Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Kymco Süper 8 Hakkında herşey

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Siz yazmasanızda gayri ben merakımı alıp parçalıyarak rahatlıyacağım
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Hala güncel kullanıcıbyorumları bekliyorum

  3. #123
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    2015 model 3.500 km rede 2 el aldım 1 kaç gün kulandım 115 kmrede 4.600 lt benzin harcadım km rede 16.5 kuruş ediyordu büyük teker ve heybetli oluşundan yarım litre veya 1 lt fazla yakıcağını düşünüyordum neyse olur o kadar dedim sonra düşündüm taşındım acaba yakıtı fazlamı diye düşündüm

    Ertesi gün lastik hava basıncına baktım düşük olduğunu farketim ve ön 26 arka 29 benzincide hava bastım evin önüne çekip hava filtresini bir yıldız torna vidayla açtım baktım hava filtresi kapağı çıkmıyor yerinden ayaklığıa takılıyor bir alyan yardımıyla ayaklığı söküp hava filtre kapağını çıkardım hava filtresi sıfır alındığından beri temizlenmemiş beli hava filtresine çıkartıp bir kompresör hava tutup hava basıncı az olduğu için tam temizlenmedi evde süpürge makinesinin en yüksek devire alarak temizledim ve taktım sonraki 115 km rede yine benzinciye gittim 3.400 lt benzin aldım
    ve bu 115 km re 60 km resi artçılı 30 gidiş 30 geliş seyhat ettim demek tek başıma olsam 100 km rede 2.5 küsürlerde seyredicektir halen gözlemliyorum ilerki günlerde yakıt tüketimi hakkında bilgi vericem

    İlk aracım ehliyeti alırken viteslimi scootermı düye aylarca düşündüm taşındım ve şehir içi git gel A noktasından B noktasına ve işe gidip gelmek için en mantıklısı ufak cc bir scooter tercih etmem gerektiğini düşünürken maddi bütçemi aşmıyan eli ayağı düzgün sağlam ve lastik ebadı büyüklüğü ne 10 in nede 16 in olsun ortası olsun diyerek 14 inc lastiğe sahip bu modeli 2 el olarak seçtim gidişi fireni performansı beni yeterince tatmin etti lastikleri fabrıka çıkışı olduğu için ani haraketlerden çekinerek efendi gibi kulanıyorum herhangi bir kayma düşme çok şükür yok çoğu zaman düzde giderken yavaşlamak için ön firen kulanıyorum ani duruşlarda ön arka basarak şidetini artırıyor ve dibine kadar asıldığım zaman arka çok hafif şekilde kızaklıyor ve duruyorum ıslak zeminde denemedim ama hızımı firenimi daha temkinli olurum şimdilik lastikleri kulanmaya devam ediyorum

    pcx nmax gibi 125 cc düşünmedimi evet düşündüm 100 km rede 2 lt 2.5 litre yakıt tüketimi son teknoloji olması güzel iyi hoşta işletme maliyeti ve ilk alımda şuan kulandığım modele göre 2 kat fiyatı beni bu modele yönelti sıfır nakit mağzada 5.700 pcx nmax 2 kat fiyatı

    Memnun olmadığın nokta varmı var ilki artçı olarak 60 kiloyu aşan bir artçı arkama alırsam 80 90 kilo arka lastik çamurluğu sürtüyor uyuz oldum bakıma gidince yetkili servise danışçam şuan başka olumsuzluk durum yok amortsör sert sele uzun kulanımda biraz rasız etmesi dışında sorun yok amortsörün sert olması şuan ben memnunum sebebi görünmedik çukurlardan bilmiyerek sert geçtim ne oldu dedim derken direksiyon hakimetime zere bozmadı seleyede herhangi bir sünger döşeme ihtiyacı duymuyorum şuan en uzun süre sürtüğüm 1 2 saat oda motordan indiğimde hiç bir sorun olmadığı için sıkıntım yok ileride olursa not düşerim hadi kalın sağlıcakla

    Şimdi bi kaç arkadaş hocam hele son hızı nedir bi söyle içimize derman olsun ben ekipmanla beraber 1.75 boyunda 100 kiloyum diyelim tek başıma 100 km re hıza stabil 110 sakin sakin çıkıyor biraz aşağıya eyim olsun 120 kmreye doğru yol alıyordu ben korktum hızımı kestim neden lastik fabrika çıkışı ve bu scooter için fazla hız risk demektir ilk gün denenmiştir birdaha 100km reden yukarı çıkmadım maceraya gerekte yok bence
    Carbondioxid ve Sokollu bunu beğendiler.

  4. #124
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Menguc fotoğraflar nerde fotoğraflar? bi de şöyle kısa da olsa bi video fena olmaz.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  5. #125
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Tefoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Menguc fotoğraflar nerde fotoğraflar? bi de şöyle kısa da olsa bi video fena olmaz.
    Hacı resim konusunda ciddiyim koymayı düşünmüyorum ama vidyo hakkında düşücem var sanırım tel kamerasıyla ilerki zamanda ufak bir tanıtım ve performans ve top speet vidyosu çekebilirsem çok güzel olucak nedeni hiç bu marka modelde adam akılı vidyosu yok

    Absürük bilgiler çok yakıyor yok 80 zor görüyor gibi hakkında bilgiler dolaşıyor

    Yakıt durumu bugunde ölçtüm arkamda 60 kilo artçı ben 100 kilo gidiş 30 km geliş 30 km ve şehir içi kısa mesafelerde 40 km re yaptım benzinliğe çektim 3.300 benzin aldım 15 tl eti uzun mesafe e5 ve temde yapıldı artçılı yer yer 100 km gördüm stabil hep 80 60 arasında gittim ve ayrıca e5 hepimiz biliyoruzki yer yer tirafik dur kalk hali budur imkan olursa tirafik olmadığı zamanda denicem ve buraya not düşerim

    Artçı üst konuda belirtim 60 kilo fazlası ufak cc olduğunda ergonomisine ters olsada performansı gayet gözümde ufak cc göre tatminkar

    Bu marka model için tek söyliceğim selesi rasız edici uzun kulanımda onun dışında titreşim olsun çekişi olsun yakıt durumu olsun şuan memnunum şöyle söylim 2 saat devamlı sürsem tek rasız eden selesi onuda güzel bir modifeye edersem hiç bir sorun kalmıcaktır benim açımdan 2 saat sonunda hiç bir ayak kol omuzlarımda yorgunluk yok gibi eğitimde 750cc honda olsun 150cc olsun 1.5 saat eğitimden sonra üstümden kamyon geçmiş gibi oluyordum ordan kıyas ediyorum aklı olan şehir içinde pratiklik rahatlık için eli ayağı düzgün scooter tercih etsin çoğu kişi vitesli az yakıyor desede o 125 150 cclerde 100 kmreleri artçılı zorlayınca 3 lt buluyoruz kimse kimseyi kandırmasın ve artçılı sürmek işkencedir

    Birde geçen haseki hastenesinde sana benziyen aglty 125 biri geldi uzaktan bakınıyordum motoruma bakınıyordu etraflıca o senmisin diye aklımdan geçirdim
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  6. #126
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı MeNGuC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacı resim konusunda ciddiyim koymayı düşünmüyorum ama vidyo hakkında düşücem var sanırım tel kamerasıyla ilerki zamanda ufak bir tanıtım ve performans ve top speet vidyosu çekebilirsem çok güzel olucak nedeni hiç bu marka modelde adam akılı vidyosu yok
    videoyu bekliyoruz o zaman

    Alıntı MeNGuC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde geçen haseki hastenesinde sana benziyen aglty 125 biri geldi uzaktan bakınıyordum motoruma bakınıyordu etraflıca o senmisin diye aklımdan geçirdim
    yok ben değildim ben pek çıkmıyorum piyasaya, amaç olmayınca çıkıp gezmek gelmiyor içimden
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  7. #127

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    Alıntı MeNGuC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 model 3.500 km rede 2 el aldım 1 kaç gün kulandım 115 kmrede 4.600 lt benzin harcadım km rede 16.5 kuruş ediyordu büyük teker ve heybetli oluşundan yarım litre veya 1 lt fazla yakıcağını düşünüyordum neyse olur o kadar dedim sonra düşündüm taşındım acaba yakıtı fazlamı diye düşündüm

    Ertesi gün lastik hava basıncına baktım düşük olduğunu farketim ve ön 26 arka 29 benzincide hava bastım evin önüne çekip hava filtresini bir yıldız torna vidayla açtım baktım hava filtresi kapağı çıkmıyor yerinden ayaklığıa takılıyor bir alyan yardımıyla ayaklığı söküp hava filtre kapağını çıkardım hava filtresi sıfır alındığından beri temizlenmemiş beli hava filtresine çıkartıp bir kompresör hava tutup hava basıncı az olduğu için tam temizlenmedi evde süpürge makinesinin en yüksek devire alarak temizledim ve taktım sonraki 115 km rede yine benzinciye gittim 3.400 lt benzin aldım
    ve bu 115 km re 60 km resi artçılı 30 gidiş 30 geliş seyhat ettim demek tek başıma olsam 100 km rede 2.5 küsürlerde seyredicektir halen gözlemliyorum ilerki günlerde yakıt tüketimi hakkında bilgi vericem

    İlk aracım ehliyeti alırken viteslimi scootermı düye aylarca düşündüm taşındım ve şehir içi git gel A noktasından B noktasına ve işe gidip gelmek için en mantıklısı ufak cc bir scooter tercih etmem gerektiğini düşünürken maddi bütçemi aşmıyan eli ayağı düzgün sağlam ve lastik ebadı büyüklüğü ne 10 in nede 16 in olsun ortası olsun diyerek 14 inc lastiğe sahip bu modeli 2 el olarak seçtim gidişi fireni performansı beni yeterince tatmin etti lastikleri fabrıka çıkışı olduğu için ani haraketlerden çekinerek efendi gibi kulanıyorum herhangi bir kayma düşme çok şükür yok çoğu zaman düzde giderken yavaşlamak için ön firen kulanıyorum ani duruşlarda ön arka basarak şidetini artırıyor ve dibine kadar asıldığım zaman arka çok hafif şekilde kızaklıyor ve duruyorum ıslak zeminde denemedim ama hızımı firenimi daha temkinli olurum şimdilik lastikleri kulanmaya devam ediyorum

    pcx nmax gibi 125 cc düşünmedimi evet düşündüm 100 km rede 2 lt 2.5 litre yakıt tüketimi son teknoloji olması güzel iyi hoşta işletme maliyeti ve ilk alımda şuan kulandığım modele göre 2 kat fiyatı beni bu modele yönelti sıfır nakit mağzada 5.700 pcx nmax 2 kat fiyatı

    Memnun olmadığın nokta varmı var ilki artçı olarak 60 kiloyu aşan bir artçı arkama alırsam 80 90 kilo arka lastik çamurluğu sürtüyor uyuz oldum bakıma gidince yetkili servise danışçam şuan başka olumsuzluk durum yok amortsör sert sele uzun kulanımda biraz rasız etmesi dışında sorun yok amortsörün sert olması şuan ben memnunum sebebi görünmedik çukurlardan bilmiyerek sert geçtim ne oldu dedim derken direksiyon hakimetime zere bozmadı seleyede herhangi bir sünger döşeme ihtiyacı duymuyorum şuan en uzun süre sürtüğüm 1 2 saat oda motordan indiğimde hiç bir sorun olmadığı için sıkıntım yok ileride olursa not düşerim hadi kalın sağlıcakla

    Şimdi bi kaç arkadaş hocam hele son hızı nedir bi söyle içimize derman olsun ben ekipmanla beraber 1.75 boyunda 100 kiloyum diyelim tek başıma 100 km re hıza stabil 110 sakin sakin çıkıyor biraz aşağıya eyim olsun 120 kmreye doğru yol alıyordu ben korktum hızımı kestim neden lastik fabrika çıkışı ve bu scooter için fazla hız risk demektir ilk gün denenmiştir birdaha 100km reden yukarı çıkmadım maceraya gerekte yok bence
    forum tarıhınde okudugum en ıyı mesajlardan bırı olmus,alım oncesı fıkırlerımz bırebır aynı,bende ılk motor ıcın hala scootermı vıteslımı kararsızım ve fena sıgorta fıyatları cıkıo,4400 hero glmaour begendım selsıde rahat kullanmıda ama bıryandan scooter dıyorum dogruduzgun 125lık yok,buyuk teker sadece suzukı address var bırde bu,sanırım agılıty buyuk teker sadece 200de var artık,super8ı canlı gormedım kısmetse onumzdekı hafta bakacagım,1.80 boy 82 kg yum artcım olmaycak ev ıs arası gunluk 10km falan bende kullancagım.

    seleye care bulunur bence,onemlı olan dengelı ve guvenlı surus yapılabılmesi.

    2 .el alacagım ve suzukı address ıle arasındayım,bırde sana sunu sorayım asırı tecrubelı degılsen halımden anlarsın,vıteslı kullancıları hep scooter ıcın dengesızdır,kolay dusulur,bacakların onde olması manevra ve yatırma acısında zor falan derler,sence nasıl

  8. #128
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    super8ı canlı gormedım kısmetse onumzdekı hafta bakacagım,1.80 boy 82 kg yum artcım olmaycak ev ıs arası gunluk 10km falan bende kullancagım.
    ben dün alibeyköyde servise götürdüm motoru, orada super 8, agility 125 vs sıfırı vardı yakınsan eğer oradan bakabilirsin. benim boyum 1.79, sıkıntı çekmesemde sele biraz yüksek agility'de, super 8 de onun gibi ancak agility 200 5.5cm daha yüksek mesela.
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seleye care bulunur bence,onemlı olan dengelı ve guvenlı surus yapılabılmesi.
    sele konusu bende de sıkıntı, biraz sert olduğu için sırt ağrısı yapıyor. daha yumuşak bir şey yapmam lazım.
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 .el alacagım ve suzukı address ıle arasındayım,bırde sana sunu sorayım asırı tecrubelı degılsen halımden anlarsın,vıteslı kullancıları hep scooter ıcın dengesızdır,kolay dusulur,bacakların onde olması manevra ve yatırma acısında zor falan derler,sence nasıl
    scooterlarda denge ortada hatta biraz daha geridedir, bundan dolayı daha dengesiz görünmektedir. ama atla deve de değil, kolayca alışırsın. ilk zamanlar tehlikeli hareketlerden kaçınır ve yapabileceklerini yavaş yavaş keşfedersen sıkıntı olmaz.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  9. #129
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı stevejones adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    forum tarıhınde okudugum en ıyı mesajlardan bırı olmus,alım oncesı fıkırlerımz bırebır aynı,bende ılk motor ıcın hala scootermı vıteslımı kararsızım ve fena sıgorta fıyatları cıkıo,4400 hero glmaour begendım selsıde rahat kullanmıda ama bıryandan scooter dıyorum dogruduzgun 125lık yok,buyuk teker sadece suzukı address var bırde bu,sanırım agılıty buyuk teker sadece 200de var artık,super8ı canlı gormedım kısmetse onumzdekı hafta bakacagım,1.80 boy 82 kg yum artcım olmaycak ev ıs arası gunluk 10km falan bende kullancagım.

    seleye care bulunur bence,onemlı olan dengelı ve guvenlı surus yapılabılmesi.

    2 .el alacagım ve suzukı address ıle arasındayım,bırde sana sunu sorayım asırı tecrubelı degılsen halımden anlarsın,vıteslı kullancıları hep scooter ıcın dengesızdır,kolay dusulur,bacakların onde olması manevra ve yatırma acısında zor falan derler,sence nasıl
    Sgorta fiyatları şuan benimde çok canımı sıkan nokta 1.200 aşası yok mecbur yapıcam

    Hocam ben A sınıfı aldım 150cc cbf 250cc cbr ve nc750x eğitim aldım ehliyetimi aldım birkere olsun temiz olsun hesabı benimki

    Şimdi diceksin kardeş bu kadar cc de eğitim aldın gittin scooteramı kaldın evet arkadaş büyük cc kulanınca küçük cc ameleliğini fark ediyorsun amacım şehir içi hemde istanbul gibi bir yerde şuan trakyada olsam kesinlikle vitesli alırdım tirafik yok yolarda dağ bayır bas dur ve 3 gün boyunca kendi semtinme 150cc vitesli deneyimim oldu 3 gün tam gün gece gündüz 2 3 saat kulanınca eşekten düşmüşe dönüyorsun şehir içinde artçılı kulanmak hemde ufak cc vitesli modele hiç bulaşılmaz

    Malum ben birde evliyim arada bir eşimle bir yere hastaneye oraya buraya gitmek istedimi canımı sıkmıcak keyfimi kaçırmıcak beni yormicak olması gerekliydi iyi dedim hangi ufak cc scooter alim baktım honda pcx yamaha nmax gibi modeler 8 10 binler havada üçüşuyor dedim hem çok paralar ve işletme maliyeti düşme kazası var bide bunun andereste 2el temizi 6 bin tl aşası yok sanırım sıfır nedir bilmiyorum

    Bende sizin gibi denge sorunu yaşarım düşerim dedim sadece ışıklarda araya girerken malum tecrübe yok sa sola sürtücem diye birden panikleyim 8 çizmeye başladım sol duvara önden arkaya kadar sürtünme oldu yer yer neyse nazarlık olsun dedim neden niye paniklediğimi hiç bilmem göz bu milete ne olsa bilinmez kulandığım model 14 inç ve lastik kalınlığı yeterli hiç denge sorum yok eşimide artçı alıp beylikdüzü aksaray arası gidip geliyorum ne yorulma ne ağrı ramazan olmasa bide giderken su sıgara içerim o derece benim amacıma pratiklik götürsün getirsin yormasın köntürolu kolay olsun dedim sonuç böyle oldu 2 inci motor alıcak bütçe imkan olursa garaj dahilinde gezmeler zevki sefa için büyük cc vitesli alırdım ama scooter şehir içi candır

    Super 8 125 olabilir ama boyudu sizin boyunuzu emin olun tatmin eder 1.75 boy kilom 100 de gitsin

    Benim şuanki ve hatta birazdan son kez sgorta fiyatları dolaşmaya gidiyorum 1.200 tl bayılcam araba yok beygir gibi ben nerde o orda

    Ben gene kendi fikrimi belirtim günde git gel 10+10 dk 10+10 km yol için çok paralar vermeye gerek yok ne kadar az duzgun birşey alırsanız makuldür hani kuryelik yapsak git bi nmax alınır neden günde 12 saat boyunca tepesinde olucam rahat olsun normale göre az yaksın isterdim ama kısa vadeler için çok paralar vermeyin kolay kazanılmıyor

  10. #130

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    aynen bende yamaha nmax cok cok begensemde asırı pahalı gelıyor,buyukcekmecede oturuyorum ben ısyerı ıse hadımkoy ıle kırac arası sayılacak bır yerde.Zaten ıstanbulda kasıs tumsek ısıklar trafık derken mecburen vıteslıde devamlı suretle vıtesle ugrasmak gerekecek dıye dusunuyorum bende A1 gecen ay,ılk fırsatta autopıa da mondıal bayısı var oraya gıdıp kymcoya bakmak nıyetındeyım fakat cok paralar zaten veremıyorum kredı cekecegım ıcın fıyata gore buyuk ıhtımal 2 .ele yonelecegım. Cunku daha ekıpman ve plaka ruhsat masrafalrını dusununce uykularım kacıyor,stok lastık ıcın neler soylersınzı en azından bu sezonu onunla gecırırm dıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

    bırde malesef mesajı edıtleyemedıgımız ıcın ayrıca mesaja yazmıs oluyorum kusura bakmayın,super8ın servıs bakım aralıkları nedır? ozellıkle 2.elde alacagım ıcın kontrol etmek manasında soruyorum arkdaslar,mısal su lınktekı ıcın ne dersınız

    https://www.sahibinden.com/listing/v...2042131/detail
    ibo8316 bunu beğendi.

  11. #131
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    300-1000-3000-5000 diye gidiyor. kullanım kılavuzunu linkten indirebilirsiniz.
    http://www.kymco.com.tr/images/urunb...super8_125.pdf
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  12. #132
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Ben 3.800 km de 2015 11 ayında tirafiğe çıkışlı kitapçığında 300km 1000km 3000bin km bakımı yapılmış kaşelenmiş 300 1000 den sonra her 2 binde bir bakımı garantisi devam etiği için 4.500 aldım 2014 model fiyat benimde hoşuma gitti servis bakım kaşe tarihlerine bak git konuş ve servisine götür bi baktır saten 3 bin bakımıda gelmiş yaptırır öyle yoluna bakarsın 2014 model denmiş ama tirafiğe çıkış tarihine bak km az geldi bana eyer 2014 tirafiğe çıkmışsa neden az kulanıldığı hakkında bilgi istersin tatmin olmafın saten yetkili serviste köntürol ve 3 bin bakımı yaptırırken ustaya sorarsın km resine göre katakulesi varmı diye yoksa sıkıntı yok mal sahibin verdiği güvende önemli çantası var kısaca eli ayağı temiz uygun bulunmhayrını görün daha bide sgortası var 1.200 aşasına bulamadım içime oturdu ne yapsam diye
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  13. #133

    Üyelik
    08 Ağustos 2016
    merhaba arkadaşlar. kymco super8 in aküsü motosikletin tam olarak neresindedir?
    Yardım lütfen.

  14. #134
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı MUCHİVA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. kymco super8 in aküsü motosikletin tam olarak neresindedir?
    Yardım lütfen.
    Merhaba,

    Tam olarak ayaklarınızın altında diye hatırlıyorum

    Ayağınızı koyduğunuz tablada iki vida var, onları açınca görürsünüz.

    Yanlış hatırlıyor olabilirim, Mengüç arkadaş görürse düzeltir.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  15. #135
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    agility 125'te ayak altında tam, süper 8 de büyük ihtimalle ayak altındadır.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  16. #136
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Motorum 7 bin km reye yaklaştı nerdeyse Geçenlerde istanbulda çerkezköy tarafına otabandan 100+100+şehir içide 30 40 toplam 250 nerdeyse km aynı günde yapıldı ve artçılı ayrı günlerde 2 kere yaptım 500 km redeyse uzun yolda artçılı 100 km deyerlendirme yapabildim 2.3 ama 2.5 dersek daha iyi olur kışın bu deyeri görür yakıtı tükettim

    Otobanda hızım devamlı yokuşlarda 70 80 düzde 90 100 temiz yokuş aşası 110 ve küsürlerde gittim ve artçılıbir şekilde 100 km reyi 1 saat 10 dk tammladım

    Arada sıkılıp benzincide wc molası ve sıgarada içtim 3 5 dk devamlı yol sıkıyor tabakaneye acelemin olmadığını farketmek güzeldi

    Şehir içi kısa mesafelerde 100 km re kulanımlarda 3 küsür kışın 3.5 temizi var

    Uzun yola çıkmadan önce egzoz başındaki plastik koruma yı tutan 3 vidadan 1 düşmüştü uzun yol gidip geldiğimde bir vida daha düşmüş sonuncusu düşmeden çıkartım plastik korumayı kenara koydum 3 vida alıp serviste iyi monte etmek lazım başka her hangi bir yerinde gevşeme olmadı şuana kadar
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  17. #137
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    H.günler malumunuz Süper 8 kulanıyorum 2015 model 8 bin km reye yaklaştı sorunum sabah ilk çalıştırmada normal ısındı gitiğim yerden 20 dk sonra evin yolunu tutum motor daha soğuk deyildi marşa bastığım gibi arka teker 10 20 km hızla gider gibi dönmeye başladı 2 3 defa motoru istop edim gaz telimi takılı kaldı diyim oynadım ve 4 denememde arka teker dönmeyi bıraktı bu başıma gelişi 2 inci oluşu
    Sebebleri....
    1. Gaz teli takılı kaldığı içinmi
    2. karbürötür yanındaki gaz telinine toz pislik veya yağsız kaldığı içinmi
    3. Karbürötör içinde bir pislikten dolayımı ki diyicem bu km rede benzinle çalışan bir alete en zor ihtimal
    4. Varyötör kısmında debraj balatısı veya kavrama veya kavrama misketlerinde sıkışan bir sorundanmı kaynaklanıyor
    Benim düşünemediğim ama sorunu bilen arkadaşlar söylerse makbul olur kendim yapa bilicek birşeyse yaparım yoksa servise gidip ihtimaleri söyleyip yaptırmak istiyorum ilerde daha büyük sıkıntıya düşmememk için yardım için herkese tşk ederim

    Sorun şurdan kaynaklanıyor diyebilicek ve sorunu bilen söylerse ve başına gelen biriyse kendim yapamasam bile servise gidip şuraya bakalım diyicem işim maddi manevi en kısa şekilde görülsün

    Demeki tek benim başıma gelmiş ses çıkmadığına göre ilkleri hep beni bulur

    Demeki tek benim başıma gelmiş ses çıkmadığına göre ilkleri hep beni bulur

    Demeki tek benim başıma gelmiş ses çıkmadığına göre ilkleri hep beni bulur
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  18. #138
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Sonuç düşünüldü yaz kızım

    Sorunumun ana teması karbürötör çıkışında bulunan manifold tutan ve sabitleyen sağ somun vidasının dibinde monifol ta delik oluşmuştur bu sebeb ten ötürü ordan hava alarak karbürötör hava yakıt karışımına extra hava alınca motor saçmalıyor oto jikle düşünce rolentiyi ayarlıyamıyor stop ediyor du ilk çalışmalarda 2 3 4 marşta motor çalışabiliyordu bu monifolt deliği yüzünden bir akü 100 tl çöp ettim akü bitti diye ayak marşı kulandım elektirikli marşla çalışmayan motoru ayak marşıyla çalıştırmak her baba yiğidin harcı deyildir bacağımın halini sizler düşünün

    Sonuç delik büyütükçe elimizi gazdan çekince bile stop etmeye başlıyor ya hemen deliğe engel olun yada parçayı değişin sizde de böyle sorunlar varsa bana giren sizlere girmeden sorunu bulup en kısa sürede haletmeye çalışın
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  19. #139
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı MeNGuC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonuç düşünüldü yaz kızım

    Sorunumun ana teması karbürötör çıkışında bulunan manifold tutan ve sabitleyen sağ somun vidasının dibinde monifol ta delik oluşmuştur bu sebeb ten ötürü ordan hava alarak karbürötör hava yakıt karışımına extra hava alınca motor saçmalıyor oto jikle düşünce rolentiyi ayarlıyamıyor stop ediyor du ilk çalışmalarda 2 3 4 marşta motor çalışabiliyordu bu monifolt deliği yüzünden bir akü 100 tl çöp ettim akü bitti diye ayak marşı kulandım elektirikli marşla çalışmayan motoru ayak marşıyla çalıştırmak her baba yiğidin harcı deyildir bacağımın halini sizler düşünün

    Sonuç delik büyütükçe elimizi gazdan çekince bile stop etmeye başlıyor ya hemen deliğe engel olun yada parçayı değişin sizde de böyle sorunlar varsa bana giren sizlere girmeden sorunu bulup en kısa sürede haletmeye çalışın
    geçmiş olsun, sorunu bulmuşsun sonunda. motor kaç km ye geldi buarada?
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  20. #140
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Tefoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun, sorunu bulmuşsun sonunda. motor kaç km ye geldi buarada?
    3.700 km de aldım 8.500 km de şuan

    Her 1000 km küsür veya 1500 km bir yağını değişiyor ve hava filtresini hava ile veya elimle yapa bildiğim kadar temizliyor yerine takıyorum süpriz monifolt deliği dışında canımı sıkan olmadı tabi arada aküyü sıfırlamış olduk orjinal aküsü 150 tl idi bende antarnatif 90 tl tayvan malı abüş jel akü yanı bakımsız akü aldım 12 v 7 anper memnunum şuan

    Ama şu gerçek o delik açıken extra hava alması motoru çılgın yapıyor çevirdikçe çeviresin geliyor yok böyle birşey alet nalet resmen kapadım eski uysal normal haline döndü
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler