Aferim Tunç, görevini iyi yapıyorsun, yıldızlı pekiyi aldın benden
Şaka bir yana teşekkür ederiz bilgilendirmeler için
Yarışçı arkadaşına hörmetler
Ecnebi sayfalarda motoru "NX250 motoru ve KTM şasi+amortisörü bakalım ne ortaya koyacak" (kopyası) şeklinde özetliyorlardı. Yani sadece motoru değil şaseyi de kopyalamışlar.
Dişlilerin oranı (ön-arka dişli sayısı) tamamen senin ihtiyacına göre ayarlanabilecek bir durum. Senin için gereksiz büyük gelirken arka dişli, ben araziye giriyorsam bana az bile gelebilir. Hani arkadaşın tabi tecrübeli ama neye göre çok fazla demiş bilmiyorum. Ben şehir içi ve asfalt ağırlıklı kullanıcam, o yüzden hızlanma ve +110 km hızlar için ideal bişeyler ayarlamayı düşünüyorum. Ki bu motorun şanzıman ve dişli oranları da 1e1 Honda NX250 ile aynı. Tabi 1-2 diş küçüğünden takmak seni biraz daha rahatlatabilir.
Egzoz için önceki sayfalarda resimli bişeyler paylaşmıştım. Aynı şekilde egzoz düşmüş yarış sırasındayken ve adamlar tamir için ayrıyetten bir parçayla da güçlendirmişler egzozu. Onlara bak derim. Ve hatta o resimlerin(ek parçanın felan) çıktısını al, ustaya göster, böyle bir güçlendirme parçası da istiyorum felan de. Gerek yok felan derlerse diret illa
Bak söylüyorum, önceden de paylaşmıştım zaten, sonra vay ben niye duymadım niye bu egzoz tekrardan çatladı felan diye ağlama
Yarış direksiyonunun özelliği neymiş ki? yani gidonun ekstra nesi var?
Evet zevk için para harcanır evlat...
Ancak jantlar biraz pahalı. Hatta profesyonel jantların parası yarım motor parası olması da çok acı bir gerçek. Ben daha ucuz motorlar için gereksiz bir harcama olarak görüyordum(çok istememe rağmen) Çünkü motorun ederi ~4000 TL ise neredeyse motorun 4te1i parasına ekstra jant almak gücüne gidiyor adamın hani
Ama bu motor için olabilir belki. Sadece o paraya başka neler yapılır diye düşünmeden edemiyorum doğrusu. Yeni bir karb., komple egzoz sistemi, O ring zencir felan filan...
Buarada noktalama işaretleri yerine
kullanmana sevindim