Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba STR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    yerden yüksek kros vari motorun hakimiyeti hakikaten biraz zor dikkatli olmak lazım alışasıya kadar daha 2 gün önce bi xt600 kullandım benim f650den fazla yüksek olmamasına rağmen yol tutuşu frenlemesi f650 ye göre daha dikkat istiyor ben mesela arka tekeri kolay kolay kitleyemezken xt600 de ise normal frenlemede her seferinde kitledimneredeyse halbüki onun lastikleri benimkinden daha yeni ve taze olmasına rağmen gerçi arada ağırlık farkıda var ama çok değil bilginize...
    ANGARAJ


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    Tekrar selamlar,
    Motor hakkında yorumlarıma devam edeyim.. Öncelikle şunu belirteyim, haftanın 6 günü çalıştığımdan çoğunlukla pazar günleri yol yapabiliyorum, daha doğrusu arazi.. Öncelikle yazılanlarla ilgili bir kaç cevap yazayım: eksoz tarafındaki sinyal için ben de erir gider diye düşünüyordum fakat eksozun içindeki boru aşağıya doğru kıvrık olduğundan neredeyse hiç sıcaklık gelmiyor sinyal lambasına.. Diğer bir yönden izmir'de yaşadığım için özellikle şehir içinde öğle vakti 36-37 derecelerde kullanmak durumundayım..

    Gelelim motora, 2 pazar günü toplam 220 km yol yaptım.. Bunun çoğunluğu arazide yapıldı.. Geçen pazar rodajda ve hava ayarları yapılmamasına rağmen yakıtı 0,17 Krş civarlarında.. Tahminim rodaj sonrası 0,12-0,14 arası bir yakıtı olacak.. Malum daha önce 97 modek F650 kullandığım için bu rakamlar benim için çok tatmin edici..

    Ustamın ilk 500 km 50'yi geçme ve motoru sıkıştırmadan rodajını yap demesini göz ardı ederek allah ne verdiyse ilk günden araziye sokmuştum motoru.. İzmir'li olanlar bilirler, çiçekliköy'den Evka4'e bir geçiş yaptık ilk denemelerde.. Sonuç gayet başarılı, özellikle motor torkunu arazide gösteriyor.. Geçen pazar da kemalpaşa tarafından girip spil dağına çıktık ve sütlüce tarafından indik.. Bu gezide ormaniçi geçişler, kırmızı toprak, kaya ve taşlı yol geçişleri vardı.. Motorum beni utandırmadı.. Tabi şunu da bilmek lazım ki sonuçta altınızdaki bir Ktm değil..

    Aynı motora sahip bir arkadaşım ve Xt125'le geziyoruz.. Xt gidişimize hasta olmadı desem yalan söylemiş olurum.. Kışa doğru üstündeki orjinal duro lastikleri Swallow ile biraz daha kalınlaştırma fikri var.. Çamurda biraz daha ortalığı duman etmek adına..

    Şimdilik bu kadar.. Ha unutmadan bu motoru benim gibi sıfır alan arkadaşlara tavsiyem, motorun kurulumu tamamlandıktan sonra ustanıza rica edin eksozun manifolt kıvrımından sonra şaseye değen kısmını biraz dışa doğru büktürsün.. Çünkü eksoz şaseye değiyor ve motor inanılmaz derecede ısınıyor.. Bir de arka fren müşürünün kablolarını 2 tane cırtla şaseye sabitlemekte fayda var, aksi taktirde eksoza değip eriyor ve sigortaları attırabiliyor.. Bunlar arkadaşın motorunda tecrübeyle sabit..

    Kullandıkça + ve - yönlerini yazmaya çalışacağım.. Özetle bu motor bu para etmez diyen arkadaşlara sadece bu motoru bir kez kullanmalarını rica edeceğim..

  3. #183
    turka_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    ANKARA-ADANA
    HUCKLE ABİ pürdikkat okudum Allah kaza bela vermesin.Çok sevındım memnun kaldıgına.Yıne yorumlarını beklıyoruz

  4. #184
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok


    Bir de foto ekleyelim bakalım.. Fotoğrafta da gözüktüğü üzere, motor sadece arazi koşullarıyla değil üzerindeki 100 kilo ile de test ediliyor.. Tabi 32 yaşında krosa merak sarınca 50-60 km sonrası adamın fena canını çıkarıyor..

  5. #185
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Süper bilgiler gelmeye başladı artık allahtan 1-2 arkadaş aldı motoruda saçma sapan yorumlar yapan arkadaşların sesi kesildi :D

  6. #186
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Huckle adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Bir de foto ekleyelim bakalım.. Fotoğrafta da gözüktüğü üzere, motor sadece arazi koşullarıyla değil üzerindeki 100 kilo ile de test ediliyor.. Tabi 32 yaşında krosa merak sarınca 50-60 km sonrası adamın fena canını çıkarıyor..
    hocam senin boy kaç acaba?
    ANGARAJ

  7. #187
    ReBeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    200 GY Enduro
    bu motoru geçen ay iznik festivalinde, bursa iznik bayisi getirmişti. malzeme kalitesi iyi gibiduruyordu. motoru çalıştırmadılar ve 5500 lira fiyatetiketi vardı. hatta bursada olup almak isteyenler, iznik bayisinden alabilirler. hala bayideduruyordu. ama biliyorum belki motor satılık değil sadece sunum amaçlı olabilir. çin motorlarından o kadar soğudum ki, bmw olsa adı artık yaklaşamam gibime geliyor

  8. #188
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı ReBeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motoru geçen ay iznik festivalinde, bursa iznik bayisi getirmişti. malzeme kalitesi iyi gibiduruyordu. motoru çalıştırmadılar ve 5500 lira fiyatetiketi vardı. hatta bursada olup almak isteyenler, iznik bayisinden alabilirler. hala bayideduruyordu. ama biliyorum belki motor satılık değil sadece sunum amaçlı olabilir. çin motorlarından o kadar soğudum ki, bmw olsa adı artık yaklaşamam gibime geliyor
    bende geçen ay iznik bayisi ile telefonda bir kaç kez görüştüm, fakat bana verdiği fiyat 4100 lira idi. size nasıl 5500 lira dedi bilmiyorum. hatta gelip alıyordum karar bile vermiştim ama bir kaç detay beni rahatsız etti bende inegölden aldım.

    ---------- Post added at 11:10 ---------- Previous post was at 11:04 ----------

    yaklaşık 1 ay / 900 km dir bindiğim Kuba STR 250 modeli için merak edenlere bir kaç izlenimimi yazmak istiyorum. ilk önce teknik detaylar:

    Bu linkte web sitesine ulaşabilirsiniz.



    Sitede verilen teknik özellikleri yukarıda. Fakat satıcıdan aldığım A.T. uygunluk belgesinde bazı farklar var;
    motorun ağırlığı 117 kg (yüksüz kütle) 126 kg (çalışır durumdaki kütle) olarak yazıyor.
    Ayrıca yukarıdaki 232.6 cc hacim aynı belgede 223 cm3 yazıyor.
    İmalatçısı Jiangsu Dafier Motorcycle Co., Ltd (P.R.China)
    Güç : 7500 devir/dakikada 12,5 kw yani horse power olarak çevirirsek 17 hp. (1kw =1,36 hp )
    Maksimum hız : 125 Km/h

    Görüntü olarakda sitesindeki motor ile bayideki motor arasında farklar var.

    Web sitesinde:




    Bayide:



    (ters açıdan foto için üzgünüm :rolleyes: )
    Dikkatli incelerseniz en büyük fark ön amortisörlerde ve motorda. Ters duran amortisörler yerine normal amortisörler kullanılmış ve amortisör koruyucuları malesef yok. Kuba motor ile yaptığım telefon görüşmesinde bu duruma düzgün bir açıklama alamadım. Motor bu şekilde geliyor diyorlar. Üzerinde görülen motorun farkı ise şu an bayilerde satılan motorda balansör olmasından kaynaklanıyormuş. Bunların dışında görsel olarak motosikletin üzerindeki etiketlerde biraz fark var.

    Şimdi tüm bu farkları geçersek, ben bu modeli tercih ettiğim için bu 1 aylık süreçte gayet memnunum. İlerde neler yaşarım bilinmez. :rolleyes:

    GÜÇ
    Motor güç olarak bana yeterli geldi. Geçen haftasonu uludağ göller bölgesine yaptığımız gezide bana hiç sorun çıkarmadı, aşırı bozuk taşlı topraklı su geçişli yollarda tecrübem oldu. Yumuşak toprak bir zeminden ciddi dik denebilecek bir açıda bayırdan 2. vitesle zorlanmadan tırmanabildim. 2300mt olan irtifada motorun çalışması değişmedi aynı gücü üretti.

    KONFOR
    Amortisörlerin yumuşaklığı ve ön tekerleğin 21" olması bozuk yollarda, çukurlarda, tümseklerde daha rahat etmenizi sağlıyor. Motosikletin selesi çok rahatsız. Ama kros bir modelde rahat sele aramakta hata olur. İlk bir hafta resmen sele yüzünden acı çektim ama artık alışmış durumdayım rahatsız olmuyorum. Yalnız iki kişi binmeyi unutun. Kısa mesafeler olabilir ama yol uzarsa rahatsızlık veriyor. Artçınız için arkası çok rahatsız ve küçük ayrıca artçı öne doğru baskı yaptığı için sürücüde rahatsız oluyor. Gerçi bu da önemsiz bir detay kros motorda ama bilgi vermek istedim.

    VİTES-HIZ
    Vites araları çok kısa 60 km hızda 5. vitese kadar geliyorsunuz. Gerçi ben yüksek devirli kullanmıyorum 5-6 bin devirde vites atıyorum motor açıldıkça durum değişebilir. Şu an 90-95 km hıza ulaştığında red line olan 9 bin devire geliyor. Daha fazlada zorlamadım max hız olarak. Zaten üzerindeki dişli lastiklerle hiç güvenli değil bu süratler. Birinci viteste yüksek gazla kalkarsanız çok rahat teker yapıyor. Vites geçişlerininde çok sert olduğunu söylemeden duramam, baya bir güç kullanmanız gerekiyor vites pedalına.

    TİTREŞİM
    Titreşim motor balansörlü olduğu için gayet düşük. Peglerde yok denecek kadar az, üzerindeki orjinal elcikleri yumuşak elciklerle değiştirince gidondaki titreşimde büyük oranda azaldı. Tabiki 2 yada 4 silindir kullananlara titreşimli gelebilir ama benim eski motorumdan sonra bu motor çok daha az titreşimli.

    FRENLER
    Önde tek kaliper arkada çift kaliper (yoksa pistonmuydu bunun adı?) frenler var. Bana ters gelmişti ben önde çift arkada tek olmasına alışığım. Ama bunun sebebinin ön fren diskinin arkaya göre daha ince olmasından kaynaklandığını öğrendim. Ön fren bana çok yetersiz geldi eski motorumdan sonra, sanki çok güçsüz hissi yaşıyorum ön frenajda belkide normal bana öyle geliyor bilemedim. Arka freni başarılı ama yine dişli lastik yüzünden çok çabuk kilitleniyor. Ayrıca göller bölgesinden inişte 1 saat boyunca bayır aşağı bozuk yoldan dolayı sürekli kullandığım arka frenlerim şişti ve tutmamaya başladı. Daha kesik kesik fren yaparak ve ön frenide yardımcı olması için kullanarak durumu biraz olsun düzelttim fakat hoşuma gitmedi, arazide yine bunu yaşarsam arka diski yada balataları değiştirme arayışına giricem.

    YAKIT
    Yakıt deposu 12 litre, ilk depoyu doldurduğumda 340 km kadar yaptım. Geçen haftasonu tekrar doldurdum yine aynı civarda çıkarsa ne kadar yaktığıda az çok belli olacak. Şimdilik kilometrede 16 kuruş, 100 kilometrede 3,70 Litre yakıyor diyebilirim (95 oktan 4,33TL/Litre). Motorda benzin göstergesi yada ışığı yok, musluklu rezerv sistemi var. Yanlız burada bir hata olduğunu düşünüyorum. Geçenlerde motor teklemeye başladı benzinin bitmek üzere olduğunu anladım ve musluğu yukarı alarak rezerve geçtim. Eski motorumdan alışık olduğum üzere rezerv ile en az 50-60 km gitmesini beklerken 7-8 kilometre sonra benzinim tamamen bitti şansıma istasyonun önüne kadar boşta gelebildim.

    EKSOZ
    Aynı motoru kullanan birini gördüğümde motorunu incelerken eksozunu açtırdığını söyledi ve sesini dinlediğimde çok hoşuma gitti. Orjinal eksozla sesi biraz cılız/ince çıkıyordu, eksozun içindeki 2 odacıktan birini iptal ettirince daha güzel tok bir sese kavuştum. Motor gücüne de bir miktar faydası varmış tabi ters orantıda benzine de bir miktar zararı. Şimdi sesini duyanlar aynı CRF450 gibi yorumunu yapıyorlar :cool: Eksozu ile ilgili en hoşuma giden şey ise gazladıktan sonra gazı bırakınca yada bayır aşağı viteste gaz vermeden inerken eksozdan çıkan çatır patır çatır patır patlamalar müthiş :D

    FİYAT
    Araştırmalarım sonucu her bayiden farklı fiyatlar alıp şaşırmıştım. Kredi kartına 12 taksit yapıyorlar, kimi 70 TL kadar fark istiyor kimi istemiyor. 3990 lira ile 4600 lira arasında değişen rakamlar duydum her bayi kafasına göre fiyat veriyor. Bursa merkez bayi 4600 lira istedi ve "neden pahalısınız başka yerlerden düşük fiyatlar aldım" diye sorunca da başka yerden alıpta motorumu servis için kendisine götürürsem bana zorluk çıkaracağını, serviste 30 gün beklersem benim haklı çıkacağımı bu yüzden 28-29 gün beni bekleteceğini açık açık söyleyerek terbiyesizlik yaptı. Bende bursa-inegöl bayisi ile yaptığım görüşmeler sonucu 4300 liraya oradan aldım ve ilk periyodik servise yine inegöle gittim. Bir daha da yolum düşmez bursadaki bayisine.

    DİĞER
    Arazide biraz azıtmak için çıktığım gezi sonrası vites pedalının bağlantı noktasındaki vidanın düşmüş olduğunu arkadaşlar farkettiler. Allahtan pedal düşmedi de başka yerden söktüğümüz vidayı takarak yola devam edebildim. Arazide kullanımda lastiklere kaç hava basmam gerektiğini bilmiyorum şu an 30/32 arası hava basılı, bu konuda da bilenlerden yardım bekliyorum. Yedek parçası varmı bulmak kolaymı gibi sorulara cevap veremiyorum, satın alırken klasik olarak "tabiki var var" cevapları aldım ama ihtiyacım olunca ne olur bilmiyorum.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Arazi tecrübelerim arttıkça, "şunuda yazsaydım" diye aklıma birşeyler gelince konuya ilaveler yaparım. Umarım bu modeli merak edenler için faydalı olabilmişimdir. Okuduğunuz için teşekkürler
    banno1957 bunu beğendi.

  9. #189
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    Merhaba hocam, benim boy 1.70 de fotoğrafa aldanma derim, motor tümsekte ben çukurda.. F650'de amortisörü en sertte kullanıyordum ayaklar değiyordu, bunda da çok problem yok.. F650'ye göre tek dezavantajı selenin sertliği..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:00 ----------

    SGurdal, verdiğin bilgiler için teşekkürler.. Malum iş durumlarımdan dolayı ben senin kadar km yapamıyorum.. Ruhsat bilgileriyle ilgili ben de kontrol ettim tamamen dediğin gibi.. Bir de ruhsatta güç ağırlık oranı: 0.099 gibi birşey yazıyor ya onu da ilk defa gördüm..

    İzmir'de bir arkadaş almıştı ve şu anda yaklaşık 2.000 km'yi buldu.. Onu da siteye davet edip yorumlarını yazmasını isterim.. Yedek parça konusuyla ilgili onun motorunda arka fren müşürünün kablolarının eksoza değmesi sonucu şase yapmıştı.. Fabrikaya sipariş edildi ve yaklaşık 1 hafta oldu bekliyor.. Diğer bir yönden izmir'de bölge distribütörü Coşkun Makina çok ilgili bir satıcı.. Geçenlerde yanına uğradığımızda acil ihtiyaç olabilecek parçaları sordu biz de kendisine manetler ve grenajlarla dolu bir liste verdik.. Diğer bir yönden bir motor için parça siparişlerini verirken 2 tane de stokları için veriyor.. Diğer bir yönden şunu da gözden geçirmek lazım ki, bu motor ne kadar satılırsa piyasada parçalarını bulmak da bir o kadar kolay olacak..

    Kazasız belasız güzel günlerde tekerlek çevirebilmek dileklerimle..
    banno1957 bunu beğendi.

  10. #190
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    boy konusunda benim bi sıkıntım yok hocam ama fotoda baya büyük göründü motor gözüme o yüzden sormuştum birde f650 den herhalde arazi performansı için vazgeçtiniz bu motora geçtiniz tahminim?
    ANGARAJ

  11. #191
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    Foto çekim açısından öyle gözükmüş, şimdi bir daha baktım da belimden yüksekte duruyor sele..

    F650'den vazgeçmemin bir kaç nedeni vardı aslında.. Birincisi: Ağırlık, STR=117 kg. İkincisi: Yakıt, rodajda yaklaşık 0,17 krş yaktı. F650 karbüratör ayarları öncesi 35 krş'ları yakıyordu acımadan.. Üçüncüsü: Gün içinde bisiklet gibi atlayıp bankaya gidebileceğim, pazar günleri dağ-tepe gezebileceğim prtaik bir motor istiyordum..

  12. #192
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Huckle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Foto çekim açısından öyle gözükmüş, şimdi bir daha baktım da belimden yüksekte duruyor sele..

    F650'den vazgeçmemin bir kaç nedeni vardı aslında.. Birincisi: Ağırlık, STR=117 kg. İkincisi: Yakıt, rodajda yaklaşık 0,17 krş yaktı. F650 karbüratör ayarları öncesi 35 krş'ları yakıyordu acımadan.. Üçüncüsü: Gün içinde bisiklet gibi atlayıp bankaya gidebileceğim, pazar günleri dağ-tepe gezebileceğim prtaik bir motor istiyordum..
    off sizin f650 hakikaten sağlam yakıyormuş o zaman ben 120km/h da 4500devirde 100kmde yaklaşık 22-23tl yakıyorum hatta geçen 830kmlik bir yolu 180tl ile tamamlamıştım ki bunun içerisinde yaklaşık olarak 100küsür km de şehiriçi trafik vardır belkide daha fazla yani ortalama 210krş falan yakıyor şuan benim motor şöyle baktım gerçekten iyi aslında yakıtı aa şuda bir gerçek ki gün içerisinde bisiklet gibi atlayıp gitmek için hafif 200-250 cc bir motor şart 1 seneden fazla as200gy kullandım şehiriçinde söylenecek laf yoktu, gel gelelim uzun yolda sıkıntılıydı gerek oturuş pozisyonu gerekse sele rahatsızlığı konusunda..
    ANGARAJ

  13. #193
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    birazda foto koymadan olmaz.
    motoru almayı düşünenlere not:led sisler, elcik korumalar ve elcikler orjinal değildir.

















    ---------- Post added at 15:26 ---------- Previous post was at 15:23 ----------

    banno1957 ve braingulp bunu beğendiler.

  14. #194
    turka_01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2008
    Şehir
    ANKARA-ADANA
    hocam motor görünüşte tank gibi duruyor ama vites pedalının bağlantı noktasındaki vidanın düştüğünü okudugumda dırek ben sürerken boyle birşey olsa düşse sanırım kalpkrizi geçiririm dedim.çin malı işte deyıp cıkmakta ıstemıyorum bu nasıl bır durumdur ya :S bukadarmı sakat mal üretilir.hevesim kaçtı gibi

  15. #195
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    Alıntı turka_01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam motor görünüşte tank gibi duruyor ama vites pedalının bağlantı noktasındaki vidanın düştüğünü okudugumda dırek ben sürerken boyle birşey olsa düşse sanırım kalpkrizi geçiririm dedim.çin malı işte deyıp cıkmakta ıstemıyorum bu nasıl bır durumdur ya :S bukadarmı sakat mal üretilir.hevesim kaçtı gibi
    o kadar hevesiniz kaçmasın. Hatayı yapan montajını yapanlar, çok özensiz topluyorlar motorları sinyali yamuk takmışlar ben düzelttim far ayarı bozuktu ben yaptım, eksik vida tespit ettim ben taktım. Malesef oluyor böyle hatalar ama bu yüzden motordan hevesiniz kaçmasın önemli şeyler değil bunlar.

  16. #196
    sgurdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBF 500
    maddi sorunlardan 1 aylık motorum satılık :(
    ilan linki
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7560940/detay/

  17. #197

    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    İndirimli öğrenci akbili
    Arkadaşlar ben aslında ybr 125 almayı düşünüyorum. Ama bu motorda aklımı çelmiyor değil Kullanıcılar genellikle olumlu yorumlar yazmış. Şimdi siz, str 250 alırsan ybr almadığına pişman olmazsın diyebilirmisiniz?
    Biz ne tavşanlar gördük... ::gazla::

  18. #198
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    ben derim işte ybr almadığına pişman olmazsın (tabi bu benim kendi kişisel düşüncem) tamam ybr sorunsuzdur parçası ucuzdur az yakar vs ama bunun ile de herşeyi yapabilirsin parçası ucuz kırılsa kırıldığına acımazsın bozulsa komple moturu yaptırsan gene ucuz hoplamaya zıplamaya herşeye gelir, hem heralde senin ilk motorunda olacak şehiriçi hoplayıp zıplamayı seven biri isen kaçırma derim ki uzun yolda da bir kaç sele modifikasyonu ile rahatlığa erişip son süratte ybrden daha hızlı olduğunu anlayacaksın ha birde diğer çinli cross ve enduroalardan farkı ise balansörlü oluşu balansör titreşimi keser bu sadece asyanın 200lüğü ve bunda var diye biliyorum ben, yanlışım varsa düzeltsinler..
    ANGARAJ

  19. #199

    Üyelik
    10 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    İndirimli öğrenci akbili
    Evet ilk motorum olacak. Aslında ben ybr falan düşünmüyodum cross istiyodum ama aklımı çeldiler Dediğiniz gibi şehir içinde kaldırıma sağa sola çıkmak içinde daha iyi ama benim korktuğum yolda kalmak. Bide beni en az 2-3 sene idare etmesi lazım bu motorun. Asyanın tay 200'ünüde araştırdım ama keçelerden yağ sızdırma olayı falan varmış o yüzden soğudum o motordan..
    Biz ne tavşanlar gördük... ::gazla::

  20. #200

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Bu model için ve (32 yıllık hayatımda) 2-3 "made by Adam son"dan başka, mal için yanıp tutuştuğumu hatırlamıyorum, hatta sırf bu model ve muadili sayılacak 1-2 model için foruma üye olup, sorularımı/sorunlarımı ilk elden dile getirmeme vesile oldu,iyide oldu, keşke firma orjinal hali ile ithal etse idi, ve ilk müşterilerin'den biri'de seve seve ben olup, geri bildirimleri bu forumdan paylaşsa idim. Gecenin bu vakti "her işte bir hayır varmış" diyerek kullanan arkadaşlara hayırlı uğurlu olmasını dilerim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)