Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #38401
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    yokmu bilen eden ?
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #38402
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    aksoy cıkar rulmanları ustünde ölcületi yazar...kenarda

  3. #38403
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı Raphae1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar sirkecide 15t ön dişli nereden bulabilirim
    Rialli.com da vardı internetten almak istersen.

  4. #38404
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ekim 2012
    arkadaşlar gelecek sene bir rallye katılıcam yanlız 125 cc üzeri motor yasak ben ya vespama plaka alıcaktım yada cbfimi kullanıcaktım bu iş için ama ikiside 150 cc.ybr yi seçicem gibi ama bilmem gerekenler var.elektirik tesisatı ne kadar yükü kaldırıyor?ideal devir hızı ne ve 1 vites kısamı uzunmu.Hor kullanmada en çabuk giden yeri?Hava filteresi rahat çıkrılıp temizlenebiliyromu.jantları sağllammı ve şasede eğilme ve baglantılarda çatlak oluuyormu?
    git gel 8000 küsür km zorlanıcak motor.Açıkcası ucuz birşey almak istiyorum gider wr125 de alırım. ama ülkeyi dönünce hemen elimden çıakrtıcam wr 125 i çıakrtmak zor.Tamamen 8000 km kullanılıp atılıcak birşey arıyorum yani.2008 model 2007 model yuvarlak farlı olanlar bilhassa tercihimdir.Fotografta iyi duruyorlar.

  5. #38405
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    Alıntı vakvak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar gelecek sene bir rallye katılıcam yanlız 125 cc üzeri motor yasak ben ya vespama plaka alıcaktım yada cbfimi kullanıcaktım bu iş için ama ikiside 150 cc.ybr yi seçicem gibi ama bilmem gerekenler var.elektirik tesisatı ne kadar yükü kaldırıyor?ideal devir hızı ne ve 1 vites kısamı uzunmu.Hor kullanmada en çabuk giden yeri?Hava filteresi rahat çıkrılıp temizlenebiliyromu.jantları sağllammı ve şasede eğilme ve baglantılarda çatlak oluuyormu?
    git gel 8000 küsür km zorlanıcak motor.Açıkcası ucuz birşey almak istiyorum gider wr125 de alırım. ama ülkeyi dönünce hemen elimden çıakrtıcam wr 125 i çıakrtmak zor.Tamamen 8000 km kullanılıp atılıcak birşey arıyorum yani.2008 model 2007 model yuvarlak farlı olanlar bilhassa tercihimdir.Fotografta iyi duruyorlar.
    al dostum 2004 al her tarafı japon jantlar bildiğim kadarıyla alman 1.vites ne uzun ne kısa dişli değişimiyle istediğin gibi ayarlayabilirsin
    DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.

  6. #38406
    Egemen06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YBR125
    Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var;
    2012 ybr kırmızı deponun sağ ve solunda siyah grenaj gibi parçalar var ybr yazıyor biliyorsunuz bunlar depoya iki yerden plastik parçalarla monte edilmiş,sağ taraftaki bu parçanın bir plastik bağlantısı içten kırılmış tek yerden tutuyor,bunu garanti değiştirirmi servise gitmelimiyim ?
    Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir

  7. #38407
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    sınavlar, okul derken ybrmin son bakımından itibaren 2900kmdir geçti.

    benim zincir neredeyse üst zincire vuruyor

    castrol power1 yağın gözünü seviyim, vites geçişleri hala ilk koyduğumdaki gibi. yaöalubenin yarı sentetiği 2 bin kmdeyken vites geçişleri leş gibi olmuştu.

    aslında motorla iyi bi uğraşmam lazım. muayeneye sokacağım, ön far xenon; h4e çevirmem lazım. sis farlarımın 2 tanesi temassızlık yapıyor, haa en başta akü şarj olmuyor

    minder var, koltuğa sabit, onu çıkarmam lazım, ön cam gelecek rialliden onu da takacağım. benimki 2009 kafa karenajlısı, aynı candan sipariş ettin ön cama ek yapacağım. zincir öyle bol ki, alt tarafı üste vuruyor.

    hava soğuk olmasa tüm bakımını kendim yaparım da çok souk buralar. gündüz bile 6-7 derece. şu an -3 falan. dün gece kar yağdı ya...

  8. #38408
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    evet max malatya'nın soğunu bilirim orda askerlik yaptım acemi olarak hemde aralık ayı idi bi kalkıyorsun her yer bem beyaz kar akşam oluyor bi bakıyon her yer cam gibi buz olmuş
    maxi97 bunu beğendi.
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  9. #38409
    ReiZzZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2011
    Şehir
    HATAY
    Alıntı Egemen06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var;
    2012 ybr kırmızı deponun sağ ve solunda siyah grenaj gibi parçalar var ybr yazıyor biliyorsunuz bunlar depoya iki yerden plastik parçalarla monte edilmiş,sağ taraftaki bu parçanın bir plastik bağlantısı içten kırılmış tek yerden tutuyor,bunu garanti değiştirirmi servise gitmelimiyim ?
    benimkininde bir tırnağını kırmıştı eşcinselin çocukları kırılan tırmağın yerine aynı şekilde tel taktık orjinalden hiç farkı yok anlamak mümkün değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sınavlar, okul derken ybrmin son bakımından itibaren 2900kmdir geçti.

    benim zincir neredeyse üst zincire vuruyor

    castrol power1 yağın gözünü seviyim, vites geçişleri hala ilk koyduğumdaki gibi. yaöalubenin yarı sentetiği 2 bin kmdeyken vites geçişleri leş gibi olmuştu.

    aslında motorla iyi bi uğraşmam lazım. muayeneye sokacağım, ön far xenon; h4e çevirmem lazım. sis farlarımın 2 tanesi temassızlık yapıyor, haa en başta akü şarj olmuyor

    minder var, koltuğa sabit, onu çıkarmam lazım, ön cam gelecek rialliden onu da takacağım. benimki 2009 kafa karenajlısı, aynı candan sipariş ettin ön cama ek yapacağım. zincir öyle bol ki, alt tarafı üste vuruyor.

    hava soğuk olmasa tüm bakımını kendim yaparım da çok souk buralar. gündüz bile 6-7 derece. şu an -3 falan. dün gece kar yağdı ya...
    benim yağda power 1 2450 km oldu hala ilk günkü gibi vites geçişleri yağ hafiften renk değiştirmeye başladı çin çon da 1500 km de zift oluyordu bunun öyle olması için en az 5 bin km daha yapması lazım kalitenin hali başka

  10. #38410
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    arkadaşlar rialli.comdan sipariş ettiğim ybr city ön camım geldi.

    normal camı çıkarıp, yedek camın da kıvrımlı kısmını kesip, yedek camı kafaya monteledikten sonra orijinal camı ters çevirip yedek camın 3. vidasına monteleyeceğim.

    belki de eski scooter camının demirlerini 3. vida yerine montleyip direk takarım bilmiyorum. böyle yaparsam kat kat gözükür. ilk dediğimi yaparsam da omuzlarım rüzgar alır.

    hangisini yapayım?

  11. #38411
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Resimli anlatırsan daha iyi olur.Dediğin şekilden pek bişey anlamadım açıkcası

  12. #38412
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimli anlatırsan daha iyi olur.Dediğin şekilden pek bişey anlamadım açıkcası
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...ize=683%2C1024

    http://www.facebook.com/photo.php?fb...ize=831%2C1026

    ilk resimde yedek camı ters çevirip en üstteki vida yerlerine 2 vida ile tutturacağım; ikinci resimde o gri demirleri içe doğru alıp yedek camı o demire monteleyeceğim.

    hangisi daha iyi olur?

  13. #38413
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Bence rüzgarı yukarı iten o kıvrım mutlaka üste gelsin, ters çevirme. O rüzgarı yukarı ittiği için direk sana gelen rüzgarın önünde perde oluşturup onuda yukarı yönlendiriyor az da olsa

    Önce koli bandıyla falan bantlayıp bi denesenmi acaba, belki bukadar yükseltmene gerek bile kalmaz Sonra temizler montelersin emin olduğun yükseklikte.
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  14. #38414
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı ferdinandd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence rüzgarı yukarı iten o kıvrım mutlaka üste gelsin, ters çevirme. O rüzgarı yukarı ittiği için direk sana gelen rüzgarın önünde perde oluşturup onuda yukarı yönlendiriyor az da olsa

    Önce koli bandıyla falan bantlayıp bi denesenmi acaba, belki bukadar yükseltmene gerek bile kalmaz Sonra temizler montelersin emin olduğun yükseklikte.
    2. seçenek daha mantıklı, ama 2 camda da aynı kıvrım ikisinde de var. ikisinden birini kısaltmam gerek. ya da kafadaki camın üstüne değil de altına demirle sabitlerim. bakalım...

    demirler L şeklindeyken göstergenin üstüne anca sığmıştı. demirleri iç kısma alınca sığar mı acaba?

    bu arada akü şarj olmuyor arkadaşlar. daha multimetreyle aküyü ölçmedim ama tahminim bu yönde. statör sağlam, çünkü bozuk olsa motor giderken sıkıntı olurdu.

    xenonun düğmesinden bi ara duman çıkmıştı, ama sağlam olmasa hiç yakmazdı. ayrıca akü o kadar zayıf ki, motor çalışmıyorken fren lambasına bastığımda tüm ışıkların şiddeti azalıyor...

    bi de konjüktör masrafı oldu. 40-50 lira yağla konjüktöre vereceğiz. motoru komple sökmem gerek. ön kısmı özellikle. h4 duy da almam lazım. sislerde de temassızlık var. ön cam da geldi onun için de kafayı sökmem gerekecek.

    100 lira da muayene masrafı. 4 aydır geçik...

    cebimdeki para da 150 lira.

    s.....m böyle hayatı ya.

  15. #38415
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Günaydın ybr tayfası

  16. #38416
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı haojin2005 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın ybr tayfası
    Cümleten GÜNAYDIN beyler
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  17. #38417
    rapsy_09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. seçenek daha mantıklı, ama 2 camda da aynı kıvrım ikisinde de var. ikisinden birini kısaltmam gerek. ya da kafadaki camın üstüne değil de altına demirle sabitlerim. bakalım...

    demirler L şeklindeyken göstergenin üstüne anca sığmıştı. demirleri iç kısma alınca sığar mı acaba?

    bu arada akü şarj olmuyor arkadaşlar. daha multimetreyle aküyü ölçmedim ama tahminim bu yönde. statör sağlam, çünkü bozuk olsa motor giderken sıkıntı olurdu.

    xenonun düğmesinden bi ara duman çıkmıştı, ama sağlam olmasa hiç yakmazdı. ayrıca akü o kadar zayıf ki, motor çalışmıyorken fren lambasına bastığımda tüm ışıkların şiddeti azalıyor...

    bi de konjüktör masrafı oldu. 40-50 lira yağla konjüktöre vereceğiz. motoru komple sökmem gerek. ön kısmı özellikle. h4 duy da almam lazım. sislerde de temassızlık var. ön cam da geldi onun için de kafayı sökmem gerekecek.

    100 lira da muayene masrafı. 4 aydır geçik...

    cebimdeki para da 150 lira.

    s.....m böyle hayatı ya.
    Maxi dediğin şekilde cam cok kısa gelmez mi? Ben şöyle birşey yapmıştım.CBF 150 için üretilmiş uzun camlardan alıp birkaç işlemle kendi motoruma taktım.Böyle birşeyde düşünebilirsin.Akü sarj sorununuda önce soketleri kontrol etmende yarar var oksitlenme veya temassızlık olabilir hiç yoktan değiştirmiş olma. Keyifli forumlar.

    maxi97 bunu beğendi.

  18. #38418
    TheAzReaL07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBR 125R
    Alıntı rapsy_09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maxi dediğin şekilde cam cok kısa gelmez mi? Ben şöyle birşey yapmıştım.CBF 150 için üretilmiş uzun camlardan alıp birkaç işlemle kendi motoruma taktım.Böyle birşeyde düşünebilirsin.Akü sarj sorununuda önce soketleri kontrol etmende yarar var oksitlenme veya temassızlık olabilir hiç yoktan değiştirmiş olma. Keyifli forumlar.

    http://imageshack.us/a/img10/1339/1000668p.jpg
    tur camı çok güzel olmuş maşallah cbfnin camını uydurmak için naptınız acaba ?
    Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında eğer beni bulmak istersen ya ordayım ya da karşısında...

  19. #38419
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    herkeze merhaba ben yamaha ailesine yeni katıldım.2. el 20bin km 2006 siyah bi ybr aldım.Ybr kullanıcıları olarak size bi kac soru soracacagım.motorla seyir halinde giderken hafif bi ses geliyor sanki arabalar geri viteste giderken wuww ses yapıyorya öyle bir ses normalmı birde vites düsüslerinde vites yükseltneye gere daha zor geciş var bunlar normalmı yoksa yapmam gereken bir bakım varmı? simdiden verdiginizi bilgiler için tesekküler.

    ---------- Post added at 23:25 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

    maxi sen eski 150zc kullanıcısıydın degilmi?

  20. #38420
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    Merhaba arkadaşlar bi sorum olacak size benzin istasyonlarındaki lastik hava basma zımbırtılarında beni ybr ye hava basacam ön 28 arka 32 basacam fakat abimle konuştugumda bana şöyle birşey söyledi kendisinde şirket aracı var fıat fıorino "32 ben arabaya basıyorum sen nasıl ybrnin lastigine bu ölcülerde basacaksın" dedi şimdi benim kafamı karıştırıan olay şu benzin istasyonundaki elektronik ölçülü cıhaz var oraya ben 32 yi seçip arkaya basacam dimi yani fazla basıp da çatlatmayalım lastiği sizler nasıl yapıyorsunuz hava ayarını
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler