Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3121
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.

    şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3122

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 150 MC
    Alıntı gokseltoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.

    şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.
    önclikle hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.biraz denemeden sonra alışırsın.bende başta zorlanmıştım.bir elinle direksiyonu tutarken diğer elinlede artçının ayaklarını koyduğu yerden tut havaya kaldırırken motoru geriye çek tabi ayağınlada ayaklığı tutacaksın
    "[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.

  3. #3123
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    hayırlı olsun

  4. #3124
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    Alıntı gokseltoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tekrardan merhaba. bugün motoruma kavuştum ve daha önce vitesli motor sürmemiş biri olarak izmirde epey yol katettim. aklım çıktı bazı yerlerde o da ayrı tabii. neyse ki birkaç vites problemi, birkaç küçük arka teker kaydırmadan sonra sorunsuzca bucaya vardım.

    şuan için yaşadığım tek sıkıntı motoru arka sehpaya oturtabilmek. gerçekten zorlanıyorum. 4-5 denemede anca oturtuyorum. o sırada çektiğim çile + rezillik de cabası. bir de daha yeniyim tabi motoru çalıştırdım binmeden, hafif meyilliydi yol, sehpayı kapatıp bineyim dedim, motor baktım gıdım gıdım öteki tarafa yatıyo, tutsan tutulmuyo gavur ölüsü gibi mübarek. tam yatmak üzereydi ki kuzenim diğer taraftan farketti ve tuttu. allahtan bir şey olmadı :D tabi yarın kendi şehrime gittiğimde kim tutacak bilmiyorum :D yok mudur bu bu ayaklığı açmanın kolay bir yolu? ben mi güçsüzüm, motor fazla mı ağır, yoksa teknik mi bilmiyorum? yardımcı olursanız sevinirim.
    motosıkletın sol tarafına gec sol elinle direksıyonu tut sağ ayağınla ayaklığa sıkıca yere bas ve dur sonra sağ elinle arka bagaj demirin varsa onu yoksa tekerın üstünde u şeklinde demır var onu tut şimdi sol elin denge için sağ ayağın teknık kuvvet için sağ elinde kuvvetlice gerıye cekmek için kullan işlem tamam
    şimdi motosıkletın sephada onu indirmemiz lazım bu sefer sol el aynı yerde sağ el aynı yerde ama sağ ayak yerıne sol ayağını motosıkletın sephasının altına takoz koyar gıbı yada celme takar gıbı koyacaksın ve ileri ittireceksın bu sefer sol elın denge sağ elın ise motosıkletın sağ tarafa düşmesını önlemek için işe yarayacak ok cok zor sayılmaz

  5. #3125
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    hepinize çok teşekkür ederim. sizlerin sayesinde aldım motoru, umarım ilerleyen zamanlarda bu sorunları aşıp motordan keyif almaya başlarım

  6. #3126
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    bugün izmirden muğlaya tam 260 kmye yakın yol yaptım. motorda tık yok, ortalama 80-90 km hızla geldim, bazı yerlerde de 115'e kadar çıktım. daha fazlasını zorladım ama görmedi motor :D rampalarda çekişi çok kuvvetli, kolay kolay vites küçültmeniz gerekmiyor. rampa yukarı bile kaçla giderseniz gidin, gazı verince motor ivme kazanıyor bu olay çok hoşuma gitti. ayrıca yaklaşık olarak 180 km'de 23 tl yaktı.

  7. #3127
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    göksel ben yazın kaynar sıcaklarda acil işim oldugu icin sürekli 100-110 km süratle izmirden canakkaleye 1 gun icinde gidip geldim 600 km civari yaptim yine tik demedi.
    zaten 115 i her zaman gecmiyo ama ben 2-3 kere 132 gordum o da ruzgar arkamdan estigi icin, yani senin motorda olsa o da yapardi o yolda.
    bizim motorlarin torku iyi oldugu icin yokuslarda her viteste iyi ama üst devirleri gucsuz oldgu icin son hizi cok iyi degil

  8. #3128

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 150 MC
    Alıntı gokseltoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün izmirden muğlaya tam 260 kmye yakın yol yaptım. motorda tık yok, ortalama 80-90 km hızla geldim, bazı yerlerde de 115'e kadar çıktım. daha fazlasını zorladım ama görmedi motor :D rampalarda çekişi çok kuvvetli, kolay kolay vites küçültmeniz gerekmiyor. rampa yukarı bile kaçla giderseniz gidin, gazı verince motor ivme kazanıyor bu olay çok hoşuma gitti. ayrıca yaklaşık olarak 180 km'de 23 tl yaktı.
    rodajdaki motora bence fazla yüklenme.birde imkanın varsa bujiyi kaliteli bişeyle değiştir
    "[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.

  9. #3129
    gokseltoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı kolcay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodajdaki motora bence fazla yüklenme.birde imkanın varsa bujiyi kaliteli bişeyle değiştir
    2500 km'de şuan hocam, aldığımda 2200'de falandı. motorun en güzel zamanında denk geldi anlayacağınız yeni olduğum için tabi bende sorun falan bitmiyor. e başka kimsede soru sormadığından meydanı boş bulup yazıyorum. motoru marşa 1-2 saniye kadar basıp hemen ardından gaz vererek çalıştırabiliyorum, tabi ısınana kadar da ufak ufak gaz vermem gerekiyor, gazı kesince stop ediyor. bu sizde de böyle mi? jikle ile çalıştırsam da gaz vermem gerekir mi? rölantide kendi kendine ısınsın istiyorum.

  10. #3130

    Üyelik
    25 Mayıs 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Mondial 150 MC
    Alıntı gokseltoprak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2500 km'de şuan hocam, aldığımda 2200'de falandı. motorun en güzel zamanında denk geldi anlayacağınız yeni olduğum için tabi bende sorun falan bitmiyor. e başka kimsede soru sormadığından meydanı boş bulup yazıyorum. motoru marşa 1-2 saniye kadar basıp hemen ardından gaz vererek çalıştırabiliyorum, tabi ısınana kadar da ufak ufak gaz vermem gerekiyor, gazı kesince stop ediyor. bu sizde de böyle mi? jikle ile çalıştırsam da gaz vermem gerekir mi? rölantide kendi kendine ısınsın istiyorum.
    ben sıfır sanmıştım.havalar soğuk jigle ile çalıştırsan iyi olur tabi.
    "[B]Sarı[/B]"ya tutkumuz,yüreğimizde büyüttüğümüz "[B]Lacivert[/B]" sevdadandır.

  11. #3131
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    ben hep jiklesız calıştırıyorum ama tabı ist. da havalar daha henüz sıcak sayılır

  12. #3132
    kerem182 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    znu 125
    aydınlatma konusunda bişeyler yapan kimse var mı? çok yetersiz değil mi sizcede farı.

  13. #3133

    Üyelik
    16 Aralık 2011
    ARKADAŞIM BEN YENİ ALDIM.GAYET GÜZEL Bİ MOTOR TİTREŞİM YOK NEREDEYSE VERDİĞİ DEĞERLERİ KARŞILIYOR TAVSİYE EDERİM BENDE ALIRKEN TERDDÜTTE KALMIŞTIM AMA DEYDİ DOĞRUSU NEREYE GİTSE KENDİNE BAKTIRIYOR YANİ

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    ÇOK ÇOK İYİ İNSAN DEBRİYAJI BIRAKMAYA ÇEKİNİYOR

  14. #3134
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    hiç çekinme debriyajı bırakmazsan valla şurdan şuraya gidemezsın

  15. #3135

    Üyelik
    06 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    Honda XL 200< Mondial 150 MC RoadRacer
    evet sol amortisörü tutan civata yolda giderken takk diye kırıldı somunun ordan 2 saat önce asfallata düşerken çıkardığı sesi duydum hemen durup yolda aradım bide baktım civata
    motora baktım eksiklik nerde diye amortisör vidasıymış......
    böyle ufak tefek şeyle benim canımı çok sıkıyor arkadaşlar ya :(
    [B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]

  16. #3136
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    civata nasıl kırılır ya? yuh... kırılan civata çıkarılabilecek konumdadır inşallah. yoksa kaynakla başka bida kaynak etmeniz gerekebilir.

  17. #3137

    Üyelik
    06 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    Honda XL 200< Mondial 150 MC RoadRacer
    malesef kırılan vida selenin altında sabit büyük ihtimal kaynak olucak en sevmediğim işlerden biri
    [B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]

  18. #3138
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Duke 250, Mt25 abs, Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Fz8
    geçmiş olsun :( nasıl yani vidanın ucu kırılıp diğer dişlili olan kısmı içeride mi kalmış ?

  19. #3139
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    ulen dün akşam da bir sey düştü sesi cıktı umursamadım .Yarın ilk işim vidaları kontrol etmek olacak

  20. #3140

    Üyelik
    06 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    Honda XL 200< Mondial 150 MC RoadRacer
    bugün vidaya baktım sabit değilmiş enteresan bi şey burda tarif edemem :D hemen yerine geçici bi süreliğine 10-11 civata ve somun ayarladım
    [B][COLOR="Red"]Roadracer 150 MC[/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)