Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23861

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    bugün İzmir Delikanlı Honda yı aradım. ARka fren balatam zayıf değiştirmek ıçin fiyat alacaktım. Su an pc kapalı ama tahmını 60 tl dır dedı. Ama bence boşuna o kadar para verme sanayıye gıt balata çaktır. DEğişen bırşey olmaz dedı. Yenısı 60 çaktırması 10 lıra. Konu fren olunca boyle duşunuyor ınsan
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23862

    Üyelik
    16 Eylül 2010
    Motosikleti
    rx king 135
    yani ozaman honda cbr nin ibre saati arabalardan bile 5 doğrumu gösteriyor

  3. #23863
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı tolga9494 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ozaman honda cbr nin ibre saati arabalardan bile 5 doğrumu gösteriyor
    yani benım arabayla motorum aynı gösteriyor demek

  4. #23864

    Üyelik
    16 Eylül 2010
    Motosikleti
    rx king 135
    peki cbr nin 6.vitesde redlinya yani kesiciye geldiğinde son hızı kaç bilen varmı ??

  5. #23865
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    arkadaşlar motorlu taşıtların neredeyse tamamı hızı olduğundan %10 fazla gösterir trafik polislerinin gösterdiği %10 tolerans da bu yüzden, yani aslında tolerans göstermiyorlar bizim arabalar motorlar %10 fazla gösteriyor misal biz kadranda 99km/s görürken radarda gerçek hiz 90km/s görünüyor, bu yüzden yollardaki hız gösteren tabelalarda da hızımız kadranımızdakinden farklı görünüyo. bu %10 fazla göstermenin nedenini tam olarak bilmesem de insan psikolojisiyle bir bağlantısı olduğunu duymuştum, kişi kadranda 200km/s gördüğünde aslında 180km/s hızla gidiyor, insanları farkında olmadan %10 daha yavaş kullandırma adına

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:06 ----------

    Alıntı gökhans16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benimde bi ara akü boşalmıştı ben motor kullanmaya daha 8 10 yaşlarında 50cc motorsikletlerle başladığım için ittirerek çalıştırma yöntemini denedim çalıştı 1inci vitese alıp ittirin yavaş yavaşda devriyajı bırakın çalışıyor aklınızda bulunsun bilmeyen varsa
    bizim motorlar vurdurarak çalışıyor mu yahu kompresyon motorun ağırlığından güçlü geleceği için arka teker kilitlenip kayar diye düşünmüştüm nitekim 600lük koskoca makinalarda bile kitliyo arka teker bunu yapmaya çalışırken, tabi 600lüğün kompresyonu da farklıdır ama ağırlığı da farklı... hiç deneme ihtiyacı hissetmedim ama gerektiğinde kullanabileceğimi öğrenmiş oldum en kötü ihtimal, üzerindeyken bayır aşağı vurdururuz

  6. #23866

    Üyelik
    04 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 & cygnus rs
    aynen vitesli tüm motosikletler vurdurarak çalışır ama gökhan arkadaşımız yanlış bir bilgi vermiş motoru 1.viteste vurdurmak zarar verir,vurdurmak istenildiginde 2.vitese alınıp yokus asagı yada arkadan biri ittirir debriyajı bırakırsın çalışır motor
    Motosiklet sadece ulaşım aracı değildir,Özgürlüktür!!İsyandır!!:wiinkk:

  7. #23867
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Aynen birinci viteste çok zorlar motoru idali 2dir
    Tabi hiç yapmamak en iyisidir.

  8. #23868

    Üyelik
    06 Kasım 2010
    Şehir
    Wiesbaden
    Motosikleti
    Honda CBR 125 R 2011
    arkadaşlar ben de aranıza yeni katıldım.. almanya dayım şu anda ama türkiye ye mart başı gibi döneceğim .. aslında aklımda şimdiki cbr 125 r vardı.. fakat milano daki yeni model yılının tanıtımını görünce.. dedim 2011 çok daha güzel olacak.. bilmiyorum marta kadar getirebilirler mi.. ama şimdiden biraz para biriktirmeye başladım .. getirtemezlerse de grey market yoluyla satın alınabileceğini düşünüyorum..

    bu makinayı diğerlerinden ayıran özellik sanırım ekonomisi, hafifliği ve ilk kullanım için kolay olmasıdır galiba..

    bilgilerinizi esirgemeyin.. şimdiki kasa ve yeni kasa hakkında neler düşünüyorsunuz.

    saygılar.
    it matters not how strait the gate, how charged with punishments the scroll, i am the master of my fate;
    i am the captain of my soul.

  9. #23869

    Üyelik
    31 Ekim 2010
    Motosikleti
    mondial 250 mct
    beyler bende 250 mct var mondıal ankaradayım
    numaram:05375835131
    honda cbr ile takas etmek ıstıorum

  10. #23870
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    arkadaşlar ben motora grenajı korumak adına takoz koymayı düşünüyorum yorumlarınızı alabilir miyim, daha çok yeniyim o yüzden motoru yatırmaktan biraz çekiniyorum motorun borcu bitmeden masraf çıksın istemem

  11. #23871

    Üyelik
    04 Ekim 2010
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbr 125r
    beyler dün bursa fsm bulvarında bi cbr 125r gördüm burdan birisimiydi?

  12. #23872
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    http://www.motosiklet.net/forum/etki...ize-mt%5D.html

    Rize'ye gezi yaptık benım cbr ile

  13. #23873
    linkinpark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2006
    Şehir
    AkHiSaR-manisa
    Motosikleti
    HONDA C90 & TVS SCOTY PEP+
    slm arkadaslar yardımlarınızı beklyıorumm epeydir gırmıyordumm forumaa

    cbrımın dıreksıyonunu cevırdıgımdee kontaktann enerjiyi kaatıyoo motorda calısması durduruyoo kontagın altında kablosunu elleyınce elektrık gelıo ama gıne gıdıyoo
    ne kadar masraf gidebılırr bilen varmı aranızdaaa saygılarr...
    Gerçi bize milliyetçi derler. Ama, biz öyle milliyetçileriz ki, işbirliği eden bütün milletlere hürmet ve riayet ederiz. Onların milliyetlerinin bütün icaplarını tanırız. Bizim milliyetçiliğimiz herhalde hodbince ve mağrurca bir milliyetçilik değildir. M.K.ATATÜRK

  14. #23874
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    beyler grenaj koruma takozu konusunda fikir veya deneyimi olan yok mu... ciddi ciddi niyetleniyorum

  15. #23875
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler grenaj koruma takozu konusunda fikir veya deneyimi olan yok mu... ciddi ciddi niyetleniyorum
    Bildigim kadarıyla sağlam takozların fiyatları çok güzel.
    Zaten sağa sola düşürdügünde ince oldugu ıcın motor gidondakı agırlık topuzları grenajları koruyo pek deymiyo yere
    O paraya kasko yaptır daha iyi

  16. #23876
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    kardeşim okuduklarımdan hatırladığım kadarıyla sen de deneyimlisin bu motor konusunda, kasko düşündüm aslında ama sigorta işlerimize bakan aile dostumuz yapmayalım dedi, çok para, gerek yok ona masraf yapma diye. sence kasko şart mı fikrin nedir bu konuda yada takozu o paralara aldığımıza değer mi. baziları da takoz darbeyi direkt şaseye alır grenaj darbeyi emer falan diyo kararsız kaldım

  17. #23877
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ben cbr125'e kasko yaptırdıktan 5 ay sonra motoru devirip kafa grenajını komple teğiştirmek zorunda kalmıştım (far ve 1 adet sinyalde buna dahil).

    kaskoya ödediğim toplam miktar 520tl gibi bir şeydi, kaskonun bana yaptığı geri ödeme ise 585tl'ydi.

    aile dostunuz büyük ihtimalle motor 125'lik olduğu için parça fiyatlarını ucuz zannediyordur fakat öyle değil. bu motorun bir adet sinyali 120tl. komple egzosu 1500tl, benzin deposu yanlış hatırlamıyorsam 750tl yani bir çok parçası otomobillerden pahalı.

    kasko ayrıca çalınmaya ve trafik kazalarına karşıda güven duyacağın bir şey. ayrıca bu motora kasko yaptırıp ileride alacağın motosikletlerin üzerine geçirmen mümkün. kaskoya hiç ihtiyacın olmasa bile 1 yıl sonra yenilerken kazanacağın %30 hasarsızlık indirimi işine yarayacaktır ve model yukseltirken bunun avantajı olacaktır.

    cbr125 en çok çalınan modellerden biri, bunuda unutmamak lazım.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  18. #23878
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    bak o konuda haklısın motoru görmedi trafik sigortasında da motorun modeli cbr değil jc34 yazıyo ufak bişey sanmıştır, ben bi görüşeyim şu kasko işini

  19. #23879
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Bulut Zaten yazılcak olanları yazmış 1 sinyal 120-140 lira arası.
    Gidonlar 250 TL motora bakan kaskoya ne gerek var diyo ama öyle değil zaten pek parada değil bende Anadolu sigortada 550tL fiyat almıştım.
    biraz peşin gerisi taksitle öder kafan rahat olur.

  20. #23880

    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 125R 2008
    şu kasko işi benım de kafamda. Aslında çok gelıyor bana 500 lıra. Ama korkuyorum da çalınmasından. Kaza olursa bıle buyuk bı ıhtımalle hatalı olmam. Hatalı olmayınca zaten sıgortam oduyor parayı. Ama çalınma korkusu hep var ıçımde. sırf bu yuzden yaptırırım kaskoyu.
    I'm solo, I'm ridin' solo:wiinkk:


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler