Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1121
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı dockerengin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bizim motorlarda yakıt filtresi var mı arkadaşlar ben bilmiyordum.
    Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1122
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
    Sağol Syanur akşam motorun yanına gidince ilk bakacağım yer orası olacak zaten

  3. #1123
    izmirian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İzmi
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    İzmir Karsiyaka Motor
    Buji 10
    Yag 35
    Yag filtresi 15
    Sibop ayari 30
    Karburator ayari 20
    İscilik 80
    Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


    ....Yorum yok

  4. #1124
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yedek deponun amaci benzin gostergesi olmayanlarda yolda kalmamaniz dolayisi ile dunyanin hic bir yerinde yedek depo calismadigi icin yolda kalmak kullanici hatasi degildir. Orada olmasinin bir amaci var zira. Yine bir makine ayni basit hatadan 4 kez yolda birakiyorsa benim gozumde o makine kusurludur. Kaldi ki kanun gozunde de kusurludur hukuki olarak hakkinizi arayabilirsiniz.

    Gelelim benim sorunuma 2012 model 950 km de bir motor beni bu denli basit bir sekilde yolda birakiyorsa bu onun sucudur. Ayrica benzin bittigi icin yolda kalmadim zira depoda benzin varmis sonra kontrol ettik yetmedi iki litre de ben koydum.

    Simdi yetkili servisin raporuna gelirsek
    Soru : motorun nesi varmis?
    Cevap: karburatorde pislik varmis hava filtresi kirliymis yakit filtresi kirliymis buji degismis , benzin hortumu degismis gaz kelebegi temizlenmis ...
    Yani demek istedikleri biz sorunu bulamadik motoru soktuk her seyi temizledik taktik
    Soru : ucret ?
    Cevap : 250 tl !!!!

    Daha 4 aylik 950 km de 450 km once tarafimdan bakima sokulan yagmur yaginca evin icine alinan ve sadece cevreyolunda temiz kosullarda kullanilan bu motorda nedeni belirsiz sorun icin 250 tl

    300 tl ye dizel arabamin triger setini degistirdiler orjinal set

    Ayrica bu cross motor degil mi arazi icin yapilmis yani tozda toprakta gitsin diye
    Bir onceki bakim 450 km once.

    Honda cbr 4000 km de bakima giriyor ve yetkili servis 80 tl ucret aliyor.

    Kimse bana çin mallarini savunmasin saygilarimla . Motorumu satiyorum cok temizdir isteyen alabilir ben ve çin motorlarinin hikayesi bitmistir hepinize kazasiz belasiz gunler dilerim.

    Motoru satarken ben kefilim diyen kuba yetkili saticisina da sukranlarimi sunarim ( ben bir kez kazik yerim)
    dostum çok geçmiş olsun,mümkünse direk Kuba motorun fabrikasını ara ve şikayetini bildir.bu yapılan işlerin tutacağı meblağ en fazla 50 tl dir zaten.
    1-hava filtresi sünger kuru tip yıkanıp tekrar takılıyor(büyük ihtimal ile bu işlemi yaptılar)
    2-buji= 5 tl
    3-hortum=5 tl
    temizlik işide o kadar tutacak bişey değil zaten.resmem abartmışlar,sanki borusan'da BMW tamir ediyorlar...

    bunların dediğine göre benzinde pislik varmış.en iyisi dıştan'da bir filtre takmak.
    Allah'ım bizi böyle servislerin eline düşürmesin....
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  5. #1125
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmir Karsiyaka Motor
    Buji 10
    Yag 35
    Yag filtresi 15
    Sibop ayari 30
    Karburator ayari 20
    İscilik 80
    Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)

    ....Yorum yok
    Sibop ayarı ve karburator ayarı için ayrıca ücret alınmışsa bu 80 tl işçilik ücreti neden alındı acaba? Buji, yağ ve hava filtresi için bu kadar işçiliğin alınabileceğini düşünmüyorum arkadaşlar.

  6. #1126
    trazma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2011
    Motosikleti
    RX 250
    daha önceki sayfalarda dediğim gibi servisle uğraşmayın kendinize iyi bir usta seçin onunla çalışın sürekli motorunuzu tanır ne sorunu olduğunu kendisi anlar ona göre yapar.ben öyle yaptım karbüratör temizlik ve ayar debriyaj balatası yağ yağ filtresi akordlar ıvır zıvır bi ton bişe yapıldı toplam 120 tl verdim motorum 7000 e dayandı ve inanın çok zor koşullarda kullandım ama daha bir kere yolda kalmadım birde motordan anlayacaksınki anlayan birini bulasın.servisle garantiyle uğraşmayın dedim yine diyorum

  7. #1127
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.

    Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?

    Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki

    200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  8. #1128
    izmirian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    İzmi
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
    Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


    Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

    2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

    Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

    Gelelim servis ucreti konusuna

    İzmir Karsiyaka Motor
    Buji 10
    Yag 35
    Yag filtresi 15
    Sibop ayari 30
    Karburator ayari 20
    İscilik 80
    Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


    ....Yorum yok

    240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
    Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

    Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
    Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
    Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
    Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

    Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul

  9. #1129
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
    Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


    Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

    2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

    Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

    Gelelim servis ucreti konusuna

    İzmir Karsiyaka Motor
    Buji 10
    Yag 35
    Yag filtresi 15
    Sibop ayari 30
    Karburator ayari 20
    İscilik 80
    Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


    ....Yorum yok

    240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
    Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

    Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
    Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
    Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
    Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

    Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
    bi dakika yaa...ilk bakımda nasıl 120 TL aldılar?ilk bakımı ücretsiz bi kere...sadece yağ parası verirsin.resmen üç kağıtçı bunlar abicim resmen kandırmışlar seni.bunuda kuba'ya bildir bence,hatta demiş olduğun gibi tüketici mahkemesine ver bunları...
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  10. #1130
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı izmirian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize destekleriniz icin tesekkur ediyorum ucuz motor diye bedava degil kaldi ki hic birimiz parayi sokakta bulmuyoruz . Kuba motor a yolladigim e postayi sizlerle de paylasiyorum.
    Yazdiklarim sadece basima gecen olay ve kisisel gorusumdur saygilar.


    Merhabalar ben Dokuz Eylül Üniversitesi Denizcilik Fakültesi Ögretim Üyesi Güven Şengönül

    2012 agustos ayinda İzmir Karşıyaka Motorsiklet 'ten bir Kuba Str 250 satinaldim. İlk motorumdu parcasi uygun dus kalk sorun olmaz diye sizin urununuzu sectim. 500 km de ilk bakima goturdum 120 tl aldilar 3 gun once yolda kaldim motor rolantide calisiyordu ama gaz verince stop ediyordu 3 saat ugrastim ve cekici cagirdim gece 1 de evimdeydim. Ertesi gun Karsiyaka Motor a gittim durumu anlattim usta geldi motoru aldi bir gun sonra aradilar motor hazir ucreti 250 tl dendi. 950 km de 3 aylik bir motorun 250 tl lik ne gibi bir hasari olabilir ???

    Dediklerine gore depoda su varmis yagmurda eve aldigim motorun deposuna nasil su girer kaldi ki motosiklet hele ki kross motosiklet zaten zor sartlarda gidebilmek icin tasarlanmaz mi (ayrica henuz asfaltin disina cikmadan)

    Gelelim servis ucreti konusuna

    İzmir Karsiyaka Motor
    Buji 10
    Yag 35
    Yag filtresi 15
    Sibop ayari 30
    Karburator ayari 20
    İscilik 80
    Toplam 200 tl (benim isyanimla ve ricamla)


    ....Yorum yok

    240 tl ye arabamin triger seti degisiyor
    Honda marka aracimin yetkili servisteki bakimi 300 lira

    Honda 2012 cbr 250 motorsikletinin bakim servis ucreti 80-100 tl arasinda karenaji 53 tl 67 tl 250 liralik fatura nasil bir hesaptur benzer hizmete diger illerdeki servusler 50-60 tl fiyat bicti
    Markaniza guvenim kalmadi bunun yani sira motoru aldigimdan buyana 0-950 km arasinda bana 470 tl masraf cikartti .
    Sikayetci oldugumu bildirmek istiyorum ve konuyu tuketici haklari kurumu ile de paylasacagim 0 km si 4500 lira olan bir motorun bakimina 250 lira istemek nasil bir mantiktir.
    Servislerinizin hizmet fiyat politikalari bu sekilde size sadece musteri kaybettirecektir.

    Motorumu satisa cikarttim uyesi oldugum tum derneklerde bu yasadiklarimi paylasacagim saygilarimla Guven Sengonul
    Üstad kusura bakma ama bizim sayfalar önce yazdığımız önerileri kesinlikle dikkate almalıydın. Ben de en az beş kere benzin bitmesinden yolda kaldım, kilometrelerce motor ittim, şimdi de akü bitti daha bir yılı bile dolmadan ve bir kez şarj ettirdiğim halde. Kuba dediğin marka beş para etmez basit bir montaj fabrikası, o yüzden ürünlerin hiçbirinde diğer çinlilerde de olduğu gibi kalite anlamında asla standart yok. Bir arkadaş da değinmiş, ben de öyle yapıyorum götürüyorum ustama parçaları da internetten ucuza alıp veriyorum, 50 tl maksimum para verip ayrılıyorum. Hiç kimse kusura bakmasın ama üç kağıtçı ahlaksız ve kolay para kazanmak için babasını bile satacak bir toplumuz biz. Ahlaksızlığımızı dinle örtmeye çalışıyoruz hep ama o bile yetmiyor kimi zaman.
    GaCCaLL ve saykem bunu beğendiler.
    Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...

  11. #1131
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depodan çıkan hortumu karbüratör girişine kadar takip et. Arada bariz bir filtre varsa vardır, yoksa yoktur... Hiç beklemem ama deponun içine adapte etmişlerse bilemiycem..
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisi kesinlikle şikayet edin, amacı kesinlikle iyi niyet değil.

    Subab ayarı ve karbiratör temizliği için zaten ayrı ayrı fiyat yazmış, 80 tl işcilik ne için o zaman sırf yağ ve buji değişimi mi?

    Kaldı ki yağ filtresi yazmış 15 tl, motorda yağ filtresi yok ki

    200 tl ye yeni motor yapılır yahu çin malı motorlara!
    evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok

  12. #1132
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?

    @özgür çok güzel özetlemiş. Bir de şu bir gerçek, bu motorları alırken gerçekten beklentiniz çok düşürmelisiniz. Ama o da yetmez, kendinizi veya ustanızı kötü durumlar için hazırlamalısınız. Ama sonuç olarak japonların fiyatına bakınca iç geçirerek;

    "çinli, yetmez ama evet!"

    diyorum
    #sürenadam

  13. #1133
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Arkadaslar bende hoplamak ziplamak biraz stress atmak icin kross ariyorum. Japonlar cok pahali 2. El cinli 250 cc hangi crossu onerirsiniz? Cuba gercekten hos duruyor. Kronik sorunu varmidir. Yag filtresi yok diyorlar bu dogrumu?

  14. #1134
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ filtresi nasıl olmaz yahu....!!! lan en kötü, en eski, 80 lerin japon motorlarını taklit etmiş olsa, yağ filtresini iptal etmek için özel çaba sergilemeleri ve tasarım yapmaları gerekiyor...!!! Bir saniye, yağ filtresi yuvası var da, filtre mi yok? Yoksa filtre için herhangi bir bölme mi yok?
    Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.

    Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  15. #1135
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Syanur , 250 cc altı bir çok markada yağ filtresi olmaz. Ama yağ süzgeci olur, temizler geri takarsın değişim ihtiyacı yoktur.

    Resimlerden pek anlayamadım ama büyük ihtimal ile senin motorunda da yok.
    Hımmm... Ozaman benim geçen gün söküp temizlediğim metal şey, süzgeç oluyor...

    Şu benim motordaki şey;

    Bu biraz süngerimsi duruyor, benimki metaldi.

    Sanırım şu da süzgeç değil "yağ filtresi" oluyor ozaman;

    Ben bunu bizimki ile aynı, sadece biraz daha büyük ve kutu içinde çalışanı zannediyordum. Bunun farkı metal değil süngerimsi olması galiba ??
    #sürenadam

  16. #1136
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Hayır syanur, birinci resimdeki filtre varsa senin motorda süzgeç değil bildiğin yağ filtresi o.

    Bu resimdekilerin hepsi yağ filtresidir, birinci resimdeki senin motorda olduğunu söylediğin iç filtre diğer resimdeki ise dış filtredir.

    Benim anlattığım ise çok farklı, kağıt filtre olmaz sadece çay süzgeci gibi bir süzgeçdir ve yağdaki tortuları pislikleri tutar.

    Na işte bu fotodaki;



    Bu arada böyle söylüyorum ama bir yandanda kıllandım "lan yoksa bi iç filtre varda ben mi görmedim diye"
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  17. #1137
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Tamam ozaman, az çok, doğru biliyormuşum demek... Bu senin dediğin alt tapaya bağlı olan süzgeçmiş... Orada mıknatıs da olabiliyor sanırım bazı modellerde, yine metal çapakları tutmak için. Bir de benim önceki 125'likte (hyo) de aynı şimdiki gibi filtre(ilk resim) vardı. O yüzden küçük motorlarda da vardır herhal diye düşünüyordum...
    #sürenadam

  18. #1138
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşların söylediği gibi; STR'de benzin ve yağ filitresi yok
    Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.
    Sözlere inanmayı bırakalı çok zaman oldu, gözler bile beni aldattıktan sonra...

  19. #1139
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin filtresi, karbüratörün hemen üstünde benzin hortumunda sık sık tıkanan kağıt filtre mevcut. Yağ filtresi de süzgeç şeklinde olduğunu tahmin ediyorum. Konu açılmışken benzin filtresini sökmeyi düşünüyorum. Çok sıkıntı yaşar mıyım acaba? Zira filtre sık tıkandığı için tekleme problemi yaşıyorum. Karbüratörü yılda bir-iki kez temizletip ayarlatsam daha iyi olur gibi düşünüyorum.
    yok yaşamazsın zira motorun deposunun içindeki uzun çubuk filtreden pek bir farkı yok onunda.Sizinkilerin yedek buhabbeti biraz sıkıntılı sizde varmıdır bilmem?
    ANGARAJ

  20. #1140
    ersinnnnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2012
    Şehir
    Korgan ORDU
    Motosikleti
    TM Racing en 250 (2t)
    arkadaşlar str 250 yorumları okudum da farklı düşünceler var bu motor hakkında. özellikle kullanan arkadaşlar tavsiye der misiniz? özellikle benzer modellere göre hafif olması beni çekiyor. hafiflik önemli midir sizce enduroda ramzey qm200 kadar dayanıklı mıdır?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)