Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20761
    Moto43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2008
    Şehir
    sanane
    Motosikleti
    ---
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yoruma karşılık;
    aşağıda iki motorun boyutlarını kendi kullanma kılavuzlarından karşılaştıralım.

    CBR125 teknik detaylarda (su soğutma , arka disk fren vs. gibi) CBF150'den üstün bir motor.
    Bunu kimse inkar edemez, fakat açık seçik günyüzünde olan boyut ve kalıp farkını yanlış lanse etmeyelim

    Kaldı ki iki motor birbirinden farklı segmentlerde, yeni alacak arkadaşlar önce bu motorla ne yapmak istediklerini netleştirsinler.



    birde bunlara görüntü ekle ben aldığım motorun biraz farkı olsun dedim...
    ...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20762
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı novalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi senin gözünden de hiç bişi kaçmıyo ha abi beykurtla casil kafamı karıştırıyolar lütfen bişi söle bunlara ben cbf alcam arkadaşlar cbr ufak bana lütfen ısrar etmeyin

    valla zaten cbr alsamda ehliyet alana kadar altımda olur sonra mecbur değiştirmiş oluruz hangisi hayırlıysa o olsun hepsini arıyacam hangisi uygun fiyata verirse artık
    Biraderim hayırlısı olsun artık...kalbine göre inşallah...ama cbf alırsan gözün cbrde kalmasın...cbr alırsanda cbfe takılmasın aklın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #20763
    D3VIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman sana şöyle özetleyeyim.
    Motor tecrüben yoksa Race klasmanında başlayacaksan 250 cc tam bir hata olur.Başlayanlar yok mu?Var tabi ama tecrübesizlik=can ikilmeninde ne kadar az tecrüben varsa canın o kadar daha fazla tehlikededir.

    125cc motor yarış klasmanı içindeki motorlar arasında o tarzın en iyi öğrenilecek aletidir.

    Ne kadar bassan da o seni durduracak ve gerekli tecrübeyi edindirecek seni pişirecektir.Düşsende ciddi yaralanma ihtimalin yüksek cc ye göre az olacak.

    Sonra bir bakacaksın Tecrübeli,Nerde Hızlanmasını Bilen,Ne Zaman Frenleme Yapmasını Bilen,Trafiği Okuyabilen biri haline getircek seni cbr.
    Ardından da motorun nacizane gücü seni kesmeyecek ve artık gerçek bir race kullanıcısı olarak 250cc ve üstü bir motora geçeceksin.

    Bu işin geneli böyle oluyor.
    Mantıklı olan da bu bence.
    Trafikteki kazaların çoğu karşındakinin davranışını okuyamamak,tecrübesizlik,mesafe frenleme gazlama hatasından oluyor.
    Bunları öğrenmeden de yüksek cc=ölüm
    250 cc ile başlayabilcek tecrübem var hyosungda kullandım çok kısa deneme amaçlı ağırlığı ve kalıbı chopper kullandığımdan bana zor gelmedi zapedebilirim. ama benim sorum tabiki bu 2sinin kıyaslanmasındaki cc meselesi değilde , hyosung sorun çıkartıyo vs diyolar bende o yüzden hondaya yöneliyorum çünkü alacağım motosiklet 2.el olucak , ama bakıyorum çoğu kimse hondadan hyosung a geçmiş bu seferde allah allah diyorum niye hondadan hyosung a geçmiş bu ikilemden çıkamıyorum . görüntüsünden değilde hızdan dolayı cbr beni pek tatmin etmeyeceğini düşünüyorum son km redline görmeden kaç km ile seyiredilebiliyo acaba ( uzun yol yapacağım için merak ediyorum)

  4. #20764
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son km redline görmeden kaç km ile seyiredilebiliyo acaba ( uzun yol yapacağım için merak ediyorum)
    120 km/h

  5. #20765
    D3VIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı funkyboys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    120 km/h
    hiç arabayla ölçme fırsatınız oldumu acaba gerçekten tutarlımı

  6. #20766
    novalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    ank
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc ile başlayabilcek tecrübem var hyosungda kullandım çok kısa deneme amaçlı ağırlığı ve kalıbı chopper kullandığımdan bana zor gelmedi zapedebilirim. ama benim sorum tabiki bu 2sinin kıyaslanmasındaki cc meselesi değilde , hyosung sorun çıkartıyo vs diyolar bende o yüzden hondaya yöneliyorum çünkü alacağım motosiklet 2.el olucak , ama bakıyorum çoğu kimse hondadan hyosung a geçmiş bu seferde allah allah diyorum niye hondadan hyosung a geçmiş bu ikilemden çıkamıyorum . görüntüsünden değilde hızdan dolayı cbr beni pek tatmin etmeyeceğini düşünüyorum son km redline görmeden kaç km ile seyiredilebiliyo acaba ( uzun yol yapacağım için merak ediyorum)
    kademe kademe yükselttikleri için hondadan hysoung a geçiolar hysoung cbr den hem görsel hem motor daha güçlü. cbr den 600 cc ye de direk geçilir aslında ama genede bi hysoungu elden geçirmek gerekiyor demek ki ustaların düşünceleri böle yani. dikkat ettiysen hysoundan cbr ye geçen yok artık ondan sonrası 600cc ye yükseltme başlıyor.

  7. #20767
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc ile başlayabilcek tecrübem var hyosungda kullandım çok kısa deneme amaçlı ağırlığı ve kalıbı chopper kullandığımdan bana zor gelmedi zapedebilirim. ama benim sorum tabiki bu 2sinin kıyaslanmasındaki cc meselesi değilde , hyosung sorun çıkartıyo vs diyolar bende o yüzden hondaya yöneliyorum çünkü alacağım motosiklet 2.el olucak , ama bakıyorum çoğu kimse hondadan hyosung a geçmiş bu seferde allah allah diyorum niye hondadan hyosung a geçmiş bu ikilemden çıkamıyorum . görüntüsünden değilde hızdan dolayı cbr beni pek tatmin etmeyeceğini düşünüyorum son km redline görmeden kaç km ile seyiredilebiliyo acaba ( uzun yol yapacağım için merak ediyorum)
    Race motorlar hassas araçlardır.nasıl davranacağını bilmezsen zarar görürler.krank kırarsın dişli bozarsın vs. hyo da zaten belli bir sürümünde krank sorunu var ve motora yeni başlayan kişi direk o hyo yu alırsa krankı da kırar herşeyi bozar. cbr da öyle bir olay yok.eti belli budu belli.ne kadar bassan da gideceği hız belli.o yüzden bilmeyen adam cbr alınca tamam bu budur bunu yapar der ve hakim olur işe ve çözer race motorların huyunu suyunu.sonra hyo ya geçince de bak bu böle olmalı şu şöle olmalı diye bileceğinden dolayı hyo yu da rahat kullanır ve sorun yaşamaz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

    Herkese iyi geceler yarın görüşmek üzere
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  8. #20768
    D3VIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Race motorlar hassas araçlardır.nasıl davranacağını bilmezsen zarar görürler.krank kırarsın dişli bozarsın vs. hyo da zaten belli bir sürümünde krank sorunu var ve motora yeni başlayan kişi direk o hyo yu alırsa krankı da kırar herşeyi bozar. cbr da öyle bir olay yok.eti belli budu belli.ne kadar bassan da gideceği hız belli.o yüzden bilmeyen adam cbr alınca tamam bu budur bunu yapar der ve hakim olur işe ve çözer race motorların huyunu suyunu.sonra hyo ya geçince de bak bu böle olmalı şu şöle olmalı diye bileceğinden dolayı hyo yu da rahat kullanır ve sorun yaşamaz.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------

    Herkese iyi geceler yarın görüşmek üzere
    benim hyo yu almamamın tek sebebi çoğu kimsenin önermemesi yoksa bilinçli olarak hyoyu kullanabilirim ama işte öneren kişi sayısı çok az o yüzden cbr almak istiyordum sizde cbr kullanan olarak önerebiliyosanız hyoyu alınabilir herhalde.

  9. #20769
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim hyo yu almamamın tek sebebi çoğu kimsenin önermemesi yoksa bilinçli olarak hyoyu kullanabilirim ama işte öneren kişi sayısı çok az o yüzden cbr almak istiyordum sizde cbr kullanan olarak önerebiliyosanız hyoyu alınabilir herhalde.
    Bildiğim kadarıyla artık hyolardada kesici var.Ve çok üstün bir beceri gösterip krank kırmak o kadar kolay olmasa gerek.
    Siz cbrı alıp onuda zorlaya zorlaya kullanırsanız oda sorun cıkartır honda diye arıza yapmaz bozulmaz diye birşey yok.
    Motora iyi bakar,üzmeden kullanırsan motorda seni üzmez bence gerçek bu.Benim motoru görüp ben bunla 170'i gorurum diyen oldu.Neymiş çok iyi teker yapıyormuş.İyi kullanıyormuş.Böyle birine hyoda versen hondada versen 2 gun sonra motoru kuçaklar

  10. #20770
    D3VIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 650F
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bildiğim kadarıyla artık hyolardada kesici var.Ve çok üstün bir beceri gösterip krank kırmak o kadar kolay olmasa gerek.
    Siz cbrı alıp onuda zorlaya zorlaya kullanırsanız oda sorun cıkartır honda diye arıza yapmaz bozulmaz diye birşey yok.
    Motora iyi bakar,üzmeden kullanırsan motorda seni üzmez bence gerçek bu.Benim motoru görüp ben bunla 170'i gorurum diyen oldu.Neymiş çok iyi teker yapıyormuş.İyi kullanıyormuş.Böyle birine hyoda versen hondada versen 2 gun sonra motoru kuçaklar
    Tabiki verdiğiniz örnek doğru , fakat hyoyu sıfır almayacağım sıfır gibi temizde alamayacağım fiyatından dolayı max verebilceğim 2.eline 5 bin lira o yüzden tereddüt ediyorum yoksa kullanmışlığım var çok seri güzel görüntüsüde güzel ama ilerde bi masraf çıkarırsa altından kalkamam malum öğrenciyim

  11. #20771
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Buda benim bebeğim

    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #20772

    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    İzmir,Bornova / Berlin,Schöneberg
    Motosikleti
    06" Honda Cbr 125 R(Satıldı) / BekleniyoRR :)
    Çok kötü boyanmış dostum
    [B]My life Starts after 12.500Rpm :bounce:[/B]

  13. #20773
    cihan_34_ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 F
    Alıntı dynner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok kötü boyanmış dostum
    Kardeşim Sana hep katılmak Zorundamıyım :D
    Ilerlediginiz yolda hic bir zorlukla karsilasmiyorsaniz,bilinki o yol asla sizi dogruya ulastirmaz... heybetini gizli tut gidişin ölümü korkutuyor...

  14. #20774
    dionysos06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    Selam. Arkadaşlar 2010 model cbrlerde tek fark olarak genelde sakal yapılmış diyorlar :D bu sakal neresinde sorması ayıp biriniz fotoda işaretleyip gösterebilir mi biliyorum belki saçma buluyorsunuz ama ben farkı göremedim yani çıkaramadım hem öğrenmiş olurum ;)
    Bir garip yolcu...

  15. #20775
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı cihan_34_ist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim Sana hep katılmak Zorundamıyım :D
    Boyayı kendim yaptım sağ taraf darbeli oldugundan dolayı önceki sahibi boyatmıştı fakat rengi tutturamayıp bordoya boyamışlardı :S bende aldım elime sprey boyayı
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  16. #20776
    funkyboys - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    AYDIN/Didim --- ISTANBUL/Ataşehir
    Motosikleti
    2015 Versys 650 abs
    Alıntı D3VIL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç arabayla ölçme fırsatınız oldumu acaba gerçekten tutarlımı
    147 km/h ile radara girmişliği var :D

  17. #20777
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Birkaç resim çektim geliyor şimdi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:14 ----------


    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    By beykurt at 2010-05-23

    Video da çektim onu da ekleyeceğim.Kardeşim benden motorcu çıktı yaw ben ne zaman binsem bırakmıyor tek illa beni de gezdircen diyor yandım valla
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  18. #20778
    novalcin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2010
    Şehir
    ank
    Motosikleti
    honda cbf 150
    Alıntı beykurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Video da çektim onu da ekleyeceğim.Kardeşim benden motorcu çıktı yaw ben ne zaman binsem bırakmıyor tek illa beni de gezdircen diyor yandım valla
    benim kardeşimde böle yaparsa döverim valla

  19. #20779
    beykurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200 2016
    Alıntı novalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim kardeşimde böle yaparsa döverim valla
    valla sorma ya.demin iniyordum geçti kapı önüne beni de gezdir diye.yaw dedim git ders çalış yok gezdircen diyor Motor aşkı nedir biliriz bende ses etmedim attırdım bir tur
    Uğruna Ölmekse Eğer Seni Yaşatmak, Bin Defa Ölürüm De Adına Leke Sürdürmem,
    Gururdur Namustur Bayrak ,Aksa Da Kanım Korkma, HAİNİ GÜLDÜRMEM!!!
    burak beykurt

  20. #20780

    Üyelik
    17 Temmuz 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Runner St 200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar

    19 Mayıs'ı fırsat bilip bugun 4 motor ufak bir gezi yaptık. Bende böylece ilk uzun yol tecrübemi edinmiş oldum. Cbr 125 hakkındaki izlenimimi paylaşmak istedim.

    Motorumun son sürati hakkında endişelerim vardı zira düz yolda 105'in üzerine çıkamıyodumki bugun rampa aşağı 130u vurduktan sonra yavaşlayıp tekrar gurubun arkasına geçtim, baya dik bi rampaydı muhtemelen 150'yi görürdü motor ama hız beni tatmin ettiği için vede gruptakilerden kopmamak için daha yukarı çıkmadım.

    Kesinlikle ama kesinlikle bu motor tozlu yada toprak yolu sevmiyor. Seyahatimiz sırasında yer yer toprak ve mıcırlı yollara girmek zorunda kaldık, bazı yerlerde yol çalışmaları vardı. Çukurdan kaçayım derken bi anda motoru yanlarken buldum. Toprakta kaymak için ekstra bir çaba göstermenize gerek kalmıyor 20 ile bile gitseniz her an kayabilirsiniz.

    Grupta Yamaha Tenere 660, Yamaha XT 650(1993 Model) ve Aprilla Pegasso 650 vardı, anlayacağınız en düşük CC'li motor benimkiydi. Şunu tüm samimiyetimle söylüyorum gruptakilere ayak uydurmakta (toprak yollar hariç) hiç güçlük çekmedim.

    Rampalara doğru vitesle girmezseniz kendinizi bi anda 3. viteste gazı köklerken buluyorsunuz, bu benim için acı bi tecrübe oldu ama gezinin sonlarına doğru işi iyice kaptım.

    Dönüşte Ağva'daki dağ yolundan geldik. Motorun limitlerini ordaki virajlı yollarda baya zorladığımı düşünüyorum, zira yollar bozuk arkadan surekli arabalar sıkıştırıyor ve bende öndeki motorla araya araba almamaya çalıştım bazı yerlerde 3 metre ara ile takip edip düzlüklerde gazı kökleyerek arabalardan uzaklaşıyorduk. Motor virajlarda son derece güvenli fakat Türkiye yol şartlarında bu motorla seyahat etmek zor. Asfalttaki bozukluklar, yamalar ve tümseklerden çok etkileniyor. Bence Türkiye yol şartlarına en uygun motor tipi enduro (neyse bu ayrı bir mevzu)

    Seyahatin sonunda motorun açıldığını farkettim. Motor sesi değişti ve ben daha öne sadece düzlükte 100km'nin üzerine çıkabilirken rampa yukarı 110'a çok yaklaştım. Bu benim için bir surpriz oldu, 300km sonra motorun yağını değiştirip hava filtresini temizleyip o zaman performansta bir fark olup olmadığını tekrar yazarım.

    Farkettiğim bir diğer şey ise, rutin şehir hayatında düşük tempolu ev - iş - ev rotasında motorun köreldiği, motorsikletteki performans artışını ancak buna bağlayabiliyorum. Zira Ağva dağ yolunda sürekli vites değiştirerek devirli kullandım.

    6. vites düz yolda ve yokuş aşağı ekonomi amaçlı kullanılabiliyor, hız artışı beklemeyin. Son sürati 5.viteste yaptım.

    Bir depo ile 243KM yol yaptım benzin alırken gösterge Kırmızı çizginin hemen yanındaydı. Sanırım 1 - 1.5lt benzin kalmıştı. Tahmin ediyrumki bir depo ile rahatlıkla 280km yol yapabilirdim, siz yinede riske girmeyip gösterge yarıya gelince benzin alın

    Gezinin rotasını ve diğer detayları daha sonra anlatırım şu an çok yorgunum

    paylaşımına sağlık bir çok arkadaşı aydınlatmışsındır umarım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler