Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #10261

    Üyelik
    05 Eylül 2012
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topcase takmak yerine, sırt çantası almayı neden düşünmüyorsunuz.

    Örnek olarak; http://www.feyizoglu.com/Held-4042-S...i_44408.html#0
    Sırt çantası benim için bir seçenek değil. Çünkü yerine göre gittiğim yerde kask,mont, dizlik vs yanımda taşımak istemiyorum.
    Daha öncede dediğim gibi eğer motorun yol tutuşunu etkilemiyorsa, trafikte hareket kabiliyetini sınırlamıyorsa daha doğrusu yok etmiyorsa side-case yada top-case yada ikisini birlikte kullanmak istiyorum.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #10262
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Islakta kullanmakta kararlıyım diyorsun yani Fotoları bekliyoruz, telden hd çekim falan alydınız
    Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D

  3. #10263
    tugfox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Alıntı greekurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar. Sorunumla ilgili bu başlıktan daha iyi cevap alabileceğim bir yer oılmadığını düşünüyorum. Lütfen yardım edin.
    Ben işe gidip gelmek için bir motor almak istiyorum. Köprü geçiş-e5 ve TEM kullanıyorum ve günlük 30-150km arası yolum olacak. Gerek sıkışık trafikte gerekse E5-TEM ayağında beni taşıyacak bir motor arıyordum. Aslında favorim 125cc HONDA PCX idi. Ama TEM ayağında taşımayacağı sonucuna vardım. CBR 250 aslında istediğim tüm şeyleri teknik olarak karşılıyor. Sadece bagaj konusunda tereddüt ediyorum.
    Çünkü her gün mutlaka Laptop ve kask taşımam gerekecek. Yazın mont koruma ekipmanları vs. Cabası. Maxi scooter almak istemiyorum çünkü çok büyük ve geniş. Sıkışık trafikte araba gibi bekliyor çoğu.
    Yaptığım araştırmalar sonucunde CBR-250'ye uygun Top ve Side CASE takabilirim diye düşündüm. Görünüm yada hava hiç umurumda değil. Ben eğer bagaj sorunumu çözersem CBR benim tüm ihtiyacımı karşılayacak gibi görünüyor. Bende önce 47LT bir top case eğer yetmez ise Givi V35 Side-Case taktırmayı düşünüyorum.
    Sorum şu:
    1- Bu çantalar motorun aerodinamiğini bozarmı. Yani otobande 120-130 yaparken güvensiz bir durum oluştururmu. Yol tutuşu olumsuz etkilermi?
    2- V35 çantalar sıkışık trafikte hareket kaabiliyetimi sınırlarmı. Bir miktar sınırlaması önemli değil ama Bazı maxi scooterlarda olduğu gibi araba gibi sıraya girmek istemiyorum)
    3-Virajlarda motor yattığında bu çantaların olumsuz bir etkisi olurmu.
    Lütfen deneyimi yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar beni aydınlatsınlar.
    Herkese şimdiden teşekkürler.
    Topcase ya da Sidecase tecrübem yok ama sıkışık trafikte bolbol tecrübem var. CBR250r dar yerlerden kolayca geçebiliyor bu anlamda doğru tercih.

    Topcase'in aerodinamiği bozacağını düşünmüyorum. Bizim cbr250'ler öyle çok yatarak kullanılan bir motosiklet olmadığı için topcase'e gelene kadar zaten rüzgarın çoğuna motosikletin üzerinde biz maruz kalıyoruz. Problem yaşanmaz.

    Ama Sidecase'ler aralardan geçerken problem yaratabilir. Bazen silme geçtiğimiz aralar oluyor. Sidecase bu anlamda az da olsa problem yaratabilir.

  4. #10264
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    metci bunu beğendi.

  5. #10265
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şubattan beri kullanıyorum zaten:D Islak farketmez:D Fotolar yakında gelir,arakdaşın prof makineyi alacaktım,geç haber verdim işi varmış alamadım:D Ama galaxy s3 ile çekitik fotoğraları,8mp yeterli olur herhalde:D
    Tekerin fotosu tamam şık olurda videosunu alsaynızı giriş-gelişme-sonuç olarak daha aydınlatıcı olurdu

  6. #10266
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Abilerim arkadaşlarım aramızda eksoz takanlar var .Bende AKRAPOVİC eksoz taktırdım az önce fakat susturucum takılı olduğu halde biraz fazla bir ses aldım sanki. Aranızda bu sese karşı polisle karşılaşan oldu mu ? Aldığı tepki yada savunmanız ne şekilde ? Yardımcı olur musunuz?

  7. #10267

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Akrapovic'in sitesine göre orjinal egzoz'la arasında 4200 rpm'de ses farkı olmaması lazım. Bende two bros var, sesi 5-6 dB daha yüksek, en az beş sefer çevirmeye girdim, jandarma ve trafik polisi, hiçbirisi birşey demedi .

  8. #10268
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akrapovic'in sitesine göre orjinal egzoz'la arasında 4200 rpm'de ses farkı olmaması lazım. Bende two bros var, sesi 5-6 dB daha yüksek, en az beş sefer çevirmeye girdim, jandarma ve trafik polisi, hiçbirisi birşey demedi .
    İnşallah bana uyuz birisi denk gelmez ya Antalya polisleri susturucu olan motoru bile bağlamaya kalkışıyor . Plaka işlemlerine de kısmetse yarın başlayacağım.

  9. #10269
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerin fotosu tamam şık olurda videosunu alsaynızı giriş-gelişme-sonuç olarak daha aydınlatıcı olurdu
    Onu düşünemedik,zaten hazır gitmedik,bir anda karar verdik.Artık şu fotoğrafları bende görmek istiyorum,Anıl bir fırsat bulamadı.Olmadı usb belleğe attırıp kendim uğraşacağım:D

  10. #10270

    Üyelik
    15 Şubat 2012
    Arkadaslar bende tri color la araniza katildim gecen cumartesi. herkese merhaba ilk motorum oldugu icin ve istanbulda yasadigim icin pazar gunleri sabah etraf sakinken cikip alismaya calisiyorum. Yalniz bostan 1. vitese atarken sorun yasiyorum. debriyaji tam sikmama ragmen gecmiyor. Hatta bir yerde saga cekip 5 dakika ugrastim 1 e atmak icin. Fikri olan var mi?

  11. #10271
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    arkadaşlar cbr 250R ile krank yiyebilen bi arkadaşım var garanti kapsamına giriyormuş.dün kitlemiş motoru , cuma ya çıkacakmış . dmekki parça mevcut. 1 hafta çok güzel ve kısa bir süre...
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  12. #10272
    cenkkara07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    TRACER900
    Alıntı blow07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abilerim arkadaşlarım aramızda eksoz takanlar var .Bende AKRAPOVİC eksoz taktırdım az önce fakat susturucum takılı olduğu halde biraz fazla bir ses aldım sanki. Aranızda bu sese karşı polisle karşılaşan oldu mu ? Aldığı tepki yada savunmanız ne şekilde ? Yardımcı olur musunuz?
    Merhaba dostum akrapovici demirkurttanmi aldin kaca maloldu bende Alanyadayim denk gelirsek bi ara dinlemek isterim akrepi

  13. #10273
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı hagnesta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bende tri color la araniza katildim gecen cumartesi. herkese merhaba ilk motorum oldugu icin ve istanbulda yasadigim icin pazar gunleri sabah etraf sakinken cikip alismaya calisiyorum. Yalniz bostan 1. vitese atarken sorun yasiyorum. debriyaji tam sikmama ragmen gecmiyor. Hatta bir yerde saga cekip 5 dakika ugrastim 1 e atmak icin. Fikri olan var mi?
    motoru ufaktan ileri geri oynat tekrar dene ya da debriyajı biraz bırak geçtiğini hissedince tekrar çek zmanla alışırsın

  14. #10274
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Krank yemek derken? Yuksek devirden dolayi mi kirank milini kirdi?

    @Pain kanka pc bozuldu yiine sana mail atayim sen koy ok?
    Mailini msjla bna...
    Counter-Steering Always Works !..

  15. #10275
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    Alıntı anildurmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank yemek derken? Yuksek devirden dolayi mi kirank milini kirdi?

    @Pain kanka pc bozuldu yiine sana mail atayim sen koy ok?
    Mailini msjla bna...
    evet hocam pazar günü yüksek devirde değil yüksek hızda gitmekten sanırım. arkadaşım geçen yıl ninja 250 aldı ve aldığı gün motoru istanbuldan getirirken krank kırdı. cbr 250 aldı gecen ay ve ilk uzun yolda elinde kaldı . ben çok şaşırdım cbr nasıl bozulur diye... uzun yolda basmaya da gelmeyecek bu durumda :/
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  16. #10276
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı teknoali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet hocam pazar günü yüksek devirde değil yüksek hızda gitmekten sanırım. arkadaşım geçen yıl ninja 250 aldı ve aldığı gün motoru istanbuldan getirirken krank kırdı. cbr 250 aldı gecen ay ve ilk uzun yolda elinde kaldı . ben çok şaşırdım cbr nasıl bozulur diye... uzun yolda basmaya da gelmeyecek bu durumda :/
    senin arkadaşta bi problem var bence ali hem ninjada hem cbr da iyi becermiş krank kırmayı.son hıza çıkarsında,senin arkadaşın heralde ikisiylede sürekli son hızda gitmeye kalkıştı,elini gazdan çekmedi.gayet normal.zaten bu motorlarla son hıza çıktığında resmen motor tamam son hızı gördün artık bırak diye bağırıyo.bide 0 motorlarsa,rodaj döneminde vay haline.cbr 250 170-175 görür belki ama sürekli o hızda gitmeye çalışırsan gayet normal yaşadığı.son hızı bu olsa bile uzun yolda sabit gidebileceği sağlıklı olan 145-155 dir.ninjanında aynı şekilde.sürekli 170-180 gitmek resmen körü körüne motoru öldürmek zaten.
    wolrath bunu beğendi.

  17. #10277
    blow07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2011
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı cenkkara07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba dostum akrapovici demirkurttanmi aldin kaca maloldu bende Alanyadayim denk gelirsek bi ara dinlemek isterim akrepi
    Merhabalar Hayır Antalya Oğuz Motordan aldım. Normalde piyasanın biraz üstünde vermelerine rağmen dükkan sahibinin oğlu ile uzun yıllardır arkadaş olduğumuz için 490 EURO ' ya satın aldım. Alanya'ya gelmeyi düşünüyorum. Ben Merkezdeyim. Siz gelirseniz yada ben gelirsem mutlaka görüşmek isterim.

  18. #10278
    cenkkara07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    TRACER900
    Bende Alanya merkezdeyim herzaman beklerim

  19. #10279

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul, Kartal
    Motosikleti
    Honda Cbr 250r
    Merhaba arkadaşlar, foruma yeni katıldım bende, 2 ay önce aldım cbr 250r'ımı. Susturucusuz akrapovicler ile geziyorum, şimdiye kadar hiçbir polis, çevirmelerde sıkıntı çıkarmadı, youtube'de var gerçi ama isteyen olursa, video çekip upload ederim sesini.

  20. #10280
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Yani bende zippos la ayni gorusteyim, bu motorlar belirli bir sinira limitlenip uretilmisler, ornegin krank mili en fazla dakikada 10.500 rpm donecek sekilde ayarlanmistir kalinligi capi materyali ona goredir, hemde ninjada hemde cbr da krank kirabilmesi ya buyuk basari yada buyuk tesaduf...
    2 ihtimal var motorun ya ateslemesinde bi ayarsizlik var kirank piston tarafindan fazla zorlanmistir zamanla ve yuksek devirle kirilmistir..

    2. Ihtimal ve benm takildigim ihtimal yaglama...
    Piston ve kirankin birlestigi yataklarda donusle beraber dislilerin arasi yaglanir bu yaglama saglikli degilse kirank sarar.. ama hem ninjada hem cbr da yapmasi yaglama konusunda icimi rahatlatiyor..

    Motor hem rodajda hem sogukken zorlandiysa uzun sure bu yuzdende olabilir, soguk metal soguk yag , hmdenparcalar daha alismamissa bence bu yuzden olmustur...

    Ama takildim bu konuya @teknoali gelismelerle bilgilendirirseniz bizi sevinirim...
    Counter-Steering Always Works !..


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler