Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Er6-F / Er6-N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1361
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    01 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Siyah beyaz çalıştım.







    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1362

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    hocam çok güzel çıkmış özellikle sonuncusu harika.eline sağlık

  3. #1363

    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBR 125
    kawaaski bu motoru neden bu kadar çirkin yapmış? Özellkle de N modeli

  4. #1364
    sametrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    Alıntı thecrasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawaaski bu motoru neden bu kadar çirkin yapmış? Özellkle de N modeli
    picasso nun tablolarıda çirkindir.bakmasını bilmiyorsan tabi
    İki kişinin bindiği motor değildir.

  5. #1365
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı thecrasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawaaski bu motoru neden bu kadar çirkin yapmış? Özellkle de N modeli
    siz de motosiklet=grenaj diye düşünenlerdensiniz sanırım. Motosikletlerle biraz daha haşır neşir oldukça, motorların dinamiğini kavradıkça, şasi ve motor yapısı size çekici gelmeye başladıkça siz de seversiniz naked bike'ları. amerikada bu motorun sadece grenajlı modeli satılıyor ve forumunda herkes "keşke bizde de N modeli satılsaydı" diye ağlıyor. Naked sınıfının en güzel örneklerinden bence.

    Bu bir tercih meselesi işte.. Sadece grenajı var diye Honda'nın o tipsiz cbr125'ini alacağıma, tasarım ödüllü Derbi GPR 125 Nude aldım. Motosikletle çok alakası olmayanlar "aa nebçim motor bu?" dedi. Umrumda bile değil. Motordan anlayan herkes tasarımına ve performansına hayran. Aynı mantıkla Honda'nın tasarımdan yoksun, balta sapı formunda cbf600'ü yerine bu kaslı şehir çocuğunu tercih ettim. Tasarımı göz dolduruyor. Her ayrıntısına hastayım.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  6. #1366

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    daha güzel nasıl ifade edilebilirdi bilmiyorum.

  7. #1367

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz de motosiklet=grenaj diye düşünenlerdensiniz sanırım. Motosikletlerle biraz daha haşır neşir oldukça, motorların dinamiğini kavradıkça, şasi ve motor yapısı size çekici gelmeye başladıkça siz de seversiniz naked bike'ları. amerikada bu motorun sadece grenajlı modeli satılıyor ve forumunda herkes "keşke bizde de N modeli satılsaydı" diye ağlıyor. Naked sınıfının en güzel örneklerinden bence.

    Bu bir tercih meselesi işte.. Sadece grenajı var diye Honda'nın o tipsiz cbr125'ini alacağıma, tasarım ödüllü Derbi GPR 125 Nude aldım. Motosikletle çok alakası olmayanlar "aa nebçim motor bu?" dedi. Umrumda bile değil. Motordan anlayan herkes tasarımına ve performansına hayran. Aynı mantıkla Honda'nın tasarımdan yoksun, balta sapı formunda cbf600'ü yerine bu kaslı şehir çocuğunu tercih ettim. Tasarımı göz dolduruyor. Her ayrıntısına hastayım.
    ağzına sağlık

    mikrop resimler çok güzel.

    oo yeni farkettim, çanta demiride çok şık olmuş
    habe habe

  8. #1368
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    motorun atası da babası da naked bike'tır bence de. er-6 n ise fiyat/maliyet oranı en iyi naked. ama ben de er-6 ya cam yakıştıramıyorum.naked seven rüzgarı göze almalı bence, cam tüm havasını alıp götürüyo sanki...
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  9. #1369

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    arkadaşlar merhaba. size bi sorum olacak. bugün sabah mototrun yanına gittim. anahtarı kontağa soktum marş basar gibi oldu ama çalışmadı. bidaha denedim ama bu sefer de tıkırtılar geldi. bira uğraştıktan sonra yokuş aşağı vurdurarak çaklıştırdım.sonra direk ustama götürdüm.aküde sorun yok dedi. suyunu değiştirdi. ve sorunsuz çalıştı.sonra işim bitip motoruma tekrar döndüğümde aynı dorunu yaşadım. şimdi benim aklıma 2 neden geliyor. birincisi yağını değiştirmem lazım bu sorun olabilir mi? diğeri ise benzini yanlışlıkla 95 oktan almıştım. ya da bu mu? yada sizce neden olabilir? yardımlarınız için teşekkür ederim.

  10. #1370
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı fatihhoca81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. size bi sorum olacak. bugün sabah mototrun yanına gittim. anahtarı kontağa soktum marş basar gibi oldu ama çalışmadı. bidaha denedim ama bu sefer de tıkırtılar geldi. bira uğraştıktan sonra yokuş aşağı vurdurarak çaklıştırdım.sonra direk ustama götürdüm.aküde sorun yok dedi. suyunu değiştirdi. ve sorunsuz çalıştı.sonra işim bitip motoruma tekrar döndüğümde aynı dorunu yaşadım. şimdi benim aklıma 2 neden geliyor. birincisi yağını değiştirmem lazım bu sorun olabilir mi? diğeri ise benzini yanlışlıkla 95 oktan almıştım. ya da bu mu? yada sizce neden olabilir? yardımlarınız için teşekkür ederim.
    akü şarj tutmuyo olabilir mi? motora binip de ustanın yanına gidinceye kadar biraz şarj etmiştir, usta durumu farketmemiştir. Ben hep 95 alıyorum, benzinden olduğunu sanmıyorum o yüzden. Yağdan da olmaz, en azından marş basar =) akü bittiği zaman marş motorundan tıkırtılar geliyor sadece. bence sorun aküde ya da konjektörde.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  11. #1371
    enginer6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6
    Beyler selamlar,
    yağ camından baktığımızda yağ seviyesinin nerde olması gerekiyor. Alt ve üst çizginin ortasında olması yeterli midir? Yoksa üst çizgide mi olması gerekiyor?

  12. #1372

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    akü şarj tutmuyo olabilir mi? motora binip de ustanın yanına gidinceye kadar biraz şarj etmiştir, usta durumu farketmemiştir. Ben hep 95 alıyorum, benzinden olduğunu sanmıyorum o yüzden. Yağdan da olmaz, en azından marş basar =) akü bittiği zaman marş motorundan tıkırtılar geliyor sadece. bence sorun aküde ya da konjektörde.
    ketchup ilgin için teşekkür ederim yarın bidaha ustaya götürecem. eğer bilgin varsa akü ve de gerekirse könjektör fiyatı alabilir miyim. motoru yeni adım ve maddi durum biraz felç şuaralar

  13. #1373

    Üyelik
    21 Haziran 2009
    Şehir
    Bursa
    Alıntı sametrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    picasso nun tablolarıda çirkindir.bakmasını bilmiyorsan tabi


    Pek sevmem naked motosikletleri ancak er6-n başka. Farklı bir yakışıklılığı var.

  14. #1374

    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    CBR 125
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    siz de motosiklet=grenaj diye düşünenlerdensiniz sanırım. Motosikletlerle biraz daha haşır neşir oldukça, motorların dinamiğini kavradıkça, şasi ve motor yapısı size çekici gelmeye başladıkça siz de seversiniz naked bike'ları. amerikada bu motorun sadece grenajlı modeli satılıyor ve forumunda herkes "keşke bizde de N modeli satılsaydı" diye ağlıyor. Naked sınıfının en güzel örneklerinden bence.

    Bu bir tercih meselesi işte.. Sadece grenajı var diye Honda'nın o tipsiz cbr125'ini alacağıma, tasarım ödüllü Derbi GPR 125 Nude aldım. Motosikletle çok alakası olmayanlar "aa nebçim motor bu?" dedi. Umrumda bile değil. Motordan anlayan herkes tasarımına ve performansına hayran. Aynı mantıkla Honda'nın tasarımdan yoksun, balta sapı formunda cbf600'ü yerine bu kaslı şehir çocuğunu tercih ettim. Tasarımı göz dolduruyor. Her ayrıntısına hastayım.
    Genel olarak yazdıklarınıza katılıyorum. Ancak ben grenaj değil ama evet SS'ciyim. Bu modele gelince, özellikle ön tarafı oldukça şekilsiz ki, ben zaten performansına değil şekline göre yorum yapmıştım.
    Tercihler sanırım biraz maddi durum ile alakalı. Ne kadar ekmek, o kadar köfte.

  15. #1375
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı thecrasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genel olarak yazdıklarınıza katılıyorum. Ancak ben grenaj değil ama evet SS'ciyim. Bu modele gelince, özellikle ön tarafı oldukça şekilsiz ki, ben zaten performansına değil şekline göre yorum yapmıştım.
    Tercihler sanırım biraz maddi durum ile alakalı. Ne kadar ekmek, o kadar köfte.
    bugün iyi kondisyonda bir cbr 125 ile gpr125 nude aynı fiyatlara alıcı buluyor, cbf600 ise er6'dan pahalı. Yani önceki mesajımda verdiğim örneklerin maddi durumla çok alakası yok. Neyse, zevkler ve renkler tartışılmıyor tabi.. "e madem tartışılmıyor, niye bana laf yetiştiriyosun?" diyecek olursanız, ben de günün birinde bir başlığa girip, o motorun kullanıcılarına "bu ne iğrenç motor be kardeşim? ben hayatımda böyle çirkin şey görmedim" dersem, bana da laf yetiştirirler inşallah =)

    fatihhoca81, malesef parça fiyatlarını bilmiyorum. Ben de çok fena tersoyum. Kawa'nın sağ ayak pegi durduk yerde kıt! diye kırıldı kraker gibi =) sırf o yüzden şuan Kawa'yı kullanamıyorum. Parça fiyatlarını da malesef bilemiyorum. O kadar tersoyum ki geçen gün bozuk paraları üst üste koyup 10 lira yaptım, 10 liralık benzin istedim. Benzinci bile "abi emin misin? 10 liralık benzinin bereketi olmaz bak. biraz daha para biriktir öyle gel" dedi adama kıvırdım "yok ya ben bozuklardan kurtulmak için alıyorum" diye =)
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  16. #1376

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    ketchup arkadaşım aküdenmiş sorun gittim değiştirdim bide yağını değiştirdim. bide benzin aldım. anlayacagın batmış durudayım. ilk defa olarakta yakıt hesapladım. 268 km de ışık yandı ve 12 lt benzin aldı yani 100km de 4.4 lt yakmışım. bugünkü tek mutlulugum bu oldu. öyle işte.umarı uzun süre başka masraf olmaz. kendine iyibak sağol

  17. #1377
    enginer6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    er6
    Alıntı fatihhoca81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ketchup arkadaşım aküdenmiş sorun gittim değiştirdim bide yağını değiştirdim. bide benzin aldım. anlayacagın batmış durudayım. ilk defa olarakta yakıt hesapladım. 268 km de ışık yandı ve 12 lt benzin aldı yani 100km de 4.4 lt yakmışım. bugünkü tek mutlulugum bu oldu. öyle işte.umarı uzun süre başka masraf olmaz. kendine iyibak sağol

    hocam selamlar, önemli bir sorun olmadığına sevindim. motorun var mı derdin var. Ben de motor aldığımdan beri kendimden çok motora harcıyorum para. Şu ana kadar hiç sorun çıkarmasa da (nazar değmesin masrafı hiç bitmiyor.

    bu 4.4'lük değer şehiriçi mi, uzun yol mu? Bir de kullanım tarzın nasıldı? Biraz bilgi verebilir misin?

  18. #1378
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı ketchup adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün iyi kondisyonda bir cbr 125 ile gpr125 nude aynı fiyatlara alıcı buluyor, cbf600 ise er6'dan pahalı. Yani önceki mesajımda verdiğim örneklerin maddi durumla çok alakası yok. Neyse, zevkler ve renkler tartışılmıyor tabi.. "e madem tartışılmıyor, niye bana laf yetiştiriyosun?" diyecek olursanız, ben de günün birinde bir başlığa girip, o motorun kullanıcılarına "bu ne iğrenç motor be kardeşim? ben hayatımda böyle çirkin şey görmedim" dersem, bana da laf yetiştirirler inşallah =)

    fatihhoca81, malesef parça fiyatlarını bilmiyorum. Ben de çok fena tersoyum. Kawa'nın sağ ayak pegi durduk yerde kıt! diye kırıldı kraker gibi =) sırf o yüzden şuan Kawa'yı kullanamıyorum. Parça fiyatlarını da malesef bilemiyorum. O kadar tersoyum ki geçen gün bozuk paraları üst üste koyup 10 lira yaptım, 10 liralık benzin istedim. Benzinci bile "abi emin misin? 10 liralık benzinin bereketi olmaz bak. biraz daha para biriktir öyle gel" dedi adama kıvırdım "yok ya ben bozuklardan kurtulmak için alıyorum" diye =)

    Kawasaki ER-6 serisini çıkardığından beri "N" modelini beğenmişimdir hep. "F" 'in tasarımı eski model SS' leri andırıyor bana; ısınamadım bir türlü.. Tabi yeni kasası için konuşmuyorum, onun tasarım gerçekten şahane olmuş ve grenajlardan kaynaklanan, belli bir süratten sonra oluşan zırıltıyı da kesmişler bildiğim kadarıyla.
    Ama "N" tam bir yeni jenerasyon-modern naked bence, biraz Transformers havasında. Bu tarz sevdiğim için sanırım, GSR600' den de aynı tadı alıyorum. Z-1000' in yeriyse bambaşka
    Bir önceki postunu CBF' cilerin sayfasına kopyala istersen bakalım laf yetiştirecekler mi
    Bu arada, daha önce darbe flian almadıysa eğer, ayaklığın o şekilde durduk yerde kraker gibi kırılması çok enteresan geldi bana gerçekten de, hayatımda ilk defa duyuyorum böyle birşey Bana resmen üretim hatası gibi geldi, Kawasaki ile iletişime geçip bu durumu bildir bence. Ayıplı mal sınıfına girebilir belki o ayaklık.
    Biraz daha biriktir diyen benzinciye kumbaramı açıp geliyorum deseydin bari.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:46 AM ----------

    Alıntı fatihhoca81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ketchup arkadaşım aküdenmiş sorun gittim değiştirdim bide yağını değiştirdim. bide benzin aldım. anlayacagın batmış durudayım. ilk defa olarakta yakıt hesapladım. 268 km de ışık yandı ve 12 lt benzin aldı yani 100km de 4.4 lt yakmışım. bugünkü tek mutlulugum bu oldu. öyle işte.umarı uzun süre başka masraf olmaz. kendine iyibak sağol
    4,4 lt 650'lik bir makina için nasıl güzel bir değer yaaa, gıpta ettim resmen.

  19. #1379

    Üyelik
    16 Temmuz 2009
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    kawasaki Er-6n
    enginer6. aslında ne şehir içi ne de dışı. biraz karışık oldu heralde. ben ankarada oturuyorum. burada fazla trafik sıkışmaz. devir aralığını 5000-7000 olarak kullanıyorum. arada sıkıştırmama rağmen(motorumu yeni aldım) bu değeri elde ettim. tam uzun yol olsa dahada altına düşerim. ya arkadşlar bu motor hakkaten şahane bişey. aldığımda motorda muzzy egzos da vardı sesine de inanamazsınız. bundan önceki motoruma(cbf150) 3,5 yıl bindiğsem buna en az 10 yıl binerim gibime geliyor. aslında en cok hoşuma giden sol seritte giderken arabaların beni gördükte sonra bana yol vermeleri yani sağ şeride geçmeleri(muhtemelen egzos sesi). daha önceleri(cbf 150 varken) ben tedirgin olup sağa geçerken şimdi sıra onlarda. deyse çok konuştum heralde. kazasız sürüşler hoşçakalın.

  20. #1380

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    cbr125ten sonra Türkiyede kalırsam motorum ya N yada F olacak.

    yakıtı cok iyi bence, Tam ögrenci adam için
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler