Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bisan Roadstar 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1961

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Yağ yakan motoru dumanı siyah atar, beyaz çıkması tam patlamanın ya da yanmanın olmadığını ve bir miktar yakıtın da egzosttan atıldığını gösterir.
    Muhtemelen yakıt sarfiyatın da artmıştır.
    Olası sebepler buji, karbüratör ayarsızlığı, tıkalı hava filtresi olabilir.
    Yetersiz yanma ya oksijen eksikliğinden olur, ya da gereğinden fazla karışım oranında olan yakıt miktarından.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir...
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1962
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    çok teşekkürler,
    gerçekten yardımcı oldunuz. yarın karbüratör haricindekileri halledebilirim kendim. ondan sonra bi bakarım duruma göre servise karbüratör için gidebilirim.

  3. #1963

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Rica ederim, sonucu burada paylaşırsan sevinirim...
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  4. #1964

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    bujide bosch uda deneyebilirsin güzel bence.

  5. #1965
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler,
    gerçekten yardımcı oldunuz. yarın karbüratör haricindekileri halledebilirim kendim. ondan sonra bi bakarım duruma göre servise karbüratör için gidebilirim.
    Roadstar'ın karbüratörü ile ilgili bilgiyi önceki sayfalardan birinde vermiştim.
    Kullanılan karbüratör mikuni ve tüm ayarları virago 250 ile aynı.
    Kafası çalışan elinden azıcık iş gelen birisi öğrenebilir.
    Roadstarların kıymetini bilin.

  6. #1966
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim, sonucu burada paylaşırsan sevinirim...
    hava filtresini ve bujileri temizledim biraz fayadası oldu ama 3-5 km sonra gene aynı sanki eş zamanlı ptlamıyomuş gibi. gazı bırakınca stop etmeye başladı. işten zorlaya zorlaya eve varabildim. ayrıca yarın ankara kar yağışlı imiş artık uğraşamıyacağım gibi

  7. #1967

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    narkozcu bujilerinden bence git bu motora uygun iyi bi buji al nasıl olsa buji her zaman lazım elinde kalacak değilya bide öyle dene

  8. #1968
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    kronik hastalığı cikle telinin takılı kalması ve cikle açık yürümeden ötürü buji yakması..virago varken 2 defa başıma geldi..çözüm jikle kablossu güzelce yağlanıcak. 2 tane de iridyum buji takılacak.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  9. #1969
    SimurG_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2008
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    Bisan Roadstar
    Alıntı süleyman1983 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok bordo değil siyah zaten bordo yada mavi bu renkteki motora binmem road star alacaksan siyah alacaksın bi ihtimal gri olabilir kütahyadan aldım assubaydan adı sertaç uçardı

    İsim vermeseydin keşke....
    yola bir düşüldü mü ömür boyunca gidilir ekmeğin ve şarabın peşinden turnaların peşinden
    büyük şehirler büyük aşklar çığlık çığlığa terkedilir...

  10. #1970
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    ilginize tşkkrlr

  11. #1971
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    ngk nın sitesinde yamaha xv 250 (virago) ye uygun iridyum buji olarak CR6HIX görünüyor. bu bizimkinede uyar herhelde dimi ???

  12. #1972
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ngk nın sitesinde yamaha xv 250 (virago) ye uygun iridyum buji olarak CR6HIX görünüyor. bu bizimkinede uyar herhelde dimi ???
    O modeli bilmiyorum ama benimkinde CR6HSA kodlu olanı takılı NGK' nın canavar gibi, bence al tak bujileri bas marşa çata çata çata süper ateşleme...

    Senin baktıkların daha kaliteymiş bende onlarla değiştireyim bari ...

    http://www.ngk.com/results_appOther....=226999&mfid=1

  13. #1973
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Hadi bak senin için bujilerimide söküp resimlerini çektim sırf kafana takılan bişey olmasın die umarım yardımcı olabilmişimdir, ilk günki gibi kontaklar süper buji süper...




  14. #1974
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    ALLAH'U EKBER !!!
    DEHŞETSİN HOCAM, HİÇ GEREK YOKTU ZAHMETE BENİM İÇİN
    yüreğime kadar ikna oldum hiç şüphem kalmadı çok teşekkürederim.
    hemen alıp takacam...

  15. #1975
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    Alıntı narkozcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ngk nın sitesinde yamaha xv 250 (virago) ye uygun iridyum buji olarak CR6HIX görünüyor. bu bizimkinede uyar herhelde dimi ???
    evet o buji bizim motora uyar fiyatıda tanesi 30 tl civarında geçen kış kullandım soğuk havalarda cr6hsa ya göre biraz daha iyi

    bu arada piyasada sahte NGK bujiler var motorun çalışmasında problem çıkarıyor ve ömürleride kısa oluyor buji alırken güvendiğiniz bir yerden almanızı tavsiye ederim

    Benim motorun Üstünde Şuan denso gibi bir marka var 6,000 km dir elimi bile sürmedim soğuk havalarda cr6hıx den daha iyi performans aldım

  16. #1976
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    denso bujinin modeli nedir acaba ?

  17. #1977
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    güzel soru dedim ya hiç elimi sürmedim bujiye temizlemek için bile sökmedim akşam motorun yanına gidince bakar yazarım

  18. #1978

    Üyelik
    06 Haziran 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Bisan/Lifan Roadstar 250cc
    narkozcu motor nasıl problem devam ediyomu hala.buji aldınmı

  19. #1979
    narkozcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    bisan roadstar 250
    Alıntı avşaroğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    narkozcu motor nasıl problem devam ediyomu hala.buji aldınmı
    bugün alacam ve sorunu çözecem. ama ankara bu aralar çamur deryası gibi
    pek biyere gidemiyorum

  20. #1980
    ots - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF 250 Rally
    buji problemi olan arkadaşlar için





    sıcaklık karaktesistiği



    Normal Görünüm



    İRİDYUM BUJİ



    KURUMLANMA



    TORTULAR



    İZOLATÖR KIRILMASI



    ERİME


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:42 ----------

    Resimler Çıkmamış Tekrar Deniyorum autoclub'dan alıntıdır

    Sıcaklık kodu ile ifade edilen bu sıcaklık değerleri, elektrotlar ve izolatör üzerinden ölçülen, her biri motor yüküne karşılık düşen bir ortalama sıcaklığını ifade eder. İzolatör ucunda çalışma sıcaklığı 400°C ile 850°C arasında olmalıdır; 400°C üzerindeki sıcaklıkların hedeflenmesinin nedeni, bunun üstündeki sıcaklıklarda izolatör ucu üzerinde biriken kurum ya da yağlı kömür tortularının çözülmesi ve bujinin böylelikle kendi kendini temizlemesidir




    Bununla birlikte izolatördeki sıcaklık 850°C’nin üstüne de çıkmamalıdır, zira 900°C’nin üstünde kızgın nokta ateşlemeleri meydana gelebilir. Dahası, çok yüksek sıcaklıklarda elektrotlar ayrıca kimyasal agresif bileşimler tarafından tahriş ya da tahrip edilir. Bütün bunlar, teknik geliştirmelerin eski tip tek aralıklı bujiden modern çoklu aralık bujisine doğru ilerlemesine neden olmakla kalmadı. Özellikle izolatörler için yeni malzemelerin geliştirilmesi ya da orta elektrotlarda yüksek nitelikli bakır çekirdeklerin kullanımı, bu geniş yelpazeli sıcaklık değeri aralıkları için günümüzde gerekli olan kalite standartlarını güven altına almakta.



    SICAKLIK KARAKTERİSTİĞİ




    NORMAL GÖRÜNÜM




    İRİDYUM BUJİ




    KURUMLANMA




    TORTULAR




    İZOLATÖR KIRILMASI




    ERİME


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler