Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

BMW F650 GS / Dakar Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1041
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oksijen filtresimi ????

    Oksijen sensoru var onu biliyorum ama filtresi nedir onu anlamadim ben? Bu seyin bir resmi varmi?
    Hocam arkadaş oksijen filtresi derken hava filtresinden bahsediyor olabilir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1042
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    Pardon arkadaşlar özürrrr ''Oksijen sensoru '' hep duyuyorum ama nerdedir nasıl temizlenir onu öğrenmek istemiştim.

    Hava filitresini biliyorum canım o kadarda cahil değilim
    Motorcu için önemli olan hızlı olmak değil, yolda olmaktır…

  3. #1043
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı mgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pardon arkadaşlar özürrrr ''Oksijen sensoru '' hep duyuyorum ama nerdedir nasıl temizlenir onu öğrenmek istemiştim.

    Hava filitresini biliyorum canım o kadarda cahil değilim
    Estağfurullah hocam cahilliği kastetmedim.Yanlış anlaşılmaya mahal verdiysem özür dilerim

    İyi akşamlar

  4. #1044
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    evt arkadaşlar yokmu 50,000 bakımı ve oksijen sensörünü bilen
    Motorcu için önemli olan hızlı olmak değil, yolda olmaktır…

  5. #1045

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    Alıntı mgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evt arkadaşlar yokmu 50,000 bakımı ve oksijen sensörünü bilen
    50 bin bakımını bilemiyeceğim ama oksijen sensörü eksozdaki gazı ölçen bir alettir, ona göre yakıt yakmayı şöyle yaparsan daha iyi bi yakış sağlamış olursun diye beyne bilgi verir diye biliyorum ben.
    habe habe

  6. #1046
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    Slm son zamanlarda ılgımı ceken bır makıne lakın genel olarak Tek sılındır olmasından dolayı tıtresım oldugu soylenıyor. Kac kmde sonra tıtresım baslıyor ?
    ıkı sılındırlı makınlerı ne zamandan berı cıkmaya basladı?
    Parca lazım olsa servıslerde cok beklermıyız (Honda harıc) dıger japon makıneler gıbı
    Kronık hastalıgı var mı?
    Ikıncı elde cıkarırken sızce zorlanırmı?
    100km sehır dısında 80 100 km hızları arasında sakın kullanımda kac lt yakıt tuketır?
    Parcalarının cok pahalı oldugu soylenıyor (sadece duyum)?
    10.000 bakımında yag, yag fılıtresı,bujı, hava fılıtresı ne kadardır ve ekstra baska bır parca degısırmı?

  7. #1047
    varadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ybr gitti palio o da gitti yine ybr ;)

    2000 model twinspark...

    arkadaşlar merhaba;
    sahibinden'den bakarken bir f650gs ilanına,amcam 2000 model için çift buji demiş benim bildiğim kadarıyla 2004'den sonrası çift buji değil miydi yoksa ben mi yanlış biliyorum.

  8. #1048
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı mgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evt arkadaşlar yokmu 50,000 bakımı ve oksijen sensörünü bilen
    buji yağ yağ filtresi hava filtresi değiştirilmeli.
    fren balataları disk kontrol edilmeli bitmiş ise değişmeli
    hidrolikler kontrol edilmeli gerekirse değişmeli (her yıl değişmeli km önemli değil)
    zincir dişli seti kontrol edilmeli(20.000 km ömrü vardır) gerekirse değişmeli
    soğutma sıvısı kontrol edilmeli
    lastik havalarına bakılmalı.

    sizin dediğiniz hava filtresi onunde hava akışmetresi eğer hava akış metresi bozuk ise enjektor çok fazla benzin püskürtür oradan kontrol edebilirsiniz.

    unutmadan 40.000 km de yakıt filtresi değişiyor eğer değişmediyseniz yakıt filtresini de değişiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

    Alıntı caldemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Problemi buldular göstergenin arkasında oksitlenme varmış. Elektronikçiye göndermişler. Tamir edilip geri gelecek. Neyseki problemi bulmuşlar. İlginiz için teşekkür ederim.
    ne demek f 650 ile ilgili problemlere elimden geldiği kadar cevap verebilirim bu başlık altında
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  9. #1049
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı bur-k@ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buji yağ yağ filtresi hava filtresi değiştirilmeli.
    fren balataları disk kontrol edilmeli bitmiş ise değişmeli
    hidrolikler kontrol edilmeli gerekirse değişmeli (her yıl değişmeli km önemli değil)
    zincir dişli seti kontrol edilmeli(20.000 km ömrü vardır) gerekirse değişmeli
    soğutma sıvısı kontrol edilmeli
    lastik havalarına bakılmalı.

    sizin dediğiniz hava filtresi onunde hava akışmetresi eğer hava akış metresi bozuk ise enjektor çok fazla benzin püskürtür oradan kontrol edebilirsiniz.

    unutmadan 40.000 km de yakıt filtresi değişiyor eğer değişmediyseniz yakıt filtresini de değişiniz

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------



    ne demek f 650 ile ilgili problemlere elimden geldiği kadar cevap verebilirim bu başlık altında

    Evet hava filitresi önunde bir parça var o herhalde,
    Teşşekkürler yani genel bakım gibi bir şey özel bir bakım yok
    Motorcu için önemli olan hızlı olmak değil, yolda olmaktır…

  10. #1050
    magicboy135 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1957 r50
    Arkadaşlar 20k bakımı yapıyorum parça fiyat listeleri yaptım 3 tane fikirlerinizi alabilirmiyim:

    BMW SERVİSİ
    1-zincir dişli seti 206 €
    2-buji x 2 10 €
    3-fren balata ön arka 80 €
    4-yağ filtresi 15 €

    BEMPAR
    1-320 TL
    2-30 TL
    3-100 TL
    4- 23 TL

    AYRICA ANAKEE 2 2010 SONU SERİ LASTİK 500 TL.

    çıkardığım fiyatlar bunlar arkadaşlar siz ne düşünüyosunuz?
    Gidilecek yer, yolun kendisidir...

  11. #1051
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    Alıntı magicboy135 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 20k bakımı yapıyorum parça fiyat listeleri yaptım 3 tane fikirlerinizi alabilirmiyim:

    BMW SERVİSİ
    1-zincir dişli seti 206 €
    2-buji x 2 10 €
    3-fren balata ön arka 80 €
    4-yağ filtresi 15 €

    BEMPAR
    1-320 TL
    2-30 TL
    3-100 TL
    4- 23 TL

    AYRICA ANAKEE 2 2010 SONU SERİ LASTİK 500 TL.

    çıkardığım fiyatlar bunlar arkadaşlar siz ne düşünüyosunuz?
    tek dikkat etmen gereken zincir. eğer bembardan aldığın zincir bakla eksiltip ayarlayıp sıkılıyosa çok sağlıklı olmaz.
    bmw den aldığın zincir motora göre ayarlı olup arka çataldaki iki civatayı söküp direk yerine takıyorsun bakla ile uğraşmıyon.
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK

  12. #1052
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Arkadaşlar 2007 model dakar için ne yağ öneririsiniz.
    Yarın yağ değişicem ve ne alacağıma karar vermiş değilim.
    Teşekkürler.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  13. #1053
    Fanatik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy
    Motosikleti
    Triumph Tiger 1050
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2007 model dakar için ne yağ öneririsiniz.
    Yarın yağ değişicem ve ne alacağıma karar vermiş değilim.
    Teşekkürler.
    Merhaba, bende çok araştırdım; genelde tavsiye edilen ise, bulunduğunuz bölgenin iklimine göre 10-40 ila 15-50 arası tam sentetik.
    SEVGİ EYLEM GEREKTİRİR…

  14. #1054

    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Bmw F650 GS 2000
    Merhaba arkadaslar.Uzun suredir almayi dusundugum motoru sonunda aldim.2000 model bir f650 gs.Hangi motoru alicagima forumlardan yaptigim arastirmalarin cok katkisi oldu.Yeri gelmisken yorum yapan herkese tesekkurler..
    İlk büyük motorum, daha once kisa bir sure 250 lik bir enfield ve 3 senedirde 150lik bir maxi scooter tecrubem var.
    Neden f650 gs yi sectigim sorusuna cvp olarak en basta madii imkanlar , benzinin litresinin 4tlyi gecitigi bir ulkede yasayan biri olarak az yakıt tüketimi , kolay hukmedilebilir olusu, fazla yüksek olmayisi, ve bence en onemlisi ABS li olusu.Bir cok motorcu arkadasim ABSnin o kadarda yararli bir sey olmadigini soylesede ulkemizin trafigi malum, aniden yol ortasinda duran arablardan tutunda -ki bir tanesine scooterla arkadan bindirmistim- yol kenarindan firlayan bazen iki bazen dort ayakli hayvanlara kadar..bu yuzden bir acemi icin ABS nin kesinlikle gerekli oldugunu dusunuyorum.
    Bir diger nedende Alman mallarina olan güvenim.Simdiye kadar kullandigim alman mali hic bir sey absurd bir hata ile basima dert acmadi.
    Titreşim konusu cok tereddüt yasamama sebep olmustu.Evet titriyor, belli bir devrin üstünde titriyor desem daha dogru, ki acemi biri icin faydali oldugunu dusunuyorum, vites degisimlerini titremesine göre yapiyorum ama abarti bir titreşim de degil, sonucta enduro bir motor bu ,dag bayirda dolasmayi dusundugum icin sectim, rahatligi icin degil, kicimin rahatini bu kadar cok dusunsem evdeki koltuktan kalkmazdim hic.
    Bu arada hangi motoru alsam surecinde yaptigim arastirmalarda tatminkar bir cevaba rastliyamadigim bir soruya kendim cevap vereyim: Boyum 190cm.Sele mesafesi diger endurolara göre alcak bir motor icin yüksek boylu gibi görünsemde hic te sandigim gibi bir sorunla karsilasmadim.Ayaklarimin yere cok daha saglam basmasi daha bir guvenli hissetiriyor.
    Son olarak özelikle bu baslıkta tum yorum yapanlara cok teşekkurler.

  15. #1055
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı rzturgen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar.Uzun suredir almayi dusundugum motoru sonunda aldim.2000 model bir f650 gs.Hangi motoru alicagima forumlardan yaptigim arastirmalarin cok katkisi oldu.Yeri gelmisken yorum yapan herkese tesekkurler..
    İlk büyük motorum, daha once kisa bir sure 250 lik bir enfield ve 3 senedirde 150lik bir maxi scooter tecrubem var.
    Neden f650 gs yi sectigim sorusuna cvp olarak en basta madii imkanlar , benzinin litresinin 4tlyi gecitigi bir ulkede yasayan biri olarak az yakıt tüketimi , kolay hukmedilebilir olusu, fazla yüksek olmayisi, ve bence en onemlisi ABS li olusu.Bir cok motorcu arkadasim ABSnin o kadarda yararli bir sey olmadigini soylesede ulkemizin trafigi malum, aniden yol ortasinda duran arablardan tutunda -ki bir tanesine scooterla arkadan bindirmistim- yol kenarindan firlayan bazen iki bazen dort ayakli hayvanlara kadar..bu yuzden bir acemi icin ABS nin kesinlikle gerekli oldugunu dusunuyorum.
    Bir diger nedende Alman mallarina olan güvenim.Simdiye kadar kullandigim alman mali hic bir sey absurd bir hata ile basima dert acmadi.
    Titreşim konusu cok tereddüt yasamama sebep olmustu.Evet titriyor, belli bir devrin üstünde titriyor desem daha dogru, ki acemi biri icin faydali oldugunu dusunuyorum, vites degisimlerini titremesine göre yapiyorum ama abarti bir titreşim de degil, sonucta enduro bir motor bu ,dag bayirda dolasmayi dusundugum icin sectim, rahatligi icin degil, kicimin rahatini bu kadar cok dusunsem evdeki koltuktan kalkmazdim hic.
    Bu arada hangi motoru alsam surecinde yaptigim arastirmalarda tatminkar bir cevaba rastliyamadigim bir soruya kendim cevap vereyim: Boyum 190cm.Sele mesafesi diger endurolara göre alcak bir motor icin yüksek boylu gibi görünsemde hic te sandigim gibi bir sorunla karsilasmadim.Ayaklarimin yere cok daha saglam basmasi daha bir guvenli hissetiriyor.
    Son olarak özelikle bu baslıkta tum yorum yapanlara cok teşekkurler.
    dogru bir bakış acısı.F650Gs dogru adama satılmış.Hayırlı olsun.

  16. #1056
    petra ve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2010
    Şehir
    antakya
    bmw en hayırlı olsun rzturgen.kazasız , belasız sürüşler. motoru tercih etme sebeplerine katılmamak elde değil.
    başladığı yerde biter tüm yolculuklar ,aslolan yolda olmaktır

  17. #1057
    naregatsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS

    Bmw f650 gs

    Merhaba,Eğer bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki günlerde F650 GS alacağım.Motora yeni başlıyorum ..Yaşım genç olmasada..ilk motorum olacak.Bu hafta sonu motoru görmeye gittim rolantide stop ediyor.Satıcı sorunu halledeceğini söyledi.Düzelmeden almayacağım.Acaba neden kaynaklanmış olabilir.başka dikkat etmem gereken neler olmalı..Ayrıca Sakaryada veya Kocaelinde BMW den anlayan bir usta bulabilirmiyim.Gerektiğinde bakımlarını yaptırmak belkide almadan önce göstermek için.Aranıza yeni katılan biri olarak tavsiyelerinize ihtiyacım olacak.Teşekkürler.

  18. #1058
    mgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    SİLİVRİ / İST
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı rzturgen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaslar.Uzun suredir almayi dusundugum motoru sonunda aldim.2000 model bir f650 gs.Hangi motoru alicagima forumlardan yaptigim arastirmalarin cok katkisi oldu.Yeri gelmisken yorum yapan herkese tesekkurler..
    İlk büyük motorum, daha once kisa bir sure 250 lik bir enfield ve 3 senedirde 150lik bir maxi scooter tecrubem var.
    Neden f650 gs yi sectigim sorusuna cvp olarak en basta madii imkanlar , benzinin litresinin 4tlyi gecitigi bir ulkede yasayan biri olarak az yakıt tüketimi , kolay hukmedilebilir olusu, fazla yüksek olmayisi, ve bence en onemlisi ABS li olusu.Bir cok motorcu arkadasim ABSnin o kadarda yararli bir sey olmadigini soylesede ulkemizin trafigi malum, aniden yol ortasinda duran arablardan tutunda -ki bir tanesine scooterla arkadan bindirmistim- yol kenarindan firlayan bazen iki bazen dort ayakli hayvanlara kadar..bu yuzden bir acemi icin ABS nin kesinlikle gerekli oldugunu dusunuyorum.
    Bir diger nedende Alman mallarina olan güvenim.Simdiye kadar kullandigim alman mali hic bir sey absurd bir hata ile basima dert acmadi.
    Titreşim konusu cok tereddüt yasamama sebep olmustu.Evet titriyor, belli bir devrin üstünde titriyor desem daha dogru, ki acemi biri icin faydali oldugunu dusunuyorum, vites degisimlerini titremesine göre yapiyorum ama abarti bir titreşim de degil, sonucta enduro bir motor bu ,dag bayirda dolasmayi dusundugum icin sectim, rahatligi icin degil, kicimin rahatini bu kadar cok dusunsem evdeki koltuktan kalkmazdim hic.
    Bu arada hangi motoru alsam surecinde yaptigim arastirmalarda tatminkar bir cevaba rastliyamadigim bir soruya kendim cevap vereyim: Boyum 190cm.Sele mesafesi diger endurolara göre alcak bir motor icin yüksek boylu gibi görünsemde hic te sandigim gibi bir sorunla karsilasmadim.Ayaklarimin yere cok daha saglam basmasi daha bir guvenli hissetiriyor.
    Son olarak özelikle bu baslıkta tum yorum yapanlara cok teşekkurler.
    Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
    Motorcu için önemli olan hızlı olmak değil, yolda olmaktır…

  19. #1059

    Üyelik
    04 Nisan 2009
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Bmw F650 GS 2000
    herkese iyi dilekleri icin teşekkurler..

  20. #1060
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Arkadaslar satilan F650gs geriye kalan parcalari satiyorum

    Elimde bir adet orjinal on cam ve bir cift Kevlar on fren papuc var.

    Siteden isteyen olur ise benim ile baglantiya gecebilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43828122/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43817164/detay
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler