Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6121
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı eray_uluyazı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıkıntı olmaz kardeşim merak etme benimde öyle oluyo zaten. ama aslen girmesi lazım internetten bilgilerini onlar fabrikaya gönderiliyo çünkü. ama garanti belgesine işlendikten kaşelendikten sonra tüm hakların korunur. ilerde ters bi durumla karşılaşırsan garanti belgesini kaynak gösterirsin...
    motoru rodaj sırasında 500 km boyunca 5000 deviri yağ değişimi sonrası 1000 km ye kadar 7000 deviri geçirme. 1000 km de bi kere daha yağ değiştir. sonra 2-3-4 ve oluyosa 5. viteslerde redline a kadar gaz aç. ve her viteste kompresyon yaparak yavaşla. böylelikle motorun gayet düzgün açılır...
    ama devir saatini kırmızı bölgeye getirme.
    Eray o dediğin kompresyon olayını ben sıfır motora yapıyorum 300-400km de bile motor açılıyo ilk yağ değişiminden sonra uzun yola çok rahat çıkabilecek hale geliyo motor. Motorun çekişi de yakıt ekonomisi de gayet iyi durumda, demekki yanlış bişey yok. İlk motorumu Mondial 150hs'yi kullanma kılavuzuna birebir uyarak açtım motor hiç gitmiyodu doğrusu. İnternette diğer insanlardan duyduklarımla benim motorun yaptığı hızlar arasında 15-20 km fark vardı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6122
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eray o dediğin kompresyon olayını ben sıfır motora yapıyorum 300-400km de bile motor açılıyo ilk yağ değişiminden sonra uzun yola çok rahat çıkabilecek hale geliyo motor. Motorun çekişi de yakıt ekonomisi de gayet iyi durumda, demekki yanlış bişey yok. İlk motorumu Mondial 150hs'yi kullanma kılavuzuna birebir uyarak açtım motor hiç gitmiyodu doğrusu. İnternette diğer insanlardan duyduklarımla benim motorun yaptığı hızlar arasında 15-20 km fark vardı.
    valla bunlar kul yapısı. ilk yağ değişimine kadar sıkıştırmak bana mantıklı gelmiyo parçaların birbirine alışması hususunda. ben yukarda anlattığım gibi yaptım sıkıntı görmedim. herkes kendi motorunda istediğini yapmakta özgür sonuçta parası kendi cebinden çıkıyo
    ben sadece nacizane tecrübelerimi paylaşıyorum. bende 40 yıllık motorcu ya da motor ustası değilim. ustam bana bu şekilde tarif etti benim de aklıma yattı uyguladım. her yiğidin yoğurdu yiyiş şekli farklıdır...
    atasun10 bunu beğendi.
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  3. #6123
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı eray_uluyazı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla bunlar kul yapısı. ilk yağ değişimine kadar sıkıştırmak bana mantıklı gelmiyo parçaların birbirine alışması hususunda. ben yukarda anlattığım gibi yaptım sıkıntı görmedim. herkes kendi motorunda istediğini yapmakta özgür sonuçta parası kendi cebinden çıkıyo
    ben sadece nacizane tecrübelerimi paylaşıyorum. bende 40 yıllık motorcu ya da motor ustası değilim. ustam bana bu şekilde tarif etti benim de aklıma yattı uyguladım. her yiğidin yoğurdu yiyiş şekli farklıdır...
    +1
    Bende eray üstadın dediği gibi düşünüyorum. Ki metal parclr sonuçta aynı alışma süreleri her sıfır motosiklet için verilmektedir.

  4. #6124

    Üyelik
    23 Mart 2013
    ArkadaşLar Hava FiLtresi Benzin Süzgeçi Yağ Süzgeçi Değşince Hızda Fark OLurmu. Bu FiLtreLer Değişmeyeli 1,5 YıL OLdu Değişirsem Hızda Çekişte Fark Edermi . . .

  5. #6125
    buROCK306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    Bursa-Çanakkale
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar bu Drifti tavsiye edermisiniz ? çok titriyo zaten Çin malı olduğundan alınmaz diyolar. Alırsam arka lastiği 130-90-18 yapçam olur dimi. Bide Zincir atıyomuş arada ve uzun yolada gelmiyomuş sanırım. O kadar para saycam boşa gitmesin titanic rks 150 mi bumu....

    Şaka Şaka

    Hala daha bu tarz sorulara bıkmadan usanmadan cevap verdiğiniz için tebrik ediyorum arkadaşlar. Zaten en ince ayrıntısına kadar herşeyden en az 2'şer 3'er kez bahsedilmiş. Biraz olsun bu model ile ilgilenen birisi 1-2 saatini ayırarak buradan birçok şey hakkında bilgi sahibi olabilecek aslında. Keşke okumayı biraz daha sevebilsek. Hiç yazmadım, bilgisizce konuya hiç girmedim fakat her yazılanı okudum. Her fotoğrafı gördüm. Sayenizde Mh Drift virüsünü daha fazla kaptım
    Büyük bir aksilik olmazsa önümüzdeki ay bende, nostaljik as125t'ten Drift'e terfi ederek aranıza katılıyorum. Kazasız sürüşler...
    eray_uluyazı bunu beğendi.

  6. #6126
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    Alet serviste ufak bi bakım gördükten sonra çok değişmiş şekilde geri aldım , ön frendeki sıkıntıdan dolayı , ufak bi fabrikasyon hatası hallettik dediler. Fakat motoru verdiğimde vites geçişleri çok sertti bildiğin kart kurt ediyordu ben daha önce debriyajlı motosiklet kullanmadığımdan normal olduğunu sanıyordum artık yağladılar mı naptılar bılmıyorum ama yumuşacık olmuş , 45 km kadar yol yaptım çevre yolundan gelirken insan basmak istiyor ama alet henüz 112 km de olduğu için 5.000 deviri geçmemeye özen gösterdim. Bugün drifti tam anlamıyla bağrıma bastım , servisler düzgün iş yaptığı sürece uzun zaman kullanabilcek bi motosiklet gibi duruyor
    eray_uluyazı bunu beğendi.

  7. #6127
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alet serviste ufak bi bakım gördükten sonra çok değişmiş şekilde geri aldım , ön frendeki sıkıntıdan dolayı , ufak bi fabrikasyon hatası hallettik dediler. Fakat motoru verdiğimde vites geçişleri çok sertti bildiğin kart kurt ediyordu ben daha önce debriyajlı motosiklet kullanmadığımdan normal olduğunu sanıyordum artık yağladılar mı naptılar bılmıyorum ama yumuşacık olmuş , 45 km kadar yol yaptım çevre yolundan gelirken insan basmak istiyor ama alet henüz 112 km de olduğu için 5.000 deviri geçmemeye özen gösterdim. Bugün drifti tam anlamıyla bağrıma bastım , servisler düzgün iş yaptığı sürece uzun zaman kullanabilcek bi motosiklet gibi duruyor
    ufak tefek hatalar olabiliyo onları sıkıntı etmeyin zaten 2 yıl garanti bunun için var ilk bakımda büyük bi olasılıkla debriyaj ayarı yapılmıştır ondan rahatlamıştır vitesler bi de yağ değişince iyice güzel olmuştur vites geçişleri
    çok sıkıcı insan gazlamak istiyo ama 5000 devir olayına uyarsanız sefasını çok sürersiniz. tekeriniz düz bassın...

    ---------- Post added at 10:38 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

    Alıntı buROCK306 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu Drifti tavsiye edermisiniz ? çok titriyo zaten Çin malı olduğundan alınmaz diyolar. Alırsam arka lastiği 130-90-18 yapçam olur dimi. Bide Zincir atıyomuş arada ve uzun yolada gelmiyomuş sanırım. O kadar para saycam boşa gitmesin titanic rks 150 mi bumu....

    Şaka Şaka

    Hala daha bu tarz sorulara bıkmadan usanmadan cevap verdiğiniz için tebrik ediyorum arkadaşlar. Zaten en ince ayrıntısına kadar herşeyden en az 2'şer 3'er kez bahsedilmiş. Biraz olsun bu model ile ilgilenen birisi 1-2 saatini ayırarak buradan birçok şey hakkında bilgi sahibi olabilecek aslında. Keşke okumayı biraz daha sevebilsek. Hiç yazmadım, bilgisizce konuya hiç girmedim fakat her yazılanı okudum. Her fotoğrafı gördüm. Sayenizde Mh Drift virüsünü daha fazla kaptım
    Büyük bir aksilik olmazsa önümüzdeki ay bende, nostaljik as125t'ten Drift'e terfi ederek aranıza katılıyorum. Kazasız sürüşler...
    güzel olmuş bu
    RKS titanik 150 geçen haftalarda arkadaşa aldık sıfır ben hiç beğenmedim motoru. vites oranları çok kısa5. viteste 5000 devirde 55 km hız yapıyo drift ise 75-80 km yapıyo. ama göstergeleri digital güzel olmuş hakkını yememk lazım
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  8. #6128

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    Benim bu motordan tek sıkıntım zincir oldu arkadaş origli olmadığı için habire gevşiyor tav ediyor beni ama onun dışında her şeyi güzel tavsiye ederim rks 200 çok hoşuma gitti tip olarak üstüne oturunca koltuğu deposu göstergesi vb. ama motorun içini bilemem gidişini falan fakat rks 150 mi drift mi deseler kafa kafaya giderler...

  9. #6129

    Üyelik
    23 Mart 2013
    SELAM ALEYKÜM 3-4 GÜN İÇERİSİNDE MOTORSİKLET ALACAĞIM Bİ ARKADAŞIMIZ BİRAZ YARDIMCI OLABİLİRMİ SEÇİMİM KONUSUNDA

    MONDİAL MCX150 MH DRİFT 125 ARASINDA KALDIM MCC=2011 MODEL 6000 KM MONDİAL MH DRİFT=2012 MODEL 4000 KM SİZCE BU İKİ MOTORDAN HANGİSİNİ ALMALIYIM BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM . . .

  10. #6130
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    Alıntı barkley adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SELAM ALEYKÜM 3-4 GÜN İÇERİSİNDE MOTORSİKLET ALACAĞIM Bİ ARKADAŞIMIZ BİRAZ YARDIMCI OLABİLİRMİ SEÇİMİM KONUSUNDA

    MONDİAL MCX150 MH DRİFT 125 ARASINDA KALDIM MCC=2011 MODEL 6000 KM MONDİAL MH DRİFT=2012 MODEL 4000 KM SİZCE BU İKİ MOTORDAN HANGİSİNİ ALMALIYIM BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM . . .
    biri 162 cc diğeri 135 cc ikiside balansörlü dizayn olarak güzel motorlar bence ikisininde üstüne bi bin çünkü drift biraz daha ufak onun dışında mc-x roadracer bildiğim kadarıyla driftten daha fazla yakıyor ki normal olarak 27cc fark var arada , boyun uzunsa mcx roadracer sana daha iyi gider tabi motosikletlerin nasıl kullanıldığı çok önemli iyice incele derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

    Arkadaşlar benım bi sorum olucak , driftin arka sol tarafında bildiğiniz üzere kask için kilit yeri var ama sıkıntı şu ki benim kaskım ls2 ff351 fullface modeli ve ordaki çeneliği oraya taksam ne takmasam ne zaten o çenelik takma kısmı demir değil ki oraya taksan ne olur ben anlıyamadım ayrıca bi parmak hareketiyle açılıyor çene kilidi. Başka bi yerinden mi kitliycez diye baktım vizörün ordan takacak halimiz yok biri beni bilgilendirsin

  11. #6131
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı Crocuta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biri 162 cc diğeri 135 cc ikiside balansörlü dizayn olarak güzel motorlar bence ikisininde üstüne bi bin çünkü drift biraz daha ufak onun dışında mc-x roadracer bildiğim kadarıyla driftten daha fazla yakıyor ki normal olarak 27cc fark var arada , boyun uzunsa mcx roadracer sana daha iyi gider tabi motosikletlerin nasıl kullanıldığı çok önemli iyice incele derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

    Arkadaşlar benım bi sorum olucak , driftin arka sol tarafında bildiğiniz üzere kask için kilit yeri var ama sıkıntı şu ki benim kaskım ls2 ff351 fullface modeli ve ordaki çeneliği oraya taksam ne takmasam ne zaten o çenelik takma kısmı demir değil ki oraya taksan ne olur ben anlıyamadım ayrıca bi parmak hareketiyle açılıyor çene kilidi. Başka bi yerinden mi kitliycez diye baktım vizörün ordan takacak halimiz yok biri beni bilgilendirsin
    Klipsi çıkar ve erkek olan klips tarafı ile ayar kısmının arasındaki kayış kısmını takmalisin böylece iki kayista kilit arasına sıkışıyor ve kesip ancak cikarabilirler ki kesen kişinin de işine yarayacağını sanmam. Bu yüzden açık konumda ve erkek kisimla ayar kısmının arasini kilit icine gecirmelisin. Ki ayna üzerine bırakmaktan daha güvenli bence böylesi.
    Istersen dediğim şekilde kilitle ve cikarmayi dene bakalım zarar vermeden cikarabilecekmisin.

  12. #6132
    Crocuta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2013
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 135 MH Drift
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klipsi çıkar ve erkek olan klips tarafı ile ayar kısmının arasındaki kayış kısmını takmalisin böylece iki kayista kilit arasına sıkışıyor ve kesip ancak cikarabilirler ki kesen kişinin de işine yarayacağını sanmam. Bu yüzden açık konumda ve erkek kisimla ayar kısmının arasini kilit icine gecirmelisin. Ki ayna üzerine bırakmaktan daha güvenli bence böylesi.
    Istersen dediğim şekilde kilitle ve cikarmayi dene bakalım zarar vermeden cikarabilecekmisin.
    eyv usta çok sağol şimdi deniycem

  13. #6133

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klipsi çıkar ve erkek olan klips tarafı ile ayar kısmının arasındaki kayış kısmını takmalisin böylece iki kayista kilit arasına sıkışıyor ve kesip ancak cikarabilirler ki kesen kişinin de işine yarayacağını sanmam. Bu yüzden açık konumda ve erkek kisimla ayar kısmının arasini kilit icine gecirmelisin. Ki ayna üzerine bırakmaktan daha güvenli bence böylesi.
    Istersen dediğim şekilde kilitle ve cikarmayi dene bakalım zarar vermeden cikarabilecekmisin.
    Biraz daha bilintik tabirlerle (Ben pek anlamadımda :D) ya da fotoğrafla anlatabilirmisiniz çünkü kaskı elimde gezdirmekten BIKTIM !

  14. #6134
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Mrb arkadaslar.5 sene ybr den sonra bugun 2012 mh125 drift aldim.karar vermemde bu forumun katkisi buyuktu tsk ler.umarim kazasiz belasiz pisman olmadan biner kullaniriz.firsat buldukca buralardayim bundan sonra.herkese keyifli guvenli surusler.saygilarmla...

  15. #6135
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    ARkadaşlar merhaba,
    yaklaşık 4 aydır drift forumunuzu takip ediyorum. Bu hafta içi ehliyet çıkartmamla birlikte drift almak istiyorum.

    Sizce bu yaz mondial yeni modeller piyasaya sürer mi? yada plaka ruhsat dahil 4000 liraya kadar bana başka motor önerir misiniz?

    Izmir içinde 2.el mondial bulursam onuda alabilirim.(Drift) Şayet olurda 2.el mondial almaya kalkarsam bana ne önerirsiniz, nelere dikkat etmeliyim. Tanıdığım hiçbir usta veya motordan anlayan arkadaş yok.

  16. #6136
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    Bi sayfada almak istediginiz motor diye sormus ve hyosung gt 250 isteyen arkadaslar varmis.arkadaslar o motorun 600luk kdr cussesi iyi denecek kdr hizi var ama baska bi nuarasi yok fren sistemi cok yetersiz(bu altin elbisei adamin tespiti) virajlarda hic guven vermiyo.sehir ici kullanimi cok rahatsiz bi motor.ben ilgilendirmek istedim almak isteyen umarim pisman olmaz.saygilar

  17. #6137
    alper bozok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbuL
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Drift
    merhaba arkadaslar drifle yari yolda kaldim 4.viteste gidiyordum.motor stop etti.cektim kenara bastim bastim calismadi bujilerini bir gun onceden degistirmistim..ve taktigim buji kisa bujiydi..bujiye elektrik gelmiyot b orjinal bujiyi taktim yine elektrik gelmedi sizce sigortami atti buji farkli oldugundan yoksa baska biseydenmi beyni yanmis olabilirmi ?tavsitelerinize ihtiyacim var lutfen yardim.

  18. #6138
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    Bende geçen cumartesi günü yolda kaldım. Motoru 2000 bakımı yaptırdım. İkitellideki servisten çıktım 300-400 metre gittim. Tam e5'e bağlamıştım ki debriyajda bir tuhaflık hissettim. Sağa çekip vitesi boşa aldım. 3-4 kere debriyaja bastım çektim tel koptu Sonra tuttuk motoru düştük yine servis yoluna Değiştirdik tel ortadan kopmuş. Bana tuhaf kaçan şey debriyaj teli 2000 de kopması :S Normal mi dir bu?

  19. #6139

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    garip şeyler 4bin kilometreye yaklaştım ve şuana kadar bu motorla yaşadiklarımı sıralarsam izmiri sel götürürken arabalar sağa çekmiş stop etmişken 2 saat kulandım sıkıntı yaşamadım ve bu 1 2 kerede olmadı bi ara ozelikle açık öğretim sınavları varken tam bir kabustu yollar en ufacık bir sorun dahi yaratmadı aydın izmir arası 6 kere gittim ve döndüm 120 sabit hiç düşmeden gittim kimi yerlerde 135 civarı çıkdım ama anlık 1 dk felandır max gık demedi gecenin saat 1 2 civarı aydın dönüşü ben nerdeyse felç geçiriyordum motor gık demedı pazar günü oss sınavı vardı kız arkadaşımı dersanesine yetiştirmem gerekiyordu dur kalk o trafikde yarım saat te yetiştirdir buca dan konak pierin orda ki ismini hatırlamadığım bir kpss dersanesine gık demedi sorun dahi hissetmedim araziye gittim çamurlu yollarda kulandım gık demedi tek yaptıgım 1 2 haftada bir vidalarına bakmak gevşeme var mı diye ve yağını zamanında değiştirmek o yüzden 2 3 yıl bu motorun üstünden inceğimi sacmıyorum değiştirirsem tek sebebi bir ust model almak olur er 6 veya endryo dışında alcağımı sacmıyorum bu arada şuanda yakıt hesabı yapıyorum 2 gun önce depoyu fullettim şuan 80 km civarında yarın fulletcem nekadar aldıysa km ye bolup değeri size yazarım hatta detaylı bir rapor hazırlarım uzun haftaya felanda uzun yol hesabını paylaşırım..

  20. #6140
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Beyler drift benim 150'lik mondial mx'den hızlı mı sizce 92 kiloyum ve montumun kapşonunu içeri katlamamışım paraşüt etkisi yapıyor yüksek hızlarda onlar olmasa km saati patlayacak.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)