--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Fren müşürü manetin dip kısmına yakın bağlantısını kontrol edin önce, jack çıkmış olabilir...manete basınca çıt sesi geliyormu mouse çıtı gibi?..servislik işi yok kendiniz halledebilirsiniz...
Sizinde dediğiniz siteler zaten. Buychina ve allytao...oradan aldım...dediğim bayan bsşka siteydi onu cidden hatırlamıyorum şuan..paypal yok..var diyor site infosunda ama yok, ya da pratikte uygulaması yok diyelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:32 ----------
Sizinde dediğiniz siteler zaten. Buychina ve allytao...oradan aldım...dediğim bayan bsşka siteydi onu cidden hatırlamıyorum şuan..paypal yok..var diyor site infosunda ama yok, ya da pratikte uygulaması yok diyelim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
yakıt;
4.53 lt aldı, ( 20.75 tl ödedim ),118.5 km...bu bağlamda 3.82 lt/100 km gibi bir değer oldukça hoş bir surpriz oldu.depoyu hep deliklere değinceye kadar doldurtuyorum, çok az fark edebilir, 4 ün altında olduğu kesin..sanırım zamanla motoru test etme modundan uzaklaşmamın etkisi oldu. ya da havaların biraz serinlemesinden kaynaklı olabilir.
Aymer19 kardeş peki kargo olayını nasıl hesaplatıyorsun ödemeyi sanal kredi kartı ile yaptığında aliexpres gibi güvenli alışveriş varmı ? Mesela aliexpresten en son alışverişimde 60 günden geriye saymaya başlamıştı kargo bana gelince 20 gün sonra onay verdim. Sizin aldığınız sitede böyle bişey varmı peki ? Daha detaylı anlatırsanız birçok arkadaşımız faydalanır şu an benim motorla ilgili alacağım en ufak bişey yok sadece merak ediyorum
allytao da örneğin 45 usd ye ön çamurluk var hemde orjinal hemde boyalı şekilde ama kargosunu hesaplatınca 45 usd 145 usd gibi saçma rakamlara çıkıyor !
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:45 ----------
13 Usd ya orta sehpa var orjinal ama kargosu ile 75 usd kafayı sıyıracam bu kargolar neden bu kadar fahiş ?
Arkadaşlar sitelerde en küçük vidasından en küçük plastiğine kadar ne ararsan var bakmak isteyen olursa diye ekliyorum linki aynı zamanda bahsettiğim orta sehpanın olduğu link
http://www.buychina.com/items/li-chi-haojue-suzuki-gw250-accessories-racks-composed-of-a-large-main-supporting-shelf-support-authentication-xyprptrnjio
Ağır ve hacimli malzemede kargo artar doğal olarak. 1 kg a kadar 6 usd olması lazım ancak adamlar üçkağıda yatıp küçük şeylere bile 2 kg diyebiliyor..bu işin reçetesi yok. Küçük parça alıp deneyin önce gelirse büyüğe asılın. Google translator ile taobao yu ingilizce yapın oradan search edin ama çok zor...aramaları gw250 deyip yapın eğer daha uzun cümle kurardanız search bulamaz gw250 search ünden sayfa sayfa aradığınız ürünü bulun. Gerçek ağırlık verene denk gelmeye çalışın..cidden zor..ama tuuturabilirseniz gider...
Merhaba arkadaşlar bir sorum var; diyelim yoldasınız 6. viteste gidiyorsunuz, kırmızı ışık yandı. Debriyajı sıktınız frene bastınız durdunuz. Fakat vitese hiç dokunmadınız 6'da kaldı. Nasıl kalkış yaparsınız?
Geçen bu şekilde durdum, fakat durduğum yerde vitesi 6 dan 1 e alamadım. Hafif ileri oynatarak vitesi düşürebildim. Bu normalmi?
Normal 6. viteste olması şart değil 3 yada 4 de olsa aynı şeyi mesela bir rampada durdun tekrardan çalıştırmak istediğinde boşa almakta zorlanırsın, motorun ağırlığı şanzumana yüklendiği için boşa almada zorlanırsın motoru biraz hareket ettirmen lağzım
Aslında makbul olan 6 dan vites düşerek motor freniyle yavaşlayıp durdurmak bilindiği üzere, ancak bir şekilde 6. viteste iseniz motor çalışır vaziyette yarım debriyajla vitese basarak dişlinin yerini bulmasını sağlayarak 5 e düşmek. Büyük viteslerde bu geçiş biraz daha bekleyerek olur vitesi küçülttükçe rahatlar..motor çalışıyorsa hareket ettirmeye gerek yok. Çalışmıyorsa evet ileri geri ile dişlinin yerine yerleşmesi sağlanır..
Evet normalde sıralı olarak vitesi düşürmek en doğrusu. Fakat aniden kırmızı yanınca vitesi düşürecek zaman bulamadım.
Yarım debriyaj ile vitesi düşürmeyi bir yerde daha okudum. Doğru hareket bu sanırım
**** Güncelleme ****
Herkese selamlar ,
Uzun süredir bu sayfaya ve başka konulara Inazuma ile en olur 4.2 yaktığımı ifade ediyordum.
21bin bakımında hava filtresini değiştirdim. (16bin bakımında değiştirmemiştim). 10 bin küsür km.dir takılı olan hava filtresi çok kötü durumdaydı. Motosikletin sesi değişti, chopper gibi patırdıyor
Mesele şu ,
İnat etmiyorum 4 küsür litreye razıyım diye sürüyordum.
Geçen hafta bir gün depoyu fulledim. Ama kesinlikle amacım ölçüm yapmak değildi, karttan ödeyeceğim için fulleyin dedim. Ve alışkanlık tripmetreyi sıfırladım. Daha sonra da zaten saati gösterecek şekilde ayarlamıştım.
Bugün aklıma ulan ben benzini en son ne zaman aldım acaba sorusu geldi. Saat kısmından tripmetreye geçtim 226 km.de ve benzin ışığı 3 çubuktan yeni indi. (yanıp sönme değil) Yani 4 litreden fazla var içeride. Ve ben bu km.yi şehir içinde bayağı tempolu ve devirli sürerek doldurdum.
300km.'ye gelince depoyu tekrar fulleyeceğim. Unutmazsam buraya hesaplayıp yazarım.
Uzun lafın kısası demek ki 4 altına inmek mümkün
Not : 22bin km.ye geliyorum, buji değişimi hiç yapılmadı.
İnşallah en yakın sürede bir inazumada ben alarak aranıza katılacağım allah nasip kısmet ederse.
8 bin km. kadar kullandığım Inazuma'yı bu sabah sattım (önümüzdeki aylardaki maddi sıkışıklığım ve ödemelerimden ötürü).
Detaylı görüşlerimi yazacağım.
Bende yeri çok ayrı, Suzuki kalitesini bu motorda öğrendim, yolda bırakmayı geçtim, bir kez bile marşa basınca öksürme,titreme yapmadı.
Motorunuzun kıymetini bilin, yaya olmak ne zormuş bee
Kırmızıda beklerken boşu bulmak biraz sorun tabiki.
Özellikle kola yavaş dokununca vitese girmiyor arada derede bi yerde kalıyor.
Bu durumdayken vites göstergesi -- halinde oluyor. Kurtulmak için debriyajı hafif aralayarak (bırakmadan) dişlinin yerini bulmasına yardımcı olmak gerekiyor yada 1-2 cm motoru ileri geri iterek.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Arkadaslar arka canta gidon titremesine yol acarmi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------
Yaklasik 20 gun once ilk defa topcase kullanmaya basladim istemeyerekte olsa, daha onceleri 50 60 km hizlarda ellerimi birakirdim hic bir sikinti olmazdi, arka canta montajini yaptiktan sonra fark ettimki motor yavas yavas gidon titretmeye basliyor ve git gidede titresim siddeti artiyor sıkıntı arka cantadami?
Not: Titresimi yaklasik 50 - 70 km hizlar arasinda yapiyor
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)