Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Mondial sitesinde hacim 249 cc.Muadil üreticilerinde hacim 243 cc.Bu kasanın 125 cc ligi bile var.Hatta 350 cc si,buna yakın bir makyajla.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------

    http://www.njuskalo.hr/cestovni-moto...-oglas-1010939işte 350 cc ligi....Tay gibi motor,hatta beygir gibi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

    Birazcık kalite ile büyük markalara beş basar.Tabi ÜLKEME GELMESİ ELLİ YILI BULUR.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

    http://www.mychinamoto.com/forums/sh...DD250G-2/page4Buda varedoraya rakip

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------

    Resimler açılan sayfaların içinde


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    350 cc olan Derrace 350 adı altında gelecekti. Vazgeçmedilerse yakında onu da siteye koyarlar.

  3. #143
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Derrace 350'nin gelmesi zorlaşmış..Büyük ihtimalle gelmeyecek yani..
    Ama bugün Mondial'e gittim ve bu destro modelini iyice inceledim..
    İzlenimlerime gelirsek;
    - Görüntüsü güzel bir motor, 187 cm lik ben üstüne bindiğimde tabanlarım yere bassa da çok çok rahatça yere basıyor diyemem..yani sele yüksekliği ortalamanın biraz üstünde..
    - Motosikletin motor bölümü mat siyah boya ile kaplanmış, yakından görüntüsü pek hoşuma gitmedi açıkçası..
    - Motor bloğunu kaplayan yan kapakların birleşme yerleri (yani normalde kağıt conta olan kısımlar) aşırı dandikti baktığım motorda..Resmen çapaklar vardı bağlantı yerlerinde..Bu durum özensiz işiliğin göstergesi olabilir..
    - Gidon tutuş açısı hafif öne doğru eğilmeyi gerektiriyor, uzun mesafeler için yorucu olabilir belki..
    - Ön far tası yeterli büyüklükte, arka sinyaller beyaz içi sarı lambalı, modern görünüşlü..
    - Arka egsozlar dökme demir (ya da çelik) yani içi boş tüpler değil..Enteresan gelen bir ayrıntı oldu..
    - Stock lastikleri Çin malı, nylon ibaresi göze çarpıyor..
    - Arka lastiğin genişliği motora heybet katmış..Ben motorun genel olarak arkadan görüntüsünü sevdim zaten..
    - Sinyal, korna, far kumandaları kolay ulaşılabilir konumlandırılmış, bir sıkıntısı yoktu..
    - Ön amortisörlere 120 kiloluk cüssemle çökmeme rağmen dibine indiremedim yani hafif sert gelebilir (mevcut motorumda ani çökmeyle dibine kadar indirebiliyorum) ama sürüş yapmadan yorumlamak imkansız..

    Sürüş deneyimi yapamadım ama haftaya o da olacak, ayrıca paylaşırım..
    Şimdi gelelim fotolara..








  4. #144

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Paylaşım için teşekkürler, bir çok kişinin merakla beklediğine eminim. Bakalım sürüş testinden sonra yorumun ne olacak.

  5. #145
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Buraya yazıyorum "Bu motosikleti alan arkadaşlar pişman olacaklar." heleki o fiyata!!

  6. #146
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya yazıyorum "Bu motosikleti alan arkadaşlar pişman olacaklar." heleki o fiyata!!
    Çok anlamlı ve içi dolu bir mesaj yazmışsın, tebrikler.

  7. #147

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya yazıyorum "Bu motosikleti alan arkadaşlar pişman olacaklar." heleki o fiyata!!
    Bu modeli kullandınız heralde o yüzden öyle yazdınız, bu modelle ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız?

  8. #148
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    daha motoru alan yok şimdiden herkez kötülemek için fırsat bekliyo nedir bu arkadaş bıktım artık ya. osbourne abi motor cidden enjeksiyon lumuymus sordunmu ? sanki fotodan karburatörü görür gb oluyorum. buyuk ihtimallede karburatörlü sanırım.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  9. #149
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı argunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu modeli kullandınız heralde o yüzden öyle yazdınız, bu modelle ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
    Hayır kullanmadım hatta görmedim bile hiç çinli motorada sahip olmadım.

    Ben önsezi deyim dileyen önyargı desin

  10. #150
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayır kullanmadım hatta görmedim bile hiç çinli motorada sahip olmadım.

    Ben önsezi deyim dileyen önyargı desin
    peki o zmn yorum yapmak zorunda değilsin
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  11. #151
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki o zmn yorum yapmak zorunda değilsin
    Düşüncemizi yazamazmıyız bu rahatsızlık niye ?

  12. #152

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşüncemizi yazamazmıyız bu rahatsızlık niye ?
    Yazın tabiki ama inanın bu forumda tecrübe sahibi olmadan, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanların yazdıklarını okumaktan çok sıkıldım, zannedersem benim dışımda bir çok kişi de sıkıldı.

    Kaç tane motosiklet forumu gezdim, okudum şu durumu bir tek Türkiye'deki forumlarda görüyorum. Yeri burası değil ama gene de sormak istiyorum arkadaşlar, sizce bunun nedeni nedir?

    Bir de forumda yaşanan tartışmalar, kırıcı mesajlar yüzünden farkındayım ki herkes çok alıngan, kendilerine karşı yöneltilen soruları şahsi algılıyorlar. O yüzden lütfen yukarıda yazdıklarımı tamamen iyi niyetle yazdığımı ve cidden, gerçekten cevabını merak ettiğim soru sorduğumu belirteyim.

  13. #153
    y.infernal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    VW Polo
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya yazıyorum "Bu motosikleti alan arkadaşlar pişman olacaklar." heleki o fiyata!!

    Honda VTR 250 ye 13bin TL veremeyecek insanlarda var bu forumda. Gereksiz yorum yaparak insanların keyfini kaçırmayın.

  14. #154

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı y.infernal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda VTR 250 ye 13bin TL veremeyecek insanlarda var bu forumda. Gereksiz yorum yaparak insanların keyfini kaçırmayın.
    Honda VTR 250'nin Türkiyede satışı var mı? Sitelerinde göremedim de.

  15. #155
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Alıntı argunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda VTR 250'nin Türkiyede satışı var mı? Sitelerinde göremedim de.
    vardı ama pahalılığı yüzünden satışı kalktı ülkemizden

  16. #156
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Derrace 350'nin gelmesi zorlaşmış..Büyük ihtimalle gelmeyecek yani..
    Ama bugün Mondial'e gittim ve bu destro modelini iyice inceledim..
    İzlenimlerime gelirsek;
    - Görüntüsü güzel bir motor, 187 cm lik ben üstüne bindiğimde tabanlarım yere bassa da çok çok rahatça yere basıyor diyemem..yani sele yüksekliği ortalamanın biraz üstünde..
    - Motosikletin motor bölümü mat siyah boya ile kaplanmış, yakından görüntüsü pek hoşuma gitmedi açıkçası..
    - Motor bloğunu kaplayan yan kapakların birleşme yerleri (yani normalde kağıt conta olan kısımlar) aşırı dandikti baktığım motorda..Resmen çapaklar vardı bağlantı yerlerinde..Bu durum özensiz işiliğin göstergesi olabilir..
    - Gidon tutuş açısı hafif öne doğru eğilmeyi gerektiriyor, uzun mesafeler için yorucu olabilir belki..
    - Ön far tası yeterli büyüklükte, arka sinyaller beyaz içi sarı lambalı, modern görünüşlü..
    - Arka egsozlar dökme demir (ya da çelik) yani içi boş tüpler değil..Enteresan gelen bir ayrıntı oldu..
    - Stock lastikleri Çin malı, nylon ibaresi göze çarpıyor..
    - Arka lastiğin genişliği motora heybet katmış..Ben motorun genel olarak arkadan görüntüsünü sevdim zaten..
    - Sinyal, korna, far kumandaları kolay ulaşılabilir konumlandırılmış, bir sıkıntısı yoktu..
    - Ön amortisörlere 120 kiloluk cüssemle çökmeme rağmen dibine indiremedim yani hafif sert gelebilir (mevcut motorumda ani çökmeyle dibine kadar indirebiliyorum) ama sürüş yapmadan yorumlamak imkansız..

    Sürüş deneyimi yapamadım ama haftaya o da olacak, ayrıca paylaşırım..
    Şimdi gelelim fotolara..

    Osbourne, motoru görme zahmetine katlanıp buraya bilgileri aktardığın için teşekkürler.

    kaynak noktalarına dikkat etme fırsatın oldu mu?

    özellikle arka amortisörlerin maşa ile birleştiği noktalardaki kaynaklar nasıldı?

    bunun dışında işçilik kalitesini 125 yada 150cc'lik eski çin malı motorlarla (mr ve mg dışındakilerle) karşılaştırcak olursan bu motora 10 üzerinde kaç puan verirdin?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #157
    VIA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Yamaha XT660R- Afrika twin 1000L
    Alıntı argunes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazın tabiki ama inanın bu forumda tecrübe sahibi olmadan, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanların yazdıklarını okumaktan çok sıkıldım, zannedersem benim dışımda bir çok kişi de sıkıldı.

    Yaşım 28 on yıllık motosiklet kullanıcısıyım.Bu süreçde 125cc den 600cc ye farklı tarz ve hacimde değişik motosikletler kullandım.Hiç sahibi olmamama rağmen arkadaşlarıma ait çin malı moosikletlerede bindim.Kendi tecrübelerim bir yana arkadaşlarımdan ve forumlardanda birçok şeyler öğrendim.Kısacası tecrübe ve bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmadım.

    Başta belirteyim kendim tercih etmesemde çinli karşıtı değilim çünkü bu alımgücüyle ilgili,125_150cc motosikletleride fiyatlarına göre bakımına dikkat edilirse iş görüyor... kim istemezki daha kaliteli motosikletler kullanmayı..

    Fakat yorum yazdığım model için durum farklı 5200 tl vereceksiniz 250cc sıfır motosikletinizi alacaksınız,benim gibi 5000-6000 tl ye japon ve 500_600cc 2.el motosiklet alan bir arkadaşınızın motorunu kullanma şansınız olduğunda söylemek istediğim şeyi anlayacaksınız ilk anda fiyat/performans,sonrasında fiyat/kalite açısından bir keşkeniz olacaktır.Oyüzden sözümün arkasındayım bu modeli alan pişman olacaktır.


    Kaç tane motosiklet forumu gezdim, okudum şu durumu bir tek Türkiye'deki forumlarda görüyorum. Yeri burası değil ama gene de sormak istiyorum arkadaşlar, sizce bunun nedeni nedir?

    Bence durumda bi anormallik yok herkes fikrini yazıyor ama burda bazı arkadaşlarda bir tahammülsüzlük bir hoşgörüsüzlük bende bunu anlayamıyorum

    Bir de forumda yaşanan tartışmalar, kırıcı mesajlar yüzünden farkındayım ki herkes çok alıngan, kendilerine karşı yöneltilen soruları şahsi algılıyorlar. O yüzden lütfen yukarıda yazdıklarımı tamamen iyi niyetle yazdığımı ve cidden, gerçekten cevabını merak ettiğim soru sorduğumu belirteyim.
    Ben şahsi algılamadım ama benden alıntı yaptığınız için yazdım.Umarım merakınızı giderebildim.

    İyi sürüşler.

  18. #158

    Üyelik
    18 Ağustos 2010
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı VIA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şahsi algılamadım ama benden alıntı yaptığınız için yazdım.Umarım merakınızı giderebildim.

    İyi sürüşler.
    Anlıyorum, teşekkürler cevap yazdığınız için.

  19. #159
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Osbourne, motoru görme zahmetine katlanıp buraya bilgileri aktardığın için teşekkürler.

    kaynak noktalarına dikkat etme fırsatın oldu mu?

    özellikle arka amortisörlerin maşa ile birleştiği noktalardaki kaynaklar nasıldı?

    bunun dışında işçilik kalitesini 125 yada 150cc'lik eski çin malı motorlarla (mr ve mg dışındakilerle) karşılaştırcak olursan bu motora 10 üzerinde kaç puan verirdin?
    Kaynak noktları motor bloğu kapak kenarları gbi çok özenli değil..
    Bol miktarda çapak var..
    Yani dengeli bir kaynaklama yapılmamış ama aksini gördüğüm bir başka Çin'li motor da yok piyasada..
    Gene de şimdiye kadar gördüğüm diğer çinli motorlarla kıyaslayınca 10 üzerinden 7 veririm genel olarak..Gerçek olan şey diğer mondiallere göre bir kaç gömlek üstün olduğu..orası kesin..

    Motor enjeksiyonlu bu arada..Karbüratörlü değil.

  20. #160
    !Lk£® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2007
    Şehir
    Ankara/Altındağ
    Motosikleti
    YZF R25
    meraklısına yeni sıcak fotolar çektim
    ankarada bi bayiye gelmiş gözüme çarptı







    Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
    Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
    Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler