamış olsa kapak kapanmazdı heralde centikonun dediğinden çıkarımla hemde vites değiştirince dönme olmuyo ama bütün vitesleri geçiremiyorum niye anlayamadım.şimdilik fazla bi önemi yok en son motoru yerine takmadan biraz kafa yormak lazım.şimdi herşeyi çıkartıyom iskeleti boyucam hava filtresini biraz hırpaladım komple kutuyu çıkartırken vida yerleride kırıkmış zaten ,yenisini geri takmak biraz zor olcak gibi herkesin haberi olsun gereksiz yere çıkarmamak lazım.
    cenkito bunu beğendi.

  8. #3708
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    butun viteslere gecer her vitese taktıktan sonra ön zincir dişlisini cevirmeye calıs. tık eder mevcut vitese oturur

    öle oturtarak vites değişirsen tüm viteslere gecer

    ama bak kardesim böle olmuyor bunuda bilesin

    iş yaparken bolca fotograf cekip atmalısın foruma ki bilgilendirme tam olsun

  9. #3709

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    önceden çektiğim bikaç foto vardı arkadaşlara faydası olur mu bilmem ama ilk ikisi sadece ön taraf kaldıgında çekmek aklıma gelmişti diğeride kuzenim iskeleti temizlerken



  10. #3710
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    motoru neden komple soyma geregi duydun ki
    sase de paslanmamı vardı, boyayacam demiştin

  11. #3711

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    2. el aldıgım için motorun heryeri kir pas kırık bozuk parçalar vardı ole geçici tuttrulmuş civatalar somunlarda aynıydı,bi sıkıntı çıkarmasını beklemek istemedim komple elden geçiriyim hem öğrenirim hemde boya fln yaparım dedim malum kışın fazlada binilmiyo birazda onlarla ugrasırken zevk alıyosan bunların hepsi bahane oluyo
    Carbondioxid bunu beğendi.

  12. #3712
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    iyi yapmıssın kolay gelsin madem motor dagınık konumda silindir piston debriyajı de elden gecir

    madem ikinci el aldın, kac km de

    boyadan önce motor baglantı yerlerinide saglamlastır hazır sökülmüş iken

  13. #3713

    Üyelik
    15 Nisan 2013
    Motosikleti
    xtreme max
    motor 5500de motor kısmının sadece debriyaj tarafındaki kapagı acmıstım onuda dedıgım gıbı kapattım obur tarafdaki buyuk kapagı acarken 1 vida acılmadı sonra piston silindirde buyutmieyecegim sımdılık bayag iş var bide bunla ugrasmayım dedim geri kapadım,dişli tarafını temizledim dişli değiştirmeyi 15 yapmayı dusunuyorum.silindir pistonu elden geçırsem değiştirmeden fazla yapcam bişey varmı performansı artırıcı,debriyajdada aynısı pek etkiler mi bilmiyorum? diğer parçalardan hangilerini temizlemek iyi olur mesela hava filtresini yenilicem karbüratör,hortumlar,vb ne yapmak lazım fikirlere açıgım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------

    bide elektrik tesisatı var o bayag ugrastırcak kalolar soketler tozlanmıs temizlencek degışecek parcalar var ön far arka stop kuyruk,ha bide aklıma gelmişken bende arka camurlugun ustunde koruyucu herhangi bişey yok ayrıca çamurlukda sonradan yapılma orjınal degil buyuk ihtimal,sizinkilerde ne var orda ? tabi böle olmuyo hepsinin fotografını paylaşmak lazım bi ara.

  14. #3714
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    eger debriyaj cok zorlandıysa balatalar erimiş olabilir
    krank silindir değişmeden güç artısı bekleme.
    olmadı sen şimdilik aklındakileri hallet performans işi sonraya kalsın

  15. #3715
    Phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara :)
    Motosikleti
    S1000RR
    Deli teker yapıyor motor



    Uploaded with ImageShack.us
    cenkito, suatt ve KeaSH-07 bunu beğendiler.

  16. #3716
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Az önce motoru topladık. Deli dehşet bir performansı var. Sıkıştırması aşırı fazla. Şöyle anlatayım, ayak marşının üzerine çıkıp basıyorum, ve zıplamadan aşağı inmiyor. (93 kiloyum :D ) Elektrikli marş zaten hak getire, çevirmesi imkansız. silindir yeni olmasına rağmen bu kadar gücü nasıl verdi anlayamadım ilk iki viteste tekere kalkması işten bile değil gibi gözüküyor Her şey çok iyi gidiyordu ancak garibim dayanamadı kapak contasını patlattı Önümüzdeki günlerde sac conta ayarlayıp motoru faal olarak kullamaya başlayacağım. Ayrıca en büyük kaç diş ön dişli bulabilriiz? İyi akşamlar...

  17. #3717
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    öne en fazla 18 takabilirsin oda kartere azda olsa sürtüyor daha buyuk sıgmaz.
    yag pompası olayını nasıl hallettiniz?
    nasıl bir ayar cektiniz?
    birde hersey güzelde hani resimler nerede ?

  18. #3718
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    Cenkito slm,
    supermoto ne zaman bayilere gelir bi bilgin varmi tarih acisindan?
    Sen nerden ogrendin, link varmi?

  19. #3719
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    forumda ki 2014 model mondialler baslıgında gördüm resmi

    ama haberim yok ne zaman geleceginden
    braingulp bunu beğendi.

  20. #3720
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Kusura bakmayın abiler bu gün de resim yok. Az önce motoru toplayıp çalıştırdık. Hala aklım alamıyor. 3. viteste nerdeyse rölantideyken gaza biraz dokununca patiye kalkıyor. Yağ pompasına pek bişey yapmamız gerekmedi sadece dişlisini biraz içeri aldık o kadar Yarın detaylı bir şekilde fotoğraf atacağım tek sorun çalıştırmak için kickstart ile elektrik marşını aynı anda kullanmak gerekiyor İyi akşamlar
    cenkito ve squierstrat bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)