Kymco Süper 8 Hakkında herşey
-
bende 2008 model super8 kullanıyorum motor 33000 ı gectı bır kez kayıs degıstı her 1000 km de yag kesın degısır lastıklerı on ılk arka daha once cıkma sımdı ıkıncı kez yenıleyecem gerı kalan hersey orjınal yakıt malesef yakıyo 20tl 110-115 km gıdıyorum suan sehırıcınde uzun yolda tek basıma 120 km cok rahat gordum yokus asagı 130 dan sonra bendaha fazla gıdemıyorum dedı motor esımle beraber 100 km rahat gıdıyoruz bızım ve tasıdıgımız esyalar 200kg vardır rahat hızlanıyor suspansıyonu sert bence sert olması benım ıcın ıyı vırajlarda hoplama zıplama yapmıyor ben vırada gaz kesmeyı pek svmıyorum benım motorun marsbıyel lerı yere degıyor tek basıma oldugum zaman yanı okadar ayrodınamık yapısı var ben cok memnunum ama satmayı dusunuyorum cunku kızım ben ve esım sıgamıyoruz motora kucuk kalıyor artık
Reklamlar
-
-
06 Haziran 2013, 17:53
#83
beyler lastikleri değiştirdiyseniz markası modeli nedir ?
-
08 Haziran 2013, 03:06
#84
-
09 Haziran 2013, 02:10
#85
arkadaşlar bugün 7000 bakımına götürdüm motoru kadıköydeki mototaşa hava filtresi yağ arkadaki fren yağını değiştirdiler işçilik dahil 100 lira aldılar normalmidir
-
12 Temmuz 2013, 15:54
#86
kimsecikler yokmu yau bu aleti kullanan
-
15 Temmuz 2013, 15:15
#87
olmazmı
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
3. yılımızı doldurduk. bu arada berkay8 motorun gercekten güzel duruyor. biraz gec oldu ama kazasız belasız binmeni dilerim.
-
15 Temmuz 2013, 19:34
#88
hele şükür biri çıktı yanlızlıktan sıkıldım burda hocam resim falan bakım işlerini nasıl performansı nasıl biraz bilgi paylaşalım
-
15 Temmuz 2013, 21:49
#89
Resim yüklemeye çalışırım. 3. Yilini devirdi. Bakimlarini bu güne kadar elimden geldigince kendim yaptım. Performansi su anda cok ciddi düştü. Çünkü 46 binde ve hic balata degismedi. Bu haftasonu debriyaj setini degistircem. Sanırım sorun çözülecek. Kullandığım en saglam scooter diyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
Bu arada benim gördüğüm bazi önemli bakımlarını rutin yapmakta büyük fayda göreceksiniz. Bunlarin basinda her bin kmde varyator kapagini acip güzelce hava tutmak balata ve setinin ömrünü uzatıyor. Motorunuzun cok ciddi yag sectigini bilmelisiniz. Ben en düzgün randımanı castrolle aldim. Ilk aldığımız günden beri kışın 10 . 40 yazın 20 . 40 kullaniyorum. her yag degisiminde kirli yagi bosalttiktan sonra bir miktar temiz yag koyarak karterdeki eski yagi mümkün oldugu kadar akıtmaya çalışıyorum. Bu islemi yaparken aldığınız 1lt yağı kullanabilirsiniz. Çünkü süper 8 yaklaşık 800 ml yag aliyor. Artan 200 ml yi ben bu islem icin kullanıyorum.
-
15 Temmuz 2013, 22:04
#90
benmkide 9000 yaklaştı 6500 de almıştım şuana kadar sadece yağ ve hava filtresi değiştirdim 11 bin bakımında kayış buji falan değiştiricem kısmet olursa şuan 110 anca görüyor aldığımda 120 ye kadar çıkıyordu. 7000 bakımında motul kullandı servis 8000 de castrol aldım koydum ondan beri 110 a zor çıkıyor sanırım motul daha iyi bi kaç deneme yapıcam sonra kesin bilgiyi söylerim genel olarak bende çok beyeniyorum kalkışı olsun ara hızlanmaları olsun gayet başarılı
-
15 Temmuz 2013, 23:17
#91
Ben aldigimdan beri hic 120yi görmedim. En fazla 110 u gördüm. Bu arada yağı bence 2000 kmden fazla kullanma. Birde orjinal kayisini 23 binde değiştirmiştim ve kayisin durumu gayet iyiydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------
Birde lastiklerin hala orjinal ise city grip gibi üst sınıf bir lastikle değiştirmeni kesinlikle tavsiye ederim tadından yenmiyor
-
15 Temmuz 2013, 23:22
#92
biraz zayıfım bide hafif yokuş aşağıydı bende öyle gördüm ama tavsiye etmem bunun temiz gidişi 90 100
11000 bakımında bende kayışını değiştirmeyi düşünüyordum gerek yok diyorsn 11 binde bujileri değiştiriyim o zaman kayışa vericeğim parayı lastiğe harcayım hala orjinel lastikleri ufak bi suda hemen kayıyor. peki performansı arttırmak için ne yapmak lazım
-
16 Temmuz 2013, 00:00
#93
Lastikler 300 lira civarında tutuyor. Performans arttırmak için yöntem cok fakat oldukca pahalıya mal oluyor. Ben ön varyatörde bi degisiklik yapicam ama en az 80 binden önce yapmam sanırım.
-
16 Temmuz 2013, 00:08
#94
anladım peki hocam ben 11 bin bakıcam neye dikkat ediyim ne yapmam lazım
-
16 Temmuz 2013, 00:12
#95
Performans arttırmak icin yapacaklarin ya kayışa ya debriyaja yada kranka aşırı yükleniyor. Kaldı ki mevcut sistem gayet orantılı. Parçalar cok dayanıklı fakat bir o kadarda pahalı. Ben bu riski pek göze alamadım şimdilik. Ama bir debriyaj tasarımım var. Daha iyi bir kavrama icin. Yakinda paylasıcam burda
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
Kayışı kontrol etmen yeterli bence. Ama yagda 2000i kesinlikle gecme
-
16 Temmuz 2013, 00:14
#96
paylaşımları hevesle bekliyorum ama pek kimse yok ve ya siteye giren yok iki kişi paslaşırız artık
-
16 Temmuz 2013, 00:21
#97
bu motora en güzel modifiye seleye 2 santim sünger kaplatmak olur aslında ben bunu niye daha önce düşünmedimki
-
16 Temmuz 2013, 00:32
#98
yağı her 1000 de değiştiriyorum. aynen seleye sünger takviyesi çok iyi olur benim aklıma gelmiştide uzun süre kullanmıyorum diye (max 1 saat üzerinde kalıyorum ) bişey yapmadım. bujilerini kaç binde bi değiştiriyorsunz bi ampulleri değiştirdinimz mi
-
16 Temmuz 2013, 11:43
#99
ampulleri beyaz halojenlerle iki kez değiştirdim. ilk değiştirdiğim ampuller patladı (biraz kalitesizdi). ikinci ampulleri kaliteli aldım epeydir kullanıyorum. güzel görünüyor. ben hemen hergün 120 km civarında yol yapıyorum. tabi bu sadece yaz aylarında yazlıktan işe gidip gelmek için oluyor. selenin rahatsızlığı cidden hissediliyor. ama onu da bu hafta sonu çözcem
-
17 Temmuz 2013, 01:46
#100
hocam ampüller markası nedir peki güzel aydınlatıyorsa bende alayım. bede selene ayar çekersen resimleriyle isterim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler