Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
19 Eylül 2013, 02:08
#17121
cx571 adlı üyeden alıntı
CBR 250 R 2013 MODEL
ÖN JANT => 1200 TL!
YAKIT DEPOSU => 1066 TL!
FAR => 236 TL!
AMARTÖSÖR SOL => 525,50 TL
AMARTÖSÖR SAĞ => 525,50 TL
ÖN FREN KALİPERİ=> 671,25 TL!
ÖN DİSK => 200 TL!
DİĞER PARÇALAR 70-80-90-100 TL ARASI DEĞİŞİYOR.
Mehmet, dostum pahalı parçaların normal fiyatlarının 2 katını yazmışlar!
Tabi bu Türkiye'deki satış fiyatları sanırım. Tüm bayiler aynı fiyatı verdiğine göre fabrikanın belirlediği fiyat bunlar ancak yurtdışında fiyatlar çok farklı.
Daha önce bahsettiğim ThumperTalk.com web sitesindeki fiyatları inceleyebilirsiniz.
Şuradan da göründüğü gibi ön amortisörler takım olarak sadece 350 TL!
Yani Mehmet, sen bu parçaları yurtdışından getirtebilirsen çok kârlı çıkabilirsin.
Bu sitedeki parçalar da orijinal Honda parçaları, tamamen güvenilir, sorun yaşamazsın. Tek sorun kargo muhabbeti. Amerika'da tanıdığın var mı?
Yeni değil bu yalnızlık . . .
Reklamlar
-
19 Eylül 2013, 02:19
#17122
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Mehmet, dostum pahalı parçaların normal fiyatlarının 2 katını yazmışlar!
Tabi bu Türkiye'deki satış fiyatları sanırım. Tüm bayiler aynı fiyatı verdiğine göre fabrikanın belirlediği fiyat bunlar ancak yurtdışında fiyatlar çok farklı.
Daha önce bahsettiğim
ThumperTalk.com web sitesindeki fiyatları inceleyebilirsiniz.
Şuradan da göründüğü gibi ön amortisörler takım olarak sadece 350 TL!
Yani Mehmet, sen bu parçaları yurtdışından getirtebilirsen çok kârlı çıkabilirsin.
Bu sitedeki parçalar da orijinal Honda parçaları, tamamen güvenilir, sorun yaşamazsın. Tek sorun kargo muhabbeti. Amerika'da tanıdığın var mı?
ismail biliyorum dostum yurt dısında olan aletlerin fiyatlarını.. sen bana daha önceden bunları qösteremıstın. zaten bu pahalı olan parçalar değişmicek. motoru 2000e çıkartma derdindeyim... amerikada değilde baska yurt dısında tanıdıklar vasıtası ile ileride değiştirirm qerekenleri. şu anda motoru kurtarmam laızm en ucuz hasarla.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
19 Eylül 2013, 11:38
#17123
-
19 Eylül 2013, 11:39
#17124
-
19 Eylül 2013, 11:40
#17125
Camper adlı üyeden alıntı
Benim motorum neredeyse 10.000 oldu ilk zamanlar yakıt 4.0/100 civarlarında iken şu an şehiriçinde 3.3/100 civarında. Uzun yolda cb125'li arkadaşamıza uyum sağlamak için düşük hızlarda kullandık 2.6/100 lt bile yaktım
kardeşimdede suzuki inazuma var oda neredeyse aynı yakıyor cbr ile beraber kullandığımız aynı yol ve hız şartlarında.
Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor.
6.000-7.000 deviri geçmezseniz 6. viteste maksimum hız 110-120 Km/h olacaktır. Bu devir aralığında motosiklet gayet cimri.
Ama benim gibi her vitesi 10.000 devirde değiştirip, 6. vites 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
19 Eylül 2013, 12:05
#17126
Camper adlı üyeden alıntı
Benim yakıt şu an şehiriçinde 3.3/100 civarında. Uzun yolda cb125'li arkadaşamıza uyum sağlamak için düşük hızlarda kullandık 2.6/100 lt bile yaktım.
Geliboluya gezi yapmıştık depoyu boğazına kadar doldurmuştum. Benzini tekrar aldığımda toplam 467 km yol yaptım
Sanırım bu değerleri gören çok kullanıcı yoktur.
Ferdi yeni motorun hayırlı olsun. Bir görüştük pir oldu
Kısmetse birgün Dolmabahçeye beklerim yavruların fotoğrafını çekeriz
Abi bir yoğunluk var üstümde nezamandır yaz yağmuru bulutu olur ya aynen öyle, sadece benim üstümde gibi Tam işler ferahlıyor başka bir dert peşimi bırakmıyor, ondan kurtulunca hiç hesapta olmayan bişey daha ...
Çevremdeki arkadaşlarıma bakıyorum, hani filmlerde olur ya bi dayı, çölün ortasında tek pompalı bi benzinliğin yanındaki hamakta uzanmış, dişlerin arasında bir cubuk, kafada gölgeleyen hasır şapka... ... BOŞŞŞŞŞ yani
Kendime bayram sonrasına kadar zaman verdim, hayat bu tempoda ısrarcı olursa, telefonu falan bırakıp biyere kaçıcam, faturaydı oydu buydu dönünce hallederim keskin bi dur demem lazım bazı şeylere, azaltmaya çalışarak olmuyor
Bu arada saol abi, bende CBR landım Suan sana gırtlağa kadar doluyken 476 km yol yaptırtan "aynı yakıt" bana yamuk çizip 200km indiriyor menzilimi, iyi ki bukadar sık benzinlik var memlekette
İsin sakası kısmetse görüşürüz yine tabi, dolmabahce surası
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor. 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)
Abi o süratleri ben arabayla hiç görmedim ki, ruhumda yok
-
19 Eylül 2013, 12:09
#17127
Km ve kurus hesabnindansa litre hesabi yapin daha saglikli karsilastirma olur. Benim rakamlarim 2.8-3.8 arasindaydi...
-
19 Eylül 2013, 12:11
#17128
-
19 Eylül 2013, 14:00
#17129
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar; kısacası basınca yakıyor, basmayınca yakmıyor.
6.000-7.000 deviri geçmezseniz 6. viteste maksimum hız 110-120 Km/h olacaktır. Bu devir aralığında motosiklet gayet cimri.
Ama benim gibi her vitesi 10.000 devirde değiştirip, 6. vites 9.000+ devirlerde 155+ Km/H hızlarda kullanırsanız yine benim gibi 4 Lt / 100 Km yakarsınız ki bu gayet normal ;)
sen o agresif kullanımla 4 lt yakıyorsan hiç yakmıyorsun demektir. ben şehirlerarası yolculukta sürekli 140-170 arası giderek 5 lt yaktığımı biliyorum 100 kmde. 210 km sonra yedek ışığı yanmaya başlamıştı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------
kimi adlı üyeden alıntı
güzel video. özlemişim beşiktaşı da
-
19 Eylül 2013, 21:08
#17130
@ferdinand ; hava filtresi tikanmssa yetrli hvayi cekemezse motor zengin karisim yaparak cok yakar bence bundan kaynaklaniyor olablir.ama kiyaslamaya gelince cb le kiyaslama hc 125 lik cnku msla onda sakin kullanmla asabi kullanm arasindaki yakit esneme payi 0.5 litreyse sende 250 cc de 1 litre hatta brz dha fzla bile olblr ;) yag konusunuda bakmani tavsiye ederim fazla yagda fazla yaktirr motoru tam dik tutarak yag seviyesini gozlemlemni tavsiye edrm
-
19 Eylül 2013, 21:43
#17131
Kazadan Sonra Ameliyat oldum. Ve sol Köprü Kemiğime Takılan Plak beyler Buyrun. Bizi İnsan yerine KOymayan arabaların Ta avradını!!
-
19 Eylül 2013, 22:22
#17132
Ovvvv. Gecmis olsun tekrar...
-
19 Eylül 2013, 22:33
#17133
Geçmiş olsun dostum, son ameliyatın son kazan olur inşallah
-
20 Eylül 2013, 00:54
#17134
Çok geçmiş olsun kardeşim.
-
20 Eylül 2013, 02:17
#17135
-
20 Eylül 2013, 02:29
#17136
Büyük geçmiş olsun... Allah kazadan beladan korusun hepimizi
-
20 Eylül 2013, 10:15
#17137
Arkadaşlar Biliyorsunuz Kazadan sonra Motosikletimi Servise Çektim. Değişmemesi Gereken parçalar olduğunu dile getirmiştim. Servisle görüştüm ve değişmemesi istediğim parçaları söledim. Eksperden Onay beklıyorum.. 2600 tlye Motoru kurtaracağım sanırım. Bilgi Açısından Kazadan sonra değişecek olan parçaların size listesini atıyorum. 2013 CBR 250 R MOTOR parça fiyatları. ( 4 SERVİSTEDE FİYATLAR BANA AYNI VERİLDİ BİLGİNİZE)
Liste aşağıda
-
20 Eylül 2013, 11:27
#17138
Fiyatlar genel olarak iyi ama bana amortisör baya pahalıymış gibi geldi arabalarda bile daha uygun
-
20 Eylül 2013, 12:44
#17139
geçmiş olsun birader, nerede yaptın kazayı?
cx571 adlı üyeden alıntı
Kazadan Sonra Ameliyat oldum. Ve sol Köprü Kemiğime Takılan Plak beyler Buyrun. Bizi İnsan yerine KOymayan arabaların Ta avradını!!
http://i.imgur.com/8dqu5ru.jpg
-
20 Eylül 2013, 13:20
#17140
eser8 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun birader, nerede yaptın kazayı?
Hacı turda oldu. Çorum ilinin kargı ilçesini girişinde. Yani Tosya yolunda oldu.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler