Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7141
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    şuan camı sabitledim o işlem tamamdır yarın güzel bir bıcı bıcı yaptıracağım sonra fotosunu çekip aynen yayına sokacağım )

    bu arada şunu belirtmeliyim geçen aklımdaki 2 v motora binme şansı elde ettim
    1. monero cmx 250a idi şasi iğrenç direksiyon iğrenç motor şişman kadın gibi aynı hem şişko hem küçücük bişey insan korkar 80km yapmaya
    ardından bisan roadstara bindim monerodan biraz daha alçak olması direksiyonun eğiminin biraz daha iyi olması onu bir nevi kurtardı ama oda mct yanında küçük kalıyor
    daha sonra ramzey qm 250ye bindim çok yüksek geldi oturması direksiyonu sanki tepiştirme gibi yayılamıyorsun motora o bakımdan oda kötü maalesef
    sanırım bizim mct şasi ve ergonomi açısından 10 üzerinden 9la lider durumda bana göre belki motoru sıkıntılı olabilir ama çok kullanışlı

    bu arada bir planım var ama nasıl uygulayabilirim bilmiyorum kağıt üzerinde oluyor uygulamada olurmu akıl danışayım.
    şimdi biliyoruzki mctler zincir aktarmalı ve yine biliyoruzki bazı motor markaları kayış aktarma ile yollarına devam ediyorlar şimdi ben diyorumki neden mctye kayış aktarma yapmayayım düşününce sistem basit bir adet tırtıklı lastik ve ona uygun 2 adet içe tırtıklı dişli ön küçük haliyle arka büyük olacak şekilde oraya oturttuktan sonra gerisi zincir sistemiyle aynı olacak.
    ama bunun uygulamadıki artı ve eksileri bana göre
    artıları
    zinciri yağlama derdine son
    zincir şakırtısı tıkırtısı patırtısına son
    ilk yağmujrda yağı akan zincirin olujşturduğu hışırtıya son


    eksileri
    kayış olduğu için yüksek ısıda genleşebilir
    veya aşırı soğukta sertleşip kopabilir (kışın)
    veya uzun sürecek 1.30 aralıksız yoldan sonra özelliğini yitirebilir
    çok kaliteli lastik bulmak zor olabilir bulunsada ömrü kaç kmdir bilinmez.

    böyle bişey yapayımmı yapmayayımmı ne dersiniz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7142
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Temmuz 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aloevera memleket neresi acaba ben de sinopluyum da o yüzden soruyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------

    illuminati arkadaşım dediğin kişi emrah daha önce nerde çalışmış bana yabancı gelmedide
    Valla bora daha önceden nerede çalıştığını bilmiyorum gençten bir arkadasımız fakat eli ve işi gerçekten iyi temiz iş yapıyor

  3. #7143
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20

    250cc lik motorların karşılıştırılmaları

    http://img185.imageshack.us/img185/7208/250ccux4.jpg

    bu resimde 250cc cruiser motorların karşılaştırılmaları var iyi seyirler )

    not forumda gezinirken gördüm alıntıdır (yayınlayan Osbourne)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------

    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara'daki mondial cilere Yiba'nın altında ki Çayıroğlu'nu tavsiye ederim. Orada Emrah isminde bir arkadas var. Benim 800 km deki mct min şanzıman ı dağalmıştı tıkır tıkır yaptı sağolsun.
    evet bende geçen gittim yanına kırılan telleri aldım 3 tane kendisi takıverdi orada 2 dkda ve hiç bişeyde istemedi ve işinin iyi bildiği kesin.
    zira motorla eskişehirden dönerken aldığım benzinde su ve pislik varmış haliyle motor arızalandı temizliğini yaptım ama pislik gitmemiş maalesef kediside sağolsun yeniden temizledi yine ücret talep etmedi motorumu dinledi genel olarak saat gibi fakat pislik veya su ikisinden birisi krank bilyasına zarar vermiş en fazla 1 yıl sonra motorun inmesi gerek parçanın değişmesi şart dedi ee haliyle moralim bozuldu ama işini bilen birisinin oldujğunu biliyor olmam biraz olsun moralimi düzeltti.
    motordan anlamayan sadece binici olan arkadaşlar çayıroğluna gidebilirler genç arkadaş gerçekten çok iyi.
    umarım birgün kendi garajı olur oraya gideriz

  4. #7144
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    Alıntı illuminati adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara'daki mondial cilere Yiba'nın altında ki Çayıroğlu'nu tavsiye ederim. Orada Emrah isminde bir arkadas var. Benim 800 km deki mct min şanzıman ı dağalmıştı tıkır tıkır yaptı sağolsun.
    emrah dan önce ve sonra iyi çocuk ondan önceki ustalar tam bir felaketti...
    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km

  5. #7145

    Üyelik
    29 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Motosikleti
    Honda İntegra
    merhaba arkaslar bugun bır sorunla karsılastım daha once karsılasan arkadaslar olmustur mutlaka tecrubelerınızden faydalanayım dıyorum

    sorun :mct'm son 2 gundur karburatorun benzın tahlıye yerınden damla damla ama sık aralıklarla benzın damlatıyor


    (benzın damlatan yer;
    rolanteyı ayarladıgımız ayar cıvatasının hemen yanında kalan bır delık)
    Bir yumruktan daha serttir bir kadının sözleri ;
    Biri dişlerini döker digeri düşlerini .....

  6. #7146
    aloavera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mct 250 - nc700xa
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aloevera memleket neresi acaba ben de sinopluyum da o yüzden soruyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------

    illuminati arkadaşım dediğin kişi emrah daha önce nerde çalışmış bana yabancı gelmedide
    Ayancık sen ne taraftansın?

  7. #7147
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim yarından itibaren yoğun bir haftaya gidiyorum önümüzdeki salı günü toplanabiliriz hem tanışırız hem iftarımızı yaparız hemde şöyle güzel bir tur atar şehirdeki arabalılara motorumuz var dedirtiriz )

    bu arada hayırlı olsun inşallah sıkılmazsın bende 1 haftaya sis farı takıcam camı uzun yola göre sabitleyeceğim ve harleye benzetme işlemine devam edeceğim
    bugün camı artık sabit ve uzun yol moduna çekeceğim sessiz sakin yola devam hehehe
    hadı abı hyrlı olsun =) bu narada yıne aksam caldık kapını her ne kdr azda olsa guzel zaman gecırdık =)

  8. #7148
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı bakoyoko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkaslar bugun bır sorunla karsılastım daha once karsılasan arkadaslar olmustur mutlaka tecrubelerınızden faydalanayım dıyorum

    sorun :mct'm son 2 gundur karburatorun benzın tahlıye yerınden damla damla ama sık aralıklarla benzın damlatıyor


    (benzın damlatan yer;
    rolanteyı ayarladıgımız ayar cıvatasının hemen yanında kalan bır delık)
    Benzininde pislik var kardeşim su veya başka bişey olmuş olabilir bence depoyu boşalt ve karbüratöre basınçlı hava tut içi temizlensin yeni birde filtre tak olay noktalansın.
    aynısı başıma geldi shelle sikayet mesajı attım şuan inceleme yapıyorlar eğer kazanırsam çöpe giden benzin motora yaptığım masrafı vs vs karşılayacaklarını söylediler.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 ----------

    Alıntı _pLay_06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadı abı hyrlı olsun =) bu narada yıne aksam caldık kapını her ne kdr azda olsa guzel zaman gecırdık =)
    güzeldi kardeşim dahada güzel zamanlar geçiririz inşallah.
    bu arada haftaya salı gününü perşembeye çekelim benim okulda işlerim varmış randevu zımbırtıma baktımda kusura bakmayın böyle uzattıkça uzatıyorum ama yapcak bişey yok ondan sonra boşum.
    perşembe şöyle öğleden sonra 1-2 gibi buluşur gece 10a kadar motorları yaparız sonra bi gezi ohh )
    bide benim çantaları takarız motora sonra bu akşamki manzarayı çakarız resmen hayran kaldım yauvv

  9. #7149
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şuan camı sabitledim o işlem tamamdır yarın güzel bir bıcı bıcı yaptıracağım sonra fotosunu çekip aynen yayına sokacağım )

    bu arada şunu belirtmeliyim geçen aklımdaki 2 v motora binme şansı elde ettim
    1. monero cmx 250a idi şasi iğrenç direksiyon iğrenç motor şişman kadın gibi aynı hem şişko hem küçücük bişey insan korkar 80km yapmaya
    ardından bisan roadstara bindim monerodan biraz daha alçak olması direksiyonun eğiminin biraz daha iyi olması onu bir nevi kurtardı ama oda mct yanında küçük kalıyor
    daha sonra ramzey qm 250ye bindim çok yüksek geldi oturması direksiyonu sanki tepiştirme gibi yayılamıyorsun motora o bakımdan oda kötü maalesef
    sanırım bizim mct şasi ve ergonomi açısından 10 üzerinden 9la lider durumda bana göre belki motoru sıkıntılı olabilir ama çok kullanışlı

    bu arada bir planım var ama nasıl uygulayabilirim bilmiyorum kağıt üzerinde oluyor uygulamada olurmu akıl danışayım.
    şimdi biliyoruzki mctler zincir aktarmalı ve yine biliyoruzki bazı motor markaları kayış aktarma ile yollarına devam ediyorlar şimdi ben diyorumki neden mctye kayış aktarma yapmayayım düşününce sistem basit bir adet tırtıklı lastik ve ona uygun 2 adet içe tırtıklı dişli ön küçük haliyle arka büyük olacak şekilde oraya oturttuktan sonra gerisi zincir sistemiyle aynı olacak.
    ama bunun uygulamadıki artı ve eksileri bana göre
    artıları
    zinciri yağlama derdine son
    zincir şakırtısı tıkırtısı patırtısına son
    ilk yağmujrda yağı akan zincirin olujşturduğu hışırtıya son


    eksileri
    kayış olduğu için yüksek ısıda genleşebilir
    veya aşırı soğukta sertleşip kopabilir (kışın)
    veya uzun sürecek 1.30 aralıksız yoldan sonra özelliğini yitirebilir
    çok kaliteli lastik bulmak zor olabilir bulunsada ömrü kaç kmdir bilinmez.

    böyle bişey yapayımmı yapmayayımmı ne dersiniz
    kayış sistemini bende düşündüm güzel olabilir ama motor buna uyum sağlayabilecek mi sadece yazdığın ( - )ve ( + )dan daha da fazla şeyler çıkabilir çünkü motorun yürüten aksamlarından birisi... Kanka bence kayışlı olan motorları araştır biraz mesela gv 650 kayışlıydı harleydede kayışlı olanlar var diye biliyorum ama harley çok uçuk ve sistemi karışık gibi bana göre. gv 650 formunda sor istiyorsan bakalım ne diyecekler fotoğrafına baktım şimdide gv nin aktarma 2 dişli gibi yani bizim zincirin olduğu ön dişli başka bir dişliye aktarım sağlıyor o dişli de kayışa bağlı gibi duruyor fotoda...
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  10. #7150
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img185.imageshack.us/img185/7208/250ccux4.jpg

    bu resimde 250cc cruiser motorların karşılaştırılmaları var iyi seyirler )

    not forumda gezinirken gördüm alıntıdır (yayınlayan Osbourne)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:53 ----------



    evet bende geçen gittim yanına kırılan telleri aldım 3 tane kendisi takıverdi orada 2 dkda ve hiç bişeyde istemedi ve işinin iyi bildiği kesin.
    zira motorla eskişehirden dönerken aldığım benzinde su ve pislik varmış haliyle motor arızalandı temizliğini yaptım ama pislik gitmemiş maalesef kediside sağolsun yeniden temizledi yine ücret talep etmedi motorumu dinledi genel olarak saat gibi fakat pislik veya su ikisinden birisi krank bilyasına zarar vermiş en fazla 1 yıl sonra motorun inmesi gerek parçanın değişmesi şart dedi ee haliyle moralim bozuldu ama işini bilen birisinin oldujğunu biliyor olmam biraz olsun moralimi düzeltti.
    motordan anlamayan sadece binici olan arkadaşlar çayıroğluna gidebilirler genç arkadaş gerçekten çok iyi.
    umarım birgün kendi garajı olur oraya gideriz

    karışılaştırmalardaki bir çok bilgi yanlış. mesela son hızlar tamamen yanlış. Şu motorlku taşıtların motor numaralarını ruhsatlardan kaldırsalar ben direk bir MCT alıp bisan roadstar motoru koymayı düşünüyorum işte ozaman 4/4 lük çin olur
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #7151
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    korsanx sanırım bakım işini perşembeye mi çektik yanlış anlamadıysam benim için sorun yok perşembede olabilir yalnız araba olmayabilir o gün boyanacak yerleri var jant tampon vs. arabasız halledebiliriz ihşallah o gün

  12. #7152
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karışılaştırmalardaki bir çok bilgi yanlış. mesela son hızlar tamamen yanlış. Şu motorlku taşıtların motor numaralarını ruhsatlardan kaldırsalar ben direk bir MCT alıp bisan roadstar motoru koymayı düşünüyorum işte ozaman 4/4 lük çin olur
    arbetusum yanlışlıklar var ama tabloya göre en ideali hyo gv 250 ardından mct geliyor )

    valla aslında yapılır yapılmasına şasi numaralarınıda değiştinmi olay tamamlanır minicikte olsa riski var ama minicik
    şaka bir yana illegal olmasa dediğin olur ama motoru komple değiştirdim desen olmazmı

  13. #7153

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    [QUOTE=vw.bora;2123443]aloevera memleket neresi acaba ben de sinopluyum da o yüzden soruyorum[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------


    vw.bora sinop'un neresindensin...bende sinopluyum

  14. #7154
    korsanxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Çeşitli motorlardan sonra Gölgeyele Titanic 20
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    korsanx sanırım bakım işini perşembeye mi çektik yanlış anlamadıysam benim için sorun yok perşembede olabilir yalnız araba olmayabilir o gün boyanacak yerleri var jant tampon vs. arabasız halledebiliriz ihşallah o gün
    abi çarşamba günü sabah 8de okulda olmam gerekiyor normalde salı sabah başlarız ama tüm gün sürer ben aklımda başka bişey varken çalışamıyorumda o bakımdan en ideal olanı perşembe olacak.
    araba önemli değil diyordum ama aslında önemli motorların soğuk olması lazımki işimizi yapalım hiç olmadı otobüse atlar gider alır geliriz.

    bu arada sen shellden advence vsx 15/50 2 kutu yağ al abi dursun. beşevler shellden bulabilirsin o yağı.
    sonra perşembede ihtiyacın olanları alırız

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 ----------

    [QUOTE=cecen cem;2123914]
    Alıntı vw.bora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aloevera memleket neresi acaba ben de sinopluyum da o yüzden soruyorum[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------


    vw.bora sinop'un neresindensin...bende sinopluyum
    abi nasılsın haftaya perşembe toplanacağız motor bakım onarım tamir yıkama yağlama parlatma sokağa çıkıp hava atma işlemlerimiz olacak senide bekleriz şuan için 4kişiyiz )

  15. #7155
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arbetusum yanlışlıklar var ama tabloya göre en ideali hyo gv 250 ardından mct geliyor )

    valla aslında yapılır yapılmasına şasi numaralarınıda değiştinmi olay tamamlanır minicikte olsa riski var ama minicik
    şaka bir yana illegal olmasa dediğin olur ama motoru komple değiştirdim desen olmazmı
    Ben gv 250 sürmedim ama mct m ile birlikte Marmarise sürdüm. öyle kağıt üstünde göründüğü gibi bir performans farkı yok bayağı yiyor mct yi Ama lifanın mct ye oranla hatrı sayılır bir gidişi var. Bunu da geçen gün test edebilme fırsatına eriştim 3000 km de orijinal bir mct ile denedim.

    Bürokrasi dediğin gibi basit olsa ben ruhsat masrafına razıyım yeterki mct ye V motor takabileyim
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  16. #7156

    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    dikmen/ANKARA
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    abi nasılsın haftaya perşembe toplanacağız motor bakım onarım tamir yıkama yağlama parlatma sokağa çıkıp hava atma işlemlerimiz olacak senide bekleriz şuan için 4kişiyiz )

    sağol iyiyim sen nasılsın perşembe bir aksilik çıkmazsa yanınızda olurum,kalabalık iyi olur gezerken güzel bir görüntü oluşturuyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben gv 250 sürmedim ama mct m ile birlikte Marmarise sürdüm. öyle kağıt üstünde göründüğü gibi bir performans farkı yok bayağı yiyor mct yi Ama lifanın mct ye oranla hatrı sayılır bir gidişi var. Bunu da geçen gün test edebilme fırsatına eriştim 3000 km de orijinal bir mct ile denedim.

    Bürokrasi dediğin gibi basit olsa ben ruhsat masrafına razıyım yeterki mct ye V motor takabileyim

    arbetus teknik detaylarda iyi bir bilgin var yanlız benim bildiğim sadece motoru değiştirerek çözüm olacağını sanmıyorum aktarma organı da çok önemli bir konu bence,hayabusa motoruda (1300 cc ) taksanız vites dişli oranları yetersiz kalacak ve istediğiniz hızı yada verimi alamayacaksınızdır....

  17. #7157
    mahoretti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2005
    Şehir
    İzmir BORNOVA
    Motosikleti
    o şimdi YAYA...
    Alıntı korsanxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şuan camı sabitledim o işlem tamamdır yarın güzel bir bıcı bıcı yaptıracağım sonra fotosunu çekip aynen yayına sokacağım )

    bu arada şunu belirtmeliyim geçen aklımdaki 2 v motora binme şansı elde ettim
    1. monero cmx 250a idi şasi iğrenç direksiyon iğrenç motor şişman kadın gibi aynı hem şişko hem küçücük bişey insan korkar 80km yapmaya
    ardından bisan roadstara bindim monerodan biraz daha alçak olması direksiyonun eğiminin biraz daha iyi olması onu bir nevi kurtardı ama oda mct yanında küçük kalıyor
    daha sonra ramzey qm 250ye bindim çok yüksek geldi oturması direksiyonu sanki tepiştirme gibi yayılamıyorsun motora o bakımdan oda kötü maalesef
    sanırım bizim mct şasi ve ergonomi açısından 10 üzerinden 9la lider durumda bana göre belki motoru sıkıntılı olabilir ama çok kullanışlı

    bu arada bir planım var ama nasıl uygulayabilirim bilmiyorum kağıt üzerinde oluyor uygulamada olurmu akıl danışayım.
    şimdi biliyoruzki mctler zincir aktarmalı ve yine biliyoruzki bazı motor markaları kayış aktarma ile yollarına devam ediyorlar şimdi ben diyorumki neden mctye kayış aktarma yapmayayım düşününce sistem basit bir adet tırtıklı lastik ve ona uygun 2 adet içe tırtıklı dişli ön küçük haliyle arka büyük olacak şekilde oraya oturttuktan sonra gerisi zincir sistemiyle aynı olacak.
    ama bunun uygulamadıki artı ve eksileri bana göre
    artıları
    zinciri yağlama derdine son
    zincir şakırtısı tıkırtısı patırtısına son
    ilk yağmujrda yağı akan zincirin olujşturduğu hışırtıya son


    eksileri
    kayış olduğu için yüksek ısıda genleşebilir
    veya aşırı soğukta sertleşip kopabilir (kışın)
    veya uzun sürecek 1.30 aralıksız yoldan sonra özelliğini yitirebilir
    çok kaliteli lastik bulmak zor olabilir bulunsada ömrü kaç kmdir bilinmez.

    böyle bişey yapayımmı yapmayayımmı ne dersiniz
    Olurunu olmazını veya + - olayını bilemem ama GV650'nin kayışının 1000TL olduğunu biliyorum :(
    DİKKAT..! İleri derecede Cruıser bağımlısı, plastikle yaklaşmayın. Kriz anında yeterli dozda kromaj gösterilmelidir

  18. #7158
    vw.bora - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    250 mct
    korsanx bbu yağı ulus yibadan bulma şansımız yokmu

  19. #7159
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    evet uzun bı aradan sonra mct aldım 125mt 150 kn sıkdı bunlar 250 mct ye dondum ve ılk ısım hemen sıteye gırıp yazmak oldu selamın aleykum macıtcı hemserılerım :D

  20. #7160
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı KAYA018 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet uzun bı aradan sonra mct aldım 125mt 150 kn sıkdı bunlar 250 mct ye dondum ve ılk ısım hemen sıteye gırıp yazmak oldu selamın aleykum macıtcı hemserılerım :D
    aleykum selam,aramızda hoşgeldin arkadaşım

    Tekerin düz Bassın
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler