Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Haziran 2011, 20:10
#1621
thecoolzzz adlı üyeden alıntı
hocam sizden ricam bu motoru performans olarak yzf r125 ile karşılaştırabilirmiyiz?
r125 128 kilo boş ağırlığı vardı sanırım 15 hp.arkadaşın dediğine göre 160 km/h yi görüyormuş(gerçi ben öyle bir bilgiye ulaşamadım hiç bir yerde).cbr 250 ye göre daha ekonomik olacak haliyle bu da önemli.zaten cbr da yok ortada yzf ye geçsem ne kaybederim diye sorayım en iyisi? 120 km/h seyir hızı çok mu r125 için?titreme sarsma yaparmı?deneme imkanımız olmadığı için insan karar veremiyor bi türlü.
Dostum cbr250 ile ilgili yorum yapamam ancak bir süre cbr125 (yzf125r ile hemen hemen aynı performansta) kullanmış ve defalarca uzun yol yapmış biri olarak söyleyebileceğim şey şunlardır:
125cc'lik bir motor ile zorlanmadan 120'e çıkarsın. Zorlanmadan dediğim aşağı yukarı 1.4motor hacimli bir otomobil ile aynı sürede bu sürate ulaşırsın ama bu sürati koruyamazsın.
Rampalarda 3. viteste motoru bağırta bağırta 90km hızda gidersin ve süratini korumak için sürakli dip gaz yapman gerekeceğinden tüketimin 250cc'lik bir motor ile hemen hemen aynı olur.
Uzun yolda rüzgarli havalarda yada kötü asfalt koşullarında son süratin değişken olur.
Otobüs, kamyon gibi büyük araçları sollarken çok zorlanırsın.
Sabredip cbr250r almanı öneririm yada beklemek istemiyorum dersen ikinci el bir cbr125 al, o kadar parayı 125'lik bir motora bağlama. Parana yazık.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Reklamlar
-
14 Haziran 2011, 20:25
#1622
Zippo's adlı üyeden alıntı
Bi güngör bilgilendirilmemiş
anes motor bilgi verdi bana onu deneyin birde
-
14 Haziran 2011, 23:01
#1623
overcloud adlı üyeden alıntı
Dostum cbr250 ile ilgili yorum yapamam ancak bir süre cbr125 (yzf125r ile hemen hemen aynı performansta) kullanmış ve defalarca uzun yol yapmış biri olarak söyleyebileceğim şey şunlardır:
125cc'lik bir motor ile zorlanmadan 120'e çıkarsın. Zorlanmadan dediğim aşağı yukarı 1.4motor hacimli bir otomobil ile aynı sürede bu sürate ulaşırsın ama bu sürati koruyamazsın.
Rampalarda 3. viteste motoru bağırta bağırta 90km hızda gidersin ve süratini korumak için sürakli dip gaz yapman gerekeceğinden tüketimin 250cc'lik bir motor ile hemen hemen aynı olur.
Uzun yolda rüzgarli havalarda yada kötü asfalt koşullarında son süratin değişken olur.
Otobüs, kamyon gibi büyük araçları sollarken çok zorlanırsın.
Sabredip cbr250r almanı öneririm yada beklemek istemiyorum dersen ikinci el bir cbr125 al, o kadar parayı 125'lik bir motora bağlama. Parana yazık.
güzel yorum, açıklayıcı ve nokta atışı net bilgi, tebrikler overcloud
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
-
14 Haziran 2011, 23:04
#1624
tgfatih adlı üyeden alıntı
güzel yorum, açıklayıcı ve nokta atışı net bilgi, tebrikler
overcloud
vaz geçmiyorsunuz sanırım motordan
-
14 Haziran 2011, 23:23
#1625
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
14 Haziran 2011, 23:49
#1626
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
vaz geçmiyorsunuz sanırım motordan
motordan vazgeçsem de bu forumun heyecanına alıştık üstat, mazur görün
şaka bir yana bu model aslında tam benlik fakat 600cc hevesi de ağır kaçıyor, hala kararsızları oynuyorum, kapora falan da vermedim bağlamasın beni diye, doğaçlama görücez bakalım önümüzdeki günlerde neye karar vereceğimi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:46 ----------
overcloud adlı üyeden alıntı
Teşekkürler
10 ayda elde edebildiğim gözlemlerimi kısaca aktarmaya çalıştım.
Aslında 125cc'lik motorlar son derece tatminkar. Özellikle cbr ve yzf-r çok yüksek devir çevirdiği için sürücüsüne keyif veren motorlar ama maalesef bir çok şey için yeterli değil.
Bana cbr125 ile iki kere otomobil çarptı (Allaha şükür düşüp yaralanmadım vede maddi hasar meydana gelmedi). İlkinde 80km hız ile ilerlerken bir otomobil gidonuma sertçe sağdan çarptı, ikincisinde ise 40km hızla ilerlerken hızlanma şeridinden sağımdan makas atan bir otomobil gidonuma ve ayaklığıma sertçe yandan çarptı. O kazaları şu anda kafamda canlandırdığımda anlıyorumki, altımda ninja olsa idi (yada denk güçte başka bir motor) iki otomobilde bana çarpmadan gaz açıp sıyrılabilirdim.
Motor gücü her zaman hız merakı olarak algılanmasın, daha çabuk hızlanma ve daha çabuk yavaşlamayı sağladığı için emniyetli bir sürüşüde beraberinde getiriyor.
Bu yüzden 125cc'lik bir motora 8400gibi bir para yatırmaktansa bir çok kişinin yaptığı gibi 2800 - 4000TL aralığında 125cc'lik bir motor alınabilir. (misal ben cbr125'imi 2800'e almıştım). Tabi alınan bu motor aynı zamanda bir çok şeyi öğrenmek amaçlı alınacağından düşürülüp / devrildiğinde uğruna çok üzülmeyecek bir model olmalı
kesinlikle katılıyorum, elinde güç olacak ve gerektiğinde kullanacaksın, 225 bg arabaya binip de standart 100 bg'lik araç gibi kullanan bi arkadaşım var, ama adam biliyor ki ihtiyacı olduğunda o güce yarı yolda bırakmayacak aracı, bu bilinç sağlam.
ben yine de eline hakim olamayan biri olarak orta güçte araç/motosiklet tercih etmeliyim.
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
-
14 Haziran 2011, 23:53
#1627
bende alıp 170 e kadar çıkmayı planlamıyorum
120 km ortalama hız yeter de artar bile bana
ama o gücün elimin altında oldunu bilmek hem güven verici hem tatmin edici
-
15 Haziran 2011, 00:07
#1628
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
bende alıp 170 e kadar çıkmayı planlamıyorum
120 km ortalama hız yeter de artar bile bana
ama o gücün elimin altında oldunu bilmek hem güven verici hem tatmin edici
isabetli tercih olmuş senin için öyleyse, yalnız rödaja dikkat...
buarada motoru almaya karar verir de alamazsam (kapora vermediğimden) birilerine artçı olurum artık, liste tutmaya başlıyorum, 1.sırada Newton06 var
[B][I][COLOR="Black"]Hayat ya 2 kişi yaşanır, ya da 2 teker üstünde yaşanır![/COLOR][/I][/B]
-
15 Haziran 2011, 00:12
#1629
benim motor yazın yatçak azcık
-
15 Haziran 2011, 00:14
#1630
tgfatih adlı üyeden alıntı
isabetli tercih olmuş senin için öyleyse, yalnız rödaja dikkat...
buarada motoru almaya karar verir de alamazsam (kapora vermediğimden) birilerine artçı olurum artık, liste tutmaya başlıyorum, 1.sırada
Newton06 var
Ayıpsın Fatihcim ama valla ben üzerinde tek basıma bile durabilecegimden emin degilim Artık ben sana artcı olurum o durumda
-
15 Haziran 2011, 01:10
#1631
Honda neden bu kasaya VTR250 motoru kullanmadı. Çok iyi bir makineydi o. 600 lük piyasasını bile sarsardı. Topiği takip ediyorum ama pek makinenin performansı konuşulmuyor. Kimse rodajdan çıkmadı daha herhalde
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
15 Haziran 2011, 01:19
#1632
ben bi girsem rodaja çıkıcamda
motor işte napalım
-
15 Haziran 2011, 02:46
#1633
wolky-ksk adlı üyeden alıntı
arkadaşlar müşteri hizmetleri aradı motorlar ciddende türkiyede dağıtımı kaldı sadece
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:47 ----------
bu arada sıranızı biliyormusunuz
ben bayimde 2. sıradayım
umarım yeterli sayıda motor gelir
ayrıca japonyada yedek parça üretimi konusunda sıkıntı varmış
ondan motor sayısı az baya...
varmı hiç 6.sıralarda filan olan
ayrıca şimdi bu motorlar Türkiyeye girdiğine göre ötv %8 den hesaplanıcak bir zamlanma olmadan kazasız belasız alalam motorları....
beklememize değiyor snırım
Daha once biri bayiilere tam istenildigi sayıda getirilicek demisti 2-3 tane gondermicekler dimi?
-
15 Haziran 2011, 09:42
#1634
Günaydın
Arkadaşların hepimizin gözü aydın motorlarımız 12 hazıran pazar gunu tr limanına yanastı suanda %50 lilik gümrük kısmı tamamlandı radyasyon testleri yapılmakta 17 haziran cuma günü honda tr stok envanterine girecekler ve 20 haziran pazartesi günü faturaları kesilerek bayiilere bayilerin ıstemış olduğu yani önceden yazdırmıs olduğu adet kadar dağıtılacaklar.b not: Bu gelen partide önceden sipariş ve gereklı miktar ödemeler yatırıldığı için bir zam yada vergı arttırımı olmayacak yeni siparişler ise 2 ay sonra geleceğinden indirimsiz bayiilerdekı listre fiyatı olan 9300 civarında satışa sunulacak. Hayırlı günler
-
15 Haziran 2011, 10:16
#1635
8810 fiyatını çok buluyordum ama olsun dedim arkadaşın motorunu bi test edeyim dedim ettim beğendim
lakin orda bi arkadaşım daha vardı onda da 125 vardı gene yeni kasa o da
onu test ettim ve dedim ki 8810 verilmez dedim
5600 vercem yani kısacası
hele 9300 ü aklıma bile getirmek istemiyorum öööf öff
kendim cbf 150 kullanıcısıyım
125 ile 250 arasındaki farklar şöyle
MAX hız farkı: 25-30
İvmelenme farkı: 125 likte gazı köklemen gerekiyor 250 likte düşük devirde vites değişimi mümkün
egsoz farkı: 125 in sesi daha racing 250 ninki cbf 150 ye benziyor
sürüş pozisyonu: 125 racing 250 ninki dik oturuş yani cbf 150 gibi
Front panel farkı: 125 inki gibi bir panelle ilk defa karşılaştım stop tuşu felan yok(yani starter) sellektör yapmak için tuş yok cikle yok vites göstergesi yok sadece boş viteste olduğunu belirten yeşil N harfi yanıyor 250 liğin paneli cbf 150 ile aynı sadece 2 tane fark var. 1. si cikle yok 2. si vites göstermiyor N harfi bunda da mevcut
sonuç: 8810 vermeyin yazık be abi hele 9300 nedir yaa
-
15 Haziran 2011, 11:00
#1636
-
15 Haziran 2011, 11:23
#1637
zippo's adlı üyeden alıntı
arkadasım şöyle bır bilgi vereyım gemiler motorsıkletlerın yapıldığı ülkelere göre ayrı ayrı geliyor.bunun sonucunda da cbr250r ve cbr125r aynı ülkede üretildiğinden aynı gemıde ülkemıze gelmıştır.
-
15 Haziran 2011, 11:37
#1638
haftaya cumaya kadar zamanmı geçer şimdi
-
15 Haziran 2011, 11:56
#1639
wolq 3 ayı yedin 2 haftayı da yersin
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
15 Haziran 2011, 12:06
#1640
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler