Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #741

    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    motoru devrinde sürmüyondur arkadaş ozaman sen o motorla 120 ye gelemiyosan ben bişey demiyorum daya devir saatini 8000 devire 2. vitesten itibaren hızlı ve becerikli olacan tabi motoru baymıcan yapıştırıcan dedğim şekil 4. vites 120 görüsün yoksa motorun sağar kalır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #742

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Ufuk1627,

    Zippo's arkadaşında dediği gibi gps li bir telefon bul (çevrende nokia 5800 çok vardır) Kesin olarak hızını ölç. Garmin XT programı var (Ünlü GPS cihazı işletim sistemidir) onu yükle. Max hız falan yazar istatistiklerde.



    Bu arada Malik Eşter arkadaşımız 120 nin üstüne çıkamadığını söylemiş. Bende Mondial MG 125 Deluxe var. (dikkatini çekerim senin silindirlerin bitanesi var bu motorda) ben rahatlıkla geçiyorum 120 yi. Nasıl mı?

    Bu benim ilk motorum. Kitabında sanırım ilk 800 KM ye kadar 5500 deviri geçme, 1000KM ye kadar 7500 deviri geçme yazıyordu. İlk motorum olduğu için herşeyi kuralına uygun yapayım diyerek. 1000 KM yi 7500 devir ile idare ettim ama çevremdeki 125 cc mondialler benim motordan çok daha iyi gidiyordu. Ben taş çatlasa 95-100. Tabi ben alışmışım 7500 devirde vites atmaya. (zaten 7500 den sonra motor boşa bağırıyor gibi geliyordu bana) Arkadaşlar ısrar etti "böyle devam etme motor sağır kalır, açılmaz diye. Bende yavaş yavaş çitayı kaldırmaya başladım.

    İlk 8-9000 devirlere çıktığım zaman sanki motorun içinde 2 tane sac parçası hızla birbirine vuruyor gibi kulak tırmalayıcıbi ses geliyor motorun sesini bastırıyordu. Aşırı titriyordu. Tabi alışmış düşük devire 1200 KM dir. Fazla sıkıştırmadan yavaş yavaş motor rahatladı. 9000-9500 devirlerde bırakın o sesi çıkarmayı titremiyordu bile. Rahat 120 km/h gidiyordu.

    Şimdi sakin kullanımda yine 7500-8000 de vites atıyorum ama spor kullanımda 10.000 i buluyor. Titreme sadece direksiyonda oluyor. Oda çok az.

    Yazıma son verirken dün yaşadığım şeyi anlatayım. Ben genelde hız denemesi yaparken çok sık hız göstergesine bakarım. (çok yanlış) Neyse bir arkadaşla sakin sakin gidiyoruz. (kanuni seyhan 150 var onda) Bir anda hızlanalım dedik. Yani spor moduna geçtik 1 den boşa geçti 2 yerine (yağı geciktiği için sanırım) 2 ye aldım 9500-1000 lerde 2-3-4 derken yola odaklanmışım. Götergeye bi baktım 115 km/h - vites 4 - Viraj olmasa 5 leyip sol çekecektim nerdeyse.

    Şunu söyleyeyim. Çok acele edip sıkıştırmayın açmak için.

  3. #743

    Üyelik
    08 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 Destro Mr 250
    Selamlar Ekayin

    Ben motorla iki kere benzin bitmesinden dolayı yolda kaldım..Soldaki kırmızının yanmasını bekliyordum Benim gördüğüm benzin azalınca herhangi birşey yanmıyor...Benim Tavsiyem bir kere fuller depoyu sonra kırmızı çizgiye geldiğinde bir daha al..ya da ben hergün benziciye uğramayı seviyorum diyorsan..iki günde bir git 5 tl'lik benzin al...

    Ne kadar yaktığını hiç ölçmedim..Ancak son zamanlarda daha hızlı gitmeme rağmen yakıtının düştüğünü farkettim..Sanırım açıldıkça yakıt oranı daha çok düşüyor..tabi maalesef benzine hergün zam geliyor...

    Son olarak enjeksiyonu temizlettikten sonra problemin geçeceğine inanıyorum...

    Ufuk1627;

    Gerçekten söylediğin hız çok iyi ancak nasıl yaptın..aşama aşama anlatabilirsen güzel olur yani serkan_emp arkadaşımız gibi bir anlatım görmek istiyorum..

    serkan_emp Merhabalar Kardeşim

    Açıklama için çok teşekkürler...İşin aslı ben de ilk başlarda aynen senin gibi katalogdan gittim...3 bin km den sonra motora yavaş yavaş yüklendim..ilk başlarda dediğin gibi sesler geldi şuanda çok rahat..3. viteste 110'u çok rahat ve her seferinde görüyorum..2. vitesten 8,9 bin devirle çıkıyorum...ve cidden çok seri burda sorun yok...o zaman şöyle sorayım...120'ye kadar 4. vitesimi zorlamalıyım ? çünkü 5. vitese atınca motor yavaşlıyor...120'ye çıkıyor ancak yavaş yavaş...Uzun yol yapsam etkisi olur mu ? çünkü motorum ilk kendine geldiğinde gebzeye gidip gelmiştim..ve önemli bir soru motoro çok yüklenirsem ne gibi sorunlarla karşılaşabilirim? eğer sorun yoksa 12 bin devire kadar 4. viteste zorlarım sonra 5 geçerim..

    Arkadaşlar destro shipleri ile uygun bir vakit belirleyip bulaşalım muhabbet edelim derim kolay gelsin herkese

  4. #744

    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    Selam herkeze şimdi konuyu şöyle açalım sıkıştırma olayı hani koşarsınız kösülürsünüz koşamazsınız sıkıyı gördünüzmü nasılda koşarsınız zamanla ciğerler açılır 2 katı koşabilirsiniz motorda öyle birşeydirki zorlayacaksın mümkünse rampa aşağı zorlucaksınız ne verdiyse allah yükleneceksiniz çok önemli püf noktadır bu unutmayın iyi bir bayır aşağı bulacaksınız gaz kesmeden en az 2 km gidilecek bir bayır aşağı olacak misal diyelim 140 ibre var 150 cc motor hertürlü yokuşta 140 kı koyar fazlasını bile tam gaz o hızda yapıştıracaksınız motorsikleti 2km kadar bu işlemi 5 kere 6 kere deneyebilirsiniz zaten o size söyler açıldığını ben açıldım diye sesinden belli eder ve motor açmak budur başkalarını dinlemeyin yok basma falan sıkıştırma dinlemeyin mümkünse 2kişi binip gerçekleştirin bu olayı ve motorunuz açılmış vaziyete gelmiştir şimdi geldi düz yolda motorunuzun hakkını vermesine çıkın yola ve 1 viteste kalkın 4000 devir yetrrli 1. vitesi yormayın sadece kalkış içindir biliyosunuz zaten ve 2.3.4.5 allah ne verdiyse devir ıstıkatı neyse yapıştırın. han dedydikya ilk başlarda 140km hız ibresi bayır aşağı ibreyi sona dayadığınız an ve düz yoldada 140 km hızla rahat gidebileceksiniz tabi açabildiyseniz detaylı açıklama yaptım size :( Rodaj zamanına gelince şunu belirteyim 2010 dan sonra üretilen motorsikletler olsun otomobiller olsun açılmış vaziyette fabrikadan çıkıyor satışa sunuluyor piston gömlek cnc fabrikasında en ince ayarda ayarlanıyor oturtuluyor bende yeni öğrendim bu olayı yani alır almaz tıkayabilirsiniz dediğim şekil yaparsanız herzaman %100 performansı alırsınız) sorularınız olursa ben burdayım sorabilirsiniz

  5. #745

    Üyelik
    11 Mart 2010
    Slmlar herkeze motosiklet aslında güzel kim görse begeniyor gerek sesi gerek görünüşü bugün depoyu silme fulledim bakalım kaç km yapacak bitene kadar almayacagım benzin yolda kalmayı göze alarak...bugün küçükyalıyı geçtikten sonra maltepe istikametine yokuş aşşagı 2 kişi bilen varsa orayı 130 gördü ilkkez 2 kişiyle ama her inişin bir çıkışı var derler ya öyle oldu iniş kısa kaldı çıkışa geçtik...istanbulun anadolu yakasında oturanlar var ise eger bir pazar buluşalım hem malik abimizmi diyim kardeşimizmi diyip yaşınızı bilmedim için tam bişey diyemedim hem muhabbet bi cafede filan oturup hemde motosikletleri bi deneriz..bence en uygun yerlerden birisi ben burdayım diye söylemiyorum maltepe sahil :D bu pazar bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum fazla uzun olmasada 300 km filan gidiş dönüş uzun yolunuda denemiş olacagım..bide dikkatimi bişey çekti bu motosiklette jikle yok sanırım ama sol elcikte jikle resmi ve yeri koymuşlar dikkatini çeken oldumu bilmem aynı 250 mct nin jiklesinin oldugu yerde??

  6. #746
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı serkan_emp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufuk1627,

    Zippo's arkadaşında dediği gibi gps li bir telefon bul (çevrende nokia 5800 çok vardır) Kesin olarak hızını ölç. Garmin XT programı var (Ünlü GPS cihazı işletim sistemidir) onu yükle. Max hız falan yazar istatistiklerde.vaybe motora bak öle bi motorun varki cbf-ybr yi tek elinle tvs apacheyide normal gidişinle geçersin



    Bu arada Malik Eşter arkadaşımız 120 nin üstüne çıkamadığını söylemiş. Bende Mondial MG 125 Deluxe var. (dikkatini çekerim senin silindirlerin bitanesi var bu motorda) ben rahatlıkla geçiyorum 120 yi. Nasıl mı?

    Bu benim ilk motorum. Kitabında sanırım ilk 800 KM ye kadar 5500 deviri geçme, 1000KM ye kadar 7500 deviri geçme yazıyordu. İlk motorum olduğu için herşeyi kuralına uygun yapayım diyerek. 1000 KM yi 7500 devir ile idare ettim ama çevremdeki 125 cc mondialler benim motordan çok daha iyi gidiyordu. Ben taş çatlasa 95-100. Tabi ben alışmışım 7500 devirde vites atmaya. (zaten 7500 den sonra motor boşa bağırıyor gibi geliyordu bana) Arkadaşlar ısrar etti "böyle devam etme motor sağır kalır, açılmaz diye. Bende yavaş yavaş çitayı kaldırmaya başladım.

    İlk 8-9000 devirlere çıktığım zaman sanki motorun içinde 2 tane sac parçası hızla birbirine vuruyor gibi kulak tırmalayıcıbi ses geliyor motorun sesini bastırıyordu. Aşırı titriyordu. Tabi alışmış düşük devire 1200 KM dir. Fazla sıkıştırmadan yavaş yavaş motor rahatladı. 9000-9500 devirlerde bırakın o sesi çıkarmayı titremiyordu bile. Rahat 120 km/h gidiyordu.

    Şimdi sakin kullanımda yine 7500-8000 de vites atıyorum ama spor kullanımda 10.000 i buluyor. Titreme sadece direksiyonda oluyor. Oda çok az.

    Yazıma son verirken dün yaşadığım şeyi anlatayım. Ben genelde hız denemesi yaparken çok sık hız göstergesine bakarım. (çok yanlış) Neyse bir arkadaşla sakin sakin gidiyoruz. (kanuni seyhan 150 var onda) Bir anda hızlanalım dedik. Yani spor moduna geçtik 1 den boşa geçti 2 yerine (yağı geciktiği için sanırım) 2 ye aldım 9500-1000 lerde 2-3-4 derken yola odaklanmışım. Götergeye bi baktım 115 km/h - vites 4 - Viraj olmasa 5 leyip sol çekecektim nerdeyse.

    Şunu söyleyeyim. Çok acele edip sıkıştırmayın açmak için.
    vaybe motora bak öle bi motorun varki cbf-ybr yi tek elinle tvs apacheyide normal gidişinle geçersin
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #747

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı ufuk1627 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkeze şimdi konuyu şöyle açalım sıkıştırma olayı hani koşarsınız kösülürsünüz koşamazsınız sıkıyı gördünüzmü nasılda koşarsınız zamanla ciğerler açılır 2 katı koşabilirsiniz motorda öyle birşeydirki zorlayacaksın mümkünse rampa aşağı zorlucaksınız ne verdiyse allah yükleneceksiniz çok önemli püf noktadır bu unutmayın iyi bir bayır aşağı bulacaksınız gaz kesmeden en az 2 km gidilecek bir bayır aşağı olacak misal diyelim 140 ibre var 150 cc motor hertürlü yokuşta 140 kı koyar fazlasını bile tam gaz o hızda yapıştıracaksınız motorsikleti 2km kadar bu işlemi 5 kere 6 kere deneyebilirsiniz zaten o size söyler açıldığını ben açıldım diye sesinden belli eder ve motor açmak budur başkalarını dinlemeyin yok basma falan sıkıştırma dinlemeyin mümkünse 2kişi binip gerçekleştirin bu olayı ve motorunuz açılmış vaziyete gelmiştir şimdi geldi düz yolda motorunuzun hakkını vermesine çıkın yola ve 1 viteste kalkın 4000 devir yetrrli 1. vitesi yormayın sadece kalkış içindir biliyosunuz zaten ve 2.3.4.5 allah ne verdiyse devir ıstıkatı neyse yapıştırın. han dedydikya ilk başlarda 140km hız ibresi bayır aşağı ibreyi sona dayadığınız an ve düz yoldada 140 km hızla rahat gidebileceksiniz tabi açabildiyseniz detaylı açıklama yaptım size :( Rodaj zamanına gelince şunu belirteyim 2010 dan sonra üretilen motorsikletler olsun otomobiller olsun açılmış vaziyette fabrikadan çıkıyor satışa sunuluyor piston gömlek cnc fabrikasında en ince ayarda ayarlanıyor oturtuluyor bende yeni öğrendim bu olayı yani alır almaz tıkayabilirsiniz dediğim şekil yaparsanız herzaman %100 performansı alırsınız) sorularınız olursa ben burdayım sorabilirsiniz
    Bence bu anlattıkların kısa vadede olumlu sonuç verir ama motorun önrünü kısaltır. Haa banane 1-2 yıla kalmaz elimden çıkarırım diyosan senin açından sorun yok.

    Bir anda tam gaz basarsan motor açılır ama hızlı açmak ve alıştıra alıştıra açmak arasında çok fark var.

    Bir tahtayı keser ile şekillendirmek var birde zımpara ile şekillendirmek...

    Keser ile işini çabucak halledersin ama ömrü uzun olmaz. Zımpara ile yaparsan biraz zahmetli ve uzun olur ama karşılığınıda alırsın. Hem tahtayı kullanırken hemde satarken.

    Tahta örneğini geçip motora gelelim. Malik Eşter arkadaşım;

    Motora basarsın iyce gider sonra bir sınıra geldiğini hissedersin. Açılma sınırı denebilir. Bu sınırı ufuk1627 arkadaşın anlattığı şekilde çabucak yükseltebilirsin. Sonuçta elinde 2 silindirli makine var. Motor ömrü konusuna girmiyorum bile. Ama sana tavsiyem, o sınıra kadar geldiğinde sınırı çok az zorlayıp biraz yol yap. Ama hep aynı devirde olmasın bu. Gerçekten sınırın sanki dijital olarak yükseldiğini göreceksin.

    Benim motorda (mondial mg 125 deluxe) ilk aldığımda sanki 95 kh ye geldiğinde hız sınırlayıcı devreye giriyordu. Sana anlattığım şekil yaptım. Her gün çok az daha sınırı geçtim. 95 - 100- 110 - 115 ve en sonunda 120 gördüm. Müsayit yol olsa (buraarda pek yok) 130 u da geçerim belki.

    Motoru açma işini aceleye getirme ama çokta uzatma. Çok uzatırsan tahta şekillenme özelliğini kaybeder ;)

    ---------- Post added at 14:59 ---------- Previous post was at 14:49 ----------

    alper150zc
    ,

    Walla bu makinede red line 10000 de başlıyor. Bende gerektiğinde çıkıyorum. Tabi bunu yapabilmek için rodaj aşamasını kendimce güzel bir şekilde bitirdim. (Bir üst mesajdan okursunuz)

    Neden dalga geçer gibi yazmışsınız bilmiyorum ama 160-170 gittiğimi idda etmiyorum.

  8. #748

    Üyelik
    08 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 Destro Mr 250
    ufuk1627 slm

    Eyvallah kardeşim bilgi için çok teşekkürler..artık böyle bir yokuş bulmak gerek

    ekayin slm

    Kardeş ufak bir pet şişesine biraz benzin al yanında taşı yolda kalmazsın Ben ölçmeye üşendim işin gerçeğ,.. haberini merakla bekliyor olacağım;)

    buluşma için Maltepe bana uyar...bir haftasonu toplanabiliriz..Ancak o tarafları çok iyi bilmiyorum onun için buluşulacak yer açık adres şeklinde verilirse güzel olur...


    serkan_emp slm

    Kardeş yavaş yavaş açma konusunda haklı olduğunu düşünüyorum..şuana kadar öyle yaptığımı düşünüyorum..motor 6 binde 3 binden beri biraz olsun yükleniyorum..son zamanlarda daha fazla yüklendim hafif yokuş yukarı olan bir yerde(biraz ters oldu ama genelde açık olan bir yoldu) dün 3. viteste 100 km'yi gördü işin kötüsü yol nedeni ile devamını getiremedim..Bu ay motoru 6 bin bakımına sokup şöyle bi motor yağını filtreleri felan değiştireyim o zaman düzgün bir yokuş bulup yüklenecem....

    Bir de sanki hız kontrolü devreye giriyordu demişsin? bu hız kontrolü nedir? her motorda oluyor mu ? bu konuda geniş bilgisi olan bir arkadaşımız cevap verirse memnun olurum

  9. #749

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı Malik Eşter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir de sanki hız kontrolü devreye giriyordu demişsin? bu hız kontrolü nedir? her motorda oluyor mu ? bu konuda geniş bilgisi olan bir arkadaşımız cevap verirse memnun olurum
    Hayır hız kontrolü zaten yok :D Sadece motor açılmadığı için bir hıza kadar çıkıp takılıyor. Bunu hız kontrol sistemine benzettim o kadar... Yanlış anlaşılmasın.

  10. #750

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Arkadaşlar, motoru açıyorum diye motorlarınızla devir ssatinin kırmızı bölgesinde giriyorsanız motorun canına okuyorsunuz demektir. Öyle bayır aşağı Allah ne verdiyse basmakla motor açılmaz. Siz rodaj döneminde kitaba göre kullanın, sonrasında da kırmızı bölgeye girmeden istediğiniz gibi sürün. Ayrıca 3. viteste 100 yapsa bunun ne önemi var ki ? Yazık değil mi motorlara ?

  11. #751

    Üyelik
    08 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 Destro Mr 250
    Arkadaşlar kırmızı çizgi konusunda Seko gibi düşünen var mı?...Ben motor dünyasını yeni tanıyorum..daha öğreneceğim çok şey var...Motorun ömrünü bilmem motorum şuanda hiç zorlanmdan 9 bin devri görüyor..kırmızı çizgi 10 binde başlıyor..Ne diyorsunuz kırmızı çizgiyi hiç aşmamalıyım? motorum şuanda tam olarak 5850 km de. Teşekkürer

  12. #752
    seyitster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2010
    Şehir
    Konya/Çumra
    kırmızı çizgi her zaman zararlıdır özellikle sürekli orada durursanız daha da zararlıdır ama 1-2 dakika durur inersiniz o da sadece son viteste iken bişey olmaz pek

  13. #753

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    1 - 2 dakika çok uzun bir süredir. Ancak birkaç saniyeliğine çıkmalısınız. Kırmızı bölgede sürerken yağlanmanın yetersiz kalmasından, titreşimden motor zarar görmeye başlar. O yüzden oraya kırmızı çizgi çekerler. Zaten enjeksiyonlu bir motorda devir kesici olması gerekir.

    Ayrıca bir mühendis olarak normalin çok altında devirlerde kullanmadıktan sonra "motor açmak veya motorun sağır olması" diye bir kavramın olmadığını iddia ediyorum. Her motor standart kullanım sonrası zamanla aynı performansı verir. Motor canlı değildir, antremanla gelişmez.

  14. #754

    Üyelik
    08 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 Destro Mr 250
    Arkadaşlar cevap için teşekkürler...Sanırım kırmızı çizgiye çıkmaktan ziyade orada kalmak zararlı... Seko motor sağır olmaz derken; motor kullanımı olarak açılma süresi değişebilir, ve her motorda ne zaman olursa olsun açılabilir mi demek istiyorsun ?
    [COLOR="#008080"]''Her suç topluma sorulmuş bir sorudur''[/COLOR]

  15. #755
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    O kırmızı çizgiden mümkün olduğunca uzak durun

    Bir uzun yolculuğumda beni rahatsız eden önümdeki otobüsü sollamaya başladım, hafif rampa aşağı idi. Bir baktım onun önünde bir otobüs ve diğerinin önünde de 3. bir otobüs
    İlkini solladıktan sonra araya girmek istemedim, zira bu beni ilk anda sollamaya çıkmaya teşvik eden nedenlerden daha tehlikeliydi. Diğer iki otobüsü de sollamak için motorun tüm limitlerini zorlamam gerekti ve bunlar olurken her iki ibremin de bu süreçte sona dayandığını gördüm.

    3.'yü sollayıp önüne geçtikten ve aynı tempo ile mesafemi epey açtıktan sonra motor birden boğulmaya ve gaz yememeye başladı. Hemen uygun bir yerde durdum ve motor anında stop etti. Yağ çubuğunu açtığımda dışarıya buharlar çıktı, buji ise yağ kaplanmıştı. Ben ilk anda aşırı hararet yaptırdığımı düşündüm, oysa segmanlar kırılmıştı. Tek şanslı konu, bu durum ufak bir yerleşim merkezinin girişinde olmuştu ve yardımcı olacak insanlar ve fırsatçı olmayan bir tamirci (bölgenin tek motor tamircisi) bulmuştum.

  16. #756

    Üyelik
    08 Eylül 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011 Destro Mr 250
    Levsy geçmiş olsun kardeşim. Tavsiyelerine uymaya çalışacağım..Hız yapmak için motoru öldürmemek gerek sanırım son olarak vardığı kanı bu daha hızlı gitmek için ona göre dizayn edilmiş cc si yüksek motor almak sorunu çözer nasip;)
    [COLOR="#008080"]''Her suç topluma sorulmuş bir sorudur''[/COLOR]

  17. #757

    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    seko haklı kırmızı çizgiye gelip durmayı bırakın kırmızıya hiç bizaman gelmeyin örnek veriyorum mr destro 8000 devirdir hakkı gerisi yok yapmayın bilmeyenlere uyarı !!!

  18. #758
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - 2 dakika çok uzun bir süredir. Ancak birkaç saniyeliğine çıkmalısınız. Kırmızı bölgede sürerken yağlanmanın yetersiz kalmasından, titreşimden motor zarar görmeye başlar. O yüzden oraya kırmızı çizgi çekerler. Zaten enjeksiyonlu bir motorda devir kesici olması gerekir.

    Ayrıca bir mühendis olarak normalin çok altında devirlerde kullanmadıktan sonra "motor açmak veya motorun sağır olması" diye bir kavramın olmadığını iddia ediyorum. Her motor standart kullanım sonrası zamanla aynı performansı verir. Motor canlı değildir, antremanla gelişmez.
    Ne güzel açıklamışsınız,tebrik ederim

  19. #759

    Üyelik
    03 Ağustos 2010
    Şehir
    Erzincan
    Motosikleti
    125MG - 200NS - 400UG
    Alıntı ufuk1627 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seko haklı kırmızı çizgiye gelip durmayı bırakın kırmızıya hiç bizaman gelmeyin örnek veriyorum mr destro 8000 devirdir hakkı gerisi yok yapmayın bilmeyenlere uyarı !!!
    Ya hakkaten bu ufuk1627 üyeliğini kaç kişi kullanıyosunuz ? Allah aşkına 38. sayfada bunları yazan sen değilmiydin. Şimdide "mr destro 8000 devirdir hakkı gerisi yok" diyorsun.

    Alıntı ufuk1627 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam herkeze şimdi konuyu şöyle açalım sıkıştırma olayı hani koşarsınız kösülürsünüz koşamazsınız sıkıyı gördünüzmü nasılda koşarsınız zamanla ciğerler açılır 2 katı koşabilirsiniz motorda öyle birşeydirki zorlayacaksın mümkünse rampa aşağı zorlucaksınız ne verdiyse allah yükleneceksiniz çok önemli püf noktadır bu unutmayın iyi bir bayır aşağı bulacaksınız gaz kesmeden en az 2 km gidilecek bir bayır aşağı olacak misal diyelim 140 ibre var 150 cc motor hertürlü yokuşta 140 kı koyar fazlasını bile tam gaz o hızda yapıştıracaksınız motorsikleti 2km kadar bu işlemi 5 kere 6 kere deneyebilirsiniz zaten o size söyler açıldığını ben açıldım diye sesinden belli eder ve motor açmak budur başkalarını dinlemeyin yok basma falan sıkıştırma dinlemeyin mümkünse 2kişi binip gerçekleştirin bu olayı ve motorunuz açılmış vaziyete gelmiştir şimdi geldi düz yolda motorunuzun hakkını vermesine çıkın yola ve 1 viteste kalkın 4000 devir yetrrli 1. vitesi yormayın sadece kalkış içindir biliyosunuz zaten ve 2.3.4.5 allah ne verdiyse devir ıstıkatı neyse yapıştırın. han dedydikya ilk başlarda 140km hız ibresi bayır aşağı ibreyi sona dayadığınız an ve düz yoldada 140 km hızla rahat gidebileceksiniz tabi açabildiyseniz detaylı açıklama yaptım size :( Rodaj zamanına gelince şunu belirteyim 2010 dan sonra üretilen motorsikletler olsun otomobiller olsun açılmış vaziyette fabrikadan çıkıyor satışa sunuluyor piston gömlek cnc fabrikasında en ince ayarda ayarlanıyor oturtuluyor bende yeni öğrendim bu olayı yani alır almaz tıkayabilirsiniz dediğim şekil yaparsanız herzaman %100 performansı alırsınız) sorularınız olursa ben burdayım sorabilirsiniz
    Yok artık yaa. Bi lafınız bi lafınızı tutmuyor.

  20. #760
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    ya arkadaşlar ben istanbul beylikdüzünde oturuyorum buraya yakın biri varmı acaba avıclarda fialnsa ben gelirim bu motoru cok merak ediyorum bi tur binmek istiyorum sorun olmasa biri yardımcı olabilirmi yardım amaçlı sadece 1 tur acemi biri değilim o konuda korkmanıza gerek yok
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...


    REKLAM ALANI
38. sayfa BirinciBirinci ... 28363738394048 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler