Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1701

    Üyelik
    21 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100A Classic
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çantaya yorum yapamam ama gidon gümrüğe takılsa %18 ödersin.
    Merhaba, öncelikle paylaşımlardan, fikir ve tecrübe alışverişlerinden dolayı herkese teşekkürler. Dragstar kullanıcıları için çok faydalı bir platform oluşmuş. İlk sayfadan bu yana, tüm yazılanları ilgi ile okudum. Ama en çok da draggy'nin tecrübeleri ve paylaşımları son derece yararlı idi.

    Draggy, özellikle senin mesajından alıntı yapmamın sebebi, yurt dışından en çok senin alışveriş yapmış olman. Bir konuda tecrübene veya fikrine ihtiyacım var. cruisercustomizing.com adlı siteden alışveriş yaptın mı? Güvenilir bir site mi sence? Paramızı sokağa atmayalım.

    Teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1702
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    güvenilir ama nakliyesi pahalı
    marduq bunu beğendi.

  3. #1703

    Üyelik
    21 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100A Classic
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güvenilir ama nakliyesi pahalı
    Teşekkür ederim. Evet pahalı ama %50 indirim kuponu uyguluyor, kampanya gibi birşey sanırım, 120 dolarlık kargo 60 a geliyor. Neyse, benim sıkıntım, ürün yerine hava almamak. Teşekkürler cevap için.

  4. #1704
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    ben daha önce alışveriş yaptım sıkıntı yaşamadım

  5. #1705

    Üyelik
    21 Şubat 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 1100A Classic
    Gümrük vergisi ödedin mi?

  6. #1706
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    şans işi o.. büyük paketse takılıyor büyük ihtimal.. Ama zaten %18 gibi bir şey faturanın yanlış hatırlamıyorsam.

  7. #1707
    Sherno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2013
    Selam arkadaşlar. Benim motorda 4 sis farı var bunları sökmek istiyorum. 2 tanesi acayip paslı zaten. Ama işin içinden çıkabilirmiyim ne dersiniz? Direk uzunlara bağlılar. Dikkat etmem gereken şey nedir sökerken? Bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim. Bu arada manifold soran arkadaşlar, benimde aynı sprunum vardı yazmıştım buraya. ben hudsondan aldım çifti 140 lira. Bir de bakımdan spnra motora benzedi. Bide sisleri söksem tam olacak.

  8. #1708
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    büyük ihtimal kabloyu soyarak bantlamışlardır. Dikkatlice sökün ve yine bantlayın.

  9. #1709
    aresce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA XVS DRAGSTAR 650A
    merhabalar herkeze
    yaklaşık 1 yıla yakın 2006 XVS650 A kullanıcısıyım. birkaç sorum olacak.
    1-şaft ta boşluk var ise bunu nasıl anlayabilirim?
    2-makinenin blok kısımlarından çok ses geliyo (şıkırtı ) sanırım usta bakımını yaparken subap ayarını yanlış yaptı.subap ayarında kullanılan sente olçülerini bilen varmıdır?
    3-yakıt tüketimim çok fazla.çok yakıyor yani bunun sebebi subap ayarının tam olmamasımıdır?geçenlerde olceyim dedim 40 tl lik benzinle 120 km yol yaptım yedek hariç normal mi?
    4-seyir halinde giderken uğultu gelmesi (sanki geri vitese takmış gidiyorum gibi)normalmidir.
    5-son olarak makinenin 46binde debriyaj balatalarını driştirdim yaklaşık drişeli 1500 km oldu ve vites geçişlerim çok sert.ilk başta balata yeni dir dedim alışır dedim ancak ne yumuşama var ne başka bişey tak tuk bildiğin tekmeleşitoruz vitesle sebebi ne olabilir?

  10. #1710
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Çok uzun sorular olmuş

    Alıntı aresce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar herkeze
    yaklaşık 1 yıla yakın 2006 XVS650 A kullanıcısıyım. birkaç sorum olacak.
    1-şaft ta boşluk var ise bunu nasıl anlayabilirim?

    Motor çok titrer, arka vibrasyon yapar. www.650ccnd.com da nasıl ayarlanacağı bakılacağı var. burası çok zengin bir kaynak dragstarlar üzerine.


    2-makinenin blok kısımlarından çok ses geliyo (şıkırtı ) sanırım usta bakımını yaparken subap ayarını yanlış yaptı.subap ayarında kullanılan sente olçülerini bilen varmıdır?

    Facebook ta star riders sayfamız var, servis manuelleri ekli orada.


    3-yakıt tüketimim çok fazla.çok yakıyor yani bunun sebebi subap ayarının tam olmamasımıdır?geçenlerde olceyim dedim 40 tl lik benzinle 120 km yol yaptım yedek hariç normal mi?


    Bunun çok fazla sebebi olabilir, karbüratör ayarsızdır, bujiler bitmiştir, hava filtren kirlidir, jet lerin tıkanmıştır, manifoldlar yırtıktır vb. vb. hepsine tek tek bakmak gerekir. 50 TL lik benzin ile (10,5 lt civarı) 220km gidiyorum.


    4-seyir halinde giderken uğultu gelmesi (sanki geri vitese takmış gidiyorum gibi)normalmidir.

    1. viteste normaldir, bazen 2 de yapar.


    5-son olarak makinenin 46binde debriyaj balatalarını driştirdim yaklaşık drişeli 1500 km oldu ve vites geçişlerim çok sert.ilk başta balata yeni dir dedim alışır dedim ancak ne yumuşama var ne başka bişey tak tuk bildiğin tekmeleşitoruz vitesle sebebi ne olabilir?

    Balata alışması diye bir şey yok Bunun sebebi büyük ihtimal eski bitmeye yakın balatalarına göre ayarlanmış debriyaj telin. yine linkini verdiğim sitede nasıl ayarlanacağı var. Bir de yağ çok önemli, full sentetikse yağın bunu yapar. Bizim makinalara yaramıyor full sentetik, yarı sentetik (mineral yağlarda tepkisi daha düzgün oluyor.)

  11. #1711
    aresce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA XVS DRAGSTAR 650A
    gerçekten vakit ayırıp tek tek cevapladığın için minnettarım draggy(bu arada bende makinama draggy nikini verdim ama sıkıntı olmaz umarım )
    yakıt meselesi şöyle karbüratör temizlendi manifoltlar ım çatlaktı onlarıda birazcık Türk usulü ile 2 kat çekomastik(yüksek sıcaklığa dayanan conta ile sıvadım üzerine de makaronu geçirip ısıttım eskisinden daha sağlam oldu yani manifold dan da değildir.bujilerimde yeni hava filtresi k&n temizleyip takıyorum 3 hafta bir.başkada bi neden bulamadım :/

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

    ha bide ayrıca yagı castrol 10 50 kullandım balata değişiminden sonra

  12. #1712
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    gene de tüketim çok yüksek, sürekli 160 kullanmıyorsan tabi ki O zaman valflerin ayarlansın. Bir de kompresor basıncını bir ölçtür

  13. #1713
    aresce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YAMAHA XVS DRAGSTAR 650A
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gene de tüketim çok yüksek, sürekli 160 kullanmıyorsan tabi ki O zaman valflerin ayarlansın. Bir de kompresor basıncını bir ölçtür
    jet lerin tıkanmıştır demissin de jet i bilemedim ben
    yok nerde 160 da kullanmak ankara trafiğinde :/ bu dediklerin valf ve komp. basıncı ölçmek zor mudur ve ekipman gerektiren bir durum mudur ??

  14. #1714
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    türkçesi sübap ayarı ve basınç ayarının ekipmanı ise dereceli pompa

    jetler ise karbüratör iğneleri, karbüratör temizleyici az bişey katabilirsin depona

  15. #1715
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzun sorular olmuş
    Paylaşım için teşekkürler draggy , benim de bircok soruma cevap niteliginde olmuş.

    Benim sorularım debriyaj seti ile ilgili
    Bildiğim kadarı ile 3 seçenek arasindan tercih yapiliyor genellikle:

    -EBC
    -BARNETT
    -STOCK YAMAHA

    Sizce hangisini tercih etmeliyim ?

    Degisim sirasinda veya degisimden sonra dikkat etmem gereken birsey var mi ?

  16. #1716
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    stock yamaha ile diğer markalar arasında hiç bir fark yok Barnett hariç.

    Barnett kevlardan yapılıyor ve kiti ile takılması gerekiyor (kapak plakası yayları, saçları).

    Barnett biraz tuzlu ama diğer tüm markalarda aynı işi görecektir.

    Değişimde saçlarda incelme varsa değişmesi lazım, en dıştaki saç daha kalındır, gerekiyorsa yayları da değiştirt.

  17. #1717
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Herkese selamlar.

    Yamaha dragstar XVS 1100 modeli için vance&Hance egzoz alıyorum, fakat egzozları taktıktan sonra herhangi bir ayar gerekli midir ? Teşekkürler.

  18. #1718
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Karbüratör ayarı gerekir hocam. bu arada motorun 1100 olmasa adın Emre'mi diye soracaktım :D

  19. #1719
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    :D İsmim Bahadır. Yani yamaha yetkili serviste yaptırsak bu işi daha iyi olur o zaman.

  20. #1720
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    valla ben servislere de pek güvenmiyorum açıkçası


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler