Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5021
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    egzost bu susturucu takılı iken az ama güzel ses veriyor susturucusunu çıkartınca ortalık yıkılıyor =) hani derler ya en kral zencinin moralini bozarım diye o tarz işte =)



    ---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:32 ----------

    Alıntı erayucan83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onur varmi videosu tinisini merakettim yarin su ucuz 100 liralik egzoz almayi dusunuyorum is gormezmi ?
    video hiç çekmedim maalesef bi ara çeker yüklerim fakat daha önce yükleyen diğer arkadaşların video'larını izlediğimde gördüm gerçektekiyle alakası olmayan sesler çıkıyor
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5022
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    merhaba arkadaşlar ben mcx 150 mi modifiye yaptım..deneme ve testler sürüyor daha yeni haliyle...resim ve perfomansı konusunda bilgi akratacağım testler bitince..her ne kadar bu baslıktan bilgi alamasamda !!! uzun ve sabırla araştırmalarım sonucu sanırım işe yarar birkaç modifikasyon yaptım..

    yaptıgım modifikasyonlar:

    1: modifiye dereceli eksantrik mili
    2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
    3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
    4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
    5:30 mm manifolt
    6:iridyum buji
    7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
    8:ön dişliyi 17 yaptım.


    su anlık karbüratör ayarını yapamadık boştayken stop ediyor..onuda iyi bir usta mıncıklarsa sanırım derdimiz tasamız biter. :-)).motor ani gazda kıç atıyor.vites gecişlerinde gaz ayarını fazla kacırırsak direksiyonu sallıyor hakimiyeti kaybedebilirsiniz...tekerler ıslakta dahil kaymıyor.kuruyu es geçelim artık :-))

  3. #5023
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    dreamwalker
    Fotoları bekliyoruz videosuyla.
    Ön dişliyi 17 yapınca vites aralıkları küçülüp hızlanma arttı demi.Ama son hız düştümü ?
    Bizim orj dişli 16 mı ?

  4. #5024
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    ön dişliyi 17 yapınca tam tersi vites aralıkları uzar.orjinal dişli 15 en az bir diş oynamak lazım.yani 16 yapmak daha mantıklı.ama egerki bulundugunuz yer düzlük ise 17 de yapılabilir.daha cok tek kişi kullananlar için ideal.dere tepe cok olanlar 16 yeterli.17 yapanlar için 5 ci vites sadece motoru rahatlatmak içindir.zaten yaptıgını 4 cü viteste yapıyor.videoda ne istiyorsunuz ? son hızı çek demeyin sakın apaci olmayalım bu vakit.:-)) ama sunu diyebilirim agresif bir motor daha cok agresif oldu.ivmelenmesi çok iyi.vites gecişleri daha seri.gaz iyi yiyor..karbüratör ayarını sağlam bir ustada yapmak lazım bulundugum yer o acıdan biraz fakir bil bölge.normal üzerindeki karbüratörden farkı püskürtmeli extradan manifolta benzin püskürtmesi.ani hızlanmalarda tutukluk yapmıyor.seri kalkış yapıyor.yüksek devirlerde gaz ve devir kesmiyor.ama ne yakar denemedim daha test ediyoruz kurcalıyoruz.ama illaki performansın gideri olacaktır.varsın olsun egerki motorsiklet zevkimize zevk katacaksa varsın olsun :-))bir ustamız söyle bir tur attı 17 dişliyle bile ön tekeri kaldırıyor.16 artık düşünemiyorum.kıpır kıpır olur.modifiyeye uygun bir motor ama modifikasyonu cok az bilinen bir motor..uzun süre bilgi alamadım hem başlıkta hem internetteki araştırmalarımdan.sagolsun kuzey kavak isimli abimiz bana fikir verdi.bende araştırmaya girdim.kimisi psikolojik desede daha cok zevk alıyoruz kullanımdan.performans artışıda psikolojik degil bu arada :-))

  5. #5025

    Üyelik
    08 Kasım 2013
    Şehir
    istanbul/güngören
    Motosikleti
    mcx
    Uploaded with ImageShack.com

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:29 ----------

    Uploaded with ImageShack.com

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

    Uploaded with ImageShack.com

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:35 ----------

    Egzoz olayini halletim fakat asiri ses veriyor ses8 azaltmak adina susturucu taktiricam 90 tl ye aldim taktirnasi 20 tl odedim kisa vide ceker koyarim kisa surede[COLOR="Silver"]

    [SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 --------

  6. #5026
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150










  7. #5027
    OnrMRT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Çanakkale / İstanbul
    Motosikleti
    meceiks 'F150GS' / Mêgane SW
    senin ön camda güzelmiş nerden uyarladın
    siz hızlı gidebilirsiniz ama heryerde değil

  8. #5028
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    ybr camına karbon yapıştırdım.evet piyasada az bulunan bir cam sanırım pek denk gelmiyor.cbf camından kat kat daha iyi ve sağlam vidalanabiliyor.yandan sağlam monte ediliyor.ön farın üstüne oturuyor ve agresif bir görüntü veriyor :-)

    yaptıgım modifikasyonlar:

    1: modifiye dereceli eksantrik mili
    2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
    3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
    4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
    5:30 mm manifolt
    6:iridyum buji
    7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
    8:ön dişliyi 17 yaptım.

  9. #5029
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr camına karbon yapıştırdım.evet piyasada az bulunan bir cam sanırım pek denk gelmiyor.cbf camından kat kat daha iyi ve sağlam vidalanabiliyor.yandan sağlam monte ediliyor.ön farın üstüne oturuyor ve agresif bir görüntü veriyor :-)

    yaptıgım modifikasyonlar:

    1: modifiye dereceli eksantrik mili
    2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli)
    3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli
    4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...
    5:30 mm manifolt
    6:iridyum buji
    7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı)
    8:ön dişliyi 17 yaptım.
    Hayırlı olsun motor sesi çok temiz çıkıyor.
    1-5 Maddelerdeki yaptıklarınızın faydaları nedir ?
    Bide SAbit bir devirde giderken motorda bir geri dogru biri çeker salar gibi bişey oluyordu o gittimi.

  10. #5030
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    1:eksantrik mili sübapların açılış kapanış sürelerini belirler.modifiye eksantrik mili bu süreleri daha uzun tutar ve buna bağlı olarak daha cok benzin hava karışımı aldıgı için torku artar...
    2:manifolt ise karbüratörle silindir arası bir boru olarak düşünün.200 cc karbüratör takınca standartı daha kücük kalıyor.büyük olması benzin hava karışımını daha rahat silindire gönderiyor bildiğim kadarıyla..

    sanırım bahsettiğiniz yüksek devirlerde olan birsey.ateşleme sistemi yetişmiyor ve motor benzin hava karışımına yetişemiyor.burdaki karbüratör büyük oldugu için gaz yemede problem yok yüksek devirde bile modifiye beyin oldugu için iridyum buji takviyesiyle tıkanma olmuyor.son gaz giderken bile tıkanmadı makina.verdikçe gazı gidiyor..son hızı ölcemedim.ama daha seri ara hızlanmalaı daha iyi.200 cc karbüratör püskürtmeli oldugu için gaz ile başa cıkamadı zaman ekstra benzin takviyesi yapıyor.daha atak kalkış ve serilik kazanıyor...

  11. #5031
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Bu Parçalar ne kadara mal oldu size.
    Tek tek yazabilirmisiniz sakıncası yoksa.

  12. #5032
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Ben en çok yakıt tüketimini merak ediyorum. Onu da yazabilirsen sevinirim.
    Bir de 1000 devirde rölantide çok stabil çalışıyor makina.

  13. #5033
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    yakıt ölceceğim ama daha yeni karbüratör ayarları sıkıntılıymış ayar tutturmak için biraz mücadele etmek gerekiyor..:-)) 3 tane usta ayarladı rölantide istop ediyordu ayarı yüksek olsada..kendim kurcaladım ayarı tutturdum gibi yanlız sogukta biraz ısıtmak gerekiyor sanırım azcık...

    1: modifiye dereceli eksantrik mili ( 80 tl)
    2:modifiye püskürtmeli 200 cc 30 mm cg karbüratörü(cift telli) ( 60 tl)
    3:cdı unite yani modifiye beyin akü destekli (48 tl)
    4:ybr ön siperlik taktım gayet hoş göründü kanımca...( 45 )
    5:30 mm manifolt (25)
    6:iridyum buji (28)
    7:ön teker pirelli duration 90-90-18 arka lastik 120-90-17 sava enduro lastiği taktım..( titreşim dahi azaldı makinada sürüş zevki arttı) ( ön pirelli 120tl,arka sava 120-90-17 190 tl ama daha uygun bir yer keşfettim 125 tl kargo dahil )
    8:ön dişliyi 17 yaptım.( 10 tl)

    parçalar konusunda biriyle tanıştım.coğunu ondan aldım.isteyen bana ulaşşın link veririm...

  14. #5034
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    Arkadaşlar egsozunu tamir ettirdim ancak gaza geldim satıyorum motorumu. İlan açıklamasını baya uzun tuttum. Aklıma gelen herşeyi yazdım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...4021356/detay/
    şu an onay sürecinde . Sabah açılmış olur.

  15. #5035
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Buğün dişliyi 16 aldım kendim taktım(dişli 4 tl ) .Son hız olarak değişen bişey yok gibi ya.Yoksa buğün ruzgar çoktu ondanmı acaba.Hızlanması olarakta bi düşüş hissedemedim.

  16. #5036
    dreamwalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ocak 2013
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    HONDA Cbf 150
    rüzgarsız havada denemen lazım.15 dişliyle daha torklu oldugu için rüzgara daha dayanıklı.16 dişliyle rüzgarlı havada 15 dişlinin hızına bile erişemeyebilirsin :-)) düz yolda daha rahat hızlanır rampalı yolda daha yavaş gider motor..motor devri düşer her viteste 16 dişliyle.

  17. #5037
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Alıntı dreamwalker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rüzgarsız havada denemen lazım.15 dişliyle daha torklu oldugu için rüzgara daha dayanıklı.16 dişliyle rüzgarlı havada 15 dişlinin hızına bile erişemeyebilirsin :-)) düz yolda daha rahat hızlanır rampalı yolda daha yavaş gider motor..motor devri düşer her viteste 16 dişliyle.
    Hım tamam usta denicem.
    Artık kış gelio rüzgar oluyor hep şans

  18. #5038
    ramizan83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    BOZKIR/KONYA
    Motosikleti
    speed150 mc150 kuba125-12d wolf125 yenidenMC-X








    bu hafta sonundan bır kac kare

  19. #5039
    Rider95 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2013
    Şehir
    Osmangazi/Bursa
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    Kaçıncı vitesde yapıyorsunuz kaldırmayı.

  20. #5040
    oguzhanlal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2013
    6
    10 karakter


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)