Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
48. sayfa BirinciBirinci ... 384647484950 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-03 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #941

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı corpusluteum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada size bir sorum olacak. Şehir içi sürüşlerimde fren yaparken bazen arka tekeri kitleyebiliyorum. Frenleme konusunda çalışmam gerektiği çok açık. Bu konuda sizin tecrübeleriniz, önerileriniz nelerdir? arka ve ön freni nasıl kullanmalıyım?
    MT-03'ün iki tekerlek arasındaki mesafesi hayli yakın. Motorun çok kıvrak oluşunun sebeplerinden biri de bu mesafenin kısa olması. Bu mesafenin kısa olmasının bir başka getirisi frenleme esnasında ağırlık transferinin çok kolay biçimde sağlanıyor olması. Fren yaptığımızda ağırlık ön tekere doğru parça parça transfer oluyor. Sabit hızla giderken, motorun ve sürücünün ağırlığını ağırlığı ön arka tekerler yaklaşık %50-%50 paylaşıyor. Ancak frenleme yaptığımızda arkadaki ağırlığın öne doğru kaydığını, ön amortisörlerin kapandığını gözlemliyoruz. Ağırlık öne doğru kaymaya başladığında paylaşım artık 50-50 değil 60-40, 70-30 gibi rakamlar olmaya başlıyor. Hatta MT-03'te ve spor motosikletlerde stoppie hadisesi, ağırlık transferinin sonucunda ön ark paylaşımının %100-%0 olması durumudur. Mt-03 ağırlık transferini çok hızlı yapabildiği için kolayca stoppie yapar. Tekerlek mesafesi daha geniş olan V-Strom gibi bir motosikletle ise bu hadise daha zordur.

    Frenleri nasıl kullanmalıyız sorusu ağırlık transferinin ne işe yaradığıyla ilgili. Bu konuda eğitmenlerin verdiği klasik örnek şudur: Üzerinde bir kişi varken sandalyeyi sürüklemek zordur ama sandalye boşken daha kolaydır. Varılmak istenen sonuç şu: Ön teekere ne kadar ağırlık binerse ön teker yolu o kadar iyi tutar, o kadar güçlü fren yapılabilir. Bu ağırlık transferi gerçekleşmeden önce fren manetini hemen, cart diye, birden bire sıkarsak sandalye boşken sürükler gibi ön tekeri sürükler ve kaydırırız. Bu nedenle, limon sıkar gibi, önce yavaşça sonra basıncı artırarak, amortisörlerin kapanmasına ağırlık transferinin gerçekleşmesine izin verecek kadar "progressive" frenleme yapmalıyız.

    Peki MT-03'ün ağırlık transferini hızlı yapması iyi bir şey mi? Evet ağırlık transferi ne kadar çabuk tamamlanırsa sert basınçla maneti sıkmaya o kadar çabuk başlayabiliriz. Ağırlık transferini daha çabuk yapan motosikletin durma mesafesi uzun amortisörlü, tekerlek mesafesi daha uzun olan motosikletlerden genel olarak daha iyidir.

    Ağırlık transferi esnasında ön tekere binen ağırlık artıyor, böylece tutuş daha fazla artıyor bu durumda biz daha keskin, basınçlı olarak maneti sıkmaya başlayabiliyoruz. Güzel, peki arka tekerde neler oluyor? Arka teker ağırlık payını öne verdikçe yol tutuşunu kaybediyor. Kaybettikçe frenleme için harcayabileceği yol tutuşu azalıyor ve biz hala sertçe arka frene basıyorsak belli bir ağırlık transferi sonrasında yol tutuşunu kaybediyor ve kaymaya başlıyor.

    Bir eğitmenin bahsettiği bir çalışma var: Almanya'da yapılmış. Bazı sürücüler sadece ön tekerle durma denemelerinde her iki frenle yapılan denemelerden daha çabuk durabiliyorlar. Normalde tam tersi olması beklenir. Her iki frenle durmak öğretilir zira. İkisi de aynı anda, ve ön fren artan basınçla. Çalışmada karşılaşılan durum şuymuş: Bazı sürücüler arka teker kaymaya başladığında korkarak ön freni normalde sıkacakları kadar artan ve yüksek bir basıçla sıkamıyorlar ve fren mesafeleri uzuyor. Ben kendi aldığım kapalı alan eğitiminde aynen böyle oldu. Sadece ön frenle stoppie yaparak daha kısa bir mesafede dururken; her iki freni aynı anda kullandığımda arka tekerin kayması sonucu ön frene basamamaktan dolayı fren mesafem daha uzun olmuştu.

    Çaresi nedir? Eğitmenden öğrendiğim şu şekilde: Fren esnasında oturuş pozisyonu ve bakış doğruysa arka teker kilitlemesi düşmeye sebep olmaz. Metrelerce arka tekeri sağa sola kaydırıp düşmeden durabilirsiniz. Bu nedenle arka teker kaymasıyla ilgili bir şey yapılması gerekmiyor. Ön frendeki basıncı "progressive" artırmak, dizlerle depoyu tutmak, kolları gevçek bırakmaya uğraşmak ve ileriye kaçış noktasına bakmak, yere bakmamak gerekiyor.

    Ben ne yapıyorum? Arka frendeki fren sıvısını azalttırdım. Artık pedal daha aşağıda çalışmaya başilıyor. Dolayısıyla ben azıcık bastığımda gerçekten azıcık tutuyor. Sert fren yaparken arka frene azıcık basıyorum, sonra da arkayı unutuyorum. Bütün dikkatim, gücüm odağım ön frende oluyor. Arkada kayma olsa bile ön frendeki basıncı artırıyorum. Ön kayarsa maneti bırakıyorum.

    Gerçekten önümde bir şey varken birden bire durmam gerektiğinde genllikle kayma korkusu yüzünden ön frene yeterince güçlü basamıyorum. Kayma olduğunda maneti bırakınca yeniden tekrar manete basmaya başlamam ne kadar zaman olır onu bilmiyorum. Çalışmak pratik yapmak lazım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #942
    Revilian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 796
    Alıntı corpusluteum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

    Hafta sonu motorumla 400km civarı bir yol yaptım. 370 km si uzun yol a ait. Bir arkadaşımla Kıyıköy tarafına gidip geldik günübirlik. Motorun uzun yol yakıt sarfiyatı 100 km de 4.3 lt oldu. önceki ölçümlerimde şehir içi 100 km de 5 - 5.1 lt yakmıştı.

    Yolculuk boyunca mümkün olduğu kadar otoban kullanmadık (daha eğlenceli olsun diye). O yüzden çok uzun sürdü yolculuğumuz. Motorun sele konforu oldukça yeterliydi. Gerçi son 45dk epey rahatsız olmaya başlamıştı ama o kadar saat yolda touring ler bile ağrı yapar sanırım. Bu arada yollar inanılmaz rüzgarlıydı. Motorlar da naked olunca epey bir rüzgar yedik. Eve geldiğimde çok baş ağrısı yaptı rüzgar, hatta midemiz bile bulandı, sersem gibiydim. Çok rüzgarlı bölgelere giderken, eğer motor naked ise 2 kere düşünmek lazım ..

    lastiklere gelecek olursak (pilot road 3) epey virajlı yollarda oldukça güven verdiler. seyahat boyunca bozuk yollara ve mıcıra denk geldik ve lastikler hiç kayma yapmadı. Asıl kritik olan ıslak yol performansını ise test edemedim.

    Bu arada size bir sorum olacak. Şehir içi sürüşlerimde fren yaparken bazen arka tekeri kitleyebiliyorum. Frenleme konusunda çalışmam gerektiği çok açık. Bu konuda sizin tecrübeleriniz, önerileriniz nelerdir? arka ve ön freni nasıl kullanmalıyım? Malum makine oldukca torklu, ani hızlanmalar ani frenlemelere neden olabiliyor. O yüzden bu soruyu mt-03 başlığı altında sormak istedim.

    herkese iyi akşamlar dilerim
    aramıza hoşgeldin
    buyur şuna bi göz at

    http://www.youtube.com/watch?v=hfxfimvDxfc

  3. #943

    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha MT-03
    Zaferce döktürmüş zaten eklenecek bir şeyim yok.Fakat kişisel olarak ben de şöyle yapıyorum.Arka fren pedalım çok ani tepki verecek pozisyonda değil ve bir gün eski motorumda yanlışlıkla balata temizleme spreyi yerine, pas sökücü sıkmıştım sonra frenlerin hiç tutmadığını farkedip hemen temizledim. Şimdi arka diske biraz sıktım, temizledim ve çok az miktar da üzerinde bıraktım.Hala kasıtlı olarak arkayı kitlemek istediğimde kitleyebiliyorum. Fakat daha fazla tölere edebiliyor bu şekilde. Doğru/yanlıs tartışılır tabi...Yaptım oldu...Panik frende arkayı her zaman kullanıyorum onu hiç düşünmüyorum artık önle de gerekeni yapıyorum. Motor freni çok güçlü normalde fren kullanmaya bile gerek kalmıyor. Teorik bilgi edindikten sonra acil olarak bunu pratik yapmanızı, iyice pekiştirmenizi öneririm. Ama motor acayip topluyor kendini geçen gece Yalova-Çınarcık yolunda bayır aşağı giderken sola virajlı yoldaki çukur-yarık-kanal karışımı bir şeye girdim ön ayrı gidiyor arka ayrı... Sonra toparladık çok şükür. Kısa şase olmasının avantajı sanırım.

  4. #944

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    motorumun fiyatını düşürmeye devam ediyorum.

  5. #945

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    Alıntı Revilian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aramıza hoşgeldin
    Revilian çok teşekkür ederim.

    Arkadaşlar hepinize (özellikle uzun yazısı için Zaferce ye ) çok teşekkür ederim frenleme konusunda verdiğiniz bilgiler için. Yoğunluktan bir süredir cevap yazamadım. Epey yardımcı oldu yorumlarınız.

    Bilgisizlikten arka freni çok sık ve gereksiz kullandığımı farkettim yazılarınızdan ve verdiğiniz linkleri izledikten sonra. İşe gidip gelirken sürekli ön fren kullanmaya çalıştım ve çok daha güvenli hissettim. Bilmiyorum ön freni cok daha yogun kullanmanın sakıncası varmıdır. (tabi ki virajlarda veya dönüşlerde dokunmuyorum hiç ön frene ).

    mt-03 den şu ana kadar çok memnumum, tam benlik bir motosiklet. Şehir içinde hiç yorulmadan, oldukca rahat bir şekilde ilerliyorum. Şehir dışında ise tabi çok rüzgar alıyor (her naked motor da oldugu gibi), ama tek silindir olmasının hiç bir sakıncasını görmedim. Tabi sürat ve devir tutkusu olan arkadaşlar farklı düşünecektir ama bu motor tam benim tarzıma göre.

    Şu ana kadar tek beğenmediğim yönü vites geçişlerinin takır - tukur olması. Yağı da yeni değişti aletin. Sizlerin vites geçişleri de öyle mi?

    herkese iyi günler dilerim

  6. #946

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    vites geçişleri yumuşadı, eskiye döndü. Sanrırım yağ değişiminden sonra biraz kullanmak lazım, vites geçişlerinin yumuşaması için..

  7. #947

    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    istanbul/sisli
    Motosikleti
    suzuki gw250 inazuma
    Selam arkadaslar bu motorun sifiri var mi hala eger yoksa en son hangi yil satis yapildi.

  8. #948
    volkanerguz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Arkadaşlar, topcase arıyorum, ancak motorun görüntüsünü bozmayacak bir topcase bulamadım. En yakın seçenek givi v47 tech modeli. Sizce 47 lt bir çanta mt-03 için çok mu büyük kalır?

  9. #949

    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha MT-03
    Alıntı okan.turan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaslar bu motorun sifiri var mi hala eger yoksa en son hangi yil satis yapildi.
    Sıfır yok Türkiye için en son 2010.


    Alıntı volkanerguz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, topcase arıyorum, ancak motorun görüntüsünü bozmayacak bir topcase bulamadım. En yakın seçenek givi v47 tech modeli. Sizce 47 lt bir çanta mt-03 için çok mu büyük kalır?
    Bence büyük kalmaz çok işlevsel oluyor büyük. Ama isterseniz bende 35 lt kappa var çok temiz uygun fiyata bırakırım hatasız tablası da var.

  10. #950
    bang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Keeway speed 150
    Yamaha mt-03 2008 modelin sıfırı ilk çıktığında 13.000tl - 13.500 tl olmalıydı yanılmıyorsa. Şimdi yine aynı modelde, km'si 30.000 olmuş makinayı aynı fiyata satma çabası enteresan değil mi? hatta 2008 model 10.000 km yapmış motoru aksesuar ayağına 16.000 tl satma çabası, insanları keriz yerine koymak değilmidir?

  11. #951

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    Selam bang,

    öncelikle bu başlıkda yazdığım gibi yeni mt-03 sahibiyim ve söylediğin fiyatlardan aldım. 2008 model, 11000 km deydi aldığımda. Açıkcası ben pahalı olduğunu düşünmüyorum, hatta uygun bile. eskiden sıfırı ne kadardan satıldı çok bilmiyorum ama o yıllarda diğer motorlar da epey ucuzdu. bu başlığı araştırırsan zamanında mt-03 satış fiyatının xt 660 lardan 2000 lira civarında daha fazla olduğunu görürsün ve şu an baktığında xt 660 ların 2. eli mt-03 lerden pahalı. O yüzden bana uygun geldi 2.el fiyatı, hatta fiyat - kalite olarak iyi olduğu için de tercih ettim MT-03 ü.

    Ayrıca bu motor hali hazırda yurt dışında satılmakta, 2013 - 2014 modelleri var yani, sadece Türkiye ye getirmiyorlar. Yamaha'nın İngiltere veya Almanya sitelerinden bakarsan MT-03 fiyatlarını fazerla ve xj6 ile kıyaslayabilirsin. böylece Türkiye de satılsa fiyatı ne olurdu diye bir fikrin olur.

    mesela;

    MT-03 ingiltere fiyatı: 7400 sterlin (http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/mt/mt-03.aspx)
    xj6n ingiltere fiyatı: 6000 sterlin (http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/roadster/xj6-abs.aspx?view=featurestechspecs&mode=pricing) TR fiyatı: 19.200
    fz8 (naked) fiyatı: 7000 sterlin (http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/roadster/fz8.aspx?view=featurestechspecs&mode=pricing) TR fiyatı: 23.400
    fazer 8 ABS fiyatı: 8000 sterlin (http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/motorcycles/sport-touring/fazer8.aspx) TR fiyatı: 27.000


    yani mt-03 ün sıfır fiyatı 23.400 - 27.000 arası bir yerde aslında. Zaten sanırım TR ye getirilmeme nedeni de bu.

    ben de sonuçta araştırıp aldım, paramı ederinin üstinde satılan bir motora vermezdim tabiki.

  12. #952
    bang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Keeway speed 150
    Öncelikle bilgilendirme için teşekkür ederim. Ancak mt 09'un 24.000 tl den satışa çıktığını düşünürsek mt 03 sıfırını 23000-27000 arası satmak kötü bir satış politikası olur. Ayrıca xj6n'nın sıfır fiyatı ile henüz daha 2012-2010 model 10.000 km'de ki modelleri arasındaki fiyat farkına dikkatinizi çekerim! Sıfırı 19000-21000 arası iken 2010 modellerinin 15.000 tl 16000tl ye düştüğünü görüyoruz. Olması gerekende bence bu zaten. Bi motosikletin 2.ci eli sıfırından daha pahalı olmamalı. Bu ister xt olsun ister mt 03. Arz talep deseniz bu motosikletin piyasasıda belli. Temizliğine göre 9000tl - 11000tl uygun kendi fikrimce.

  13. #953

    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    Alıntı bang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi motosikletin 2.ci eli sıfırından daha pahalı olmamalı. Bu ister xt olsun ister mt 03.
    zaten sıfırından daha pahalı değil, onu diyorum (hatta epey düşük). sıfırı gelse dedigim fiyat aralıgında olacak.

    Alıntı bang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ancak mt 09'un 24.000 tl den satışa çıktığını düşünürsek mt 03 sıfırını 23000-27000 arası satmak kötü bir satış politikası olur.
    o zaman almanya ve ingiltere de Yamaha kötü bir satış politikası izlemekte..


    her neyse motor işi araba gibi değil.. herkesin kendi zevki var.. Dediğim gibi ben de mt-03 ümü yeni aldım ve bence su an 2.el fiyat olarak kalite / performans oranı en yüksek motosiklet.. Söylediğiniz fiyatlara temiz bir mt-03 almak cok kolay degil yalnız onu soyleyim. Yine de şansınız bol olsun.

  14. #954
    Revilian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 796
    Alıntı bang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha mt-03 2008 modelin sıfırı ilk çıktığında 13.000tl - 13.500 tl olmalıydı yanılmıyorsa. Şimdi yine aynı modelde, km'si 30.000 olmuş makinayı aynı fiyata satma çabası enteresan değil mi? hatta 2008 model 10.000 km yapmış motoru aksesuar ayağına 16.000 tl satma çabası, insanları keriz yerine koymak değilmidir?
    MT 03 0 fiyatı 2009 yılına kadar 19 küsürdü. 2009'da ithalatı durunca elde kalan 2008 modelleri 13.000'e sattılar. sizin bu fiyatla karıştırıyorsunuz.

  15. #955
    bang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Keeway speed 150
    Ben 2008'in (indirimli "13.000 tl") sıfır fiyatı için söyledim. Zaten 2014 gelse elbette fiyatı yüksek olucaktır. Yamaha'nın Almanya sitesinde mt-09 ,mt-03'den 300 euro kadar daha pahalı. Aslında aralarında ki performans farkı nedeniyle daha fazla bir fark beklerdim. Almanya'yı ve Türkiye'yi baz alırsak yamaha mt-03 2014 gelseydi 22.000tl civarı olabilirdi. O zaman dediğiniz gibi arada bahsettiğiniz fark oluşurdu. Ancak benim baz aldığım 2008'in indirimli fiyatı! Ancak 19.000tl'ye alanlarıda göz ardı etmemek gerek sadece 1-2 yıl model farkı olan sıfır motoru 6.000tl daha pahalıya almak, daha önce 19.000tl'ye alanların canını sıkmış olabilir. Herneyse önemli olan sizin motosikletten aldığınız keyif, eğer ki iyi ki almışım diyorsanız fiyatın fazla bir önemi yok. Sonuçta mt-03 çok keyifli bir motosiklet. İyi forumlar..

  16. #956

    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul, Avcılar
    Motosikleti
    Suzuki Intruder VL 250
    Merhabalar, ben de MT-03 almayı planlıyorum. Şu anki motorum satılıktır ya da MT-03 ile takas olabilir, olur ya biri cc düşürmek ve tarz değişikliği ister ..
    Selamlar...
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...37792006/detay

  17. #957

    Üyelik
    30 Ekim 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    yamaha MT-03
    Alıntı bang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha mt-03 2008 modelin sıfırı ilk çıktığında 13.000tl - 13.500 tl olmalıydı yanılmıyorsa. Şimdi yine aynı modelde, km'si 30.000 olmuş makinayı aynı fiyata satma çabası enteresan değil mi? hatta 2008 model 10.000 km yapmış motoru aksesuar ayağına 16.000 tl satma çabası, insanları keriz yerine koymak değilmidir?
    Böyle bir mantık var mı ya! 2004'de paradan altı sıfır atılınca hepimiz milyoncuklarımızı mı kaybettik? Eskiden 1 kuruşa ekmek alırken şimdi neden ekmeğe 100 kat zam geldi ? Para miktarı sabit tutularak nasıl oran yapıyorsunuz.İrlanda forumu falan olsa hadi bir derece. 2008 yılında 24 ayar altının gram fiyatı yaklaşık 36 lira idi. Şuan 81 lira iki katından daha fazla yani. Şuan motorun sıfırını 26 küsür olarak düşünerek ona göre oran yapılır. 2008'de mesela o motordan 10 tanesi bir daire alıyordu, şimdi 20 tanesi alıyor.Efe tüfe diye bir şey var mesela...Parayı illa altına da sabitlemek gerekmez pirince sabitle, bibere sabitle, patlıcana sabitle ama parayı paraya sabitleme. Ne enteresan ya... Bedavaya verelim anasını satayım, üstüne mandal, leğen falan alırız.

  18. #958
    bang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Keeway speed 150
    Atalay bey öncelikle mt-03 benim hayranlık duyduğum bir motosiklettir. Dışardan gözlemlediğimizde görünüşü,torku,ergonomisi oldukca hoş bir motosiklet. Hiç mt-03 kullanma şansım olmadı ama aynı motora sahip xt 660 x'i bir çok defa kullandım. O yüzden şekil olarak tadamasamda güç olarak tattım diyebilirim. Saatte 250 km/h yapmaya hiç meraklı olmadım. Benim için motosikletin çekiciliği ve kısa sürede ivmelenmesi (torku) daha cazipti. Aradığım şey bu motosiklette var. boyum 1.80 civarı, uygunluğu nedir bilemem ama denemeyi çok arzu ederdim. Malesef kirada bile bulmak mümkün değil. Başka planlarım olmasa bu motosikletin hakkının farklı bir rakam olduğunu düşünsemde, temiz bir mt-03 için bende istenen fiyatı belki verebilirim. Bu ayrı birşey, tutku denebilir. Gelelim konumuza, mt-09 un 24.000 tl'den satışa çıktığı ülkemizde mt-03 26.000 küsürdan satışa bir tek siz çıkarırdınız sanırım, zira hem 9'un hemde 3'ün olduğu ülkelerde 9 daha pahalı. Özelliklerine bakınca öylede olması gerekir. Ben olaya üfe,tefe,tüfe diye bakmıyorum. İnsanlar son olarak 13.000 tl'ye sıfır satılan motosikletin ikinci eline daha fazla vermek istemeyeceklerdir, onu diyorum. Yoksa elbette bu motosiklet tekrar sıfırdan gelse mt-09'un birkaç bin tl altında olacaktır ve tekrar ona göre bir değer kazanacaktır. O konuda haklısınız! Bu arada merak edenler için bilgi ve örnek olarak yazayım; fransa'da mt-03 6.999 euro, mt-09 7.799, mt-09 abs 8.299 euro.

  19. #959
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı bang adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atalay bey öncelikle mt-03 benim hayranlık duyduğum bir motosiklettir. Dışardan gözlemlediğimizde görünüşü,torku,ergonomisi oldukca hoş bir motosiklet. Hiç mt-03 kullanma şansım olmadı ama aynı motora sahip xt 660 x'i bir çok defa kullandım. O yüzden şekil olarak tadamasamda güç olarak tattım diyebilirim. Saatte 250 km/h yapmaya hiç meraklı olmadım. Benim için motosikletin çekiciliği ve kısa sürede ivmelenmesi (torku) daha cazipti. Aradığım şey bu motosiklette var. boyum 1.80 civarı, uygunluğu nedir bilemem ama denemeyi çok arzu ederdim. Malesef kirada bile bulmak mümkün değil. Başka planlarım olmasa bu motosikletin hakkının farklı bir rakam olduğunu düşünsemde, temiz bir mt-03 için bende istenen fiyatı belki verebilirim. Bu ayrı birşey, tutku denebilir. Gelelim konumuza, mt-09 un 24.000 tl'den satışa çıktığı ülkemizde mt-03 26.000 küsürdan satışa bir tek siz çıkarırdınız sanırım, zira hem 9'un hemde 3'ün olduğu ülkelerde 9 daha pahalı. Özelliklerine bakınca öylede olması gerekir. Ben olaya üfe,tefe,tüfe diye bakmıyorum. İnsanlar son olarak 13.000 tl'ye sıfır satılan motosikletin ikinci eline daha fazla vermek istemeyeceklerdir, onu diyorum. Yoksa elbette bu motosiklet tekrar sıfırdan gelse mt-09'un birkaç bin tl altında olacaktır ve tekrar ona göre bir değer kazanacaktır. O konuda haklısınız! Bu arada merak edenler için bilgi ve örnek olarak yazayım; fransa'da mt-03 6.999 euro, mt-09 7.799, mt-09 abs 8.299 euro.
    Yazdıklarını okudum sonuna kadarda hak veriyorum.Dünya üzerinde elektronik eşya ve taşıtın 2.elinin sıfırı arttı diye değerlendiği sayılı ülkeden biri bizizdir.Atalay bey 2.el elektronik aksamı olan eşya klasik veya antika olmadığı sürece sıfırının fiyatı artıyor diye değer kazanmaz kimse de size bedavaya satın demiyor ancak mt-03 üzerinden gereksiz bir fiyat yükseltme çabası var bazılarında 16 bin lira fiyat çeken var yahu ayıptır o kişiye şeklin kime kardeş denir başka birşey değil.Mt-03 fiyatlarına bakıyorum coşmuş düzeyde.O satıcıların kullandıkları 2008 serisinin bir çogu eminim indirimli seri ama sorsanız hepsi 19a almıştır.Herkes istediği fiyata satsın paralarınıda güle güle değerlendirsinler ama bu motorun ederi taş çatlasın 10-13 aralığı üstündeki fiyatlar enayi bulursam satıyım veya macera başka bir şey değil.Herkese kazasız belasız sürüşler.

  20. #960
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Beyler, arkadaşım çok severek kullandığı MT-03' ünü tipsiz at sineği gibi bir yamaha tencere almak uğruna satma kararı aldı

    Nasıl kullandığını iyi bilirim, alet pırıl pırıldır, üzerine sinek konsa ayağı kayar o denli titiz kullanılmıştır

    Sezon dedikleri o ana kadar kullan sonrasında ben alayım diyorum ama motosiklet değiştirme sancıları bir başladığında durumu hepimiz biliyoruz önünde dağlar duramaz

    Motosikleti bilen biliyor zaten, detay okumak için giren veya temizini bulmak için dolanan arkadaşların bakacakları ilk yer MT forum ve bu başlık olacağını düşünerek paylaşmak istedim

    İlan : Sahibinden.com / Satılık MT-03



    REKLAM ALANI
48. sayfa BirinciBirinci ... 384647484950 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)