SUZUKI GSX-R1000
Yakıt enjeksiyonlu motorlar ECU (elektronik kontrol ünitesi) tarafından idare edilirler. Bu sistemde hava sıcaklığı, gaz kelebeği pozisyonu önceden programlanmış bir yakıt programını göz önüne alarak optimum yakıt/hava karışımı hazırlanır. Yakıt enjeksiyonlu yarış motorlarında birçok program bulunur ve sürücülere, değişen lastik basıncı, hava şartları ve rekabet ortamına göre bu programlar arasında seçim yapma imkanı sağlar. Yeni GSX-R1000, bu yarış opsiyonunu, standart üretim motorlarına da ekliyor. Sağ elcikte yer alan düğme, üç farklı program arasından seçim yapmanıza imkan veriyor. Bir seçenek, tam güç (ilan edilen 186 beygir) verirken diğeri daha düşük (156 beygir) güç ama daha yüksek tork sağlıyor. Ancak, ECU gaz kolunun tam açık olduğunu gördüğünde kendiliğinden bir yüksek güç programına geçiyor. 120 beygir gücü üreten üçüncü program ise yağış, şehriçi ve biz sıradan dünyalılar için yumuşak bir sürüş sağlıyor. Yeni yakıt enjeksiyon sistemi, yeniden tasarlanmış sübap yatakları ve daha agresif bir eksantrik mili. Yenilenen arka süspansiyon ve ön tarafa yerleştirilmiş elektronik gidon amortisörü de eklenmiş.
Teknik Özellikler :
Motor : 999 cc., 16 valf, sıralı 4 silindirli
Güç : 186 hp.
Ağırlık : 172 kg.
Max. Hız : 250 km./s.
Renk : Mavi-Beyaz, Gümüş-Kırmızı, Sarı-Siyah, Kırmızı-Siyah, Siyah
kimse beğenmedi herhalde
hayırdır beğenen yok herhalde...