Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Gsx-r1000 2007

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Kasım 2006




    SUZUKI GSX-R1000

    Yakıt enjeksiyonlu motorlar ECU (elektronik kontrol ünitesi) tarafından idare edilirler. Bu sistemde hava sıcaklığı, gaz kelebeği pozisyonu önceden programlanmış bir yakıt programını göz önüne alarak optimum yakıt/hava karışımı hazırlanır. Yakıt enjeksiyonlu yarış motorlarında birçok program bulunur ve sürücülere, değişen lastik basıncı, hava şartları ve rekabet ortamına göre bu programlar arasında seçim yapma imkanı sağlar. Yeni GSX-R1000, bu yarış opsiyonunu, standart üretim motorlarına da ekliyor. Sağ elcikte yer alan düğme, üç farklı program arasından seçim yapmanıza imkan veriyor. Bir seçenek, tam güç (ilan edilen 186 beygir) verirken diğeri daha düşük (156 beygir) güç ama daha yüksek tork sağlıyor. Ancak, ECU gaz kolunun tam açık olduğunu gördüğünde kendiliğinden bir yüksek güç programına geçiyor. 120 beygir gücü üreten üçüncü program ise yağış, şehriçi ve biz sıradan dünyalılar için yumuşak bir sürüş sağlıyor. Yeni yakıt enjeksiyon sistemi, yeniden tasarlanmış sübap yatakları ve daha agresif bir eksantrik mili. Yenilenen arka süspansiyon ve ön tarafa yerleştirilmiş elektronik gidon amortisörü de eklenmiş.

    Teknik Özellikler :

    Motor : 999 cc., 16 valf, sıralı 4 silindirli
    Güç : 186 hp.
    Ağırlık : 172 kg.
    Max. Hız : 250 km./s.
    Renk : Mavi-Beyaz, Gümüş-Kırmızı, Sarı-Siyah, Kırmızı-Siyah, Siyah

    kimse beğenmedi herhalde

    hayırdır beğenen yok herhalde...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Bu konuyu bende açmıştım . o yüzden cevap veren yoktur sanırım
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Yamahadaki estetik görünüş bunda yok

  4. #4
    GHOSTHUNTER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 750
    Sevgİlİ KardeŞİm DehŞet Bİİ Makİne Kullanan Bİlİr BoŞ Ver Gerİsİnİ Selamlar

  5. #5
    lewane_lee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2006
    Motosikleti
    x max
    ne yapalım be abi bende istiyorum ama maddi durumdan dolayı bunlara bakamıyoruz bilee..

  6. #6
    xxxxx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbf 500
    ya arkadaşlar bi şey dicem ama şimdi beni afaroz edersiniz diye korkuyorum

    bu motor maksimum kaç yapar. yani kesici filan çıkarıldıktan sonra (300 de kesiciye giriyo galiba ya da kadran 300 den sonrasını göstermiyor bilenler söyler ben kesin bilmiyorum) orjinal haliyle kaç yapar ayrıca modifiye haliyle en en en fazla kaç yapabilir merak ediyorum.

    ama duydum şu kadar basıyomuş bu kadar basıyomuş diye cevap istemiyorum ha bizzat görenlerin anlattıkları kabulümdür asıl olarak şayet bi de video olursa tadından yenmez

    eğer 500 yapıyosa alcam yoksa almam valla

    bilen yok mu ya

    bulana +10000 rep
    ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın

  7. #7

    Üyelik
    02 Ocak 2009
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    kanuni popcorn
    Alıntı motoboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamahadaki estetik görünüş bunda yok
    bencede yamaha r1 deki görünüş bunda yok zaten yamaha estetik ve sağlamlığı ile meşhurdur.

  8. #8
    static - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2010
    Şehir
    Alanya ANTALYA
    Motosikleti
    SUZUKI GSX-R 1000 K8
    600'lük hondamın granajını sökmesi için tanımadığım bir tamirciye götürmüştüm. Tamirci arkadaşın motosikletler konusunda tecrübesi aşikardı. Çok sempatik ve samimi gördüğümden kanım kaynadı. Arkadaş olduk.
    1000RR almak istediğimi söylediğimde "SRAD al abi. Herkes Hondaya biner ama Suzuki delidir. Bilenler kapışmak istemez" dedi. Bakış açım değişti. Altın Elbiseli Adamın 2008 GSX-R1000 videosunu izleyince korkuyla birlikte saygım da büyüdü.

    Yukarıdaki cümleye cevap vermek istedim... Sağlamlık konusunda herkesin ortak fikri HONDAdır. Uzun yıllar Honda kullanarak bunu teyid etmiş bulunuyorum. Görünüş, genelde kafa granajı ve fardır. Yamahanın şaşı bakan far lenslerini beğenmiyorum. Zevk meselesi tabi. Bana göre en güzel SS 2006-2007 model Honda 1000RR'lardı. Suzukinin tek far yapısı rüzgarı direncini azaltmaya yöneliktir.
    Selamlar, Saygılar
    korkuyorsan sorun yok... çünkü korkmalısın... SUZUKI GSX-R1000


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler