Abilerim kardeşlerim sadece merak ettiğim için soruyorum ilk motosiklet olurmu 650 dragstar?Alıcağım için sormadım sadece merak.
Abilerim kardeşlerim sadece merak ettiğim için soruyorum ilk motosiklet olurmu 650 dragstar?Alıcağım için sormadım sadece merak.
ilk olmaz hocam, biraz deneyim kazanın ondan sonra..
Sorunu çözdüm yağ değişimi sırasında şaftın yağınıda boşalttırıp yenisini koydurmuştum saolsun saygıdeğer ustam yağı eksik koymuş içinden yarım pet bardaktan biraz fazla çıktı tekrar yağı delikten görene kadar doldurdum hatta yan ayaklıkyatken içinden azıcık bişi taştı bile o andan itibaren ne ses kaldı ne titreşim egzantriği değiştirmedim hiçte değişmemiş ben değiştirsem iyi olacak ses vuruntu yok gerçi ama zamanı geldi bakalım iyi bir usta bulmam lazım ilk evel
Saygıdeğer.... Adamı uğraştırır dururlar boş yere. Sevindim kısa sürede işi çözmene.
İyi sürüşler dilerim.
Merhabalar, aranıza katılalı 1 hafta oldu 2004 model dragstar'imla. Yaklaşık 3 aydır da forumu soluksuz takip ediyorum. Gerçekten çok faydalı bilgileri istekle ve azimle veren üyelerin olması çok hoşuma gitti. Kendi adima teşekkür etmek istiyorum farkında olmadan beni dragstar sahibi yaptığınız için.
Motoruma yapmak istediğim birkac değişiklik var bunlarla ilgili yardım, öneride bulunursaniz cok sevinirim.
Debriyaj teli çok deforme olmuş değiştirmem gerekiyor.
Egsoz orjinal ama yana yatirmis eski sahibi çok çizik var bunu yedekte tutup sesi daha tok ve ahenkli v & h cruzer düşünüyorum ankarada yada türkiyede uyguna bulmam mümkün mu? Yada ebay vs ne yapilabilir?
Sis farı takmak istiyorum givi öncam var ona uygun olan sis farı tavsiyeniz nedir?
Elcikleri de degistirmek istiyorum krom elcik nerede bulabilirim.
Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için.
@MBMete Selam,
Öncelikle Dragstar alemine ve aramıza hoşgeldin.
Motorun hayırlı olsun, 'Allah kaza bela vermesin, Tekerin düz bassın' motorcu dualarımızla başlayalım söze...
Bunun adı hastalıktır aslında Aksesuar hastalığı, bu hastalık fena bir virüstür. Yakın zamanda Ebay ile akraba olursun bütün malzemeleri almaya motoru doldurmaya başlarsın. Bak baştan söyleyeyim ne kadar doldursan da gözüne boş gözüküyor. Değil mi @draggy
Debriyaj teli kolay, eğer Gidonunda herhangi yüksetme vs gibi işlem yapılmadıysa piyasada bir çok yerde satılır. Ben geçen sene 'Merkez Servis Yedek Parça' dan almıştım. Servisten ya da Ebay dan orjinalini de bulabilirsin.
Egsoz konusu biraz çetrefilli bir konu. 2. el bakabilirsin takip etmen gerekiyor Facebook da bir grup var bir çok kişi oradan bir çok parça alıp satıyor ama V&H her zaman düşmez benden söylemesi,
Sis farı işine dikkat Givi cam olduğu için Yamaha nın orjinal sis farları oturmaz. Yani oturmaz dediğim şundan dolayı. Yamaha' nın orjinal camı olsaydı orjinal sis far bağlantısı olurdu. Givinin camları öne doğru bombeli olduğu için Orjinal tam yerine oturmayabilir. Camı değiştirmek istemezsen Highway Hawk ya da Givi' nin aparatına bakman gerekiyor. Onu da ister Türkiye de ister Ebay da internet sitelerinde bulabilirsin. Türkiye de yapanlarda var ama nikelaj kalitesini bilemem.
Elcikler de yine aynı şekilde, Ebay ya da Türk internet sitelerinde rahatlıkla bulabilirsin.
Highway Havk, Givi, vs gibi parçalar Yamaha için üretilmiş yan sanayi parçalardır aklında olsun. Malzemesi kalitelidir fakat Yamaha Company üretimi olmadığı için yan sanayi grubuna girerler. Bu da kulağının bir köşesinde dursun. (Ben kullanıyorum bir sıkıntısını görmedim)
Bilmem anlatabildim mi?
Eksiğim varsa, Aksesuar ve Yedek Parça Gurusu @draggy geri kalanını tamamlayacaktır.
Bu arada en önemlisi, motoru ne zaman aldın? Bakım Yaptırdın mı? Eğer satın aldığın kişi ben bakım yaptırdım sadece Benzin koy devam et falan dediyse, Boş ver sen kimin ne dediğini hepsinden önce motor sıvılarını (Motor yağı, defransiyel yağı) ve hava fitresini değiştir. Aksesuar en kolayı.
Selamlar.
aksesuarın sonu yok hocam onu baştan söyleyim, binlerce TL dökersin gene de tatmin olmazsın Bir de aksesuar özellikle kromsa, hava şartlarından çok çabuk etkileniyor. Bol aksesuarlı bir motorsa sürekli aksesuarlara bakım yapmalı ve amiyane tabirse sarıp sarmalamalısın. Yoksa o güzel güzel parlayan kromlar tek tek atmaya başlar
herkeze merhabalar
aranıza katılma adayıyım 1 kaç gün içerisinde bende yıllardır hayalini kurduğum ama imkansızlıklardan dolayı 5.motorum olan ilk japon üretimi dragstar alcam.yalnız sizden tecrübelerinize dayanarak ufak bi fikir almak istiyorum sorum şu 2000 model 43,000kmde bi dragstar alımış olsam bana yaşı dolayısı ile sıkıntı çıkartırmı 2000 model dragstar kullanlar yada yıllardır dragstar kullananlar yardımcı olursa sevinirim alırken nelere dikkat etmeliyim ? şimdiden çok teşekkürler
sağlamsa ömürlük makina ama şuda var ben sadece hafta sonu kullanmama ve 1 sene yatmasına rağmen 6 senede 33.000 deyim. Km doğru gelmedi pek
günaydın herkeze :D dün bahsettiğim makinaya baktım yaşına göre gayet diri duruyo şuan kullanan kişi 2. sahibi zaten makinanın geçmişinden de bahsetti tanıdığı kişiden almış.makimede değişen hiç bişey yok hatta egzoz bile alındığından beri açılmamış.km çok olmasının sebebi şuan kullanan kişi maden müh. ve şantiyelere motor ile gidip gelmiş yani makine baya bi il gezmiş ondan dolayı bugün ustama göstercem son noktayı koycam inşallah :D
@æresece selam,
Draggy nin demek istediği, motorun km sinin fazla olması değil galiba yanlış anladın. 2000 model motorun km si biraz daha fazla olmalı
Km ile oynanmış mı? Buna da baktırırsan daha sağlıklı olur.
Selamlar
Km olayını bana göre yanlış düşünüyorsunuz..Ben kendimden örnek vereyim çok net ifade etmiş olurum.Yaklaşık olarak 2007 yılından buyana motor kulanıyorum ve Şuan 5.motorumu kullanmaktayım.Kanuni seyhan 250 ile başladım sırası ile Keeway sl 150,Suzuki LS650,Virago 535 ve son morotum malum efsane.Toplam bu motorların tamamında max.7-8000 km yapmışımdır.İlk motorumu hiç unutmuyorum 400km aldım ve 900 küsür km de sattım..Son motorumu ise bu topicte mevcuttu yanlış hatırlamıyorsam 10500 de aldım ve şuan 15000 de.Geçen sene mart ayında aldım ve ilk defa bu motorla uzun yol yaptım,Çanakkale,2 kez Yalova,Sakarya,Yuvacık,Şile,Kandıra Beylerbeyi seyahatlerim oldu.Bunlar dışında benim motora binme durumum ayda bir iki pazar Maltepe-sahilden Tuzla veya caddebostan ve eve dönüşten ibaret.Nadirende Beykoz..Yani ayda yaptığım Km sadece max 70-80km dir.Oda sadece yazın.Kışın ve yağmurda asla binmem motora..ama araba ile ayda 1200km yapıyorum mecburiyetten..4. yaşına giren arabam 30.000 de almıştım şuan 82000 de.Şehir dışlarım arabayla bolca var.İnanın benim gibi cruiser kulanıcısı çok.Km si oynanmış diye düşünülen ancak orjinal olan birçok harley ve dragstar olduğunu düşünüyorum.mESELA 2000 model beyaz özelseri bir dragstar var tanıdığımız bildiğimiz bir esnafta.Sahibi geçen sene rahmetli oldu.Motor emlakçı dükkanında sadece hafta sonu dışarı çıkarılıp temizleniyor genelde kullanılmadan içeri sokuluyor.Km tam hatırlamıyorum ama sıfıra yakın.Geçen sene birtane 1200 sportster beyaz renk niyetlendim.Adam firma sahibiydi motor şirketin girişinde danışmada süs olarak duruyordu.Çok nadir kullanmış.2000 km deydi..Yatmış makina sıkıntı çıkarır derseniz o ayrı bir konu.Teknik bilgim yok yorum yapamam.
O yüzden birçok kişi hafta sonundan hafta sonuna kulanıyordur ancak bunda fark var.Kaç ay ve hafta sonu ve yapılan km nedir v.s bunlar farkeder tabii....Okurken işkence çektiğinizi görüyor gibiyim,uzun oldu,kusura bakmayınız ama buda bir bilgi sonuçta topicte bir köşede dursun
" MOTORUM OLMADAN ASLA !... "
herkeze çok teşekkür ederim bilgileriniz için dün öğlen motoru çok tecrübeli ve bilgili olan ustama götürdüm yaklaşık 20 yıldır yamaha suzuki ve honda tamiri yapmakta.ancak motorun yaklaşık 1.000 tl msrafı çıktı şaftta boşluk var aşırı titreme var motorda monifoltlar falan filan çıktı benimde maddi durumum kısıtlı olduğu için anlaşamadık motor sahibiyle :s sizce biraz daha beklemelimiyim mi yani kasım aralık gibi zamanlarda uygun fiyata iyi dragstar bulabilme şansım olurmu ?
Fiyat aralığı verirsen bütçen için daha makul yorum yapılabilir.
Dört teker bedeni, iki teker ruhu taşır...
haklısınız çok pardon şuan elimde nakit 13.500 var yani max.14.000 tl gibi çıkabilirim:/
Kış gelince illa ki motor fiyatları düşüyor. Ama hem iyi hem de kötü yan olarak şöyle bir durum var; kışın satılık motorların %35'i tok satıcı, %60'ı kötü motorlar geri kalan %5 ise sezonu bitirip yeni sezon öncesi change etmek isteyenler. Bu durumda da %5'lik dilim illere dağılımda hali hazırda kullanılan iller olarak İstanbul, İzmir, Antalya, Bursa gibi soğuk iklimin geç geldiği yerler ve böyle motorlar da genelde yakın çevreye satılır. Yani gerçekten şanslı ve sıkı takipçi isen güzel bir makina yakalayabilirsin diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
Ek olarak 13,5 - 14 çizgisi 2000 modeller için biraz fazla. İlan sitelerinde parana biraz daha ekleyerek en az 4-5 yaş üstü modellerin ilanlarını görebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
Arkadaşlar, özellikle Draggy ve Champion_Ufuk; ekteki egzost üstü koruma demirinden elinde olan var mı?
aynen haklısınız.. zaten çıtayı model olarak yükselltim 2006 model bakıyorumartık o 2000 model denk geldi ondan ona yöneldim.biraz sıkı takipciyimdir yani neredeyse her saat başı sahibinden deyim :D hakkımızda hayırlısı olsun ne diyelim inşallah istediğim temizlikte bi efsane sahibi olurum
Benim motoru satıyorum haberiniz var mı bilmiyorum; satmadan önce şu bir iki eksiğini gidereyim de alacak olana ayıp olmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------
Umarım. Motorsiklet ruhu taşıyanlar bir şekilde istediğine kavuşuyor. Senin kısmetin daha gelmemiş demek ki
Dört teker bedeni, iki teker ruhu taşır...
sanırım yani çok fırsatlar yakaladım maddi anlamda hazır deildim maddi olarak kısmen hazır oldum yani şuanki durumum şimdide motor fiyatları yüksek artı olarak temiz bulmak zor :9 sizin motor ilanda mı ?
(#175913936) Bu benimki. Ama değişik bir ilandır Tok satıcı tabir ettiğim kitleden olduğum için öyle cilalı fotoğraflar koymadım haybeden göz boyamaya
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)