Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1661
    Guwencin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz Yok
    Alıntı gdm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu benim ybrm en fazla 100 yapti 103-5 fln ezun bir sure bekledikten sonra km 1700 hersey orjinal, su 115 ler buyuzden pek inandirici gelmiyor
    gdm sana katılıyorum bendeki '06 YBR de 5 vites 8000 devirden yukarı çıkmıyo max hız 95 ( km : 6600) ancak yokuş aşşağı tam gaz 105 gördüm. işin garip yanı 80 e kadar tık demiyor. çok performanslı bi şekilde hızlanıyor..

    hazır yazmaya başlamışken diğer bir sornumu dile getireyim. arkadaşlar ben motoru aldığımın 2. haftası innova marka iç dış lastiklerle orjinalleri değiştirdim. değiştirme nedeni 1. lastikler güven vermedi.(hepinizin az çok bildiği bir neden ) 2. arkamda artçım olduğunda bir tümsekten geçiyorsunuz mesela tümsekten inerken yavaş hızlı fark etmez arka taraftan küf diye bir vurma sesi ( kimisi amortisör dedi kimisi jant dedi jantta bakıom eğrilik yok amortisör sağlam)
    diyeceğim o ki bu sorunu kesemedik. sizlerden herhangi birinin böyle bir şikayeti varmı ? sonuçla ilgili bilgisi yada önerisi olan arkadaşlardan rica etsem bana bir fikir verebilirlermi ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1662

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    arka amartisörün kademesini bir adım yukarı al ve ses yine geliyorsa sorunu başka yerlerde ara

  3. #1663
    Guwencin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz Yok
    doostum
    amortisötler şu anda en yüksek konumda... bana kalırsa ki benim hiseettiğim
    jantın kendi yuruyoorrrrrr

  4. #1664

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    bu işler kiloya ve rüzgarada bağlı değil mi arkadaşlar???Bende rodajımı yeni bitirdim uygun bir yer ve zamanda yaklaşık 10bin devirdeki maksimum hızımı merak ediyorum valla..
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  5. #1665
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    slm arkadaslar ben su an 1800 km ye geldim bi cok sorunla karsılastım ve karsılasmaya devam edıyorum ilk once su amortisor vurma olayından bahsedeyim amortisorler dibe vuruyordu servıs 30 defa soktu taktı en sonunda yag ekledi ama ama ses kesilmedi sert ferende dibe vuruyordu canaklar sıkıldı gereslendi biraz kesildi ancak gres kuruyunca gene bi titresim olustu sanki hep bosluk var aynen devam edıyor ne servis ilgileniyor nede baska bisey ve gecenlerde bi arkadas daha bahsetmis fren kaliperi surtuyordu cazır cuzur diskte iz yaptı neyseki tas zımparayla kaliperi biraz tıraslayıp arasına pul koyduk ama nekadar uzun omurlu olur bilmem kaliperler yuzde yuz hatalı bence 1800 kmde ontakımda sokulmeyen yer kalmadı ve su an debriyajda sorun var balatalar bitti sanırım oysaki gayet sakin kullanıyorum ama motor kalkısta debriyaj kacırıyor bikacgun sonra oda degisecek ve daha 2000 egelmeden motorda sokulmeyen biyer kalmayacak gercekten isyan niteliginde sogudum motordan ha akuden bahsetmedim bile oda sarj olmakta su an serviste anlayacagınız ben bu motoru nekadar kullanırım bilemiyorum arkadaslar belkide honda almalıymısımben bukadar sorunla karsılasacagımı hic tahmin etmedim ve en sinir oldugum sey su eksantrik zincirini kopartıp atıcam motordan arızalı gibi calısıyor motor baktım hepsi öle bence tek iyi yönu var oda denge bide su lastikler olmasa tam bi iskence kayıcam tutmuycam yolu diye bagırıyorlar.

  6. #1666
    gdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    06 YBR idi .2014 cbr250r simsiyah
    aykan

    abi helal olsun valla ne diyim bende 1900e geldim gecen pazar 200km yol yaptim salihliye massallh bi sorun cikmadi zaten beklemiordum ..

    bu arada 200 km yol da kokleyerek gittim geldim ama yine ayni 100e yaklasiyo okadar, hos benim icin sorun yok bassada gitmem zaten fakat bazen kamyon falan sollarken bi 110 fln gorse dfena olmaz, .. tek basima ilk kez bi gezi yapmis oldum bende , tek korkum lastiklerdi onlarda patlamadi kardes kardes gittik geldik, en kisa zamanda metzeler me22 ile degistirmeyi dusunuyorum saniim 65 euromus , degistirme sebebim ise patlarsa yolda ne yapacagimm?? sorusu , iclastiksiz, sprey veya olasi civi vs girmesinde fitil vevepompa ile halledebilirim diye ogrendim , simdilik benden bukadar


    kisin motora binin
    Ege Dis Hek Fak

  7. #1667
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    Alıntı Guwencin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gdm sana katılıyorum bendeki '06 YBR de 5 vites 8000 devirden yukarı çıkmıyo max hız 95 ( km : 6600) ancak yokuş aşşağı tam gaz 105 gördüm. işin garip yanı 80 e kadar tık demiyor. çok performanslı bi şekilde hızlanıyor..

    hazır yazmaya başlamışken diğer bir sornumu dile getireyim. arkadaşlar ben motoru aldığımın 2. haftası innova marka iç dış lastiklerle orjinalleri değiştirdim. değiştirme nedeni 1. lastikler güven vermedi.(hepinizin az çok bildiği bir neden ) 2. arkamda artçım olduğunda bir tümsekten geçiyorsunuz mesela tümsekten inerken yavaş hızlı fark etmez arka taraftan küf diye bir vurma sesi ( kimisi amortisör dedi kimisi jant dedi jantta bakıom eğrilik yok amortisör sağlam)
    diyeceğim o ki bu sorunu kesemedik. sizlerden herhangi birinin böyle bir şikayeti varmı ? sonuçla ilgili bilgisi yada önerisi olan arkadaşlardan rica etsem bana bir fikir verebilirlermi ?
    o vurma sesi bendede oluyordu 4000 bakımda duzelttiler tam hatırlamıyorum ama biyerde boşluk vardı demişlerdi sorun için
    Ride your way

  8. #1668

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    Alıntı morrigan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu işler kiloya ve rüzgarada bağlı değil mi arkadaşlar???Bende rodajımı yeni bitirdim uygun bir yer ve zamanda yaklaşık 10bin devirdeki maksimum hızımı merak ediyorum valla..
    5.vites 10.000 devirde yaklaşık en az 115 km/h yapması lazım

  9. #1669
    insane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    İzmir/Karşıyaka
    Motosikleti
    Yamaha XT660R
    Alıntı aykan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaslar ben su an 1800 km ye geldim bi cok sorunla karsılastım ve karsılasmaya devam edıyorum ilk once su amortisor vurma olayından bahsedeyim amortisorler dibe vuruyordu servıs 30 defa soktu taktı en sonunda yag ekledi ama ama ses kesilmedi sert ferende dibe vuruyordu canaklar sıkıldı gereslendi biraz kesildi ancak gres kuruyunca gene bi titresim olustu sanki hep bosluk var aynen devam edıyor ne servis ilgileniyor nede baska bisey ve gecenlerde bi arkadas daha bahsetmis fren kaliperi surtuyordu cazır cuzur diskte iz yaptı neyseki tas zımparayla kaliperi biraz tıraslayıp arasına pul koyduk ama nekadar uzun omurlu olur bilmem kaliperler yuzde yuz hatalı bence 1800 kmde ontakımda sokulmeyen yer kalmadı ve su an debriyajda sorun var balatalar bitti sanırım oysaki gayet sakin kullanıyorum ama motor kalkısta debriyaj kacırıyor bikacgun sonra oda degisecek ve daha 2000 egelmeden motorda sokulmeyen biyer kalmayacak gercekten isyan niteliginde sogudum motordan ha akuden bahsetmedim bile oda sarj olmakta su an serviste anlayacagınız ben bu motoru nekadar kullanırım bilemiyorum arkadaslar belkide honda almalıymısımben bukadar sorunla karsılasacagımı hic tahmin etmedim ve en sinir oldugum sey su eksantrik zincirini kopartıp atıcam motordan arızalı gibi calısıyor motor baktım hepsi öle bence tek iyi yönu var oda denge bide su lastikler olmasa tam bi iskence kayıcam tutmuycam yolu diye bagırıyorlar.
    Aykan, amortisördeki boşluk olayı bir düşüşümden sonra bende de oluştu, daha hala gidip baktıramadım ama dediğim gibi benimki düşmeyle bağlantılı bir durum yani normal şartlarda olmaması lazım...
    Tüm motorların fren balataları diske biraz sürter, bu böyledir, bu bir sorun deildir, bunu değiştirmeye çalışmanın lüzumu yok. Fren hidroliği kendi basıncı ile balatayı biraz ittiğinden olur bu da.
    Benim motorum 21000km'de debriyajı daha bitmedi sen niye debriyajın bittiğini düşünüyorsun? Ne problemin var ki?
    Aküsü ise gayet sağlamdır, benimki de şu an bitik ama 30 gün kadar olduğu yerde yattığı için bitti ne yazık ki, muhtemelen senin servis tam şarj etmeden akünü bağladı, bu yüzden sorun çekiyorsun.
    Egzantrik zinciri olayını da anlamadım... Bence sen çok soğumuşsun motordan artık sorun olacak yer arıyorsun...Umarım tüm problemlerin yakında çözülür...

  10. #1670
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı insane adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aykan, amortisördeki boşluk olayı bir düşüşümden sonra bende de oluştu, daha hala gidip baktıramadım ama dediğim gibi benimki düşmeyle bağlantılı bir durum yani normal şartlarda olmaması lazım...
    Tüm motorların fren balataları diske biraz sürter, bu böyledir, bu bir sorun deildir, bunu değiştirmeye çalışmanın lüzumu yok. Fren hidroliği kendi basıncı ile balatayı biraz ittiğinden olur bu da.
    Benim motorum 21000km'de debriyajı daha bitmedi sen niye debriyajın bittiğini düşünüyorsun? Ne problemin var ki?
    Aküsü ise gayet sağlamdır, benimki de şu an bitik ama 30 gün kadar olduğu yerde yattığı için bitti ne yazık ki, muhtemelen senin servis tam şarj etmeden akünü bağladı, bu yüzden sorun çekiyorsun.
    Egzantrik zinciri olayını da anlamadım... Bence sen çok soğumuşsun motordan artık sorun olacak yer arıyorsun...Umarım tüm problemlerin yakında çözülür...
    insane kardesim belkide sanssızlık diyelim ama bezdim ya ben honda kullanıcısıydım bide yamahaya bakayım dedim belkide alıskanlık bilemem hondamı satıp yamaha aldım bence bu motorun karizması tipi. Valla balatalara ne oldu bilmiyorum ama biraz yuksek devirde debriyajı bırakınca bi ivme vermesi lazım hatta lastik kaldırması lazım ama yapmıyor 1.1 araba gibi tepki veriyor hele 2 vitesteduymuyor bile ama hızlanınca gidiyor en fazla 110 diyor duzde oda tek kisi hafif egimdede 115 dedi ama ben su kaliperlerden süpe ediyorum fabrika hatalı bence yapısını sökupinceledim ya bunun fiyatı ne degistirsem bilen varmı ha bide su beyaz far olayı taktım ikinci hafta eridi hic tavsiye etmem görus alanlarıda berbat karsıdakinin gözunu alıyo ama aydınlatmıyor onuda orjinalle degistirdim dunyam aydınlandı neysesonucta motor yuruyor ve yamaha gibi bi marka aracı kullanıyoruz beni en cok sıkan servislerin ilgisizligi bunuda burdan belirteyim istedim saglıcakla kalın.

  11. #1671

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    bu ön çatalın dibe vuması olayı aynen bendede var yalnız 5 kez düştüm herhalde ondandır ama hiç düşmemişkende vuruyordu hele yokuş aşağı öön freni sıkarken bir tümsekten geçerken tak küütt ben artık alıştım freni bırakıyorum motor devri idare ediyor çarpmadan geçiyorum artık..

    aklıma birşey takıldı benimde : depodaki benzini bitirmeyi kafaya koymştum çünkü po dan almıştım neyse bu sabah işte gaz veriyorum mototra gazı kesince pom pom pom diye bir ses allah allah dedim benzin bitiyor diye yapıyordur dedim yedeğe geçtim sonra hemen benzin aldım ancak benzin aldıktan sonrada devam adiyor bu ses gazı açıyorum gaz kesince pom pom pom ede ede yavaşlıyor bu normalmi yoksa bneim kuruntummu?
    Kask tak!

  12. #1672
    xneslihanx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Beyaz Varadero

    Tavsiye ederim.

    Pendik deki Beldeyama bayisinden istediğiniz rengi bulabilirsiniz.

    Ben de yeni aldım Ybr 125 çok memnunum fakat boyu kilosu uygun olmayan bu motoru kullanmasın. Yeni kullanmaya başlayan için çok uygun fakat hazır olunca hemen değiştirsin tavsiyesinde bulunurum.


  13. #1673
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    Alıntı godfather adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu ön çatalın dibe vuması olayı aynen bendede var yalnız 5 kez düştüm herhalde ondandır ama hiç düşmemişkende vuruyordu hele yokuş aşağı öön freni sıkarken bir tümsekten geçerken tak küütt ben artık alıştım freni bırakıyorum motor devri idare ediyor çarpmadan geçiyorum artık..

    aklıma birşey takıldı benimde : depodaki benzini bitirmeyi kafaya koymştum çünkü po dan almıştım neyse bu sabah işte gaz veriyorum mototra gazı kesince pom pom pom diye bir ses allah allah dedim benzin bitiyor diye yapıyordur dedim yedeğe geçtim sonra hemen benzin aldım ancak benzin aldıktan sonrada devam adiyor bu ses gazı açıyorum gaz kesince pom pom pom ede ede yavaşlıyor bu normalmi yoksa bneim kuruntummu?
    dibe vurmuyor benimki artık yukarı vuruyor cunku amortisorlere yag bastım buseferde canaklarda bosluk var yagı koy castrol forkoil sorun kalmaz

  14. #1674
    yzf 125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Alıntı PIERzig adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GOTFATHER kardeş jigleyi 4ooo devre kadar tut biraz üstüne cıksın , sonra çek jigleyi motor rolantide calışabiliyorsa aynen devam ayrıca rodajfa düşük devirde gitmekte yıpratıyordu motoru benim bildigim en iyisi motora kulagı vermek , vites devri gelince o haber veriyolar (fazla bagırtmadan )

    Yfz125 dostum sende lisans war heralde o resimde nerde , hangi motora karşı dragtaydın
    benim deil yaaa ama 251 mz le kalkmışta mz gideli çok olmuş galiba

  15. #1675

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    arkadaşlar üst kafayı taşlatmaya karar verdim.hız konusu değişmiyecek ama her vites atışında teke kalkar gibi bir güç artışı olacak

  16. #1676
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    nasıl üst kafa babaya
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  17. #1677

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    Alıntı BeYfa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl üst kafa babaya
    sibobların ve bujinin takılı olduğu bölüm

  18. #1678
    BeYfa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    MT/Eskişehir
    Motosikleti
    CıbıRepSol
    valla motordan hiç anlamam
    [B][I]hiçbirimiz bu hayattan sağ kurtulamayacağız ki..:mrgreen:[/I][/B](FaRuK)

  19. #1679
    yzf 125 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    üst kapakta taşlanacak mesafe yok taşlansa bile öyle her viteste tekere gelecek kadar bi güç artışı olmuyo

  20. #1680

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Lifan Glint 100
    var abi var.3 ybr yaptık sıradaki benimkinde.

    her vitesle tekere gelecek dediğim iyi ivveleniyor anlamında


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler