Mekanda Eğitimlere Devam..
Mekanda Eğitimlere Devam..
www.alperakgul.com.tr
Evet gençler, aranıza kırmızı bir mash ile katılmış bulunmaktaydım
Montumu, kaskımı, eldivenlerimi aldım... Henüz motoru kullanamıyorum ama en kısa zamanda bu işi öğreneceğim.
Motoru evin otoparkına bıraktırdım, deneme yaparken aküyü bitirmişiz, şu anda marşa basıyorum fıtı fıtı yapıyor motor çalışmıyor. Sanırım aküden... Ayak marşını da denedim işe yaramadı...
Neyse, umarım aküdendir... Takviye yapacağım yarın öbür gün...
En kısa zamanda motora binmeye hazır hale geldiğimde ehliyete de başvuracağım, zaten trafiğe çıkma durumum yok, kullanamıyorum motoru henüz...
Aynen, haklısınız...
Bu arada dün takviye kablosu ile motoru çalıştırdım, problem olmadı... Motoru kullanmadığım zamanlarda arad abir böyle aküyü boşaltmamak için çalıştırmam gerekiyor mu, kaç günde bir mesela?
Bi de dün o kadar uğraştık yağmur geliyor diye branda koyduk, sabah ne göreyim branda falan yok ortada, ya biri aldı ya fırtına götürdü, Allah Allah yaaaaaa Fırıtna brandayı götürür mü yau... Neyse bi tane daha alacağız artık...
Hayırlı olsun öncelikle. Ne yazıkki ben o motordan çok çektim umarım siz çekmessiniz . mash kullananların çoğu şikayetçi keşke 2. el bir japon scooter alsaydınız geri verme gibi bir şansınız varsa bence düşünün :( başlarda o heyecanla güzel gelecek fakat aradan 1 ay geçince mondialden ve özellikle mashten nefret edeceksiniz ... Rojajında sakın zorlamayın zaten sık arıza çıkaran bir motor başta zorlarsanız sonra binemeden atarsınız çöpe
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
selamlar. en çelişkili yorumların olduğu scooterlardan biridir mash. evet ucuz işçilik ucuz scooter. bütçeyi zorlamak istemeyenler için en uygun scooterlardan biridir mash. diğer çinli kardeşleriyle karıştırılmasın mash çinlilerin en kalitelilerindendir. uzun ömürlü bir scooter asla değil tabi kullanımlada ilgili ama pek tavsiye edilmez. motosiklet alemine yeni başlayan kardeşlerimize en azından trafiği öğrenmeleri için tavsiye ederim.
Ya ben zaten ikinci el aldım, 3.000 km'de 2011 model, ekonomik olsun diye Sıfır değil yani...
Mash'in çok kaliteli olmadığını biliyorum ama Kymco Agilility baktım arka fren kampana, sele altı ufak (benim kask XL), stoplar led değil, amortisör tek, üretim yeri çin, servisi yaygın değil, parçası pahalı... Japon alacağız diye ne anladım ben o işten...
Mash'e biner, pratik yaparım diye düşünüyorum, yetmediği zaman satarım zaten... Ama benim tahminim, bu en az iki sene götürür beni...
hayır olsun, memnun kalırsın umarım.
Eyvallah, çok detaylı bilgim olmadığı için memnuniyetsizliğe daha var diye düşünüyorum
ilk 1 ay banada güzeldi )
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
Ya yanlış anlamayın ama siz kötü deneyimler yaşamış olabilirsiniz, Mash'i çok sevenler de var, ben de zaten yeni yeni sürmeyi öğreniyorum kötü hissettiriyorsunuz beni yau
Nazik kullanırsanız,yağ değişim aralığını 1,250 km'yi geçirmezseniz,uzun yolda sıkıştırmazsanız,titreşimden dolayı gevşeyen vidaları sıkarsanız pek sorun çıkarmaz.
Kullanımdan kullanıma çok fark ediyor bu çinliler.
Ben 2007 model,mondialin en çok sorun çıkaran 150 zc model scooterını 18.000 km kullandım.
8. aydan beri bende mash im 1. haftasında yolda kaldım aksaraydan topkapıya kadar ittim sebebi akünün yanındaki sigortayı tutan tırnaklar gevsemiş hava filtresini tutan vida ikisefer düştü nalburdan yapıştırıcı aldım vida sorunlarını çözdüm şu an 1530km de eksoz u tutan vida düştü ve akü sarz tutmuyor yani ölümü yakın serviste şarz sorunu olmadığı söylendi acaba akü garanti kapsamındamı? rodaj bittiği için 120kmh buluyor vatan cd sinde deneme maksadıyla tabiki lastikleri yağmur ilk yağdığında buzda gibi kayıyor yakıtı 100km de 3 ile 4 lt arası sıkışık tırafikte benzini içiyor 2 kişi toplam ağırlık 180kg 80 ni rahatça buluyor sürrati okmeydanı rampasını haliç köprüsünden sonra 2 kişi 60 la zorlanmadan çıkıyor benim ikinci motorum kalkışlarda ybr yi geçiyor ışıklardaki kalkışlarda sonra tabi geçiyor şimdiye kadar yaşadıklarım bunlar akünün garantiye girip girmediği hakkında bilgi verirseniz şimdiden teşekkür ederim girmiyor ise kaliteli bir akü tavsiyesi verirmisiniz?
slm arakadaşlar aküyü aldım mecburen sabah marş basmadı demirkapı cd. deki motorsiklet tamircisinden haze marka akü aldım 70tl 6 ayda garanti verdi şimdiye kadar bir şikayet almadık dedi bakacaz artık akşam park ederken anahtar koruma demiri düştü yine servis yolu göründü bununda garantisi yoktur zaten mondialde hiç birşeyin garantisi yok aşkımız 1500km sürdü bu mondialle yeni motoruda 2. sefer ittikten sonra biraz soğudum açıkçası bu arada yeni çıkan argent modelini gördüm emin önünde reflex olarak hemen hava filtresini biraz çekiştirdim satıcı görmeden eksoz bağlantılarınada baktım bu da peksağlam gözükmedi arkalarda kampana koymuşlar farları hoştu mash ile deneyimlerimi yazmaya devam ediyorum iyi yönleri yokmu var sürüşü zevkli 125 yokuşta halıcıoğlu haliç köprüsünde rahat gidiyor sıkıntısı devamlı ufak arızalar vermesi eksozda hafiften zırlamaya başladı.
merhaBA bende 1 hafta önce mondial 150 mash alarak(ilk motorum) aranıza katıldım.motorsiklet tecrübem yok.fazlada anlamam.herkes ikinci el japon al desede en azından garantili bir ürün ile başlamayı tercih ettim.bu motor hakkında yakıt tüketiminden tutunda dağılması ile bilgi verebilecek arkadaşların yardımını bekliyorum.amacım kaldırımdan löp diye inmek veya hız yapmak değil 60-70 km arası hızları geçmiyeceğim.evde 2 çocuğum var onları düşünmem lazım.aracımla ayda 1000 km. civarı yapıyorum.yakıt olarak biraz tasarruf etme niyetiyle aldım motoru.100 kmde 3.5 lt. yakıyor diyorlar bu sakin kullanımdamı yoksa performanslı kullanımdamı.yardımlarınızı bekliyorum.
bu motorla 60 70 gitmek çok zor hemen 80kmh oluyor ivmelenmesi güzel yakıtolarak 3.5 kesin yakar üstü kullanım tarzına bağlı garanti mondialde yok 45tl yağ değişimine alıyor servis normal tamirci 20tl kendi aküsü sirkecide 50tl serviste 75tl parca sıkıntısı yok istanbul için gıranaj dışında eski 150cc liklerle parçalar uyumlu .
3-3,5 yakar kullanıma baglı olarak.
Eğer asırı yakıt tüketimi varsa 125 cc karbüratörü takılabilir.
Motorunuzun max tork verdiği 6000 devirde seyir etmekte ekonomik sürüş sağlar.
En azından ben 150 cc mondial scooterda bunları yapıyordum.
2,7 litreye kadar düşürmüştüm yakıtı.
merhaba uğur bey sizde mash kullanarakmı bu değerleri yakalıyorsunuz?ben 3.5 lt yakıtı iyi olarak kabul ederek aldım.aracım lpg ile 12.5-13 lt harcıyor şehir içinde.bu arada bu motorlar hakikaten çabuk dökülürmü.düzenli bakım yaptırdığımızda 30 bini bulabilirmiyiz.?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)