MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Benelli
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Suzuki VZ 800 / 1400 / 1500 Intruder Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor Fighter 50
    Motosiklet Online
  1. #221
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aha patron hayırlı olsun.
    Güzel bir ölçüm istatistiklerini bekliyorum.

    edit: bir de temini nasıl yaptın, sorabilir miyik.
    Valla ilk izlenimim çok az performans ve ekszoz sesi değişti biraz daha rahat çalışıyor fakat yakıt konusunu ileride görücez. Temini sahibinden comdan aldım get ilan 110tl su-8001 fakat normalde 270tl olması gerekiyor. 1 adet kalmış ve stok bitiriyoruz dedi.
    sey_47 bunu beğendi.
    ANATOLIAN EAGLES MC


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #222
    roccoatilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İntruder M800
    Merhaba arka lastiği kaçlık aldınız, bende lastik alacağım ama arkayı biraz daha geniş almak istiyorum.Üzerindeki 170' lik biraz zayıf duruyor. Forumlarda araştırdım 200'lük lastik hiçbir müdahale yapılmadan direkt oluyormuş,ancak zararı-faydası var mıdır bilemiyorum..

  3. #223
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul - Çanakkale
    Motosikleti
    2013 - Suzuki VZ800 Intruder M800
    Alıntı roccoatilla adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arka lastiği kaçlık aldınız, bende lastik alacağım ama arkayı biraz daha geniş almak istiyorum.Üzerindeki 170' lik biraz zayıf duruyor. Forumlarda araştırdım 200'lük lastik hiçbir müdahale yapılmadan direkt oluyormuş,ancak zararı-faydası var mıdır bilemiyorum..
    Elbette faydası yok, zararı var. 170/80-R15 bizim arka lastik ölçüsü. Tabanı max. 180 mm'ye kadar artırabilirsiniz ki onda bile inceden sürtünme seslerini duyarsınız. Arka maşa genişliğine bırak 200'ü, 180 taban lastiği takmak bile akıl kârı değil. Nerede okudunuz bilmiyorum ama kesinlikle sağlıksız bilgi.

    Hiçbir mekanik müdahale yapılmadan takılacak 200 taban lastikle yaşamanız olası senaryoları ben kısaca sıralayayım:

    1. Lastik sığmaz.
    2. Sığdığını farz edelim; iyi ihtimalle arka salıncak iç kollarına lastik yanaktan sürter. Kötü ihtimalle ise kampana ve şaftı zorlayıp kucağa alırsınız.
    3. Sığdığını farz edelim; arka tekerlek milinde bağlantı için pay kalmaz. Kalsa bile düzenli kontrol ister ki yoldayken lastik yerinden çıkmasın veya mil eğilmesin, bükülmesin.
    4. Sığdığını farz edelim; yere temas eden yüzey alanı artacağından lastiğin dönüş yönünün tersindeki sürtünme kuvveti de artar. Daha zor ivmelenme ve daha düşük sürat size kalır.

    Motorun dinamiklerini bozacak değişikliklere kalkışmayın. O kadar kalın lastik merakınız varsa M1800R bakabilirsiniz. Onda fabrika çıkış 240 taban var. Hiçbir görüntü canınızı tehlikeye atmaya değecek kadar kötü değil bu motosiklette. Benim tavsiyem değişikliğe gitmemenizden yanadır.
    vader bunu beğendi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #224
    roccoatilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İntruder M800
    Merhaba arkadaşlar
    Metzeler M880 200/70-R15 lastiği oluyormuş,yurt dışı forumlarda okudum ve resimlerini de gördüm.
    Yol tutuşunun daha iyi olduğunu da belirtmişler,
    Hatta önde 150'lik lastik takıla biliyormuş.
    Ancak gerçekten değer mi bilmiyorum, veya dediğiniz gibi bir M800 parası kadar daha verip vzr1800 mi alsam, aslında aklımda da yok değil.

  5. #225
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Arkadaşlar çevrenizde bildiginiz cobra eksoz varmı

  6. #226
    sey_47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2007
    Şehir
    Ege
    Motosikleti
    Intruder M800
    Beyler bir de benim makinaya ne zamandır binmiyorum. Arada kullanıyorum.
    Yalnız sübap ayarı istiyor gibi makina. Bi çeşit çalışıyor sanki. Huzursuzlanıyor. Sesini yükseltti bana karşı.
    Bu sübap ayarının başına geçsek kendim halledebilir miyim. Yoksa bizim ustaya götüreyim mi. Malum dükkan'da adam depoyu söküyor, sağa sola koyuyor insanın içi gidiyor.
    Birde olurda egzoz değişimi yaparsam, sübap ayarını değiştirmek falan gerekiyor mu acaba?

    Makinayı değiştirelim diyorduk ama bu sene bütçe konusunda zorlayacağı için erteledik.Alet'te güzelken binelim.

    Kışın ufak ufak yükleyeceğim makinayı.
    Kışın akşamları uğraşmalık bi kaç yapacağım şeyler var. Fikri olan varsa güzel olur.

    Böyle dış hava derecesini ölçecek bir termometre yapacağım. Şöyle birşey olabilir.

    Güzel bir ürün bulabilirsem, Motor su veya yağ sıcaklığını da alacağım. (tamamen bilgi için.)

    Vites göstergesi yapacağım. Ne gerek var demeyin, alışkanlıklarımdan kurtulmam için bunu yapmam şart. (Muhtemelen LED olur.) Uzun yolda ihtiyaç duyuyorum. İçime kurt düşüyor "ya 4 te gidiyorsam onca yolu" diye. Debiryaja basıp 5 temi diye kontrol ediyorum. Böyle böyle alışkanlık oldu. Çok zararlı olduğunu biliyorum ama engelleyemiyorum kendimi. Balatayı baya yedim böyle. Önümüzdeki sezona değiştirebilirim balatayı sırf bu yüzden. Az km'de bitmez demeyin, böyle yapa yapa bitti bitiyor benimki. O yüzden takacağım gösterge.

    Motor devir saati. Rpm tachometer diyol la. Şöyle birşey olabilir. Evet at organına konmuş kelebek gibi olacak ama, varsa daha güzel bir fikriniz, onu'da alabilirim. Örnek olarak atıyorum. Buna benzer birşey olur ellam. Bunu da nereye monte ederiz bilmiyorum. Örnek saat.

    Geçen'de plakanın hemen üstünde ki reflektörü (kedi gözü), ledli ile değiştirdim. Fren ile beraber daha çok'ta yanıyor. Arkadan görünürlük adına güzel oldu. Arkada stop lambası ile beraber iki lambam oldu işte.

    Bu işleri kendim yapınca, çok sağlam yapıyorum, içime sinecek şekilde yapıyorum ve çok ta hoşuma gidiyor be.

    Muhabbet olsun diye yazıyorum. Hem de fikrinizi almak için.
    Konuya mesaj gelince mutlu oluyorum nedense. Her gün'de göz atmayı ihmal etmiyorum.
    Kalın sağlıcakla, motodaşlar.

    Alıntı bilginet45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çevrenizde bildiginiz cobra eksoz varmı
    Başkan benim yok bildiğim buralarda.
    Bulursan sende haber salıver buralara. Düşünürüm bende.
    Olmadı amerikadan alacağız artık. Oda gümrük te kalacak, %20 vergi binecek.
    450 dolar egzoz. 110 dolar kargo. 90 dolar vergi. Toplam 650 dolara hallolacak

  7. #227
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bir de benim makinaya ne zamandır binmiyorum. Arada kullanıyorum.
    Yalnız sübap ayarı istiyor gibi makina. Bi çeşit çalışıyor sanki. Huzursuzlanıyor. Sesini yükseltti bana karşı.
    Bu sübap ayarının başına geçsek kendim halledebilir miyim. Yoksa bizim ustaya götüreyim mi. Malum dükkan'da adam depoyu söküyor, sağa sola koyuyor insanın içi gidiyor.
    Birde olurda egzoz değişimi yaparsam, sübap ayarını değiştirmek falan gerekiyor mu acaba?

    Makinayı değiştirelim diyorduk ama bu sene bütçe konusunda zorlayacağı için erteledik.Alet'te güzelken binelim.

    Kışın ufak ufak yükleyeceğim makinayı.
    Kışın akşamları uğraşmalık bi kaç yapacağım şeyler var. Fikri olan varsa güzel olur.

    Böyle dış hava derecesini ölçecek bir termometre yapacağım. Şöyle birşey olabilir.

    Güzel bir ürün bulabilirsem, Motor su veya yağ sıcaklığını da alacağım. (tamamen bilgi için.)

    Vites göstergesi yapacağım. Ne gerek var demeyin, alışkanlıklarımdan kurtulmam için bunu yapmam şart. (Muhtemelen LED olur.) Uzun yolda ihtiyaç duyuyorum. İçime kurt düşüyor "ya 4 te gidiyorsam onca yolu" diye. Debiryaja basıp 5 temi diye kontrol ediyorum. Böyle böyle alışkanlık oldu. Çok zararlı olduğunu biliyorum ama engelleyemiyorum kendimi. Balatayı baya yedim böyle. Önümüzdeki sezona değiştirebilirim balatayı sırf bu yüzden. Az km'de bitmez demeyin, böyle yapa yapa bitti bitiyor benimki. O yüzden takacağım gösterge.

    Motor devir saati. Rpm tachometer diyol la. Şöyle birşey olabilir. Evet at organına konmuş kelebek gibi olacak ama, varsa daha güzel bir fikriniz, onu'da alabilirim. Örnek olarak atıyorum. Buna benzer birşey olur ellam. Bunu da nereye monte ederiz bilmiyorum. Örnek saat.

    Geçen'de plakanın hemen üstünde ki reflektörü (kedi gözü), ledli ile değiştirdim. Fren ile beraber daha çok'ta yanıyor. Arkadan görünürlük adına güzel oldu. Arkada stop lambası ile beraber iki lambam oldu işte.

    Bu işleri kendim yapınca, çok sağlam yapıyorum, içime sinecek şekilde yapıyorum ve çok ta hoşuma gidiyor be.

    Muhabbet olsun diye yazıyorum. Hem de fikrinizi almak için.
    Konuya mesaj gelince mutlu oluyorum nedense. Her gün'de göz atmayı ihmal etmiyorum.
    Kalın sağlıcakla, motodaşlar.



    Başkan benim yok bildiğim buralarda.
    Bulursan sende haber salıver buralara. Düşünürüm bende.
    Olmadı amerikadan alacağız artık. Oda gümrük te kalacak, %20 vergi binecek.
    450 dolar egzoz. 110 dolar kargo. 90 dolar vergi. Toplam 650 dolara hallolacak
    Sorma vitesi yolda kontrol etme huyu bendede var. Bukadar çok şey yapmak istiyorsun ama degmez bence genel olarak c800 ve m800 sorunsuz makinalar kronik sorunları yok bakımlarını zamanında yaptınmı cok degisik sesler duymuyorsan sorun yok sibop ayarı isini iyi bir ustaya yaptır kendin uğraşma derim. Kronik sorunu demisken sibop sesi bu makinalarda biraz oluyor aşırı ise çaresi ayarlatmak sorun değil. Eksoz işine gelince yurtdısıda olsa çok pahalı aklimda bir proje var kendi eksozlarını boşaltıp içine cobra eksoz çapında boru koyup elyaf ile sarıp borunun içinede baffle takmak denemek istiyorum bakalım.
    ANATOLIAN EAGLES MC

  8. #228
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul - Çanakkale
    Motosikleti
    2013 - Suzuki VZ800 Intruder M800
    Alıntı sey_47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bir de benim makinaya ne zamandır binmiyorum. Arada kullanıyorum.
    Yalnız sübap ayarı istiyor gibi makina. Bi çeşit çalışıyor sanki. Huzursuzlanıyor. Sesini yükseltti bana karşı.
    Bu sübap ayarının başına geçsek kendim halledebilir miyim. Yoksa bizim ustaya götüreyim mi. Malum dükkan'da adam depoyu söküyor, sağa sola koyuyor insanın içi gidiyor.
    Birde olurda egzoz değişimi yaparsam, sübap ayarını değiştirmek falan gerekiyor mu acaba?

    Makinayı değiştirelim diyorduk ama bu sene bütçe konusunda zorlayacağı için erteledik.Alet'te güzelken binelim.

    Kışın ufak ufak yükleyeceğim makinayı.
    Kışın akşamları uğraşmalık bi kaç yapacağım şeyler var. Fikri olan varsa güzel olur.

    Böyle dış hava derecesini ölçecek bir termometre yapacağım. Şöyle birşey olabilir.

    Güzel bir ürün bulabilirsem, Motor su veya yağ sıcaklığını da alacağım. (tamamen bilgi için.)

    Vites göstergesi yapacağım. Ne gerek var demeyin, alışkanlıklarımdan kurtulmam için bunu yapmam şart. (Muhtemelen LED olur.) Uzun yolda ihtiyaç duyuyorum. İçime kurt düşüyor "ya 4 te gidiyorsam onca yolu" diye. Debiryaja basıp 5 temi diye kontrol ediyorum. Böyle böyle alışkanlık oldu. Çok zararlı olduğunu biliyorum ama engelleyemiyorum kendimi. Balatayı baya yedim böyle. Önümüzdeki sezona değiştirebilirim balatayı sırf bu yüzden. Az km'de bitmez demeyin, böyle yapa yapa bitti bitiyor benimki. O yüzden takacağım gösterge.

    Motor devir saati. Rpm tachometer diyol la. Şöyle birşey olabilir. Evet at organına konmuş kelebek gibi olacak ama, varsa daha güzel bir fikriniz, onu'da alabilirim. Örnek olarak atıyorum. Buna benzer birşey olur ellam. Bunu da nereye monte ederiz bilmiyorum. Örnek saat.

    Geçen'de plakanın hemen üstünde ki reflektörü (kedi gözü), ledli ile değiştirdim. Fren ile beraber daha çok'ta yanıyor. Arkadan görünürlük adına güzel oldu. Arkada stop lambası ile beraber iki lambam oldu işte.

    Bu işleri kendim yapınca, çok sağlam yapıyorum, içime sinecek şekilde yapıyorum ve çok ta hoşuma gidiyor be.

    Muhabbet olsun diye yazıyorum. Hem de fikrinizi almak için.
    Konuya mesaj gelince mutlu oluyorum nedense. Her gün'de göz atmayı ihmal etmiyorum.
    Kalın sağlıcakla, motodaşlar.



    Başkan benim yok bildiğim buralarda.
    Bulursan sende haber salıver buralara. Düşünürüm bende.
    Olmadı amerikadan alacağız artık. Oda gümrük te kalacak, %20 vergi binecek.
    450 dolar egzoz. 110 dolar kargo. 90 dolar vergi. Toplam 650 dolara hallolacak
    İbo bir önceki sayfada supap ayarını servise yaptır demiştim sebepleriyle. Gerçekten motordan anlayan bir el ve teçhizatla bu iş olur ancak. Öyle basit bir iş değil. Gayet ince ayar istiyor ve evet egzost değişimiyle supap ayarı yapılmalı tahliye oranı değişeceği için.

    Devir saatini (takometreyi) koyacak yer pek yok gibi. Hakikaten at ve kelebek ilişkisi gibi olur ama gidonda termometre ve ledli vites göstergesi hoş durur. Bende de eskiden krom saat vardı ama bozulunca çıkardım. Zaten hiç bakmıyordum. Göstergedeki saate bakıyorum genelde. Yağ ve radyatör sıvı sıcaklıklarını ölçmek kötü bir fikir değil ama yine bu göstergeleri koyacak uygun noktayı bulmak lazım. En kötü şunu deneyebilirsin; bütün bu aradığın değerleri gösterecek detaylı dijital bir kilometre saati alıp stok saati değiştirebilirsin. O zaman All-in-one bir göstergen olur. Bence daha pratik. Aliexpress'te araştırırsan çok şık göstergeler var.

    Geçen sene Cobra egzost satış fiyatı Apache Cycles'ta 1300 $ 'dı. Bugünlerde ne kadar hiç gidip sormadım. 650 dolar tabii ki daha uygun her türlü. Ama her bütçeye hitap etmeyebilir elbette. En doğrusu yurtdışından almak yine de. Ben artık önce şehir, sonra ülke değiştirme arefesine girdiğimden motora pek yenilik yapmayacağım. Bir gaz telini yenilerim, kafi. Aksesuara boğmak istemiyorum çünkü önümüzdeki sene satmayı planlıyorum. Bakalım şu fiyatlar bir durulsun da doğru bir fiyat koyabilelim.

    Bu arada Anatolian Eagles'a selam olsun buradan \m/ İmzada yeni gördüm.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  9. #229
    bilginet45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    Manisa/Akhisar
    Motosikleti
    GV650, C800
    Aleyküm selam eyvallah. hakkında hayırlı olur İşallah onumuzdeki yıl ilanları takip edelim ozaman m800 için
    ANATOLIAN EAGLES MC

  10. #230
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    merhaba arkadaşlar,

    aklıma bir soru takıldı, siz bilirsiniz diye sormak istedim.
    c800 ya da m800 arka fren diske çevrilebiliyor mu? Frenlemesinin pek iyi olmadığını duymuştum bu modellerin, siz nasıl aştınız?

    Teşekkür ederim.

  11. #231
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul - Çanakkale
    Motosikleti
    2013 - Suzuki VZ800 Intruder M800
    Alıntı _chaotic_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,

    aklıma bir soru takıldı, siz bilirsiniz diye sormak istedim.
    c800 ya da m800 arka fren diske çevrilebiliyor mu? Frenlemesinin pek iyi olmadığını duymuştum bu modellerin, siz nasıl aştınız?

    Teşekkür ederim.
    Yanlış duyum. Her balata için geçerli olduğu gibi bu balatayı da temiz tutup zamanında değişimini yaparsanız gayet iyi tutuyor arka fren. Bu motosikletlerin ön freni zayıf. Zayıf derken, ağır cüsseli bir motoru tek başına durdurmaya yetecek frenajı pek sağlamıyor. Ama EBC'nin organik balataları bu eksikliği giderme konusunda oldukça şifalı. Arka frende ise bir sıkıntı yok. Olması gerektiği şiddette tambura basınç uyguluyor. Zaten arkadaki ayar vidasından sertliğini de ayarlamanız mümkün.

    Her motosiklette kampana düzenini diske çevirebilirsiniz. Hatta bazı motosiklet modelleri için bunların kitleri dahi bulunabiliyor olsa da genelde jant, mil, yeni bağlantılar, ekstra hidrolik tankı ve hortumları ve inanılmaz ciddi bir işçilik gerekiyor. Öyle bir şeyin hem hayli maliyetli hem de motosikletin dinamiğini bozabilecek düzeyde olacağını hesaba katmak lazım. Unutmadan, bu motor şaft tahrikli bir aktarmaya sahip. Arkada kolayca değiştirebileceğiniz bir dişli ya da zincir yok.

    Denediğinizde RR Daytona'nın arka disk freninden daha başarılı bulacağınızı düşünüyorum standart bir C/M 800 kampana frenini. Kampana ile ilgili önyargıları kafanızdan silebilirsiniz. Almayı düşünüyorsanız da şimdiden hayırlı olsun. Sınıfının en başarılı 3 motosikletinden biri. Diğer ikisi ne diye sorarsanız XVS950A Midnightstar ve VN900 derim. XVS650A Dragstar ve VT750 Shadow gibi motorlarla aynı kategoride tutmamak lazım kalite bazında.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #232
    _chaotic_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    regal raptor daytona 350
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış duyum. Her balata için geçerli olduğu gibi bu balatayı da temiz tutup zamanında değişimini yaparsanız gayet iyi tutuyor arka fren. Bu motosikletlerin ön freni zayıf. Zayıf derken, ağır cüsseli bir motoru tek başına durdurmaya yetecek frenajı pek sağlamıyor. Ama EBC'nin organik balataları bu eksikliği giderme konusunda oldukça şifalı. Arka frende ise bir sıkıntı yok. Olması gerektiği şiddette tambura basınç uyguluyor. Zaten arkadaki ayar vidasından sertliğini de ayarlamanız mümkün.

    Her motosiklette kampana düzenini diske çevirebilirsiniz. Hatta bazı motosiklet modelleri için bunların kitleri dahi bulunabiliyor olsa da genelde jant, mil, yeni bağlantılar, ekstra hidrolik tankı ve hortumları ve inanılmaz ciddi bir işçilik gerekiyor. Öyle bir şeyin hem hayli maliyetli hem de motosikletin dinamiğini bozabilecek düzeyde olacağını hesaba katmak lazım. Unutmadan, bu motor şaft tahrikli bir aktarmaya sahip. Arkada kolayca değiştirebileceğiniz bir dişli ya da zincir yok.

    Denediğinizde RR Daytona'nın arka disk freninden daha başarılı bulacağınızı düşünüyorum standart bir C/M 800 kampana frenini. Kampana ile ilgili önyargıları kafanızdan silebilirsiniz. Almayı düşünüyorsanız da şimdiden hayırlı olsun. Sınıfının en başarılı 3 motosikletinden biri. Diğer ikisi ne diye sorarsanız XVS950A Midnightstar ve VN900 derim. XVS650A Dragstar ve VT750 Shadow gibi motorlarla aynı kategoride tutmamak lazım kalite bazında.
    Çok teşekkür ederim cevabınız icin. Evet aklimdaki iki motordan biri bu, diğeri de bahsettiğiniz midnight star. Yalnız midnightstar motor hacmiyle biraz gözümü korkutasa da cruiser motorlarda alışma süresi dışında çok zorlamayacagini düşünüyorum. Siz olsanız bugün hangisini tercih ederdediniz? Yine m800 mu olurdu?

  13. #233
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul - Çanakkale
    Motosikleti
    2013 - Suzuki VZ800 Intruder M800
    Alıntı _chaotic_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim cevabınız icin. Evet aklimdaki iki motordan biri bu, diğeri de bahsettiğiniz midnight star. Yalnız midnightstar motor hacmiyle biraz gözümü korkutasa da cruiser motorlarda alışma süresi dışında çok zorlamayacagini düşünüyorum. Siz olsanız bugün hangisini tercih ederdediniz? Yine m800 mu olurdu?
    Sıvı soğutma ve şaft tahrikli aktarma olduğu için yine M800'ü seçerdim. Nitekim de öyle yaptım. Bir de Suzuki hayranlığı var elbette. Midnightstar hava soğutmalı olmasaydı belki bugün XVS950A için yazıyor olurdum. Zaten bu ikisi arasında kalmıştım.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler