MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları

Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı

  1. #221
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    Reklamlar  
    Kaskcim.com - Dünya Markası Kasklar
    Kuba Motor

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alamadık gitti şu SüperMotoyu...!
    enduro modelini süpermotonun cantını sipariş et 2 si bir arada olur kışın ben öyle yapıcağım super moto teker takımını alıcağım ve bakalım neler farkedicek kesin daha hızlanıcak tır ve asfalt yol tutuşu mükemmel olucak arkadaşlarınla aziye çıkacağın zaman enduroya çevir asfaltta az en gebeli arazide sm ye


    AVM Forum
    Motosikletciyiz.com Outdoor & Motosiklet & Motor Aksesuarları
    Motomax
  2. #222
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Tamam... O jantların parasını sen vereceksen be rağzıyım. Lastikler de benden olsun (Biraz fiyat araştırması yap derim )
    #sürenadam

  3. #223

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    çanakkale
    eyvallah kardeşler...
    daha önce motor deneyimim yoktu kafadan xl ile girdim mevzuya yani motorun gücü hissediliyor. 2. el deki arkadaşlar fiat açısından baaya bi uçuyorlar yani o yüzden hayatta almam.adam cacalası çıkmış belinden suyu alınmış makinaya 4 bin çekiyo birde tertemiz diyo yuh.hız tutkusu yok sadece güç olarak xl 200 ü yakalasın yeter.ben sadece xl 200 ile kıyaslamasını sordum eğer böyle bir arkadaşımız olsa deseki mondi ,xl 200 tadını veriyor veya wr 125 te tamam hemen gidip alacam...
    abiler;şu mondial birtek tunç arkadaşımızda var heralde takipteyim
    dün bi arkadaşıma sordum o da yamaha dedi arkadaş akşam mondialle yatıyorum sabah wr oluyor en sonunda yeğenime bi pejo 103 toplatıcam vericem kendimi kazdağlarına
    herkese saygılar...

  4. #224
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    yahu ben sanmıyorum ki bu 250 lik makina yamahanın 125 liğinden geri kalsın. Ama tamamen tercih meselesi tabiki, ben kalite istiyorum dersen parayı verirsin. Ama Yamahanın WRsi yerine daha uygun olan, 2.el bir Hyo RX125-SM tavsiye ederim. XL200 muhabbetini ise tamamen kapatıyorum, piyasası belli, motorların durumu belli. Ben okadar parayı %80i araziye vurulmuş motorlara vermem. Xtremin de XL200 ü gayet yakalayacağı tahminindeyim.
    #sürenadam

  5. #225
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    arkadaşlar yeni bilgilerle aranızdayım önce sorunları getiriyorum ayaklık yine vidalarından kurtuldu enduro yarışcısı bir arkadşımın evi yakındı kardeşide teknik servis veriyor motorarı yarışa hazırlıyorlarlar elemen direk elinde metre ile geldi ön maşaları ölçtü ktm le aynı yapmışlar öntakım arkayı arkada dişli 52 dedi dedim nedir bu 52 çok fazla dedi ktm 50 51 ve diğer bir kaç markanın dişlisinin daha da düşük olduğunu belirtti motorun şase si motoru kawasaki ye andırıyor dedi yanlız dedi bu araç 90 dan sonra titreme yapıyordur dedi evet ama okadar rahatsız etmiyor dedim oda dişlilerin büyük oluşundan kaynaklanıyor dedi bu arada yarışçı olan arkadaş geldi lee egzosun düşmüş dedi ndedim dalga geçiyor benle birde baktımki harbiden arkadan çamurluğa bağlantı yerinden kopmuş dedim ayaklık için geldim egzosda çıktı dedim dedim kaynak tutarmı yok aleminyum kanak yapan birinden başka kimse yapamaz egzoscuya git onlar yapar dedi gittim onun ustası ble farklı imiş şuan telle tutturdum kısmetse çarşamba günü kaynak yerlerin daha kaliteli birşekilde kaynek yaptıracağım egzosun normal bir egzos olsaydı kesin yoldan toplardım sonuç olarak ktm le kawasaki klx in toparlanmasından oluşturulmuş bir alet motoru da arkadaş kullandı gayet başarılı dedi arazie gelirmi çok rahat gelir dedi dedim 16,5 hp diyorlar yok dedi daha kuvvetli gibi dedi dedi bu yarış direksiyonu sonradan takılmıştır dedi yo kendi orjinalindeki dedim yok yok diye ısrarda bulundu .xl 200 le kıyaslarsam da ki çok az bir binmişliğim var ona xl 200 bisiklet kalır yanında direk söyleye bileceğim şey bu wr 125 yada xtreme bakıcaksın yamaha kalitesi başka fiyat performans kalitesi başka arkadaşlar daha önce dedğim gibi wr125 in hiç bir modifakasyona ihtiyacı yok olsa da bir şey farketmiyecektir ama xtreme in ilerde garantiden çıktıktan sonra üzerinde oynana bilecek bizans oyunlarını düşünemiyorum bile doğan görünümlü kartal misali bu arada mondi nin insanlara baktırtan bir özeliği var bu gün eski bir sarı cbf li geldi yanıma selam dedi selam dedi motora baktı insanın hşuna gidiyor yahuu bu arada synur zevk için para harcanır bakrız fiyatlara cantlar makul gelsinde lastikler senden olsun önemlimi

  6. #226

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    çanakkale

    shamrock,temple red lion...

    arkadaşlar hakkaten teşekkürler sıkılmadan yazıyonuz helal...
    bende syanur kardeş sana katılıyorum zaten benim hiç mi hiç niyetim yok xl almak gibi...mondinin peşindeyim...
    denemeye devam takipteyim yani şu sanal alemde motoru görmeden tanımaya çalışıyoruz valla pes memleketim böyle işte
    ya hu bi getir şu motoru bayilere insanoğlu bi baksın test etsin mümkünse dokunsun orasına burasına yok.olmaz ille zorlayacaz,akıntıya kürek yarıl...
    neyse pek muhterem arkadaşlarım saygılarımla sağlık sıhhat sizlerin olsun...
    hafiften takibe devam...

  7. #227

    Üyelik
    06 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    ramzey 200
    çakmakçayırlı ben MOTORAN XF 250 aldım ve motoru görmek istrsen ÇAN'dayım.Çakmakçayırdan osman gözden beni bulur.Yarın bir arkadaşada aynısından sipariş vericez

  8. #228
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Alıntı tunctepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yeni bilgilerle aranızdayım önce sorunları getiriyorum ayaklık yine vidalarından kurtuldu enduro yarışcısı bir arkadşımın evi yakındı kardeşide teknik servis veriyor motorarı yarışa hazırlıyorlarlar elemen direk elinde metre ile geldi ön maşaları ölçtü ktm le aynı yapmışlar öntakım arkayı arkada dişli 52 dedi dedim nedir bu 52 çok fazla dedi ktm 50 51 ve diğer bir kaç markanın dişlisinin daha da düşük olduğunu belirtti motorun şase si motoru kawasaki ye andırıyor dedi yanlız dedi bu araç 90 dan sonra titreme yapıyordur dedi evet ama okadar rahatsız etmiyor dedim oda dişlilerin büyük oluşundan kaynaklanıyor dedi bu arada yarışçı olan arkadaş geldi lee egzosun düşmüş dedi ndedim dalga geçiyor benle birde baktımki harbiden arkadan çamurluğa bağlantı yerinden kopmuş dedim ayaklık için geldim egzosda çıktı dedim dedim kaynak tutarmı yok aleminyum kanak yapan birinden başka kimse yapamaz egzoscuya git onlar yapar dedi gittim onun ustası ble farklı imiş şuan telle tutturdum kısmetse çarşamba günü kaynak yerlerin daha kaliteli birşekilde kaynek yaptıracağım egzosun normal bir egzos olsaydı kesin yoldan toplardım sonuç olarak ktm le kawasaki klx in toparlanmasından oluşturulmuş bir alet motoru da arkadaş kullandı gayet başarılı dedi arazie gelirmi çok rahat gelir dedi dedim 16,5 hp diyorlar yok dedi daha kuvvetli gibi dedi dedi bu yarış direksiyonu sonradan takılmıştır dedi yo kendi orjinalindeki dedim yok yok diye ısrarda bulundu .xl 200 le kıyaslarsam da ki çok az bir binmişliğim var ona xl 200 bisiklet kalır yanında direk söyleye bileceğim şey bu wr 125 yada xtreme bakıcaksın yamaha kalitesi başka fiyat performans kalitesi başka arkadaşlar daha önce dedğim gibi wr125 in hiç bir modifakasyona ihtiyacı yok olsa da bir şey farketmiyecektir ama xtreme in ilerde garantiden çıktıktan sonra üzerinde oynana bilecek bizans oyunlarını düşünemiyorum bile doğan görünümlü kartal misali bu arada mondi nin insanlara baktırtan bir özeliği var bu gün eski bir sarı cbf li geldi yanıma selam dedi selam dedi motora baktı insanın hşuna gidiyor yahuu bu arada synur zevk için para harcanır bakrız fiyatlara cantlar makul gelsinde lastikler senden olsun önemlimi
    Aferim Tunç, görevini iyi yapıyorsun, yıldızlı pekiyi aldın benden Şaka bir yana teşekkür ederiz bilgilendirmeler için Yarışçı arkadaşına hörmetler

    Ecnebi sayfalarda motoru "NX250 motoru ve KTM şasi+amortisörü bakalım ne ortaya koyacak" (kopyası) şeklinde özetliyorlardı. Yani sadece motoru değil şaseyi de kopyalamışlar.

    Dişlilerin oranı (ön-arka dişli sayısı) tamamen senin ihtiyacına göre ayarlanabilecek bir durum. Senin için gereksiz büyük gelirken arka dişli, ben araziye giriyorsam bana az bile gelebilir. Hani arkadaşın tabi tecrübeli ama neye göre çok fazla demiş bilmiyorum. Ben şehir içi ve asfalt ağırlıklı kullanıcam, o yüzden hızlanma ve +110 km hızlar için ideal bişeyler ayarlamayı düşünüyorum. Ki bu motorun şanzıman ve dişli oranları da 1e1 Honda NX250 ile aynı. Tabi 1-2 diş küçüğünden takmak seni biraz daha rahatlatabilir.

    Egzoz için önceki sayfalarda resimli bişeyler paylaşmıştım. Aynı şekilde egzoz düşmüş yarış sırasındayken ve adamlar tamir için ayrıyetten bir parçayla da güçlendirmişler egzozu. Onlara bak derim. Ve hatta o resimlerin(ek parçanın felan) çıktısını al, ustaya göster, böyle bir güçlendirme parçası da istiyorum felan de. Gerek yok felan derlerse diret illa Bak söylüyorum, önceden de paylaşmıştım zaten, sonra vay ben niye duymadım niye bu egzoz tekrardan çatladı felan diye ağlama

    Yarış direksiyonunun özelliği neymiş ki? yani gidonun ekstra nesi var?

    Evet zevk için para harcanır evlat... Ancak jantlar biraz pahalı. Hatta profesyonel jantların parası yarım motor parası olması da çok acı bir gerçek. Ben daha ucuz motorlar için gereksiz bir harcama olarak görüyordum(çok istememe rağmen) Çünkü motorun ederi ~4000 TL ise neredeyse motorun 4te1i parasına ekstra jant almak gücüne gidiyor adamın hani Ama bu motor için olabilir belki. Sadece o paraya başka neler yapılır diye düşünmeden edemiyorum doğrusu. Yeni bir karb., komple egzoz sistemi, O ring zencir felan filan...

    Buarada noktalama işaretleri yerine kullanmana sevindim
    #sürenadam

  9. #229
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    arkadaşlar bomba haber bu seferde ayaklığın yayı yolda fırladı kırılıp tamı fırladı çıktıdamı firladı mechul sabah sabah işe giderk bomba oldu yani bu durum bitane ipimsi bişey bulup servise götürdüm orda bir tane yaya uydurdular arkadaş şuan ne motorundan ne elektirik sisteminden ne gidişinden şikayetciyim ama ayaklık problemi kronik oldu alan arkadaşımız olursa önceden söylim ayaklığı kaynakla puntulatsın civatalar dahil ve her binişten sonra egzosun askı bağlantılarına bakılması şart ki koptuğunda direk aleminyum kaynakçıya götürüp güzel bir kaynak yapılsın şimdiki hali çok daha güzel kaynatılmış durumda bu hafta iznimde döşemeciyede koltuğu yaptırtırsam süper olucak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aferim Tunç, görevini iyi yapıyorsun, yıldızlı pekiyi aldın benden Şaka bir yana teşekkür ederiz bilgilendirmeler için Yarışçı arkadaşına hörmetler

    Ecnebi sayfalarda motoru "NX250 motoru ve KTM şasi+amortisörü bakalım ne ortaya koyacak" (kopyası) şeklinde özetliyorlardı. Yani sadece motoru değil şaseyi de kopyalamışlar.

    Dişlilerin oranı (ön-arka dişli sayısı) tamamen senin ihtiyacına göre ayarlanabilecek bir durum. Senin için gereksiz büyük gelirken arka dişli, ben araziye giriyorsam bana az bile gelebilir. Hani arkadaşın tabi tecrübeli ama neye göre çok fazla demiş bilmiyorum. Ben şehir içi ve asfalt ağırlıklı kullanıcam, o yüzden hızlanma ve +110 km hızlar için ideal bişeyler ayarlamayı düşünüyorum. Ki bu motorun şanzıman ve dişli oranları da 1e1 Honda NX250 ile aynı. Tabi 1-2 diş küçüğünden takmak seni biraz daha rahatlatabilir.

    Egzoz için önceki sayfalarda resimli bişeyler paylaşmıştım. Aynı şekilde egzoz düşmüş yarış sırasındayken ve adamlar tamir için ayrıyetten bir parçayla da güçlendirmişler egzozu. Onlara bak derim. Ve hatta o resimlerin(ek parçanın felan) çıktısını al, ustaya göster, böyle bir güçlendirme parçası da istiyorum felan de. Gerek yok felan derlerse diret illa Bak söylüyorum, önceden de paylaşmıştım zaten, sonra vay ben niye duymadım niye bu egzoz tekrardan çatladı felan diye ağlama

    Yarış direksiyonunun özelliği neymiş ki? yani gidonun ekstra nesi var?

    Evet zevk için para harcanır evlat... Ancak jantlar biraz pahalı. Hatta profesyonel jantların parası yarım motor parası olması da çok acı bir gerçek. Ben daha ucuz motorlar için gereksiz bir harcama olarak görüyordum(çok istememe rağmen) Çünkü motorun ederi ~4000 TL ise neredeyse motorun 4te1i parasına ekstra jant almak gücüne gidiyor adamın hani Ama bu motor için olabilir belki. Sadece o paraya başka neler yapılır diye düşünmeden edemiyorum doğrusu. Yeni bir karb., komple egzoz sistemi, O ring zencir felan filan...

    Buarada noktalama işaretleri yerine kullanmana sevindim
    sınıfındaki dişli sayısına göre fazla dedi arkadaşım bakıcaz görüceğiz

  10. #230
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Tunç, göstergelerin fonksiyonlarını yazabilir misin? Hız ve Km sayacı dışında, dijital kısımda ne var?
    #sürenadam

  11. #231
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    digital göstergede açtığında sol tarafta 2 hane li hız saati sağ tarafta km göstergesi soldaki düğme bit kadar bu arada bu düğmler km yi mph a çeviriyor sağdaki düğme kontağı çevirdiğin andan itibaren yaptığın yol mesafesini gösteriyor aleti susturdunmu bu sıfırlıyor kendini ama bir foksiyonu daha var hatırladığım kadarı ile normlade sıfırlamaması lazım bir ara kurcalamıştım öyle kaldı
    sağ sol sinyalleriminik parlak yeşil sinyal uyarısı uzun ları yaktığın zmanda baya göz alıcı mavibir ışık gece modunda gösterge paneli açık bir turuncu sarımsı bir renk alıyor ama giderken göstergeyi okumak için ya fren borusunu gaz borusuna bir plastik kelepçe ile bağlıyacaksın yada ordaki onların bağlı olduğun yerin ayarı ile oynayacaksın.çünki giderken elle göstergenin üzerinde olun teli çalı iter çeker gibi çekip kaç yapıyorum ma bakmak ta gıcık edici bişey

  12. #232
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Yahu şu devir göstergesini koymamış olmalarına çıldırıyorum resmen ! Üstelik okadar da uzun ve dar bir gösterge paneli var ki, yanına sonradan devir göstergesi takmak neredeyse imkansız. Taksak bile biçimsiz olacak. O 2. km sayacının her motoru kapattığında sıfırlamaması gerek aslında. Bir ayarı vardır elbet. Ben bu sattığım hyoyu aldıktan ~1 ay sonra gösterge panelindeki tuşları kurcalamıştım ve 4~5 ay sonra saatini ayarlamıştım Gel gör ki şimdi bu mondi'de saat de yok. Çok önemli değil gibi duruyor ancak benim gibi kolunda saat takmayanlardan yada uzun bilekli eldiven giyenlerdenseniz, arada bir "lan saat kaç oldu acaba!?!, kaç dakkam var yetişmek için..." gibi ihtiyaçlarınız oluyor. Ozaman da o saat işe yarıyor işte Biraz dıdısının dıdısı gibi oldu ama saat de olsa güzel olurmuş
    #sürenadam

  13. #233
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    syanur cozuttun sorun çok abes olmuş hiç bir kendini bilen cross makinanın ne yakıt göstergesi nede devir saati olur onuda bırak saat oldu olucak playstation takıcak yada nintendo takıcak kablo soketide olsun en güzeli sen gidona bir nevigasyon yada ıpone takı ver bide bluetut takı ver yakında ı pone devir saatini de gösterir nasılsa

  14. #234
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Niye benim RT125'de vardı saat, allah allah Ayrıca bu aletler cross değil, cross modelinde zaten gösterge yok(sanırım). Ve ben SM modelini düşünüyorum, asfalt yani. Niye saati ve devir göstergesini çok görüyorsun bana?)) Hadi saat bir tarafa, devir göstergesi bence trafiğe çıkan tüm motorlarda olsa çok normal olurdu. Kimse ne gerek var demezdi. Şimdi bunlar hep üreticilerin 3-5 kuruş daha kırpalım hesabı. Bana göre öyle hani. Ben arazide motoru zorlarken de kaç devirde döndüğünü görmek isterim...
    #sürenadam

  15. #235
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    cross enduro sm lerde hiç görmedim devir saati asya rx250 de vardı sanırım ama onuda sökmüşler biliyorsun

  16. #236
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    selam bu gün başıma gelen olayı aktarayım biliyorsunuz bu motorun kafalığını her hangi bir vida filan tutmamakta kavuçuk kelepçemsi şeyler var giderken bir kablo sarkıyor gibi sandım baktımki amortisördeki bağlı kavuçuk parça kopmuş sonra mondial lin yedek parça listesine baktım eğer o parça ayrıyeten satılmıyorsa komple kafa değişecek mondialin 444 lü numarasını aradım her halde pazartesi dönerler telefon bıraktım sanırım kavuçuklar bodrum havasına dayanmıyor güneş ve soğuk gördğü için çatlamalar mevcut diğerindede kafamdaki çözüm bitane kalın şabren tarzındaki bir parçaya gerekli yerlere delik açıp takmak sonuç olarak aynı işlemi yapıcak ama görsel açıdan biraz şekli bozula bilir . ama iş görür
    bu arada bazı parçaların fiyatları dudağımı uçuklattı gösterge 300 küsur ön amaortisörlerin tanesi 925 tl yani bu güne kadar hep umursamıyordum nerden geçtiğime artık umursar olucağım kesin plastik aksamların fiyatları makul fark kapağı 39 tl filan yani plastik aksamların fiyatları nı gayet makul tutmuşlar gibi gözüküyor.ama radyatör amartisör motorun kendisinin fiyatlarını iyi düşünmek lazım yoksa adamı hoplatır
    gibi me geliyor

  17. #237
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Geçmiş olsun diyelim Tunç. Yanlız anlattığın parçaları tam kestiremedim. Tam olarak neresidir, nekadar ciddidir... Keşke şu fotoğraf işine biraz girişsen... Bir de o bahsettiğin fiyatlara hiç takılma, göstergeler dijitalse epey pahalı oluyor, çinli felan farketmiyor. Benim önceki 125 liğin ön amortisörleri de ~900 TL idi. Ki bu mondininkiler ayarlı felan, normaldir. Birçok motorun en pahalı parçası direk ön amortisörlerdir. Radyatör de keza... Yani bunlar pek ucuz olmaz hiçbir motorda kolay kolay. Ayrıca ucuz olmaması bir yana iyi çünkü çok da kalitesiz olmadığını gösteriyor. Tabi dikkat etmek lazım yine de, sık sık kontrol etmek lazım motoru.

    Şu yapacağın tamiratı bari resimleyebilsen iyi olurdu aslında ;)
    #sürenadam

  18. #238
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    syanur gardeşim farın takılı olduğu plastik rüzgarlık yokmu genelde motorlara onlar civata saç yolu ile bağlıdır bunlar ktm gibi latik kauçuk gibi birşeyle bağlı ve diğerindede çatlamalar mevcut kopacak gibi gözükmüyor ama bu sağ taraftaki koptu motorun resimlerine dikatli bakarsan amartisöre bağlı olanlara bak 2 maşa arasına görürsün delikli siya bir dalga bu arada valla bukadar pahalı olucağını tahmin etmiyordum parçaların bu parçaya güvenmelimiyim taş gibi yapmışlardır diye yok sa kasisilerden geçerken f,lan araba gibi 1e alıp ağır ağır mı gitmek lazım
    valla amortisörler giderse ocağıma incir ağcı kesin dikilir

  19. #239
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    X-Treme 250_SM (Mondi)
    Kasislerden geçerek amortisörleri götüremezsin merak etme En fazla keçeleri patlatırsın. Ön amortisörlerin değişmesi için, Allah korusun, kafadan sağlam bir kaza yapman gerek. Hani kaza sağlam olacak ki ön takım tamir edilse de eskisi gibi olmayacak. Ancak ozaman değişim söz konusu. Tabi öyle bir durumda saydığın tüm parçalar (gösterge+radyatör+ön takım) ciddi zarar görecektir tahminen. Ve maliyet baya olur. Ancak sana bişey olmasın tabi ;) Böyle bir kaza geçirmezsen bu parçalara bişeycik olmaz kolay kolay
    #sürenadam

  20. #240
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    ben geçirsem benden okadar fiyat çıkmazlaaa 1000 1500 kendimi toplatırırım felç olmazsam olursamda erken emeklilik
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)