Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8581

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    foto eklede gözümüz gönlümüz açılsın
    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...[U][/U]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8582

    Üyelik
    16 Nisan 2009
    Alıntı Predatör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    foto eklede gözümüz gönlümüz açılsın
    Cuma teslim almayı düşünüyorum. Ondan sonra eklerim.

  3. #8583
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Lucastorn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cuma teslim almayı düşünüyorum. Ondan sonra eklerim.
    resimleri beklyoruz....... hayırlı olsun..allah kaza bela göstermesin..tekerin düz bassın...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #8584

    Üyelik
    01 Mart 2008
    Şehir
    TUNÇBİLEK
    Motosikleti
    2005 uzay kafa ybr
    Alıntı alisemerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya şu jikle olayını anlamadım.
    ben jikleyi açıyorum çalıştırıyorum bir dakika kadar bekliyorum yola çıkıyorum. 500 mt falan gidiyorum kapatıyorum jikleyi.
    az önce bir arkadaş (geri dönmedim artık) yanlış demişti.
    bir aydınlatın burayı yav
    belki jikleyi kapatmak unutulur diye söylemiş olabilir. aşağıdaki resimdeki motorun
    ekzosunun bu hale gelmesinin sebebi jikle yi açık unutmakmış.
    [B][COLOR="DarkGreen"]GÖZÜNÜ KORUMAYANIN GÖNLÜ KARIŞIK OLUR[/COLOR][/B]

  5. #8585

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    bu motorun cikle sürekli 10000 devirde tutuyor sanırım
    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...[U][/U]

  6. #8586
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    Alıntı Predatör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu motorun cikle sürekli 10000 devirde tutuyor sanırım
    yok artık 10 bin demişsin yav, o kadar değil. jikle ile 3 bin devir yapar bildiğim sonra insane'nin dediği gibi 4 bin falan olur.

    bir de bütün cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    4

  7. #8587

    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    YBR125_09
    ciklenin 3binde tuttugunu ben biliyorum hocam.o kızarıklık yüksek devirde oluşuyor ya genelde dıştan başka bi etki olmadıkça o yüzden öyle dedim.
    En İyi Motorcu Hala Yaşayandır...[U][/U]

  8. #8588
    garomir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2011 Yamaha XJ6 Diversion S
    Benim motorda bir süredir devam eden bir sorunum var. Ne kadar ısıtırsam ısıtayım motor bir süre gittikten sonra ışıklarda vs durduğumda stop edebiliyor. Devir göstergesi gaz vermediğim zamanlarda yani rolanti ve jiklede hafif bir salınım yapıyor aşağı doğru. Benzin giriş yerinde tıkanıklık felan vardır dedi servis. Bir süre benzin katkısı kullanmamı söyledi. Son depo doldurmam da o ufak plastğin 1/3 ünü doldurdum. Biraz düzelme oldu. Onun dışında bujin simsiyah olmuştu ve 12 bin km ye gelindiğinden bujiyi yeni değiştirdim NGK uygun model ile. Fakat bujiyi değiştirince daha da kötü oldu. Şimdi nerdeyse mayıs ayında olmamıza rağmen kışa oranla daha uzun sürüyor motorun jikleyle ilk ısınması. Sorun sizce nerde olabilir?

  9. #8589
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı garomir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda bir süredir devam eden bir sorunum var. Ne kadar ısıtırsam ısıtayım motor bir süre gittikten sonra ışıklarda vs durduğumda stop edebiliyor. Devir göstergesi gaz vermediğim zamanlarda yani rolanti ve jiklede hafif bir salınım yapıyor aşağı doğru. Benzin giriş yerinde tıkanıklık felan vardır dedi servis. Bir süre benzin katkısı kullanmamı söyledi. Son depo doldurmam da o ufak plastğin 1/3 ünü doldurdum. Biraz düzelme oldu. Onun dışında bujin simsiyah olmuştu ve 12 bin km ye gelindiğinden bujiyi yeni değiştirdim NGK uygun model ile. Fakat bujiyi değiştirince daha da kötü oldu. Şimdi nerdeyse mayıs ayında olmamıza rağmen kışa oranla daha uzun sürüyor motorun jikleyle ilk ısınması. Sorun sizce nerde olabilir?
    aynı sorunu bende yaşadım çok sinir bozucu bir durum.

    ben karbüratörü ve benzin filtresini tamamen söktüm,çıkarılabilecek ne kadar parça varsa çıkardım.içinden kiremit tozuna benzer kum ve metal tozu çıktı.

    servisin söylediği katkı maddesini temizlik işleminden sonra sürekli kullanıyorum uzun zamandır sorun yok
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  10. #8590
    alisemerci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2006
    Şehir
    43
    Motosikleti
    Yine yeniden YBR :)
    Alıntı Predatör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ciklenin 3binde tuttugunu ben biliyorum hocam.o kızarıklık yüksek devirde oluşuyor ya genelde dıştan başka bi etki olmadıkça o yüzden öyle dedim.
    ha şimdi anlaştık
    4

  11. #8591

    Üyelik
    28 Nisan 2009

    ybr 125

    slm arkadaşlar bu ybr nin 2009 larında kafa da farklılıklar var kimi yuvarlak kimisi kobra kafalı arada fark var mı sizceeeeee

    arkadaşlar bu ybr de kafadaki farkı bilen bir arkdaştan cevap bekliyorum

  12. #8592
    yamahasülo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2008
    Şehir
    tekirdağ ÇORLU
    Motosikleti
    ford fokus
    selam ybr ciler
    mobilyette + panter 105+ asya motor150 +yamaha YBR125 opel astra ford fokus inşallah cbr 250 yamahasülo

  13. #8593
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı oktaycnd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu ybr nin 2009 larında kafa da farklılıklar var kimi yuvarlak kimisi kobra kafalı arada fark var mı sizceeeeee

    arkadaşlar bu ybr de kafadaki farkı bilen bir arkdaştan cevap bekliyorum
    teknik olarak bir fark yok

    görselliği değişti sadece fakat bir kısım kullanıcı kare farı çıkarıp yuvarlak takıyor
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #8594
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı oktaycnd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar bu ybr nin 2009 larında kafa da farklılıklar var kimi yuvarlak kimisi kobra kafalı arada fark var mı sizceeeeee

    arkadaşlar bu ybr de kafadaki farkı bilen bir arkdaştan cevap bekliyorum
    Kare farlarda philips h4 ampül var, yuvarlaklar normal ampül olması lazım.

    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ybr' sini uzay kafadan yuvarlak fara cevirmek isteyenler için geliyor:

    komple far tası: 24 tl
    far demiri: 11 tl
    balon ampul: 5 tl

    fiyatlar rialli.com'dan.
    Bunları almayı düşünüyorum ama kalite olarak nasıl çıkar bilemiyorum.

  15. #8595
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı digi_boy26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sedat beni geçtin km'de sonunda helal olsun
    hacı bu hafta sonu 3 günlük bi tatiğlimiz var 1000 km yapmayi düşünüyorum bakalimdavet edersen eskişehire gelebilirm

    [QUOTE=kartalizma07;1543807]bir sen varsın herhalde yan sanayi kullanan, sağol kardeşim.
    ama yine kararsızım. yokmu başka kullanan[/QUOTamortisörlerden bi sorun yasacagini sanmam yan sanayi konusunda ben yan sanayi bi çok üürün kullandim tavsiyelim motorun içinden bi parca alacaksan mutlaka orjinal almaya gayret ama mesela amortisör alacaksin orjinal olmasada olur amortisör yüzüne yolda kalmazsin

    Tarcan arkadasinin sorusunada cevap vereyim kendim şu an 100 lük bi arka lastik kullaniyorum ön dişli 15 olmasina ragmen pek güç kaybi olmadi illaki olmuştur ama bunu ben hissedemedim zatan 90 lik bi lastkle 100 lük lastik arasinda cok bi fark yok 100 lük lastigi güvenle kullana bilirsin 110 luk nasil olur o konuda bi bilgim yok 110 lugunda cok yoracagini düşünmüyorum

    Alıntı alisemerci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok artık 10 bin demişsin yav, o kadar değil. jikle ile 3 bin devir yapar bildiğim sonra insane'nin dediği gibi 4 bin falan olur.

    bir de bütün cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim.
    abi jikle sürekli açik kaldigi zaman kendi kendine yükselir 10 binlere çikmasa bile 5-6 bin devire çikabilir tai bu devirlere yükselmesi 20-25 dk ve üzeri zamanlarda olur sabahlari 3.3-5 4 e gelmesini beklemeden jikleyi kapatabilirsin

    Alıntı garomir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda bir süredir devam eden bir sorunum var. Ne kadar ısıtırsam ısıtayım motor bir süre gittikten sonra ışıklarda vs durduğumda stop edebiliyor. Devir göstergesi gaz vermediğim zamanlarda yani rolanti ve jiklede hafif bir salınım yapıyor aşağı doğru. Benzin giriş yerinde tıkanıklık felan vardır dedi servis. Bir süre benzin katkısı kullanmamı söyledi. Son depo doldurmam da o ufak plastğin 1/3 ünü doldurdum. Biraz düzelme oldu. Onun dışında bujin simsiyah olmuştu ve 12 bin km ye gelindiğinden bujiyi yeni değiştirdim NGK uygun model ile. Fakat bujiyi değiştirince daha da kötü oldu. Şimdi nerdeyse mayıs ayında olmamıza rağmen kışa oranla daha uzun sürüyor motorun jikleyle ilk ısınması. Sorun sizce nerde olabilir?
    artık hava filtresinin temizlenme zamani gelmiş birde rölenti biraz düşük

    başka sorusu olan
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  16. #8596
    hirkil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul (ümraniye-küçükyalı)
    Motosikleti
    2010 cbf 150
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seninle buluştuğumuz mekanda tekrar bir görüşelimde bakalım neymiş bu ses
    abi cevap geç oldu ama giremedım bi kac gündür kusura bakma ben ordan hemen hemen hergün geçiyorum my city nin arkasına taşındım her gecıtıgımde bakıyorum ama hiç denk gelmedim senin motora yoksa ugrayacam yanına
    By Hirkil

  17. #8597
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı hirkil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi cevap geç oldu ama giremedım bi kac gündür kusura bakma ben ordan hemen hemen hergün geçiyorum my city nin arkasına taşındım her gecıtıgımde bakıyorum ama hiç denk gelmedim senin motora yoksa ugrayacam yanına
    hacı o ses basamak demirinden falan gelmiyo rulmanlardan geliyo

    200 lira sıkışmış basamak demirine
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  18. #8598
    hirkil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    istanbul (ümraniye-küçükyalı)
    Motosikleti
    2010 cbf 150
    Alıntı garomir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda bir süredir devam eden bir sorunum var. Ne kadar ısıtırsam ısıtayım motor bir süre gittikten sonra ışıklarda vs durduğumda stop edebiliyor. Devir göstergesi gaz vermediğim zamanlarda yani rolanti ve jiklede hafif bir salınım yapıyor aşağı doğru. Benzin giriş yerinde tıkanıklık felan vardır dedi servis. Bir süre benzin katkısı kullanmamı söyledi. Son depo doldurmam da o ufak plastğin 1/3 ünü doldurdum. Biraz düzelme oldu. Onun dışında bujin simsiyah olmuştu ve 12 bin km ye gelindiğinden bujiyi yeni değiştirdim NGK uygun model ile. Fakat bujiyi değiştirince daha da kötü oldu. Şimdi nerdeyse mayıs ayında olmamıza rağmen kışa oranla daha uzun sürüyor motorun jikleyle ilk ısınması. Sorun sizce nerde olabilir?
    Aynı sorunu kısa bi süre önce bende yaşadım ve senin gibi NGK buji ile değiştirdim ama bende sorun o değilmiş çözdüm sorun başlamadan önce PO dan benzin almıştım anladım ki o yaptı ama ondan sonra 3 -4 depo sorun devam etti artık o sorun yok ama seninkinin birazda rolanti düşük olabilir kontrol et derim. şimdi katkı maddesine gelelim karbüratör temizleyici katkı maddeler depoya döküldüğünde en kısa zamanda bitirilmesi gerekmiyor mu? Ben bir defasında ustanın tavsiyesi ile koymuştum ama uzun yola çıkarken koy dedi depoda kalırsa motora zarar verir demişti bende ankaradan dönerken depoya boşalmıştım ve son gaz geldim. Kısacası Sedat al sana soru katkı maddesinin motorda uzun süre kalması motora zarar verirmi???

    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı o ses basamak demirinden falan gelmiyo rulmanlardan geliyo

    200 lira sıkışmış basamak demirine
    çilemse çekerim kaderimse gülerim ne yapalım
    ama hacı düşünüyorumda jantlar yamuksa ondanda yapar jantları kontrol edecem en kısa zamanda... hep en iyisini düşünmeye çalışıyorum ne kadar az masraf o kadar kar
    By Hirkil

  19. #8599
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı hirkil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorunu kısa bi süre önce bende yaşadım ve senin gibi NGK buji ile değiştirdim ama bende sorun o değilmiş çözdüm sorun başlamadan önce PO dan benzin almıştım anladım ki o yaptı ama ondan sonra 3 -4 depo sorun devam etti artık o sorun yok ama seninkinin birazda rolanti düşük olabilir kontrol et derim. şimdi katkı maddesine gelelim karbüratör temizleyici katkı maddeler depoya döküldüğünde en kısa zamanda bitirilmesi gerekmiyor mu? Ben bir defasında ustanın tavsiyesi ile koymuştum ama uzun yola çıkarken koy dedi depoda kalırsa motora zarar verir demişti bende ankaradan dönerken depoya boşalmıştım ve son gaz geldim. Kısacası Sedat al sana soru katkı maddesinin motorda uzun süre kalması motora zarar verirmi???


    çilemse çekerim kaderimse gülerim ne yapalım
    ama hacı düşünüyorumda jantlar yamuksa ondanda yapar jantları kontrol edecem en kısa zamanda... hep en iyisini düşünmeye çalışıyorum ne kadar az masraf o kadar kar
    abi benim mtoorun katki maddesine hiç ihtiyaci olmasi ondan bilmiyorum ne işe yaradigini

    jantlarin yamuk olusu bence ses yapmaz ancak yolda yalpalar...
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  20. #8600
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı sedat_57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi benim mtoorun katki maddesine hiç ihtiyaci olmasi ondan bilmiyorum ne işe yaradigini

    jantlarin yamuk olusu bence ses yapmaz ancak yolda yalpalar...
    tabi katkısına ihtiyaç duymazsın

    motor kaç kere yeniden toplandı
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler