Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #10301
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    Alıntı MkD_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a.bende 250 mct kullanıcısıyım bu sanzıman bileye bozuldu yaptırdım 5 ay sonra bir daha bozuldu kaçeden yag kaçırıyor ben bu agrızayı bir daha yatırsam bir daha bozulurmu nasıl tamir edilebilir sıkıntı sanzıman bilyasi (rulman)
    şanzumanda ki hangi rulmandan bahsediyorsun. şu an tekrar bozulan bilye sorunumu kepe sorunumu


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #10302
    MkD_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    zafranbolu
    Motosikleti
    mondial 150 zc / mondial 250 mct
    sanzımandaki bilyeler 3 tane var

  3. #10303
    fatih383838 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2010
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    hero puch :D
    Alıntı MkD_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sanzımandaki bilyeler 3 tane var
    dostum bilyeler dağılınca direk mil aiınmaya başlıyor. benimde masra bilya dağılmıştı 3 4 5 viteslerde ses yapıyordu 2 . viteste de kerkinme yapıyordu. o zaman pek bilğim yoktu ustam sadece bilye değişirsek yine dağılabilir dedi şanzuman milinide değiştik hiçbir sorun yaşamadım

  4. #10304
    MkD_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2012
    Şehir
    zafranbolu
    Motosikleti
    mondial 150 zc / mondial 250 mct
    o zaman ben sanzımanı yeniden alayım komple hepsi degişsin 35 km yol gittik durdugumuzda sanzıman bilyesinin dagıldıgını fark ettim sanzımanı sıfırlarsak oluryor sanirim

  5. #10305

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    dün debriaj ayırmıyor die ustaya götürdüm balataları açtı baktı arada bulunan 1 tane saç var (250 MCT DEBRİYAJ BALATA ARA SACI 6LI) bunu benden önceki vatadaş fazladan takmış çıkarttı. yağ yeni değişmiş. dün ayarladı bugun vitesler daha rahat geçiyor yalnız 2 den 3 e çekerken yada 1 den 2 ye çekerken 5 saniye falan yarım debriyaj gidiyormuş gibi yapıyor sonra kavrıyor. bugun birdaha gittim alttan ayarladı ama yağdan kaynaklanabilir dedi. hangi yağ kullanmam gerek eğer öyle bişey varsa

  6. #10306

    Üyelik
    13 Eylül 2012
    orhun67 motorun çok temiz görülüyor.soran olursa yönlendiririm.bendekini 3 hafta önce sattım.aynı motordan eskişehirde çok uyguna buldum gittim aldım:D fakat ikinci vites yok motorda anlayamadım.

  7. #10307

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Merhabalar. Forumda Yeniyim mazur görün. Sadece forumda değil chopper tarzı motorsikletlerde de yeniyim ve pek bir fikrim yok. Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız. Öncelikle motorum 2005 model 25000 de. Motorda 1. vitesten 2. vitese geçişte zorlanma var, daha önce yoktu. Neden olabilir?
    Bir diğer sorum da mesela orhun67 nickli arkadaşın motoru çok temiz güzel. Benim motorsiklette plastik aksamda sorunlar var aşırı olmasa da. Örneğin sağ yan kapak(depo kapağı değil) hafif kırık, deponun üstündeki kapak hafif her iki yana ayrılmış durumda bir de bu öndeki korumalıkta sıkıntı var. Bunları değiştirmek istesem ne kadar bir meblayı gözden çıkarmam gerekir. Belki sorularım çok acemice ama idare ve yardım edin lutfen

  8. #10308

    Üyelik
    13 Eylül 2012
    i.tüfekçi burada daha tecrübeli arkadaşlar var ama ben kendi fikrimi söyleyim,şuan ikinci mct mi kullanıyorum ben.söylediğin sorunlar küçük şeyler sonuçta 2005 model bir araçtan bahsediyoruz.dört dörtlük bir durum bekleyemezsin.depo sağ ve sol kapakları 25 erden 50 lira.ön koruma değiştirmek istiyorsan 40 ila 60 arası.

  9. #10309

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Cevap verdiğin için çok teşekkürler yer6..Evet onları sorundan saymıyorum zaten yalnızca fiyatsal bilgi olarak sordum ama bu vites mevzusu hakkında ne dersin? Yağ olabilir mi sebebi?

  10. #10310

    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mct 250 & ybr 125
    HAYIRLI OLSUN i.tüfekçi KARDEŞ kAZASIZ GÜZEL GÜNLERDE KULLANIRSIN İNŞ.

    TAVSİYEM FORUMU OKUMAYA BAŞLAMAN ZİRA TECRÜBELİ BİLGİLİ DENEYİMLİ ARKADAŞLARI BU SAYFADA NADİREN BULABİLİRSİN.

    YA İYİ BİR TAMİRCİ EDİN YADA GÖZÜNÜ KARART OKUMAYA BAŞLA )))

    HERKESE İYİ AKŞAMLAR. İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN HENÜZ ARKA DİŞLİYİ DEĞİŞTİREMEDİM.

    HAVALAR DA MALUM ÇIKARTMIYORUM KIYAMIYORUM ÇAMUR OLMASIN DİYE.

  11. #10311

    Üyelik
    13 Eylül 2012
    i.tüfekçi,vites geçişlerindeki problem vites kolunun ayarındanda olabilir.yağdan olabileceğini düşünmüyorum.vites kolundaki somunlu vidanın ayarı kullanırken,hareket ederken sık sık değişebiliyor.motor hareketsizken birden ikiye takmayı dene motorda herhangi bir zıplamaya yakın hareket oluyorsa(elin debriyajı sıkmış şekilde)debriyaj ayarındanda olabilir.ayarı biraz gevşetmen gerekir.

  12. #10312

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Fatih kardeş eyvallah sağolasın.
    yer6 kardeş kolun ayarına baktım. Hiç farketmemişim o kadar gevşemiş ki,onu sıktım. Debriyaj ayarını da çok az gevşettim hiçbir sorun kalmadı. Teşekkürler.

  13. #10313

    Üyelik
    13 Eylül 2012
    benim sorunuma haala bir tahmin yürüten olmadı.buralarda sağlam tamirci olmadığı için vermek istemiyorum.bi tarafını yaparken bitarafını bozuyorlar.motorumda 2.ve5.vites yok.aldığımda böyleydi,eski sahibi farkında bile değilmiş.şuan motorum yatıyor.şanzıman açılınca belli olur mutlaka ama tahmini olan yokmu?

  14. #10314

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    yer6 motorda 2. ve 5. vites olmadığını nerden anladın ki? Sonuçta gösterge yok mct de

  15. #10315
    ctolga21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    F650 str250
    fatih bi bakıcam ona.

    4 gündür motoru kullanmadım bilerek bu akşam acil bi işim cıktı. bakalım ne yapacak bizim düldül diye hayıflanarak bindim üzerine tam yarım saat öldürdü beni. marş basıyor ama bi türlü çalışmıyor. akü ile ilgili hiç bi sıkıntı yok. marş basıyor ama tık yok. 4 kez çok hafif rampadan vurdurdum yine tık yok. son vurdurmamda çalısır gibi oldu. ama gaz verince stop ediyor. marşa basıyorum hiç gaz vermeden alıyor ama stop ediyor. bu akşamda başıma gelen bunlar.

  16. #10316

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Tolga hocam iyi geceler. Asırı bilgim olmamakla beraber dusuncem olursa paylasmak isterim. Motoru son kullandiginizda elinizi gazdan cektiginizde hizda ani azalma gibi bir durum oluyor muydu hatirliyor musunuz?

  17. #10317

    Üyelik
    19 Nisan 2013
    kolay gelsin arkadaslar siteye yeni kayıt oldum. cümleten selamın aleyküm. Tek karbüratör olayını ben de yaptım motor güzel oldu fakat 4-5 devire gelince yıgılıyor gaz yemiyor hava ayarını 4 e kadar actım yine aynı şuan 1.5 da ve 10 tl lik benzin aldım 35 km gitti ben daha fazla km yapar sanıyordum yolda bıraktı cg 200cc karbüratör valla kimseye tavsiye etmem ama kalkısı felan cok güzel oldu serileşti hemen kendini toparlıyor fakat dedigim gibi 90-100km arasında hıza gelince gaz yemiyor bi türlü anlayamadım şimdi karbüratör memesini büyütecem 250cc veya daha üstünü deniyecem bi sorun da cok yakmasının sebebi filtre hortumu tam olarak oturmamıstı ondan olabilir diye düşünüyorum bu olayı cözünce sizlere bilgi verecegim . bide söyle bi derdim var motor ustasına götürdüm ön dişliyi 15 den 17 yaptı arka dişliyi 32 den 36 yaptı valla hiç bişey anlamadım ben bu dişli işinden herşeyim orjinalı saglamdır asla orjinalini bozmayın .ve şunu da belirtmek isterimki motora ne kadar özenle bakarsan onunla ilgilenirsen sorunlarını tam zamanında yaparsan seni asla yolda bırakmaz herkeze kolay gelsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:45 ----------

    tolga kardeşim senin motorunun sorunu karbüratör bence şamandıralı aşınmıs olabilir yada bujiler de olabilir karbüratöre giden benzin hortumunu üfte sonra tak ve bi bak benzin gidiyormu sonra cikleyi cek calıstır eger calısmıyorsa 2 tane buji al tak sorunun cözülecektir kolay gelsin.
    password48 bunu beğendi.

  18. #10318

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Yasin hosgeldin kardes aleykum selam. Millet disliyi dusuruyor az yaksin diye senin usta neden buyuttu anlayamadım

  19. #10319

    Üyelik
    19 Nisan 2013
    hosbulduk kardes . valla bende anlamadım kendisine sordum bu dişli dengeler dedi ve eski disli ile 110 km hız yapıyordum bu disli ile 120 km hız yapıyorum tabi tekli karbüratörü takmadan önce şimdi 100km yi görsem oh diyorum :D sence bu karbüratör hava ayarını kaca getirmem lazım ve karbüratör memesini büyütsem hızında etki yaparmı bide yakıtta ?

  20. #10320

    Üyelik
    17 Nisan 2013
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Yeni Çelik Crown 150
    Memeyi buyutursen hiza evet epey faydasi olur ama bu seferde devir yukselir yakit artar ben olsam yapmam benzin fiyatlari malum karburator hava ayarinin makbulu 2,5-3 arasidir


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler