Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1781

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Selam arkadaslar.
    Su an Bozcaadayiz bir arkadasimla. Ankaradan iki motor yola cikip tamamen plansiz olarak; Beypazari, Nallihan, Sakarya , Golcuk , Bursa, Canakkale, Geyikli, Ezine ve son olarak Bozcaadaya kadar geldik.
    Benim STR nin masallahi var. Su ana kadar bir yag degisimi , bir buji kablosu kafasi degisimi ve egsoz ve furc vidalari gevsemesi ile 900km geldi 4 gunde.
    Ortalama hizimiz 80-90 civari. Baya titresim oluyor o yuzden sik sik durup dinleniyoruz.

    Yakit tuketimi de 80-90 gittigimizde 18tl - 3.7lt / 100km
    70-80 gidersek 15tl - 3lt /100km.

    Ezine de on disliyi 16T ile degistirdik. Devir 500rpm civari dustu. Biraz daha rahatladi motor. Birazdan tekrar Canakkaleye gecicez. Eger bulabilirsem 48t ara disli alacagim. Duzde daha da rahatlar motor.

    Bu arada diger arkadastaki motor Suzuki GSF1200s Bandit ) Baya alakasiz olduk ama cokta sikinti yasamiyoruz. Birbirimizi idare ederek geldik

    Konaklamayi mumkun oldugunca cadirda yapiyoruz. Sadece Nallihan ve Geyiklide tanidiklarin evinde kaldik.


    Guzel bir tur oluyor bizim icin. XT600 alana kadar STR250nin tum nimetlerinden faydalaniyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1782
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı d.berkay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaslar.
    Su an Bozcaadayiz bir arkadasimla. Ankaradan iki motor yola cikip tamamen plansiz olarak; Beypazari, Nallihan, Sakarya , Golcuk , Bursa, Canakkale, Geyikli, Ezine ve son olarak Bozcaadaya kadar geldik.
    Benim STR nin masallahi var. Su ana kadar bir yag degisimi , bir buji kablosu kafasi degisimi ve egsoz ve furc vidalari gevsemesi ile 900km geldi 4 gunde.
    Ortalama hizimiz 80-90 civari. Baya titresim oluyor o yuzden sik sik durup dinleniyoruz.

    Yakit tuketimi de 80-90 gittigimizde 18tl - 3.7lt / 100km
    70-80 gidersek 15tl - 3lt /100km.

    Ezine de on disliyi 16T ile degistirdik. Devir 500rpm civari dustu. Biraz daha rahatladi motor. Birazdan tekrar Canakkaleye gecicez. Eger bulabilirsem 48t ara disli alacagim. Duzde daha da rahatlar motor.

    Bu arada diger arkadastaki motor Suzuki GSF1200s Bandit ) Baya alakasiz olduk ama cokta sikinti yasamiyoruz. Birbirimizi idare ederek geldik

    Konaklamayi mumkun oldugunca cadirda yapiyoruz. Sadece Nallihan ve Geyiklide tanidiklarin evinde kaldik.


    Guzel bir tur oluyor bizim icin. XT600 alana kadar STR250nin tum nimetlerinden faydalaniyorum
    Tekerinize sağlık Berkay. İnşallah gezinizi kazasız belasız bitirsiniz. Bu arada buji kablosunun başı neden değişti? Bizim de bilgimiz olsun önlem alalım.

  3. #1783

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Valla bilmiyorum. Sanirim titresimden icindeki metal kirilip dusmus..

    Bugun toplam mesafemiz 1070 oldu. Canakkale Sehitligini falan gezdik.

  4. #1784
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekerinize sağlık Berkay. İnşallah gezinizi kazasız belasız bitirsiniz. Bu arada buji kablosunun başı neden değişti? Bizim de bilgimiz olsun önlem alalım.
    çok kaliteli malzemeden yapmadıkları için ısıya maruz kaldığından dolayı deyim yerindeyse bisküvi gibi pişiyor, zaman içerisinde de çatlayıp kırılıyor. allahtan parça fiyatları ucuz, sanırım buji piposu 5tl filan olması lazım.
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  5. #1785

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Valla bursadaki usta 15tl aldi. Yolda oldugumdan cokta sorgulayamadim..

  6. #1786

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Su an Kusadasindayiz. 1700km oldu yola cikali. Oldukca keyifli gidiyor gezimiz. Bugun motoru sanayide bir ustaya biraktik. Arka fren yine arizalandi. Bunun disinda ya Ezinedeki usta yagi biraz eksik koydu yada yolda biraz yag yakti motor tam anlayamadim. Biraz eksik gorunuyordu yag. Onuda degistiriyoruz.
    Birde motor tam gazda hafif bir tekleme var. Ona da bakacak usta.
    cenkito bunu beğendi.

  7. #1787
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    motorun tam gazda tekleme yapmasının nedeni
    kalbüratör ile hava filtresi arasındaki boru yüksek devirde büzüldüğünden tekleme yapıyor. o boruyu daha kalitelisi ile değiştirin.
    35emre35 bunu beğendi.

  8. #1788
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    yüksek devirde karburatör yakıt yetiştiremiyor da olabilir

  9. #1789

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    .Kusadasindaki usta becereksiz cikti. Arka fren balatasi ve motor yagini degistirip
    verdi motoru. Birde turistik tarifeden optu biraz. Kusadasindan sonra Marmaris ve Akyaka tarafina gidip Mugla uzerinden Denizli ve son olarak Ankaraya vardik.

    Tekleme sorununun sebebi bujiymis. Yola cikmadan once NGK takmistik ama 2000km sonunda sikinti yapmaya basladi. Muglada iyi bir ustaya denk geldim. Bujiyi NGKnin mavi yazili olan performans serisi buji ile degistirdi. Buji kablosunun basindaki parcayida NGK marka olan ile degistirdik. Su an hic sorun yok. Saat gibi calisiyor. Ayni usta arka fren merkezindeki sorunuda halletti. Freni sokup icindeki tamir takimini degistirdi. Sorun duzeldi sonunda.
    Bunun disinda on disliyi 17t ile degistirdik tekrar. Oldukca rahatladi motor. 15t ile 5. Viteste gittigi hizda 4. Viteste gidiyor artik. 5. Viteste ekonomi vitesi gibi oldu :-) 7000devirde 90km/h ile gidiyor ve titresim oldukca azaldi. 8000 devirde 105km/h ile gidiyor artik.

    Bugun yaklasik 2800km sonunda eve donduk. Ayrica bugun bir gunde katettigim en uzun yol oldu. Denizliden Ankaraya geldik. Surekli karsidan ruzgar almama ragmen yine de cok zorlanmadan tamamladik 500kmlik yolculugu..

    Birde yola dalip benzin almayi ihmal ettigimizden benzinlige 3-4 km kala yolda kaldim :-) Bir depo benzinle 80-95km civari hiz ve karsidan ruzgarla birlikte 290kmde yolda kaldim.

    Karsidan ruzgar olmadiginda 17t ile oldukca rahat ilerliyor motor. Ruzgarsiz havada ayni kosullarda 3-3.2lt civarinda yakardi tahminimce..

    Sonuc olarak 2800km boyunca uc yag degisimi, bir buji degisimi, arka balata, iki on disli degisimi vs. islemler icin yaklasik 250tl gibi bir rakam harcadim. Bunun yaninda 500tl civarida benzin harcamisim.

    STR250 oldukca sasirtti beni. Hele bugun bir gunde 500km yaparak iyice guvenimi kazandi :-) Yalniz sele konusu ciddi sikintili. Topcase vs, olmadigindan tum esyalarimi sirt cantamda tasidim. Bu sebepten uzun sureli oturdugumda oldukca agrili oluyordu. Sik sik ayga kalkip bir kac dakika o sekilde ilerleyip, kalcami rahatlatarak devam ettim yola. Uzun yol yapcaklara tavsiyem yumusak bir minder ile takviye yapmalari olur.
    cenkito ve 35emre35 bunu beğendiler.

  10. #1790

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Arkadaslar bu arada benim motoru satmaya karar verdim. XT600e almak icin satmayi dusunuyorum. Ankara ve cevresinden ilgilenen varsa mesaj ile ulasabilirler.
    Her turlu bakimi fazlasiyla yapildi. Bir tek km teli eksik.

  11. #1791
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Herkese merhaba, öncelikle sayfalar dolusu bilgi paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Paylaştığınız tecrübeleriniz doğrultusunda bende artık bi str 250 kullanıcısıyım ve bundan şu an için memnunum. En azından kronik sorunların ve çözümlerinin bir çoğu açıklığa kavuşmuş durumda. Şimdi gelelim madalyonun diğer yüzüne Ön farın orda ki cızırtı bende de mevcut ve bunu ön farı sökerek basit bir bantlama yöntemiyle halledilebileceği söylenmiş. ben farı söktüm öylesine bir göz attım çok kurcalamadan. Bu konularda çok tecrübeli değilim, acaba bu işlemi kendim yapabilir miyim? yoksa sökülmesi geren bir kaç parça daha mı var ? Çünkü eğer öyleyse işi ustasına bırakmayı düşünüyorum. Bir de Kross motorda yeniyim ilerde arazi yapmak istiyorum, sizce arazi ve uzun yol durumlarında sürekli gevşeme yapan bir yeri var mıdır motorun? ona göre anahtar taşımayı planlıyorum. Şimdilik sorularım bunlar. Rodajı tamamlayıp gezilere başladıkça bol bol fotograf paylaşmayı planlıyorum ki aramıza yeni katılmayı planlayan arkadaşlara ön ayak olsun.

  12. #1792
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı atreyu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba, öncelikle sayfalar dolusu bilgi paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Paylaştığınız tecrübeleriniz doğrultusunda bende artık bi str 250 kullanıcısıyım ve bundan şu an için memnunum. En azından kronik sorunların ve çözümlerinin bir çoğu açıklığa kavuşmuş durumda. Şimdi gelelim madalyonun diğer yüzüne Ön farın orda ki cızırtı bende de mevcut ve bunu ön farı sökerek basit bir bantlama yöntemiyle halledilebileceği söylenmiş. ben farı söktüm öylesine bir göz attım çok kurcalamadan. Bu konularda çok tecrübeli değilim, acaba bu işlemi kendim yapabilir miyim? yoksa sökülmesi geren bir kaç parça daha mı var ? Çünkü eğer öyleyse işi ustasına bırakmayı düşünüyorum. Bir de Kross motorda yeniyim ilerde arazi yapmak istiyorum, sizce arazi ve uzun yol durumlarında sürekli gevşeme yapan bir yeri var mıdır motorun? ona göre anahtar taşımayı planlıyorum. Şimdilik sorularım bunlar. Rodajı tamamlayıp gezilere başladıkça bol bol fotograf paylaşmayı planlıyorum ki aramıza yeni katılmayı planlayan arkadaşlara ön ayak olsun.
    hayırlı olsun.
    farı söktükten sonra kontağın altındaki gidon kilidini kitli konuma çeviriyorsun. çevirdiğin vakit kilitten 1-1,5cm kadar bir dil dışarıya çıkıyor. fakat geçmiş zaman tam hatırlayamıyorum, bu işlemi yapmak için sadece farı sökmek yeterli mi emin değilim. belki göstergeyi de sökmüş olabilirim. kilide ulaşmak için sırasıyla önce farı söküp bak; kilitteki dili göremiyorsan göstergeyi de sök.
    ben 10bin küsür km lerde motorumu satmıştım, gevşeyen hiç bir yeri olmadı. tabi bakımlarını kontrollerini aksatmadım.
    cenkito ve atreyu bunu beğendiler.
    CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250

  13. #1793

    Üyelik
    09 Ekim 2012
    Ben uzun yola ciktigimda, egsoz, on fren maneti, debriyaj maneti gevsemisti. Hatta on fren manetini tutan vidanin altindaki somun dusmustu.

  14. #1794
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun.
    farı söktükten sonra kontağın altındaki gidon kilidini kitli konuma çeviriyorsun. çevirdiğin vakit kilitten 1-1,5cm kadar bir dil dışarıya çıkıyor. fakat geçmiş zaman tam hatırlayamıyorum, bu işlemi yapmak için sadece farı sökmek yeterli mi emin değilim. belki göstergeyi de sökmüş olabilirim. kilide ulaşmak için sırasıyla önce farı söküp bak; kilitteki dili göremiyorsan göstergeyi de sök.
    ben 10bin küsür km lerde motorumu satmıştım, gevşeyen hiç bir yeri olmadı. tabi bakımlarını kontrollerini aksatmadım.
    Teşekkürler . Kafayı cıkardıktan sonra kilidi gördüm. Dili dışardayken bantladım(bantlamak yerine motorun üzerinden söktüğüm orjinal çıkartmaları kullandım) dil içeriye girdiğinde eskisi gibi boşta sallantılı değil bakalım yola cıkınca ses yapacakmı. Henüz yolda test etmedim malum antalya sıcakları insanın sokağa cıkası gelmiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

    Alıntı d.berkay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben uzun yola ciktigimda, egsoz, on fren maneti, debriyaj maneti gevsemisti. Hatta on fren manetini tutan vidanin altindaki somun dusmustu.
    Şimdiden gözüm korktu en iyisi uzun yol macerasını bi süreliğine ertelemek. En azından motoru iyice tanıyana kadar Bilgilendirme için teşekkür ederim
    35emre35 bunu beğendi.

  15. #1795
    madboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Str 250 spormoto

    Arkadaşlar motorum satılıktır bilginize tel:5065170524

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture10595.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:46 ----------

    http://imageshack.us/photo/my-images/138/q327.jpg/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:56 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------

    http://imageshack.us/photo/my-images/687/iudp.jpg/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------

    http://imageshack.us/photo/my-images/687/iudp.jpg/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:06 ----------

    http://img163.imageshack.us/img163/2557/7ex6.jpg

  16. #1796
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Bugün ilk denebilecek arazi deneyimimi yaşadım. Antalya lara semalarında dayanamayıp asfalt yoldan cıkarak kum tepelerin arasında daldım. Gördüm ki ilk deneyim için kum yolda sürüş hiç de iyi bi seçim değilmiş ki bu yüzden turu kısa tuttum. Arka lastik 2 kere kuma gömüldü ve ikinci seferde kurtarmak oldukca zorladı beni. Tek olmam amatör heyecanımla birleşince foto çekmeyi düşünemedim. Ama günün anlam ve önemini belirten bir egsoz yanığıyla eve döndüm. En kısa zamanda fotoğraf koymaya çalışcam. Bu arada topik öldü sanırım artık sadece satılık ilanları paylaşılıyor; hiç str'ci kalmadı mı yahu?

  17. #1797
    Buzzard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    Isparta - Eskişehir
    Motosikleti
    Husky Te 610-Nmax-X-Max 250-Ironmax-X-Max300-125
    Maksat forum hareketlensin....

    Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
    Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.


    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

    Alıntı atreyu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün ilk denebilecek arazi deneyimimi yaşadım. Antalya lara semalarında dayanamayıp asfalt yoldan cıkarak kum tepelerin arasında daldım. Gördüm ki ilk deneyim için kum yolda sürüş hiç de iyi bi seçim değilmiş ki bu yüzden turu kısa tuttum. Arka lastik 2 kere kuma gömüldü ve ikinci seferde kurtarmak oldukca zorladı beni. Tek olmam amatör heyecanımla birleşince foto çekmeyi düşünemedim. Ama günün anlam ve önemini belirten bir egsoz yanığıyla eve döndüm. En kısa zamanda fotoğraf koymaya çalışcam. Bu arada topik öldü sanırım artık sadece satılık ilanları paylaşılıyor; hiç str'ci kalmadı mı yahu?
    Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...
    35emre35 ve atreyu bunu beğendiler.

  18. #1798
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı Buzzard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maksat forum hareketlensin....

    Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
    Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.


    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...q7.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...r9.jpg</a></a>

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------



    Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...
    dostum siyah yakışmış ellerine sağlık,fakat ruhsatıda değiştirmediysen muayeneden nasıl geçireceksin merak ettim?
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  19. #1799
    atreyu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    '12 Ktm EXC 250
    Alıntı Buzzard adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maksat forum hareketlensin....

    Merhaba arkadaşlar.Bende motorun üzerinde birkaç değişiklik yaptım.
    Önce reklamcıyla görüştüm. Grenajları kaplatmanın uzun ömürlü olmayacağını söylemesi üzerine kendim boyamaya karar verdim.Sonuçtan gayet memnunum.


    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...q7.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...r9.jpg</a></a>

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------



    Atreyu sana katılıyorum.Yumuşak zeminde pek tat vermiyor...


    Öncelikle motorun çok güzel olmuş bende ilk muayenem geldiğinde motor renginde değişiklik yapmayı düşünüyorum. Memleket olarak Isparta/Eskişehir yazdıgını farkettim ben SDÜ de okuyorum eğer sonbahar-ilkbahar arasında ısparta taraflarında olursan buluşup gezebiliriz. şöyle ki tek başına arazide dolaşmakta pek tat vermiyor insan bir yoldaş arıyor kendine bu arada arka çamurlugu tam da düşündüğüm gibi yapmışsın bende stop lambasının altından kestirmeyi planlıyorum plakayı mecburen camurluga gömecem her ne kadar normal şartlarda beğenmedigim bi durum olsada araziye cıkarken sök tak yapmaktan iyidir diye düşünüyorum

  20. #1800
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Herkese selam arkadaşlar,
    Motorumuzu yola daha uygun bir model almak için satıyoruz. Sorusu olanlar buradan da ulaşabilir. Düşünen arkadaşlara yardımcı oluruz. Herkese kazasız sürüşler.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33995233/detay
    35emre35 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)