Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motomax
Dragon 50

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #2121
    Miyamoto Musashi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2006 Siyah Ford Focus TDCİ(175hp)
    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum aramıza hoşgeldin fiyatlar ortada kanuninin fiyatını bilmiyorum ama ikinci eli bile 3000 3500 civarında ve tek silindirli bir makine bizim mct ise hem çift silindir hemde sıfır kmsi 3250 ytl forumda her iki başlığa da bak ama burda tiger sayfası pek aktif değil sanırım. gerisi sana kalmış.
    sağlıcakla.
    ilgilendiğin için saol dostum benimde aklımı şu unsurlar karıştırıyor;
    *mct250 cift silindir-tiger tek silindir
    *mct250 3.250ytl - tiger 4.400ytl
    *mct250nin sesi çok hoşuma gidio - tiger'ınkide bi chopper'ın sesinedaha çok benzio
    vs. acaba tiger alsam verdiğim paraya değermi ama görünüş olarak mct 250 daha estetik ve gzl tiger ise daha kaba...

    ama içimde yatan motor mct250 sanırım biraz daha araştırim sonra kesin kararımı vericem ve alıcam inşallah içimde yatanı ve iyi olanını alırım yardımlarınız için teşekkürler
    Ken wa kyouki. Kenjutsu wa satsujin-jutsu. Donna kireigotoya odaimoku wo kuchi ni shite mo, sore ga shinjitu...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Motomax
  2. #2122
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Alıntı Miyamoto Musashi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilgilendiğin için saol dostum benimde aklımı şu unsurlar karıştırıyor;
    *mct250 cift silindir-tiger tek silindir
    *mct250 3.250ytl - tiger 4.400ytl
    *mct250nin sesi çok hoşuma gidio - tiger'ınkide bi chopper'ın sesinedaha çok benzio
    vs. acaba tiger alsam verdiğim paraya değermi ama görünüş olarak mct 250 daha estetik ve gzl tiger ise daha kaba...
    dostum dediğim gibi tercih senin ama tiger dan chopper sesinin geldiğini hiç duymadım ben. biraz egzoz modfikasyonuyla çok tatlı bir ses alabilirsin mct den. ve unutma ki bunlar başlangıç motoru fazla para gömüp zarar etmemek lazım benim cebimde 4500 olsa gidip 95-96 kawasaki en500 vulcan alırdım işte sana chopper. Ama ilk kez bineceksen çok fazla para verme derim ben arada muazzam bir fiyat farkı var 300 500 lira değil.

    mct nin diğer + larını da yazayım;

    bir kere aküsü yuasa,
    lastikler taywan malı duro (honda cbr125 ve cbf150 modellerinde de duro vardır)
    karbüratörü japon (bunu en500 e deri çanta takarken farkettim onun karbüratörü ile aynı marka)
    madem + larını yazdık - de yazayım bana göre - tabi

    yüksek devirlerde vibrasyon mevcut,
    orijinal zincir çok çabuk gevşiyo germek lazım
    artçı koltuğu çok küçük
    bölgelere göre jant teli kırma olayı oluyor fakat mondial buna çözüm olarak çelik jant getirtmiş çifti 265 lira civarı ki piyasada 300 liradan aşağı alamıyorsun
    bazı plastik parçalarda ve depo kapağında zırıltı oluyor ama çözümü var.
    şimdilik aklıma bunlar geldi.
    tercih senin
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  3. #2123
    Miyamoto Musashi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2006 Siyah Ford Focus TDCİ(175hp)
    benim daha önceden mondial 125kt'em vardı onu sattım şimdi başka bir motor almak istiyorum bu arada evet mondialin sesi ufak bi modifiyeyle çok tatlı oluyo bizim bi arkadaş yaptırdı sanırım onada soruyorum motor çok gzl tavsiye edrim fln dio onun motorunada bindim gerçekten çok rahat çok kolay kullanılan bir motor çok hoşuma gitti ve hayran kaldım açıkçası tigera da bindim oda idare eder ama mct çift silindirli olduğundan vibrasyon daha az ve daha seri bir motor

    o zırıltıyı nasıl hallediyoruz acaba

    abi şu plastik parçalardan ve depo kapağından gelen zırıltıyı nasıl kesiyoruz nasıl bir yöntemle acaba öğrenebilirmiyim_??
    Ken wa kyouki. Kenjutsu wa satsujin-jutsu. Donna kireigotoya odaimoku wo kuchi ni shite mo, sore ga shinjitu...

  4. #2124
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    Alıntı Miyamoto Musashi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim daha önceden mondial 125kt'em vardı onu sattım şimdi başka bir motor almak istiyorum bu arada evet mondialin sesi ufak bi modifiyeyle çok tatlı oluyo bizim bi arkadaş yaptırdı sanırım onada soruyorum motor çok gzl tavsiye edrim fln dio onun motorunada bindim gerçekten çok rahat çok kolay kullanılan bir motor çok hoşuma gitti ve hayran kaldım açıkçası tigera da bindim oda idare eder ama mct çift silindirli olduğundan vibrasyon daha az ve daha seri bir motor

    o zırıltıyı nasıl hallediyoruz acaba

    abi şu plastik parçalardan ve depo kapağından gelen zırıltıyı nasıl kesiyoruz nasıl bir yöntemle acaba öğrenebilirmiyim_??
    çok basit depo kapağı için yaptığımı yakında fotoğraflarla anlatırım

    diğerleri içinde kendi çözümlerimi anlatıcam.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #2125
    poseidon23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    YOLAVA / ÇİFTLİKKÖY
    Motosikleti
    VESPA 250 İE
    Arbetus benimde depo kapağından ses geliyor.bunu nasıl engelleyebilirim.Slikon düşünüyorum ama depoyu açarken nasıl olacak :S Bana yardımcı olursan sevinirim.Bu arada bu hafta sonu motorun ön kısmını kaldıracam sanırım.Fotoları yakında :D
    İ.OLCAR..........................

  6. #2126
    ozan_bursa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    -
    sonunda bu başlıktaki bütün mesajları okudumm aferim bana
    okudum ama beynim döndüüü

    ben ve benim gibi daha önce motora binmemiş kişileler için çok faydalı ve de öğretici bilgiler paylaşmışsınız
    hepinize paylaşımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar

  7. #2127

    Üyelik
    19 Eylül 2006
    Motosikleti
    MCT 250
    Bursadan MCT kullanıcıları ile bir haberleşsek toplancak diyorum
    ReD SolDieRS

  8. #2128
    lewo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Sym vs 150
    Alıntı rED sOLDİERS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bursadan MCT kullanıcıları ile bir haberleşsek toplancak diyorum

    Antalyasporlumusun sen )

  9. #2129
    poseidon23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    YOLAVA / ÇİFTLİKKÖY
    Motosikleti
    VESPA 250 İE
    Red soldiers bende bursadayım iznikte istersen görüşelim baytugan_80@hotmail.com
    İ.OLCAR..........................

  10. #2130
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    barıııııssss

    sisy barı nettin
    ...tın tın giderim abi....

  11. #2131
    poseidon23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2007
    Şehir
    YOLAVA / ÇİFTLİKKÖY
    Motosikleti
    VESPA 250 İE
    Arkadaşlar benim macit için paslanmaz çelik boru gerekiyo 33mm çapında et çapı en büyüğü olacak ve 40 cm uzunluğunda olacak eğer bulabilirseniz bana bi haber verirseniz sevinirim.Ben iznikte olduğum için bulamadım bursayada gidemiyorum bu arlar.Haberlerinzi bekliyorum
    İ.OLCAR..........................

  12. #2132
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    barış bekliyoruz anti titreşim tekniklerini..

  13. #2133

    Üyelik
    28 Mayıs 2007
    yardımlarınız için teşekkur ederim arkadaslar. dediklerinizi yapayım bakalım nasıl olcak inşallah hayırlısı olur benim için muhammet abi hayırdır bozuştuk galıba msn de konusmuosun slm gönderioz almıosun :D

  14. #2134
    marcos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    Ankara-Mamak
    Motosikleti
    Mondial MCT 250
    arkadaşlar bana mct 250 nin artcı ayaklıgı gerekiyor.Sag ayaklık düşmüşte.bilen bulan soran soruşturan bu kardeşinize haber eylesin.kim ki bana haber eylerse ona rumeli lalasının kızını alacagım....
    ´Gerçekci ol imkansızı iste´ CHE

  15. #2135
    tekno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Mct 250 Kurtuldum, Cfb 150,Nc 700x
    Alıntı marcos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bana mct 250 nin artcı ayaklıgı gerekiyor.Sag ayaklık düşmüşte.bilen bulan soran soruşturan bu kardeşinize haber eylesin.kim ki bana haber eylerse ona rumeli lalasının kızını alacagım....
    Neresi gevşemiyorki, bugün benim debriyaj telim 2. defa koptu.Her 15 günde bir bütün cıvataları sıktığım halde inatla gevşiyorlar.

    Sonunda Loctite ile bütün civataları tek tek yapıştıracağım.

    Otm motorda istediğin olabilir. www.otmmarket.com

    Saygılar

  16. #2136
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli-Sütlüce\İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650GS '00
    selam millet en sonunda bilgisayarım iflas etti dizüstünü de babama kaptırdığım için ortada kaldım şu an yarım yamalak devam ediyorum.

    Metin! CC barı yaptım 1000 km ye yakındır kullanıyorum ama kaynak yerinden kırılmış daha farklı bir şekilde yeniden yapıcam. bunun dışınde zırıltıları çözmeye vaktim olmadı.


    6000 i geçtiğim için yağ değiştirdim. bu sefer pennzoil 15-40 koydum gerçekten hissedilir bir değişim oldu motorumda önceki yağda motor çalıştığında sanki metaller birbirine sürtüyormuş gibi bir swes geliyordu bunda bu ses kesildi. Bir de atladığım bir yarıntının bana pahalıya malolduğunu öğrendim. bundan önceki kopuk debriyaj telinden dolayı balatayı yakmıştım. 2. balatayı taktıktan sonradebriyaj telini ayarlamamıştıkbu bana pahalıya maloldu 2. kez balatayı yakmışım. ama bu sefer akıllılık edip balata ile debriyaj telini de değiştirdim. şu an motor aldığımdan beri ilk kez bu kadar çok keyif verdi. kalkışlarda sekme yok titreme yok bağırma yok. yeni kalın yağdan mıdır bilmem sesi biraz daha toklaştı. yani anlatamam bu değişimi. kendi motorumda bir anda acemi oluverdim önceden iki kişi rampada kalkarken ya da hareket halinde iken anlık debriyaj basma bırakma işleminde en ufak vidasına kadar titriyordu motor ve ani yüklenmelerde kaçırıyordu. ama artık bınların hepsi geçti. bugün mahalledeki en dik rampaları bile 2. viteste bağıra bağıra çıktım önümde arabalar olmasa 3 e bile atardım. motor vites istiyordu. bugün bide feci bir yağmur yedim donuma kadar ıslandıktan sonra çantamda yağmurluk altının olduğu aklıma geldi Türk'ün aklı işte hepsi bu kadar yarın ve pazar beytlikdüzü bekodayım.

    metin ve alpiye duyrulur saat 10:00 10:30 gibi orada olucam galba gelince haber veririm size 5 dk de olsa kapıda bi görüşek dimi.
    hepinize iyi geceler.
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #2137
    eMRe-81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    B.ÇeKMeCe / İsTaNBuL
    Motosikleti
    comet 650 , pegaso 650 , f 650 arayısında ;)
    selam arkadaslar sonunda bütün sayfaları okudum ve kayıt oldum keyifli sürüşler...

  18. #2138
    Turkmen2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2007

    Herkese merhaba...

    Alıntı WhiteCrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba motor üstündeki degişiklikler uzun zaman sonra bitti sayılır. ufak tefek ayrıntılar kaldı onlarda olacak inş.. degişiklikler arka camurluk kesildi lastikler genişletildi gidon ve dişli daha önce degiştirilmişti catalda 20 cm lik uzama yapıldı üşenmesemde bide boyatsam tam süper olacak ve cok memnunum gedizlerden ismail ustaya burdan tekrar tşkler tüm emek ona ait bakalım begenecekmisiz son halini Saygılar





    mondial 250 mct
    Öncelikle harika olmuş kardeş.Bende ön lastiği değiştirmek istiyorum fakat ebatına karar veremedim.Seninkinin ön lastik ebatı nedir acaba,ve bize masrafı ne olur bunun?Çamurlukla oynamamaya gerek varmı onuda yazarsan sevinirim?
    Süper olmuş,helal olsun...
    degisik bunu beğendi.

  19. #2139

    Üyelik
    04 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Bobber VT600
    Alıntı Turkmen2007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle harika olmuş kardeş.Bende ön lastiği değiştirmek istiyorum fakat ebatına karar veremedim.Seninkinin ön lastik ebatı nedir acaba,ve bize masrafı ne olur bunun?Çamurlukla oynamamaya gerek varmı onuda yazarsan sevinirim?
    Süper olmuş,helal olsun...
    tşk tükmen ön lastik 90/90/18 çamutlukla oynaman gerek yok lastik fiyatına gelince ben para vermedim fiyatını ve markasını bilemiyorum arka lastik durodan onun fiyatı 85 civarı bişi ön lastikte 40 -50 civarı vardır herhalde.

  20. #2140
    umut35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    ankara-ayvalık-ören
    Motosikleti
    250 mct
    Alıntı kozmiktohum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence güzel bi görüntü olur motor zaten güzel ne yapsan yakışır abi buna
    bence bunun egzosları güzel değil orjinal egzozları kestirmek güzel olabilir...gerisi mükemmel tek kelimeyle

    http://img513.imageshack.us/img513/2050/91449773dc6.jpg bide böyle bi modifiye ne kadara mal oluyo yaklaşık arkadaşlar


    ANES MOTOR
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler