Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481

    Üyelik
    25 Ocak 2011
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Mondial MR250 DESTRO
    Alıntı Levsy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Model ile ilgili endişe ve sıkıntılarını burada paylaşımın için teşekkürler. Çoğu kişi motoruna toz kondurmama gibi bir huya / komplekse sahip.

    Motor rodaj döneminde iken silindir/piston ilişkisi biraz "sıkı" oluyor Birbirlerine olması gerektiğinden daha fazla sarılıyorlar ve bu durum ilk anda titreşimi kesiyor. Rodaj tamamlandıkça piston silindir içinde daha rahat hareket etmeye başlıyor ve titreşim kendini daha fazla belli ediyor. Yani bu ifadelerim, titreşim rodajdan sonra kesilir diyenlerinkiyle tamamen zıt tabii ki. Çoğu çinli model başlığında rodajdan sonra titreşimin kesileceğine dair kesin ve net ifadeler mevcut.

    Benim 125 KT yeni iken sadece 4000-4500 devir arasında hafif bir titreşim yapıyor ve sonrasında gene kesiyordu. Akabinde ise ibre 100'e yaklaştığında aynalarda kendini belli ediyordu. Her devirde titreşim ise sanırım 10.000 km'lerden sonra başladı ve ne yaptıysam kesemeyip pes ettim

    Ancak titreşim hiç bir zaman abartıldığı gibi elleri ayakları uyuşturacak, motordan indikten sonra sersemletecek kadar olmadı ve olmaz da. İşin bu kısmı da artık sanırım sitede bir ara mevcut azılı çinli düşmanlarının ifadeleri idi

    250 Destro'yu 125 KT ile kıyaslamak yanlış olabilir ve öyle bir niyetim de yok. Ama artık şuna inanıyorum ki, mevcut günümüz koşullarında Çinli ile titreşimi birbirinden ayırmak pek mümkün olmayacak.

    Geçtiğimiz Ağustos ayında benim motor rektefiye gördü. İlk anda gene tireşimden eser yok gibiydi. Ama bu sefer başlaması sadece 1.000 km kadar sürdü.
    niye toz kondurmayayım ki neyse odur kaliteli çıktıda bizmi karaladık böyle yapanlar satarken sıkıntı çıkmasın diye yapıyorlar onlarıda anlıyorum ama ben sahibinden.com a koydum orda almak isteyenler mesaj atıyordu ben motoru övecegime hep eksilerini saydım kimse yanaşmadı bu huyumun önüne geçemedim müsteriye almasın diye ugraştım resmen yalan söylemeyeyim aman diye ama kaldırdım ilanı en sonunda adam edecegim bu motoru isterse kendi parası kadar bidaha masraf çıksın genede edecemm

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------

    [QUOTE=greyhorse;2249715]
    Alıntı cbrl-ozkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    6 metre 100km için tamam yanlış yazılmış lakin 60'da biraz fazla demektir.yeni motorlarda disk'ler yağlı olur.(korozyonu pas'ı önlemek için sprey kullandıklarından).bundan ötürü fren mesafesi uzar
    birde hidroliği'de kontrol et ne olur ne olmaz
    oynayacagı 10-15metre'dir.hiçbir zaman abs mukayese etme


    arkadaşlar bu motor'larda 80ler-90'ların teknolojısı kullanılmaktadır
    o yuzden tıtresım olmaz deyıpte hakkaten tıtresım olmayan yeni nesil motorlara haksızlık etmeyın.bırde unutmadan devrı ne kadar arttırırsan titreşimde orantılı olarak artacaktır


    arka dişli değişimi titreşimi engellemez.daha az yüksek devirli kullanmanı(süre uzayacaktır) saglayacagından titreşimde bir miktar azalma ve son hızda biraz artış olur
    titreşimi minimum'a indirmenin yolları motor takozları,ayaklıklar,gıdon bushıng'lerı,topuzları gıbı parcaların kalıtelılerıyle degısımı ıle olur(liste uzayabilir)
    babamın bir rusu vardı sepetli; ona radyatör ve enjeksiyon enjekte edilmiş gibi hissediyorum kendimi bazen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Az önce sitelerinden bu problemi bildirdim ve bu sayfaların linkini verdim. Bakalım cevap verecekler mi ?

  3. #483
    kbenligil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2010
    Şehir
    çengelköy
    Motosikleti
    mr 250
    gaziantepden yazan arkadaşımıza teşekkürler açık yüreklilik ve dürüstçe bilgilendirdiği ve fikir verdiği için aylardır, gerçek bir kullanıcı yorumu almak için hasretle beklemiştik...

    yapılan yorumlardan bir tanesinde motorun mct motoruyla aynı olduğu söylenmişti, daha önceleride osborne nick li arkadaş motorun r.raptor olduğunden dem vuruyordu.. üstteki hızlanma değerlerine bakacak olursak.. yaa mct çok seri iyi bir motor ve r.raptor'de bu motoru kullanıyor yada değilsede nedir ?! motorun ne olduğunu bilmek isterdim doğrusu....

  4. #484
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Bu motorun 150'liği var bende, evet arada titriyor. Şu an aynalardan anlaşılıyor.
    www.motorumla.net

  5. #485

    Üyelik
    25 Ocak 2011
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Mondial MR250 DESTRO
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorun 150'liği var bende, evet arada titriyor. Şu an aynalardan anlaşılıyor.
    aynaları çıkarttım vida yerlerine sökülebilir conta sıktım tekrar taktım o kadar titreşim kalmadı

  6. #486
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Ben de denerim, sağ ol.
    www.motorumla.net

  7. #487
    kbenligil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2010
    Şehir
    çengelköy
    Motosikleti
    mr 250
    hontep 350 cc. bir makine buldum arkadaşlar...biraz demode gelebilir ... ama benim gibi klasik tarz sever ve java üstünde motor kullanmayı öğrenmiş biri için hoş bir makine ... neye niyet neye kısmet.. bilgisi olan varmı bu rus motoru hakkında...?! oldu ama... bir şekilde bilgisi olan arkadaşlardan bilgi lütfen...

  8. #488
    kbenligil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2010
    Şehir
    çengelköy
    Motosikleti
    mr 250
    cbrl -ozkn arkadaş bi ara vites geçişleriyle ilgili bilgi verirsen sevinirim.

    cok uzun zaman inceledigim ve almayı düsündügüm hyo comet modelinde en cok bahsedilen sorun vites gecişlerinin zorluğu idi..
    destroda durum nasıl merak ettimgim konulardan biri bu...

    diğer bir konuda arkadaya artçı almışsan, artıcının oturma pozisyonu hakkında ne düşünüyorsun .. öne yığılıp rahatsızlık veriyormu vede kendi rahat edebiliyormu yeterli alan varmı... iki kişiye... ?!

  9. #489

    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Kymco CK 125 ~ 2005
    Frenajın kötü olması muhabbeti bence lastiklerin dandikliğinden oluyor. CST marka ÇİN menteşeli lastikler var gördüğüm kadarıyla resimlerden. Michelin, Pirelli, Dunlop veya adam gibi başka bir lastik markası ile değiştirilirse sorunun büyük derecede çözüleceğini düşünüyorum. Sonuçta önde de arkadada disk var hatta önde çift disk mevcut, balataları kaliteli marka balatalarla değiştirmek te bir nebze yararlı olur bence.

    Bu arada motoru su fışkırtan arkadaşım, bir gelişme varmı acaba?

    Not: CST marka lastiğe laf atmama kızan olursa, arkadaşımın aldığı Sıfır Kymco Agility 125 de bu marka lastiklerden vardı, birçok defa kullandım, hayatımda böyle kayan lastik görmedim ben. Kaç kere virajlarda gazı biraz çevirmem sonucunda yeri boyluyordum, sayamadım.
    [B][COLOR="Black"]Camlar kırılıyor, çığlık atıyorsunuz. İnsanlar ölüyor, susuyorsunuz ![/COLOR][/B]

  10. #490

    Üyelik
    06 Temmuz 2010
    Şehir
    Dinar
    Motosikleti
    Kanuni Windy S
    Bende resimlerdeki albenisine bakarak iyi bir motor sanmıştım yorumları okuyunca iyi mal iyi para mantığını birkez daha pekiştirdim.1000 tl fark vermeyeyim diye Ybr 125 yerine Kanuni windy S alma hatasında bulundum 1300 km de motor indi aşşa 1200 tl garanti olmasa bana giriyordu.Her nekadar yamaha honda suzuki ve kawasaki pahalı olsada alındımı bir defa alınıyor ve adamlar her yıl zırt pırt farklı modeller çıkarmıyorlar çünkü çıkardığı modeller evladiyelik.Fiyatlar pahalı olduğu için ben gibi yalınayaklı arkadaşlar çin malının ucuz fiyat ve cici bicisine aldanıp eşekler gibi pişman oluyor saygılar..

  11. #491
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cbrl-ozkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynaları çıkarttım vida yerlerine sökülebilir conta sıktım tekrar taktım o kadar titreşim kalmadı
    öncelikle hayırlı olsun arkadaşım kazasız sürüşler..
    yazdıkların yorumların gayet açıklayıcı .. okurken birşey dikkatimi çekti bahsetmek istedim bende.. motor rodajdayken 120 km hızlara çıktığından bahsetmişsin.. rodaj döneminde bu hızda kullanmak normal mi _?.. motorun teknik yapısından çok anlamam ama forumdan okuduğumuz kadarıyla rodaj döneminde motoru fazla sıkıştırmamamız gerektiği söylenirdi hep..bu fazla titreşimin sebebi de bundan kaynaklanma oranı da olabilirmi acaba ?

    verdiğin bilgilerle bizi aydınlattğın içinde tekrar teşekkür..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  12. #492

    Üyelik
    25 Ocak 2011
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Mondial MR250 DESTRO
    Alıntı StyLeOscaR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun arkadaşım kazasız sürüşler..
    yazdıkların yorumların gayet açıklayıcı .. okurken birşey dikkatimi çekti bahsetmek istedim bende.. motor rodajdayken 120 km hızlara çıktığından bahsetmişsin.. rodaj döneminde bu hızda kullanmak normal mi _?.. motorun teknik yapısından çok anlamam ama forumdan okuduğumuz kadarıyla rodaj döneminde motoru fazla sıkıştırmamamız gerektiği söylenirdi hep..bu fazla titreşimin sebebi de bundan kaynaklanma oranı da olabilirmi acaba ?

    verdiğin bilgilerle bizi aydınlattğın içinde tekrar teşekkür..
    redlinea girmeden rahat bi şekilde 120km ulaşıyor zaten rodajda iken redline girme bi sorun olmaz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:41 ----------

    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende resimlerdeki albenisine bakarak iyi bir motor sanmıştım yorumları okuyunca iyi mal iyi para mantığını birkez daha pekiştirdim.1000 tl fark vermeyeyim diye Ybr 125 yerine Kanuni windy S alma hatasında bulundum 1300 km de motor indi aşşa 1200 tl garanti olmasa bana giriyordu.Her nekadar yamaha honda suzuki ve kawasaki pahalı olsada alındımı bir defa alınıyor ve adamlar her yıl zırt pırt farklı modeller çıkarmıyorlar çünkü çıkardığı modeller evladiyelik.Fiyatlar pahalı olduğu için ben gibi yalınayaklı arkadaşlar çin malının ucuz fiyat ve cici bicisine aldanıp eşekler gibi pişman oluyor saygılar..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:56 ----------

    Alıntı kbenligil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbrl -ozkn arkadaş bi ara vites geçişleriyle ilgili bilgi verirsen sevinirim.

    cok uzun zaman inceledigim ve almayı düsündügüm hyo comet modelinde en cok bahsedilen sorun vites gecişlerinin zorluğu idi..
    destroda durum nasıl merak ettimgim konulardan biri bu...

    diğer bir konuda arkadaya artçı almışsan, artıcının oturma pozisyonu hakkında ne düşünüyorsun .. öne yığılıp rahatsızlık veriyormu vede kendi rahat edebiliyormu yeterli alan varmı... iki kişiye... ?!
    daha önceki yazılarda yazmıştım vites geçişlerini rahatlıgını soruyorsan o konuda bi sıkıntı yok rahat geçişleri
    artçı olarak genelde kardeşim biniyor oda benim gibi kalıplı 80 kg ben 68kg da kardeşim biz sıyıyorsak herkes sıyar artçının egimi tam 90 derece

  13. #493

    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    Isvec, Göteborg
    Motosikleti
    Mondial 151 RS, Mavi -08
    Alıntı Night03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende resimlerdeki albenisine bakarak iyi bir motor sanmıştım yorumları okuyunca iyi mal iyi para mantığını birkez daha pekiştirdim.1000 tl fark vermeyeyim diye Ybr 125 yerine Kanuni windy S alma hatasında bulundum 1300 km de motor indi aşşa 1200 tl garanti olmasa bana giriyordu.Her nekadar yamaha honda suzuki ve kawasaki pahalı olsada alındımı bir defa alınıyor ve adamlar her yıl zırt pırt farklı modeller çıkarmıyorlar çünkü çıkardığı modeller evladiyelik.Fiyatlar pahalı olduğu için ben gibi yalınayaklı arkadaşlar çin malının ucuz fiyat ve cici bicisine aldanıp eşekler gibi pişman oluyor saygılar..
    ''1300 km de motor indi aşşa 1200 tl garanti olmasa bana giriyordu'' Sen yanlislikla baska motor mu aldin naptin ya 1200TL'ye rektefiye mi olurmus, sanki araba motoru denistiriyorlar 1200tl yerine belki 120 demek istedin? 1200 biraz abartili gibi geldi
    "Some see things as they are, and ask why?
    I dream things that never were, and ask why not?"

  14. #494
    cem.dinmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SYM XS125K (200cc)-DESTRO250-ZZR250-Windy s 150
    Arkadaşlar ben de 250 destro aldım sizinle mutluluğumu paylaşmak istedim

  15. #495

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    bu motoru trafikte gördüm cok tatlı duruyodu , ama kalitesi hakkında birşey söylemek ıcın yakından incelemek lazım .mondial ve kuba yeni nesil modeller cıkartmaya başladı bu ara

    cbrl-özkan gördüğüm kişi sen olabilirmisin ??? antepde üniversitenin önündeki yolda görmüşdüm galiba yanlış hatırlamıosam 20 25 gun kadar once . sırt cantası vardı

  16. #496

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    dedigim gibi ilk başta gayet sıkıntısız bi makinaydı ama her çinli gibi buda sonradan açık verdi tek sıkıntım titreşim onuda görüştüm arka dişlyi küçülecek ön dişli büyütülürse hem hız kazanır hemde titreşimden yarı yarıya ödün verir dedi ustam havalar güzelleşirse ilk işim onu yaptırmak olacak ondan sonraki degişiklik olursa yazarım buraya [/QUOTE]


    Alıntı debrecen adlı üyeden alıntı Mesajı göster











    Uploaded with ImageShack.us







    Uploaded with ImageShack.us





    Uploaded with ImageShack.us





    Uploaded with ImageShack.us





    MERHABALAR. MOTRUMU BÜYÜK BİR HEVESLE KREDİ ÇEKEREK ALDIM FAKAT KREDİYİ 6 AY 291TL

    ÖDEDİKTEN SONRA İŞTEN ÇIKARILDIM. VE ÖDEYEMİYORUM ARTIK. SATMAM ŞART.

    MOTORUMA ÇOK TİTİZ BAKTIM VE ÖZENLE TASARLADIM.

    MOTORUMUN ÜZERİNDE SES SİSTEMİ MEVCUT AMA APAÇİ TARZI DEĞİL

    ARKA ÇANTADA 2, ÖN KONSOLDA 2, KOLON BAGAJDA



    ÖZEL MOTOR ANFİSİ VAR. CEP TELEFONUNUZU BAĞLAYIP



    MÜZİK KEYFİNİ YAŞAYABİLİRSİNİZ

    LASTIK VE MOTORA OZEL YAPITIGM ŞERİTLER

    AUİDİ TARZI LED AYDINLATMA OJİNALDE VAR SANIYORLAR

    ARKA PLAKA ALTINDA FERRARİ STOP FRENE BASTIĞINIZDA YANIP SÖNER

    ÖZEL ELCİKLER

    YAĞMURDAN SOĞUKTAN KORUYAN ÖRTÜ

    YOK YOK MALESEF SATMAK ZORUNDAYIM



    MOTOR DA HACİZ YOKTUR SATIŞ VERİLEBİLİR KREDİ BORCU ADIMADIR.


    mERHABA ÜRÜN TERTEMİZ VE SATILIKTIR YAZDIĞIM GİBİ HERŞEY

    MR İLE TAKAS DÜŞÜNÜRMSÜÜSN

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

    Alıntı cbrl-ozkn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk kalkışı filan çok hırçın o konuda hakkını yemeyeyim geçen 3 arkadaş 1,6 honda civic ve alfa romeo kalktık açık ara baya fark attım ikisinede bu normal çünkü arabayla motorun kalkışları bir degil dedigim bir arızası olmadı benzin şamandırası haricinde

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:45 ----------



    dedigim gibi ilk başta gayet sıkıntısız bi makinaydı ama her çinli gibi buda sonradan açık verdi tek sıkıntım titreşim onuda görüştüm arka dişlyi küçülecek ön dişli büyütülürse hem hız kazanır hemde titreşimden yarı yarıya ödün verir dedi ustam havalar güzelleşirse ilk işim onu yaptırmak olacak ondan sonraki degişiklik olursa yazarım buraya





    Uploaded with ImageShack.us




    Uploaded with ImageShack.us

    http://img84.imageshack.us/img84/4299/adszane.jpg
    http://img842.imageshack.us/img842/663/adszled.jpg
    http://img194.imageshack.us/img194/9053/82811300.jpg

  17. #497

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    titreşimden ödün verirmi bilmiyorum ama çekişden ödün vereceği kesin

  18. #498
    cem.dinmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SYM XS125K (200cc)-DESTRO250-ZZR250-Windy s 150
    Fotoğraf ekleyemedim.daha doğrusu beceremedim. Nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim

    Bazı arkadaşlarımız 250destro'yu yerden yere vurdu. yapmayın allah aşkına arkadaşlar.
    Tabiki bu motoru, kawasaki, yamaha, honda, suzuki gibi birinci sınıf ve birinci kalitede motosikletlerle kıyaslayamayız.
    Benim de peşin para 13-15bin TL param olsa tanınmış markalardan tercihimi yapardım. Ki onların da kronik sorunları olmasına rağmen kullanıcıları dünya kadar para verip ufak tefek sorunlarını dile getirip memnuniyetsizliklerini sitede yazıp paylaşıyorlar. Bende de SYM XS125K vardı. ben memnun değildim ama satın alan arkadaşım bana dua ediyor ve kendisi motorun kullanımından çok memnun ve motora gözü gibi bakıyor allah ona güle güle kullanmak nasip etsin çünkü sattığım motorum benim beklentilerime karşılık vermemişti. Benim gözümle zayıf, satın alan arkadaşım tarafından konforlu bir motorsikletti. Bu demek oluyor ki her motor kötü değildir. Kullanıcıların, beklentilerine cevap verebilecek yapıda motor seçmektir.

    Biraz düşünelim arkadaşlar bu motoru bu kalitede tanınmış marka üretseydi sanırım yaklaşımlarımız olumsuz yönde olmazdı değil mi? Sadece üzerindeki marka önemli değil önemli olan önce düzgün kullanım sonra servis ve yedek parçadır. Servis ve yedek parça sıkıntınız olmuyorsa bence binilebilecek motordur.
    Sonuçta 5bin TL lik bir motor az para değil. Parayı hiç birimiz sokaktan toplamıyoruz. Hepimiz biliyoruz ki alın teri dökerek bu paraları gecemizi gündüzümüze katarak kazanıyoruz.
    Sakın yanlış anlaşılmasın mondialin sözcüsü felan değilim sadece kullanıcı olarak bu motosikletten alacak olan arkadaşlarımızı doğru ve dürüst bir şekilde yönlendirmek istiyorum.

    Tabiki bu motorun artı ve eksileri var.
    Sırasıyla benim gözümde 250 destronun eksileri

    1. İlk motorsikleti kasadan çıkarır çıkarmaz yakıt deposu, ön çamurluk ve arka grenajlarını serviste söktürüp boyaya gönderdim. Motorsikletimin çoğu yeri mat siyah olduğu için bu parçalarını da mat siyaha boyattım çok asil durdu. Bu motordan alacak olan olursa boyatmasını tavsiye ederim. kırmızı rengi hiç sevmediğim için ve siyah rengi Türkiye'de de olmadığı için mecburen bu yola başvurdum.
    2. ilk motorsiklete oturduğumda koltuğu çok sert gelmişti sanırım uzun yolculuklarda sık sık mola verip dinlenmem gerekecek diye düşünürken motor kullanma zevki ve sevdası önde geldiği için motorun koltuğunun sertliğini pek kafama takmadım selesine alıştım.
    3. Artçı koltuğu çok ufak ve 50-60 km lik bir yolculukta artçınızın kalçaları çok acıycak sanırım artçı koltuğunun içine sünger beslemesi yaparak bu sorundan kurtulabilirsiniz.
    4. Artçınızın eksozlara dikkat etmesi lazım yoksa sıcak eksozdan zarar görüp vücudunun herhangi bir yerini yakabilir.
    5. Özellikle söylüyorum fren diskleri pas yapmaması için mumlanmış. Balata temizleme spreyi ile fren disklerini temizleyin ve iyice silin. mümkünse balatalarını da değiştirin.
    6. İster rodaj sırasında olsun ister rodajını tamamladıktan sonra olsun ilk bakımında zincirini değiştirmenizi tavsiye ederim. Zinciri pek kaliteli değil çabuk bollaşma yapıyor. Tavsiyem oringli ve kaliteli zincir takın. Belirli bir süre sonra zincir ses yapıyor. Bu ses beni rahatsız ettiği için ben değiştirdim. Tabi tercih sizin.
    6. Motordaki titreşim bence rahatsız edici düzeyde değil. Benim için bu titreşim normaldir.Mesela CBF 150 veya YBR 125 gibi titreşimsiz bir motor beklemeyin. Arada hem silindir hacmi hem de silindir sayısı farkı var. Çok fazla kafanıza takmazsanız binilebilecek bi motor. titreşim konusunda Hyosung 250 ile karşılaştırma yaparsanız bence Hyosung üç-beş adım önde.
    7. Arka stop lambası bence gündüzleri yeterli değil. Çok ufak. Geceleri ise kendini belli ediyor.
    8. Lastikleri beş para etmez bu lastiklerle bunu satışa çıkarcaklarına sadece jantıyla satış yapsalar daha iyi. Satın alan kişide ister prelli ister bridgestone, ister metzeler ve daha bir çok marka lastik tercih edebilirler yada bu kaliteli lastiklerden taksalar bence daha iyi olurdu. Islak yolda sabun gibi kayıyor sakın bu lastiklere güvenmeyin. Bu lastiklere güvenip virajda motorsikletinizi yatırmayın sonu hiç hoş olmaz yol tutuşu sıfır. Bu lastikleri yaz aylarının en sıcak günlerinde kullanabilirsiniz. Sıcak asfaltta yola sarılması belki iyi olabilir. Daha önce bu tip lastik kullanmıştım.
    9. Sürücünün bacak kenarlarındaki ortası geometrik sekliyle boş olan grenaj pek hoş durmuyor. Sağ taraftan aküsü görünüyor bu da motoru çıplakmış gibi gösteriyor.
    10. Yakıt deposunu gırtlağına kadar doldurmayın. Ani kalkış ve ani frenajlarda depo kapağının altından yakıt taşırabiliyor bu da alt tahliyeden akıp gidiyor sonuçta kesemize zarar (bu sadece tavsiyedir Bir çok motorsiklette bu sorun yaşanıyor.)
    11. Hararet göstergesi yok motorun su soğutmalı olduğunu unutmuşlar herhalde. İnsan bir küçük gösterge yapar değil mi? sanırım bunu ben yapıcam. Radyatöre otomobil hararet müşiri ve hararet saati yerleştirebilirim.


    Gelelim artılarına...
    1. Süspansiyon sistemi çok güzel ne rahatsız edecek kadar sert ne de yolu bırakacak kadar yumuşak. Tam ayarında yapmışlar.Konforlu yolculuk yapmak için ideal yumuşaklıkta.
    2. Enjeksiyonlu olduğu için gaz kolundaki duyarlılık çok iyi aynı dört silindir enjeksiyonlu makinalar gibi tepkimesi hassas.
    3. Kalkışı gerçekten seri ve atak, torku da bence iyi. Kalkışta biraz gaza fazla yüklenirseniz teker yapmasını bilen varsa teker yapabilir. Ben bilmediğim için denemedim
    3. Yakıt litre fiyatı 3,95 rodaj süresince km de 125-130 kuruş yaktı.rodajı bittikten sonra km de 116-119 kuruşa düştü iki silindir bir makine için çok çok iyi. Sabit hızım 90 hiç aşmadım.Malum trafik cezaları ağır olduğu için İZMİR'de motorsiklet kullanmak biraz risk gerektiriyor. trafik polisleri tarafından her an sağa çek diye megafondan anons sesi duyabilirsiniz..
    4. Kullanımı çok kolay ve şehir içindeki manevra kabiliyeti oldukça çevik.
    5. Kaslı yapısı adeta dört silindir bir makina kullanıyormuş hissi veriyor insana.
    6. Ülkemizde bu görüntüde bir motor yollarda yeni olduğu için gerçekten dikkat çekiyor bakışlar uzun süre üzerinizde olacaktır. Bundan kesin eminim.
    7. Bazı arkadaşlarımız frenleme sisteminden şikayet etmiş. Bence yeterli. Fren disklerini balata temizleyici sprey ile iyice temizleyin ve balatalarını değiştirin. sorun çözülecektir. Lastiklerini de değiştirmenizi tavsiye ederim.
    8. Eksoz sesi çok güzel insanı cezbediyor. Keşke biraz daha görüntüsü kalın ve tok ses çıksaydı. O zaman tadından yenmezdi.
    9. Far aydınlatması bence yeterli. Ama tercihe bağlı xenon ampul takılırsa ben burdayım diyecektir.

    Umarım alacak arkadaşlara ya da almak isteyenlere yardımcı olmuşumdur.
    Adventure58 bunu beğendi.

  19. #499

    Üyelik
    11 Ocak 2010
    Alıntı cem.dinmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraf ekleyemedim.daha doğrusu beceremedim. Nasıl ekleyebilirim yardımcı olursanız sevinirim

    Bazı arkadaşlarımız 250destro'yu yerden yere vurdu. yapmayın allah aşkına arkadaşlar.
    Tabiki bu motoru, kawasaki, yamaha, honda, suzuki gibi birinci sınıf ve birinci kalitede motosikletlerle kıyaslayamayız.
    Benim de peşin para 13-15bin TL param olsa tanınmış markalardan tercihimi yapardım. Ki onların da kronik sorunları olmasına rağmen kullanıcıları dünya kadar para verip ufak tefek sorunlarını dile getirip memnuniyetsizliklerini sitede yazıp paylaşıyorlar. Bende de SYM XS125K vardı. ben memnun değildim ama satın alan arkadaşım bana dua ediyor ve kendisi motorun kullanımından çok memnun ve motora gözü gibi bakıyor allah ona güle güle kullanmak nasip etsin çünkü sattığım motorum benim beklentilerime karşılık vermemişti. Benim gözümle zayıf, satın alan arkadaşım tarafından konforlu bir motorsikletti. Bu demek oluyor ki her motor kötü değildir. Kullanıcıların, beklentilerine cevap verebilecek yapıda motor seçmektir.

    Biraz düşünelim arkadaşlar bu motoru bu kalitede tanınmış marka üretseydi sanırım yaklaşımlarımız olumsuz yönde olmazdı değil mi? Sadece üzerindeki marka önemli değil önemli olan önce düzgün kullanım sonra servis ve yedek parçadır. Servis ve yedek parça sıkıntınız olmuyorsa bence binilebilecek motordur.
    Sonuçta 5bin TL lik bir motor az para değil. Parayı hiç birimiz sokaktan toplamıyoruz. Hepimiz biliyoruz ki alın teri dökerek bu paraları gecemizi gündüzümüze katarak kazanıyoruz.
    Sakın yanlış anlaşılmasın mondialin sözcüsü felan değilim sadece kullanıcı olarak bu motosikletten alacak olan arkadaşlarımızı doğru ve dürüst bir şekilde yönlendirmek istiyorum.

    Tabiki bu motorun artı ve eksileri var.
    Sırasıyla benim gözümde 250 destronun eksileri

    1. İlk motorsikleti kasadan çıkarır çıkarmaz yakıt deposu, ön çamurluk ve arka grenajlarını serviste söktürüp boyaya gönderdim. Motorsikletimin çoğu yeri mat siyah olduğu için bu parçalarını da mat siyaha boyattım çok asil durdu. Bu motordan alacak olan olursa boyatmasını tavsiye ederim. kırmızı rengi hiç sevmediğim için ve siyah rengi Türkiye'de de olmadığı için mecburen bu yola başvurdum.
    2. ilk motorsiklete oturduğumda koltuğu çok sert gelmişti sanırım uzun yolculuklarda sık sık mola verip dinlenmem gerekecek diye düşünürken motor kullanma zevki ve sevdası önde geldiği için motorun koltuğunun sertliğini pek kafama takmadım selesine alıştım.
    3. Artçı koltuğu çok ufak ve 50-60 km lik bir yolculukta artçınızın kalçaları çok acıycak sanırım artçı koltuğunun içine sünger beslemesi yaparak bu sorundan kurtulabilirsiniz.
    4. Artçınızın eksozlara dikkat etmesi lazım yoksa sıcak eksozdan zarar görüp vücudunun herhangi bir yerini yakabilir.
    5. Özellikle söylüyorum fren diskleri pas yapmaması için mumlanmış. Balata temizleme spreyi ile fren disklerini temizleyin ve iyice silin. mümkünse balatalarını da değiştirin.
    6. İster rodaj sırasında olsun ister rodajını tamamladıktan sonra olsun ilk bakımında zincirini değiştirmenizi tavsiye ederim. Zinciri pek kaliteli değil çabuk bollaşma yapıyor. Tavsiyem oringli ve kaliteli zincir takın. Belirli bir süre sonra zincir ses yapıyor. Bu ses beni rahatsız ettiği için ben değiştirdim. Tabi tercih sizin.
    6. Motordaki titreşim bence rahatsız edici düzeyde değil. Benim için bu titreşim normaldir.Mesela CBF 150 veya YBR 125 gibi titreşimsiz bir motor beklemeyin. Arada hem silindir hacmi hem de silindir sayısı farkı var. Çok fazla kafanıza takmazsanız binilebilecek bi motor. titreşim konusunda Hyosung 250 ile karşılaştırma yaparsanız bence Hyosung üç-beş adım önde.
    7. Arka stop lambası bence gündüzleri yeterli değil. Çok ufak. Geceleri ise kendini belli ediyor.
    8. Lastikleri beş para etmez bu lastiklerle bunu satışa çıkarcaklarına sadece jantıyla satış yapsalar daha iyi. Satın alan kişide ister prelli ister bridgestone, ister metzeler ve daha bir çok marka lastik tercih edebilirler yada bu kaliteli lastiklerden taksalar bence daha iyi olurdu. Islak yolda sabun gibi kayıyor sakın bu lastiklere güvenmeyin. Bu lastiklere güvenip virajda motorsikletinizi yatırmayın sonu hiç hoş olmaz yol tutuşu sıfır. Bu lastikleri yaz aylarının en sıcak günlerinde kullanabilirsiniz. Sıcak asfaltta yola sarılması belki iyi olabilir. Daha önce bu tip lastik kullanmıştım.
    9. Sürücünün bacak kenarlarındaki ortası geometrik sekliyle boş olan grenaj pek hoş durmuyor. Sağ taraftan aküsü görünüyor bu da motoru çıplakmış gibi gösteriyor.
    10. Yakıt deposunu gırtlağına kadar doldurmayın. Ani kalkış ve ani frenajlarda depo kapağının altından yakıt taşırabiliyor bu da alt tahliyeden akıp gidiyor sonuçta kesemize zarar (bu sadece tavsiyedir Bir çok motorsiklette bu sorun yaşanıyor.)
    11. Hararet göstergesi yok motorun su soğutmalı olduğunu unutmuşlar herhalde. İnsan bir küçük gösterge yapar değil mi? sanırım bunu ben yapıcam. Radyatöre otomobil hararet müşiri ve hararet saati yerleştirebilirim.


    Gelelim artılarına...
    1. Süspansiyon sistemi çok güzel ne rahatsız edecek kadar sert ne de yolu bırakacak kadar yumuşak. Tam ayarında yapmışlar.Konforlu yolculuk yapmak için ideal yumuşaklıkta.
    2. Enjeksiyonlu olduğu için gaz kolundaki duyarlılık çok iyi aynı dört silindir enjeksiyonlu makinalar gibi tepkimesi hassas.
    3. Kalkışı gerçekten seri ve atak, torku da bence iyi. Kalkışta biraz gaza fazla yüklenirseniz teker yapmasını bilen varsa teker yapabilir. Ben bilmediğim için denemedim
    3. Yakıt litre fiyatı 3,95 rodaj süresince km de 125-130 kuruş yaktı.rodajı bittikten sonra km de 116-119 kuruşa düştü iki silindir bir makine için çok çok iyi. Sabit hızım 90 hiç aşmadım.Malum trafik cezaları ağır olduğu için İZMİR'de motorsiklet kullanmak biraz risk gerektiriyor. trafik polisleri tarafından her an sağa çek diye megafondan anons sesi duyabilirsiniz..
    4. Kullanımı çok kolay ve şehir içindeki manevra kabiliyeti oldukça çevik.
    5. Kaslı yapısı adeta dört silindir bir makina kullanıyormuş hissi veriyor insana.
    6. Ülkemizde bu görüntüde bir motor yollarda yeni olduğu için gerçekten dikkat çekiyor bakışlar uzun süre üzerinizde olacaktır. Bundan kesin eminim.
    7. Bazı arkadaşlarımız frenleme sisteminden şikayet etmiş. Bence yeterli. Fren disklerini balata temizleyici sprey ile iyice temizleyin ve balatalarını değiştirin. sorun çözülecektir. Lastiklerini de değiştirmenizi tavsiye ederim.
    8. Eksoz sesi çok güzel insanı cezbediyor. Keşke biraz daha görüntüsü kalın ve tok ses çıksaydı. O zaman tadından yenmezdi.
    9. Far aydınlatması bence yeterli. Ama tercihe bağlı xenon ampul takılırsa ben burdayım diyecektir.

    Umarım alacak arkadaşlara ya da almak isteyenlere yardımcı olmuşumdur.


    RESMİ imageshack SİTESİNE GİRİN KOYMAK ISTEDIGNINIZ FOTUYU YUKLEYIN SONRA FORUM LINKINI BURAYA YAPSTRN OLDU

  20. #500
    cem.dinmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    SYM XS125K (200cc)-DESTRO250-ZZR250-Windy s 150
    http://profile.imageshack.us/user/cemdinmez/

    motoru kasadan çıkarıp ilk montajı yapıldıktan sonra üzerine ilk oturduğumda bu fotoğrafı acente sahibi çekmişti


    REKLAM ALANI
25. sayfa BirinciBirinci ... 15232425262735 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler